Tynkkysellähän löytyy sekä FSB-koulutus että asiaosaamista paskantamisen saralla ihan tositv-ohjelmaa myöten.
Eihän Tynkkynen ole vaan se, joka on käynyt kansanedustajien kodeissa paskalla?
41
141
Vastaukset 41
- Anonyymi00001
En tiedä. Toihan paskantaa housuihinsa tv- ohjelmassa ja jossain tempauksessa oli vaippahousut jalassa.
- Anonyymi00012
Tynkkynen ei siis osaa paskantaa posliiniastiaan?
- Anonyymi00019
Oulun sarjakakkaaja lopetti samaan aikaan kun Tynkkynen pääsi eka kertaa eduskuntaan.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Oulun sarjakakkaaja lopetti samaan aikaan kun Tynkkynen pääsi eka kertaa eduskuntaan.
Tehkääpä tuosta venäjänmielisestä vassarista ilmoituksia valvojalle.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tehkääpä tuosta venäjänmielisestä vassarista ilmoituksia valvojalle.
Vatnikki itse pitää soukempaa suuta. Järkätään sulle bannit!
- Anonyymi00032
Anonyymi00019 kirjoitti:
Selvä yhteys. 🤔
- Anonyymi00036
Anonyymi00025 kirjoitti:
Vatnikki itse pitää soukempaa suuta. Järkätään sulle bannit!
Kansalaisen kodissa kävi Vapari poliisi varasti rikostensa todisteet, ja myrkytti asianajan jääkaapin toimistolla. Jatkaa virassaan vaparien ja Feministien palvelua veromaksajien piikkiin.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kansalaisen kodissa kävi Vapari poliisi varasti rikostensa todisteet, ja myrkytti asianajan jääkaapin toimistolla. Jatkaa virassaan vaparien ja Feministien palvelua veromaksajien piikkiin.
Ja mikähän se tuokin aika höyrypäiseltä kuulostava tarina onkaan?
- Anonyymi00002
Kaikki viittaa erikoiskoulutettuun paskojaan?
- Anonyymi00003
purra käskenyt
- Anonyymi00004
On wc-pytty jäänyt aamulla vetämättä kaikessa muussa kiireessäå heh!?
- Anonyymi00005
KUKA SE OLISI MUUKAAN.
TOSI HIENO HOMMA. - Anonyymi00006
Tehkääpä tuosta aloittaja vassari rasistista valituksia valvojalle.
- Anonyymi00007
Ei, me tehdään urpo sinusta valitus valvojalle perättömistä rutinoistasi sekä jatkuvasta disinformaation levittämisestäsi. Tuliko selväksi?
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei, me tehdään urpo sinusta valitus valvojalle perättömistä rutinoistasi sekä jatkuvasta disinformaation levittämisestäsi. Tuliko selväksi?
Vassarilla meni tuoksuvaa housuun. Luulee jatkuvilla valheillaan pärjäävänsä. Ressukka kun luulee ettei kukaan tajua että hän niitä venäjänmielisiä aloituksia tekee ja kommentoi.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vassarilla meni tuoksuvaa housuun. Luulee jatkuvilla valheillaan pärjäävänsä. Ressukka kun luulee ettei kukaan tajua että hän niitä venäjänmielisiä aloituksia tekee ja kommentoi.
Äläpäs projisoi tupauuno.
- Anonyymi00027
Persulla ei ole muuta mielessä kuin valitus. Mutta kun persulle sanoo että Marinin huumetestin tulos oli negatiivinen, alkaa persu ulvomaan jauhonenästä ynm.
- Anonyymi00008
Tehkääpä tuosta vassari aloittajasta ilmoja valvojalle.
- Anonyymi00014
Sinulla näköjään perseesi sijaan "ilmat" pääsevät yläpäästä ulos.
- Anonyymi00016
Hyödytöntä, sillä luotsi on päivystysvuorossa luotsiasemalla Turun saaristossa, eikä ehdi tarkastamaan persupalstan kommentteja.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Hyödytöntä, sillä luotsi on päivystysvuorossa luotsiasemalla Turun saaristossa, eikä ehdi tarkastamaan persupalstan kommentteja.
Tämä on jo huvittavuuden huippu, kun persutrollit alkavat huutamaan ylläpitoa hätiinsä :)))
"Äiti, nuo muut eivät tottele mua kun mää käsken..." - Anonyymi00033
Persu on ihan stasin systeemillä ilmiantamassa muita. Kertoo persusta sen, että on kovasti entisten kommunisti valtioiden ihailija.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Persu on ihan stasin systeemillä ilmiantamassa muita. Kertoo persusta sen, että on kovasti entisten kommunisti valtioiden ihailija.
Nythän nuo hehkuttavat AfD:n voittoa entisen DDR:n alueella. Vaikka aate on eri, niin sisältö on suunnilleen sama. Persujen Stasi/Gestapo-henkisyyshän ei ole mikään uusi asia.
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/psn-jani-makela-mainosti-poliittista-ilmiantokampanjaa-opettajajarjesto-jyrahti-maalittamisesta-tehtava-heti-ilmoitus/ - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tämä on jo huvittavuuden huippu, kun persutrollit alkavat huutamaan ylläpitoa hätiinsä :)))
"Äiti, nuo muut eivät tottele mua kun mää käsken..."Joo persu vinkuu kuin sika
- Anonyymi00009
Oliko pöntössä iso mustamakkara?
- Anonyymi00015
Halla-aho ei kerro.
- Anonyymi00011
Tynkkynen on satavarmasti syytön, koska hän paskoo aina vaippoihinsa, ei koskaan wc-pönttöön.
- Anonyymi00022
Sulkijalihas ei pidä enää.
- Anonyymi00018
Tynkkynen on Putinin pioneerileirin kasvatti.
- Anonyymi00020
Arktinen osaaja.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Arktinen osaaja.
Iski Tverissä silmänsä venäläisiin miehiin. Paveliin ja Viktoriin.
https://images.sanoma-sndp.fi/120de2a802574c86a6ff527c26726138/normal/1920.jpg
- Anonyymi00023
Paskojat yhdessä.
- Anonyymi00026
Tynkkysen historian tuntien ei ole ollenkaan mahdoton oletus.
- Anonyymi00029
Tynkkynen kävi BBC, n kan vääntämäs...
- Anonyymi00030
Vahvistamattomien tietojen mukaan Tynkkysen asuntoon olisi joku tunkeutuja tuonut salaa jättikokoisen mustan anustapin ja rasvapullon, jossa teksti "anal lube".
- Anonyymi00031
Sottaista puuhaa, paskaa ja liukkaria. Hyh hyh...
- Anonyymi00035
Jep, oli niin %teissä, et ei tienny mikä on oma asunto, onneks pasko pyttyyn. . . . .
- Anonyymi00039UUSI
Sebua on pantu niin paljon perseeseen, että sulkijalihas on löystynyt.
- Anonyymi00040UUSI
Siksikö Trumpillakin on vaippa?
- Anonyymi00041UUSI
Hullu ahon paskaisia kalsareita nuuhkii😂😂😂😂
- Anonyymi00042UUSI
Jussihan on jäänyt aiemmin kiinni vieraissa hyppäämisestä. Tulostakin löytyy yhden lehtolapsen verran. Olisihan se jytypommi, jos Sebu ja Jussi....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3891623Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan851092Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94952Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63869Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49778Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43773- 60730
- 121725
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10708- 39689
- 57646
- 50626
- 45567
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o34565Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 33555
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 84514
- 49503