Vanha Aadami = lihan mieli? Se on se osa ihmistä, joka on aivopestävissä ja manipuloitavissa ja jota juuri mm nykyisen yhteiskunnan valtamediat pyrkivät manipuloimaan ja aivopesemään.
Moni seuraa uutisten lukijaa kuin hypnoosin vallassa ja sen hedelmät näkyvät myös tällä pastalla.
Hallitseeko sinua hengen vai lihan mieli?
https://youtu.be/A_Zp2hWbQI4?t=241
Hallitseeko sinua vanha Aadami?
18
<50
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Mun vanha Aadam on ristiinnaulittu yhdessä Jeesuksen kanssa, näin ei Aadam hallitse. Pidän itseni synnille kuolleena.
- Anonyymi00002
Niin pitääkin eikä antautua herjaamisen kuralätäkköön.
- Anonyymi00010UUSI
1. Joh. 1:8
Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
- Anonyymi00003UUSI
Jer.28:16-17 Sentähden sanoo Herra näin: katso, minä tahdon ottaa sinut pois maasta; tänä vuonna pitää sinun kuoleman, sillä sinä olet puheellas kääntänyt heidät Herrasta pois. Ja niin propheta Hanania kuoli sinä vuonna, seitsemännellä kuukaudella. Biblia (1776) Jer.29:32.
- Anonyymi00004UUSI
4Moos.23:19 Ei ole Jumala ihminen, että hän valhettelis, taikka ihmisen lapsi, että hän jotakin katuis. Pitäisikö hänen jotakin sanoman, ja ei tekemän? Pitäisikö hänen jotakin puhuman, ja ei täyttämän? Biblia (1776) 1Sam.15:29. Tiit.1:2
- Anonyymi00005UUSI
Tiit.1:2 Ijankaikkisen elämän taivaan, jonka Jumala, joka ei valhedella taida, ennen ijakaikkisia aikoja luvannut on. Biblia (1776)
pastalla. 😹👍
Liha puhuu.🥩🗣💩
- Anonyymi00006UUSI
Miksi et kerro kuinka on sinun laitasi ? Kerro montako sairasta olet tänä vuonna parantanut.
- Anonyymi00007UUSI
Ei tässä herjatessa ennätä parannella eikö edes viitsi.
- Anonyymi00008UUSI
Luuk.4:27 Ja monta spitalista oli Israelissa Elisa prophetan ajalla, ja ei yksikään heistä puhdistettu, vaan Naeman Syrialainen. Biblia (1776) 2Kun.5:1. 5:14.
- Anonyymi00009UUSI
2. Kor. 12:7
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin,SAATANANA ENKELI, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
Room. 8:7
sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.
Room. 7:19
sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen. - Anonyymi00011UUSI
Kuka nyt viitsii parannella kuin voi herjata.
- Anonyymi00012UUSI
Joh.12:44 Mutta Jesus huusi ja sanoi: joka uskoo minun päälleni, ei se usko minun päälleni, vaan sen päälle, joka minut lähetti. Biblia.
- Anonyymi00013UUSI
2Kor.12:7-9 Ja ettei ilmoituksen ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pisti annettu minun lihaani, nimittäin saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi. Sentähden olen minä kolmesti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. Ja hän sanoi minulle: tyydy minun armooni; sillä minun voimani on heikoissa väkevä. Sentähden minä mielelläni kerkaan heikkoudestani, että Kristuksen voima minussa asuis. Biblia (1776)
- Anonyymi00014UUSI
Joh.4:11 Sanoi vaimo hänelle: Herra, eipä sinulla ole, milläs ammennat, ja lähde on syvä: mistä siis sinulla on elävää vettä? Biblia.(1776) i
- Anonyymi00015UUSI
Ilm.22:17 Ja henki ja morsian sanoivat: tule, Ja joka kuulee, se sanokaan tule. Joka janoo, se tulkoon, ja joka tahtoo, se ottakoon elämän vettä lahjaksi. Biblia (1776) Jes.55:1. Sak.14:8. Joh.7:37. Room.8:32. Ilm.21:2. 21:6. 21:9.
- Anonyymi00016UUSI
Eikä se parantaminen edes toimi niin, että ensin herjaat ihmisen laittomuuden tekijäksi, kaikki hänen toimensa eksytykseksi eikä osaa lukea Raamattua edes yhtä tavua oikein, niin ei oikein sen jälkeen voi kysellä, että onko joku paikka kipeä, voin parantaa sen kun olen niin viisas sekä mahtava että minulla on kaikki voima maan päällä.
Saattaa olla että parannettavakin alkaa epäilemään tai sanoo että itse saatanan voimalla niitä taidat tehdä, olet antikristus, joka on ilmestynyt tekemään ihmeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2061242- 82788
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48722Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va210715Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä47641Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan52639- 81601
- 24575
- 106560
- 39559
- 46550
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja292538Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko54528Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.42521Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27513Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan74511Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64509Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47504Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt33489Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91466