Miten se olla on? Aika näyttää.
Kas, jos asijaa mietoít ny, niin jos Gookin prinssi, Putin , Goog, iskis yjinaeelliseella Gomeriin, Kermanijaan, niin ei Gomer tekisi liittoa Gookin kanssa, kuten Raamattu ilmoittaa sen meille, Kirjoituksija lukevaistolle.
Mutta Gomer tekee liiton Raamatun mukaan Gogin kanssa, ja ne neuvotttelut ovat nyt meneillään, ellen erehjy, jatkoneuvottelujakin varmaan tulee. Raha, bisnesm, saa liitolle aiheensa. Se myös on myöhemmin syy siihen, miksi Gook liittolaisineen lähtee tuotaakseensa ja ryäastääkseensä Israjelin , YK on suhteessa Irrajeelliin myös seurattavainen ajanmerkki.
Mulla olis ihmeellisii tarinoitakin kerrottavanain, mutta jäänee kertomatta, ainakii nyt. Jeesus on muuten mun Herra. Jumalalle siitä kiitos. Kukas se sun Herras tai herras on? Jeesus vai saatana, valikoima ei oo sen laajkkaallisenpi.
Selef Urge
Putin uhkailee Eurooppaa, mutta iskeekö kuitenkin suoraan pääviholliseensa, USA:aan?
17
56
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
SUOMEA uhkaa PUTIN
https://www.youtube.com/watch?v=CqhI_9Z04nU - Anonyymi00002
Kyllä Turkki on uhkaillut Israelia.
- Anonyymi00014
Joo, samanlainen islamilainen valtio kuin mikä tahansa muukin vastaava siellä päin, tosin jotkut arabi-maat alkaneet kääntymään yhä enemmän vaikkakin piilotetusti kristinuskon valiten?
Raamattu sen ilmoittaakin että Saudi-Arabia ja jotku muutkin nykyislam mat tajuaa, ehkä teköälyllä kysymällä ja tajuamalla että islam ei ole totta vaan valhetta. Islamhan on menestynyt sillä ettei sitä saa epäillä muslimi ollenkaan että onko islam valhetta vai totta, jos eroaa islamista se tietää kovia sanktioita, suvun hylkäämisestä , vankilatuomioihin , aina murhiin asti, ja kaikki se allahin nimessä kun allah sitä haluaa näiden kuolema USA:lle huutajien mielestä, Erdogan on yksi näitä kuolema Israelille huutajia, mutta ei itse uskalla huutaa kuolemaa USA:LLE, mutta mielessään sitä toivoo.
- Anonyymi00003
Älä nyt taas ala vouhottaa Googia Putinina.
- Anonyymi00004
"Kas, jos asijaa mietoít ny, niin jos Gookin prinssi, Putin"
joo, ja niinpä niin
Nyt JOS Venäjän Presidentti Putin, on prinssi, niin kuka sitten on kuninkas tai tämänpäivän titteleillä. presidentti??
nyt olis varmaa hyvä ajatella ensteks, ja vielä kerran sen päälle.
nyt muilla kielillä, mitkä eivät tietenkää pärjää Suomen kielellä, niin sanovat että prinssi = KAPTEENI, niin
tottahan kapteeni on suurin päälikkö sotaväessä ??
ellei kuka sitten :( - Anonyymi00005
Venäjä vois Kiinan kera tuhota, koko ameeriikan.😳
- Anonyymi00010
Älä huoli, lopunajan tapahtumissa ei missään ole viittauksia, johonkin jenkeihin, sen puoleen sekä Kiina että Venäjä on.
jostain syystä, jenkit ovat kadonneet.
- Anonyymi00006
"Kas, jos asijaa mietoít ny, ... kuten Raamattu ilmoittaa sen meille, Kirjoituksija lukevaistolle."
"Mulla olis ihmeellisii tarinoitakin kerrottavanain, mutta jäänee kertomatta, ainakii nyt."
Joo on Hyvä LUKEA Raamattua ja KAIKKIA Kirjoituksia (mitä on Raamattu ja apo-kirjat jne jne) ja PYRKIÄ YMMÄRTÄMÄÄN, mitä mikin asia ja hanke on :)
Nyt esim Sakarja ilmoittaa että, "myös JUUDA (eli Mooseksen mukaan hallitisjat) tulee osalliseksi ja JUO siitä maljasta joka on laittava kaikkien "pahojen" haltijoisen pään sekaisin, kuten Jumala Jeesukselle ilmoitti ja Jeesus Johannekselle, eli Ilmetyskirja.
Sak. 12:2
Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.
ja
Ilm. 17:
1 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä,
2 hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet".
