tätähän sä hait, ettei nähdä!
Vastaukset 54
- Anonyymi00001
Sulla on mahollisuus tavata näitä ja noita ei suomea puhuvia täällä olevia ihmisiä
- Anonyymi00003
Ohi, ei oo mun juttu ollut koskaan.
- Anonyymi00002
Hyväksyn ja et kuule minusta enää
- Anonyymi00004
En oo kuullut tähänkään asti.
- Anonyymi00005
Kyllä sen jälkeen miten kohtelit.
- Anonyymi00006
ohi!
- Anonyymi00007
Sorry. Ei jaksa enää niitä tivolilaitteita ja peilisaleja.
- Anonyymi00008
😂 ohi!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
😂 ohi!
mut tää kyllä vois olla mun kommentti myös hänelle 🤔
- Anonyymi00017
Samaa karusellia. Pää pyörällä korkealle sinkoavasta laitteesta. Kummitusjuna ja hämähäkin seitit, ei tiedä mikä luuranko ilmestyy milloinkin eteen. Laitteistokin reistaa, aikataulutkaan eivät pidä kuin satunnaisesti. Peilisalissa hoikasta tulee paksu ja pitkästä lyhyt. Ilmeet muuttuvat hetkessä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00017 kirjoitti:
Samaa karusellia. Pää pyörällä korkealle sinkoavasta laitteesta. Kummitusjuna ja hämähäkin seitit, ei tiedä mikä luuranko ilmestyy milloinkin eteen. Laitteistokin reistaa, aikataulutkaan eivät pidä kuin satunnaisesti. Peilisalissa hoikasta tulee paksu ja pitkästä lyhyt. Ilmeet muuttuvat hetkessä.
Tämä ikään kuin kuvainnollisesti.
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tämä ikään kuin kuvainnollisesti.
Ei nyt ihan aukea.
- Anonyymi00010
On hyvä.
- Anonyymi00011
Se on todella hyvä asia! Kirjotin tuolla juuri äsken, että projektille olisi pitänyt ehdottomasti asettaa aikaraja sen loppumiselle!
- Anonyymi00012
teit eilen aloituksen, missä sanoit häioyvpsi täältä, joten?
- Anonyymi00013
Ja en enää koskaan halua minkäänikäistä uutta ystävää! Joten turha enää ottaa uusia ihmisiä projektiin! Olen kokenut pahaa oloa todella kauan ja ainoan mitä nyt tarvitsen loppuelämäni ajan, on saada olla yksin, niin kauan kuin täällä maan päällä vielä elän ja olen!
- Anonyymi00014
pitäisköhän sun vähentää tota p*rin käyttöä!
- Anonyymi00015
ei sillä tavalla innosta naikkoset
- Anonyymi00016
ok. ohi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
ok. ohi.
mmmm
- Anonyymi00019
Kaikenlaista pelleilyä
- Anonyymi00020
Jaa missä?
- Anonyymi00021
Mennään kaikki J-naiselle kahville
- Anonyymi00022
En tunne!
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
En tunne!
Se asuu tässä lähellä
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Se asuu tässä lähellä
Ei kiinnosta.
- Anonyymi00025
No enhän minä koko aikana ole mitään piilosta halunnut leikkiä. Jos nainen olisi ajatellut nenäänsä pitemmälle, meillä olisi ollut monenlaisia uusia ulottuvuuksia muidenkin kun tunteiden osalta, tietyllä tavalla maailma olisi ollut meidän; silloin kun me niin haluaisimme ja niinä hetkinä kuin vain me olisimme intiimisti lähekkäin; maailma katoaisi hetkeksi tajunnastamme.
- Anonyymi00026
Kyllä se mies on leikkinyt piilostakin aikoinaan ja se ei ole ollut ainoa leikki.
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kyllä se mies on leikkinyt piilostakin aikoinaan ja se ei ole ollut ainoa leikki.
