Eikö tosiaan muuta keksitä, nyt tunkeudutaan toisten kotiin kuselle ja paskalle😆😂. Ja tottakai vihjataan et asialla venäjä🤣🤣🤣. Onko missään näin paljon hölmöjä vainoharhaisia kuin Suomessa🤔😆😂🤣.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Kämpissä, joissa on käyty, on takuuvarmasti huippuluokan kamera ja mikit. Tehtaankadulla katsellaan sitten iltaisin eroottisia kuvia edustajan kotoa, vaikka edustaja itse on Helsingissä työmaallaan.
- Anonyymi00002
Luulisi, että on kameravalvonta asennettu!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Luulisi, että on kameravalvonta asennettu!
Valvontakamerat voidaan paikantaa ja tehdä toimimatomiksi, itse toimin mökki keikoilla aina niin.😁😁😁
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Valvontakamerat voidaan paikantaa ja tehdä toimimatomiksi, itse toimin mökki keikoilla aina niin.😁😁😁
On kameroita joita ei pysty paikantamaan. Kaikki ei ole nettiyhteydessä. Vanha tekniikka on joskus parempi
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
On kameroita joita ei pysty paikantamaan. Kaikki ei ole nettiyhteydessä. Vanha tekniikka on joskus parempi
Just! Kaikki keinot käyttöön, vaikka kilju ja naxima vastustaa! Raja idässä kiinni kuisesesti!
EU saa maksaa aidan koko EU:n rajalle Suomessa! - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Just! Kaikki keinot käyttöön, vaikka kilju ja naxima vastustaa! Raja idässä kiinni kuisesesti!
EU saa maksaa aidan koko EU:n rajalle Suomessa!Nyt on 1918 meiniki! SDP herätys - kiinnostaako Suomen ja suomalaisten turvallisuus vaiko Nasimun ryssäystävyys?!!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Nyt on 1918 meiniki! SDP herätys - kiinnostaako Suomen ja suomalaisten turvallisuus vaiko Nasimun ryssäystävyys?!!
Paljonko on siellä siteitä suvulla?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Paljonko on siellä siteitä suvulla?
Naamioidaanko Asylum-pyyntöön saada lisää terroristeja?
- Anonyymi00006
UKRAINAN SODAN SALATUT SYYT. Ihmisiä kidutettiin ja lapsiakin tapettiin. Ranskalainen urhea naistoimittaja kertoi kaiken, mutta se salattiin, kunnes WhiteHouse sai tarpeekseen globalistien juonista EU:ssa ja Suomessa.
Mitä se kertoo Suomen likaisesta tahallaan epärehellisestä johdosta, ns. tuomreista ja Eduskunta - Riksdagen ihmisistä, että he salaavat sodan omia lapsia vastaan. Ukrainassa ja Suomessa. Suomessakin on tuhansia mielisairaita oikeusmurhia, syrjintää ja ihmisiä maalitetaan. Media tietää ja salaa.
Video sisältää sisällissotakuvia, lasten hyväksikäyttöä. Suomikin käyttää hyväksi lapsiaan. Systeemi vieraannuttaa.
Eikö se ole fasistimaan ja fasistimedian merkki? Että pahaa tehdään, mutta siitä ei saa puhua. Suomi salaa elin- ja lapsikauppaa, pedofiliaa ja on antanut 4 mrd rikollisille.
Venäjästä ei tarvitse pitää, mutta totuus on tärkein. USA kertoo faktat ja järjestömme.
Suomi ja Ukraina ovat IHMISOIKEUSRIKOSMAITA. Päättäjät korruptiota ja täysin psykopaattisia iso osa.
Jakakaa ja kommentoikaa kaikki ystävät ja älyllisesti rehelliset.
Joka päivä kun sota jatkuu, kuolee noin 1000 sotilasta molemmin puolin. Suomea ei saa agitoida vihalla sotaan. Se on maanpetosrikos.
Media tulisi laittaa oikeuteen kun ovat propagandan ja sotateollisuuden asialla. - Anonyymi00011
SDP ja muu vihervasemmisto jatkavat punakapinaansa ryssän eduksi!
- Anonyymi00012
Kuka muu muka kuin ryzzä? Just niin ryzzittyä touhua, nyt p...kele sinne Ukrainaan sitä roipetta niin paljon että loppuu tuo ryzzän venkoilu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3731496Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan811019Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.90921Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61833Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49748Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka42720- 121705
- 60700
- 50616
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10608- 35604
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
- 50555
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33528Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 48479
- 80470