Nyt JOS, Goog ja sen LIITTOLAISET, esim JUUDA, hyökkää Isrealin vuorille ja Isrealisia vastaan, niin
MISSÄ ON LOKIIKKA?
juuda (juuda- hallitisijat, kuninkaat ja presidentit ja KAPTEENIT) hyökkää sitten itseää vastaan??
eli vahvasti suosittelen että, TODELLA LUET, mitä Jumala on OIKEILLE Profeetoille ilmoittanut ja PYRI YMMÄRTÄMÄÄN, mistä on kyse :)
ja nyt koska luet paljon kuten, itse sanot, niin:
"Mulla olis ihmeellisii tarinoitakin kerrottavanain, mutta jäänee kertomatta, ainakii nyt."
Mitä (tulevalle) Profeettalle sanotiin painokkaasti?
Toki sen muistat, mutta muille jotka eivät lue kuten sinä niin:
1. Sam. 3:17
Hän sanoi: "Mikä oli asia, josta hän sinulle puhui? Älä salaa sitä minulta. - - - minulta mitään siitä, mitä hän sinulle puhui."
Kerro toki että saamme sitten viisautta ja ymmärrystä :) - Anonyymi00007
"YK on suhteessa Irrajeelliin myös seurattavainen ajanmerkki."
ai jaa
se että Lukee Raamattua ja Kirjoituksia on hyvä;
sen lisäksi Jeesuksen mukaan, on hyvä seurata maailman tapahtumia ja uutisia:
Luuk. 21:
8 Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.
9 Ja kun kuulette sotien ja kapinain melskettä, älkää peljästykö. Sillä näitten täytyy ensin tapahtua, mutta loppu ei tule vielä heti."
10 Sitten hän sanoi heille: "Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan,
11 ja tulee suuria maanjäristyksiä, tulee ruttoa ja nälänhätää monin paikoin, ja taivaalla on oleva peljättäviä näkyjä ja suuria merkkejä.
12 Mutta ennen tätä kaikkea he käyvät teihin käsiksi ja vainoavat teitä ja vetävät teidät synagoogiin ja heittävät vankiloihin ja vievät teidät kuningasten ja maaherrain eteen minun nimeni tähden.
ELI, tarkkaa luit:
"Mutta ennen tätä kaikkea"
ja sitten mitä ennen:
he käyvät teihin käsiksi ja vainoavat teitä ja vetävät teidät synagoogiin ja heittävät vankiloihin ja vievät teidät kuningasten ja maaherrain eteen minun nimeni tähden.
Matt. 24:
4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
Nyt tarkkenna katseesi:
"Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä."
Tulee siis katsoa, mitä ?
eri merkkejä ja sitten tulee merkkejä joita ei voi olla huomaatta vaan KAIKKI havaitsevat ne:
15 Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa-joka tämän lukee, se tarkatkoon-
Koska ahkerasti Luet, en tätä nyt esille tuo, toki tiedät sen vasrsin hyvin, mitä tämä on ja merkitsee :)
MUTTA
29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
Ahdistus ja muut vainot JA SITTEN sen jälkeen tulee Herran antama MERKKI:
"aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa,"
eli kaikki toki sen havaitsevat ??
Nyt mitä sitten YK, sitten suhtautuu Israeliin ja jenkkeihin??
Toki seuraat uutisia ??
"YK on suhteessa Irrajeelliin myös seurattavainen ajanmerkki."
eni wei, LUE OIKEASTI ja ilman "silmälappuja"
Nyt tuli mieleen, mitä arvelet, KUKA ja KETKÄ ovat tänäpäivänä OIKEA Israel ja esikoinen??
Onko Jeremia oikeassa, eli Jumalan OIKEA Profeetta:
Jer 31
8 Katso, minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä. Heissä on sokeita ja rampoja ynnä raskaita ja synnyttäväisiä: suurena joukkona he palajavat tänne.
9 Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.
Onko goog, sinun mielestäsi Pohjoisessa ?
ja sitten myös Efraim, ESIKOINEN hyökkää itseään vastaan?
eli Israel hyökkää kaikkien veljien kimppuu jopa Aabrahamin esikoisen jonka Jumala on siunannut "Aabrahamin, Miehuuden parhaan" ??
Ismael on ollut eikä sitä ole muutettu, Jumalan puolelta, Aabrahamin esikoinen,
ja
monia kertoja muutettu, Israelin esikoinen on nyt, Salonin jälkeen esikoinen, Israelin esikoinen.
Joten, pyri ymmärtämää :)
"Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni."
Nyt missä sitten NYT on juuda = hallitsija ja leevi oppineet ja papit?
Kuinkas luet?
Matt. 21:
43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.
44 Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa."
45 Kun ylipapit ja fariseukset kuulivat nämä hänen vertauksensa, ymmärsivät he, että hän puhui heistä.
46 Ja he olisivat tahtoneet ottaa hänet kiinni, mutta pelkäsivät kansaa, koska se piti häntä profeettana.
Keneltä otettiin pois valtakunta (ja virat ja toimet)?