Piileskely on voinut johtua myös epäselvyydestä. Olen luonteeltani suora ihminen ihan syystä. Jos minulle annetaan epäselvää signaalia, keksin hetkessä miljoonia selityksiä sille ja menen hämilleni. Mielestäni moni nainen on lähestynyt minua kautta aikojen epäselvästi ja olen ajatellut ettei minun suoraa tapaani lähestyä hyväksyttäisi vaan koettaisiin epäkohteliaana. Olen samaan aikaan rohkea ja korrekti ja se ei ole kovin hyvä yhdistelmä tutustumisen kannalta.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Piileskely on voinut johtua myös epäselvyydestä. Olen luonteeltani suora ihminen ihan syystä. Jos minulle annetaan epäselvää signaalia, keksin hetkessä miljoonia selityksiä sille ja menen hämilleni. Mielestäni moni nainen on lähestynyt minua kautta aikojen epäselvästi ja olen ajatellut ettei minun suoraa tapaani lähestyä hyväksyttäisi vaan koettaisiin epäkohteliaana. Olen samaan aikaan rohkea ja korrekti ja se ei ole kovin hyvä yhdistelmä tutustumisen kannalta.
Hän ei ole lähestynyt.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Hän ei ole lähestynyt.
Jos niin on. Korrekti mies ajattelee varmaankin enemmän naisen kannalta asioita kun nainen itse.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Jos niin on. Korrekti mies ajattelee varmaankin enemmän naisen kannalta asioita kun nainen itse.
Hän ei ole ollut korrekti käytökseltään
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Hän ei ole ollut korrekti käytökseltään
Sitten niin on.
- Anonyymi00036
Anonyymi00030 kirjoitti:
Hän on se, kuka ei muuta ole tehnytkään, kun antanut epäselviä "signaaleja".
- Anonyymi00037
Anonyymi00030 kirjoitti:
selitä tai avaa tätä:"Olen samaan aikaan rohkea ja korrekti ja se ei ole kovin hyvä yhdistelmä tutustumisen kannalta."
- Anonyymi00044
Anonyymi00037 kirjoitti:
selitä tai avaa tätä:"Olen samaan aikaan rohkea ja korrekti ja se ei ole kovin hyvä yhdistelmä tutustumisen kannalta."
Rohkea haluaisi mennä saman tien toisen luo. Korrekti miettii esim. naisen sen hetkistä tilannetta. Jos nainen on jopa naisen, puhumattakaan miehen seurassa, korrekti ei lähesty, koska hänellä ei ole ikäänkuin lupaa siihen.
- Anonyymi00047
Anonyymi00044 kirjoitti:
Rohkea haluaisi mennä saman tien toisen luo. Korrekti miettii esim. naisen sen hetkistä tilannetta. Jos nainen on jopa naisen, puhumattakaan miehen seurassa, korrekti ei lähesty, koska hänellä ei ole ikäänkuin lupaa siihen.
En ole ollut kenenkään seurassa. Jutellut olen ihmisille.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
En ole ollut kenenkään seurassa. Jutellut olen ihmisille.
Hän sen sijaan oli.
- Anonyymi00027
En ole koskaan sanonut, että en halua nähdä. Olen ottanut yhteyttä ihan irl, mutta häntä ei ole sitten kiinnostanut. n>m
- Anonyymi00029
Ohi. aloitus n to m.
- Anonyymi00038
Se oli täysin sinun valintasi, minä vaan totetutan ja kuljen omia polkujani.
- Anonyymi00039
edelleen oli naiselta miehelle.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
edelleen oli naiselta miehelle.
minä vaan totetutan ja kuljen omia polkujani, miehenä.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
minä vaan totetutan ja kuljen omia polkujani, miehenä.
Selvä! jatka ihmeessä samaan malliin.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Selvä! jatka ihmeessä samaan malliin.
Se oli täysin sinun valintasi
- Anonyymi00045
Anonyymi00042 kirjoitti:
Se oli täysin sinun valintasi
Mikä oli mielestäsi minun valinta?
- Anonyymi00043
Nyt en ymmärrä.
- Anonyymi00046
Voi että.
- Anonyymi00051
Anonyymi00046 kirjoitti:
Voi että.
Hae vettä
- Anonyymi00049
En hakenut, mutta toinen kyllä haki kauan aikaa toiminnallaan
- Anonyymi00050
sittenhän meillä on sama tilanne 💪
- Anonyymi00052
Mä o hakenu yhtään mitään
- Anonyymi00053
Miksi pitäis jotain kahjoa nähdä. Hyi.🤮🤮
- Anonyymi00054
Jenna ota ihan rauhassa🫠
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811311
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K191089En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621043- 65898
- 62793
- 60770
- 66702
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24690- 69682
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39648Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637- 133626
- 50579
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36575- 43528
- 19527
- 29525
- 33520
- 72486
- 61478