Paitsi Israel?
Lihaksikkain jaloin lihaksikkaasti Henges Jumalan vajeltain,
Lihasmies ja sankarikin nöyräsyvänminen,
Selef Urge
https://www.youtube.com/watch?v=U8gx96yl1d4
Ovatko lopunajan valtiot kaikki petoja?
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Kun noita lihaksia jatkuvasti korostat, niin suojaavatko lihakset helvetin pelolta?
- Anonyymi00002
Lihakset eivät ole olemassa helvetin pelon suojaksikkuuvekseeksiikkoovukseeksiikseeksi.
Poni mai? Haben Sie verstanden?
Lihaksikkaasti näppääilleestijöijen paksusin lihaskäsin,sen tyngis olevis päisis sormillisillain,
Selef Urge - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Lihakset eivät ole olemassa helvetin pelon suojaksikkuuvekseeksiikkoovukseeksiikseeksi.
Poni mai? Haben Sie verstanden?
Lihaksikkaasti näppääilleestijöijen paksusin lihaskäsin,sen tyngis olevis päisis sormillisillain,
Selef UrgeNo minun ei sitten tarvinne kysyä, että sekoittaako helvetin pelko pään, kun tekstistä ei enään saa selvää?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
No minun ei sitten tarvinne kysyä, että sekoittaako helvetin pelko pään, kun tekstistä ei enään saa selvää?
Ihmiseen kertyneeksillisöitynyt sisäinen painekertymäisyys toimii jumalattomain päijen sekoittajana. Nykyinen maajilmantilanne hymyilyttää mua " tiesin tulevan tään, ja tulevan lisääkin , sitä mitä Jumala on lähettemen maajilmaan, esimakua tämä vain nyt, mitä uutisijoijaan,maistijaisii, Putin kertoo mitä menyy sisältää , itse tarjoilu tulee aikanaan, kun Putinin sormi löytää itte nappulalle, joka lienee väriltän punainen, kirkkaan vai vereksenpunainen. en tiijä sitä ,nyt hymyilen kun tiesin 2026jKr. oltavan tässä pisteessä, tiesin sen jo 2019jKr."
Tiijänpä, mitä jatkossakin tulee, ja oon siitä kirjoitellutkin tänne aikaisenmin, jotkut muistaa, loput unohtaneet, mutta Putn hyökkee Suomeenkin, jos oon saanu näyn siit Jumalalta, eikä mulla ole sitä syy epäillä, kun Jumala on ennenkin näyttänyt mulle mitä tapahtuman on , ja se on tapahtunut genast, mutta Putinin hyökkeemys Sumeen, sen nävyst on jo n.4,5v aikaalisoituneellisuutta.
JUMALAN LAPSI,
Selef Urge
- Anonyymi00005
"Tiijänpä, mitä jatkossakin tulee,"...
Tiijät mitä jatkossakin tulee, niin miksi sitten kysyt otsikossa: "Ovatko lopunajan valtiot kaikki petoja?"- Anonyymi00006
Opetusteknillisyyven takija.
Sankari kun kysyy asijan, jonka hän itte jo tieteeppi, mutta nk. suuri yleisö, jumalattomat ja vielä kasvussaan alkuvaiheessa olevat lanpaat, ja jota tuos käytin oli sekä didaktinen että aktivointinnillisteellisteinen otsikkoollisteinen kysymys, ei silleesti että ihte tarttisin asijast kenenkään tietoo.
Lejo Meljeri oli näist tunnettuinen. Ootkonnas kuunneskellunnas koskaan Levon Mellerniuksen opetuspuheellisuuksii?
Selef Urge - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Opetusteknillisyyven takija.
Sankari kun kysyy asijan, jonka hän itte jo tieteeppi, mutta nk. suuri yleisö, jumalattomat ja vielä kasvussaan alkuvaiheessa olevat lanpaat, ja jota tuos käytin oli sekä didaktinen että aktivointinnillisteellisteinen otsikkoollisteinen kysymys, ei silleesti että ihte tarttisin asijast kenenkään tietoo.
Lejo Meljeri oli näist tunnettuinen. Ootkonnas kuunneskellunnas koskaan Levon Mellerniuksen opetuspuheellisuuksii?
Selef UrgeNyt sinun tulee todella tehdä parannus ja etsiä Jumalan Armoa Herrassa Jeesuksessa!
olet sekaisin kuin seinäkello!
Rauhotu ja lue yksin hiljaisuudessa, psalmeja ja Johanneksen evenkeliumia. - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Nyt sinun tulee todella tehdä parannus ja etsiä Jumalan Armoa Herrassa Jeesuksessa!
olet sekaisin kuin seinäkello!
Rauhotu ja lue yksin hiljaisuudessa, psalmeja ja Johanneksen evenkeliumia.lopeta itse räksytys
- Anonyymi00009
Ilm.1:7 Katso, hän tulee pilvien kanssa, ja jokainen silmän pitää hänen näkemän ja ne, jotka häntä pistäneet ovat, ja kaikki maan sukukunnat pitää parkuman. Niin, amen! Biblia (1776) Jes.3:13-14.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3131245Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan73876Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61803- 120683
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38662Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt42659- 50606
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.51573- 39549
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95542- 45527
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 32511
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9466- 19447
- 78440
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o28424Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21411