Kuinkas luet??
"ylipapit ja fariseukset kuulivat nämä hänen vertauksensa, ymmärsivät he, että hän puhui heistä.
46 Ja he olisivat tahtoneet ottaa hänet kiinni, mutta pelkäsivät kansaa, koska se piti häntä profeettana."
ja kuten sitten tiedät, he murhasivat Jeesuksen ristillä, valheen ja petoksen vaiktuksesta ja motiivi oli KATEUS!
jatka lukemista :) - Anonyymi00009
"Putin uhkailee Eurooppaa, mutta iskeekö kuitenkin suoraan pääviholliseensa, USA:aan?"
Sinähän puhut niin kuin (läntinen) maailma puhuu? Etkö huomaa sitä?
"He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä. 6. Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen." (1.Joh.luku4 Jae 5-6)
https://youtu.be/A_Zp2hWbQI4?t=632 - Anonyymi00011
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
i see, joku joka ei tykkää; 1 Moos 10, sukulijoista kävi poistamassa, sen mikä on todellisuus eli totta.
Jippii, keppi osui ja upposi :) - Anonyymi00012
Onneksi putin tuhoaa tehokkaimmin juuri venäjää.
- Anonyymi00017
Juuri niin! Tyhmyys on vallannut tuon herra Putinin! Aivan turhaan tuhoaa Ukrainaa väittäen, että hänen maansa on tuhon kohteena! Aivan hulluhan tuo Putin on!
Venäjää ei uhkaa kukaan eikä mikään! Kun vain tuo herra Putin itse lopettaisi
Ukrainan tuhoamisen, niin sota loppuisi heti!
Mutta kun tuo Venäjän diktaattori on niin hullu, että Ukraina haluaisi tuhota Venäjän! Itse tuo hullu diktaattori aloitti Ukrainan tuhoamisen, vaikka lupasi olla hyökkäämättä!
Typeryyden huippu tuhota sukulaiskansansa maa aivan tohjoksi! Saa siinä sitten Ukraina puolestaan tuhota Venäjällä kaikkea mahdollista tärkeää laitosta, niin paljin kuin vain ehtii!
Voi sanoa PUTINILLE, että sitä saa, mitä on läöhtenyt kerjämään!
Luuliko tuo roisto Putin, että Ukraina suostuu noin vain tuhottavaksi?? Aivan hullun ajatuksia!!
Taisi sitten tulla yllätys, kun Ukraina vastasikin roistomaisuuksiin!
ELÄKÖÖN UKRAINA!!!!!½
- Anonyymi00013
>>>>>Kas, jos asijaa mietoít ny, niin jos Gookin prinssi, Putin , Goog, iskis yjinaeelliseella Gomeriin,<<<<<
----------------
Ihmisen mielikuvituksella ei ole rajaa Raamatunkaan omapäisessä selittelyssä.
---------------
"Paavo Hiltunen - Uudet profeetat ja uudet apostolit"
https://youtu.be/_Fkyutz0keU - Anonyymi00015
Kadut ovat tyhjiä kellon ollessa yli puolenyön SYNTIHYVÄKSYNTÄLÄSSÄ kun Venäjän ydinpommi räjähtää siellä klo 00.00 kostonpäivänä 6.6.202... ( 6,7,8,9 )
- Anonyymi00018
Hullun hommaa nuo ryssien kirjoitelmat! Venäjän ydinpommin räjähdettyä. räjähtää vastavuoroisesti Venäjään kohdistettu eurooppalainen ydinpommi!
Näitähän nyt riittää vähän jokapuolella!
Joten olisikohan syytä olla Venäjänkin pullistelematta tuolla ydinpommilla!
Naurettavaa tuo ryssien touhu! Ensin Putin hyökkää tuhoamaan sukulaiskansansa kotimaata aivan syyttä! Sitten kun ei mene mieliksi touhut, alkaa uhitella ydinpommilla!
Olisi syytä olla hieman viisaampia ja miettiä syitä syviä, kun alkaa rellestämään täällä ydinpommeilla!
Tyhmyyden huippu!! Tyhmyyden huippu on tuo koko Putinin sota Ukrainassa! Ei ole nykyaikana Euroopassa tuollainen tapana sivistyneissä maissa! Olisi aika jo miettiä asiaa ja lopettaa tuo joutava tuhoaminen ja miestensä tapattaminen aivan turhassa Putinin sodassa!
- Anonyymi00016
Putinin jalkojen livakkuudesta syntyi ajatus Juudas kavaltaja joka katui ja heitti rahat ylipapeille jonka jälkeen hän sai vauhtia demoneita hirttämiseensä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251718Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️651325- 1191118
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105974Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet370944Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21827Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k228775- 120765
- 61695
- 103666
- 13634
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html307625Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.114596- 41551
- 52538
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv88508- 65501
- 40500
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan85498Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73491