Kokemuksia kyseisestä kortista suomessa ja ulkomailla. Kannattaako kyseinen kortti ottaa?
Diners club kortti??
11
3544
Vastaukset
- Lompakko
DC toimii oikein mainiosti Suomessa nykyään jo esim suurimmassa osassa ruokakaupoista sekä kaikilla huoltoasemilla. Kaikki suuret kaupat tukevat sitä sekä käytännössä kaikki suuremmat ravintolat.
Ulkomailla riippuen maasta toisinaan lähinnä suurimmat hotellit ja hienoimmat ravintolat.
Se, että kannattaako riippuu siitä miten paljon aiot käyttää sitä ulkomailla ja missäpäin maailmaa aiot matkailla. Mikä on elämäntyylisi jne. - Sologdin
erinomainen mm. käteisen nostoon. Kelpaa kaikkialla. "Staili ajaton ja luotto rajaton."
- kysymys?
Hyvältähän se tosiaan vaikuttaa,mutta miten on;voiko suomessa nostaa käteistä dinersilla?
- Suomessa
kysymys? kirjoitti:
Hyvältähän se tosiaan vaikuttaa,mutta miten on;voiko suomessa nostaa käteistä dinersilla?
Suomessa voi ostaa DC:llä käteistä automaatista.
- hyvä
Suomessa kirjoitti:
Suomessa voi ostaa DC:llä käteistä automaatista.
Kiitos vastauksesta:)
- DC-nosto
hyvä kirjoitti:
Kiitos vastauksesta:)
Totta ... tarkoitin siis nostoa enkä ostoa vaikka palkkiohan siitä menee kun nostaa rahaa. Olisikohan ollut muistaakseni kiinteä 4%:n palkkio.
- hyvä
DC-nosto kirjoitti:
Totta ... tarkoitin siis nostoa enkä ostoa vaikka palkkiohan siitä menee kun nostaa rahaa. Olisikohan ollut muistaakseni kiinteä 4%:n palkkio.
ok,kiitoksia.
- ave
mielestäni oikein hyvä kortti. Ulkomaille matkustaessa arvostan erityisesti,e ttä monilla isommilla lentokentillä pääsee loungeen ilmaiseksi (siellä kaikki juomat ja purtavat ilmaisia)
- Ant
Jos joku on kiinnostut dinersclubista niin voin maksaa teidän 50e (liittymis/ensimmäisen vuosimaksun), jos käytätte minun suosittelijahakemusta. Saan siitä 10000 pistettä, minkä arvo on itselleni yli tuon 50e. yht otot: [email protected]
- mirjami
Ant kirjoitti:
Jos joku on kiinnostut dinersclubista niin voin maksaa teidän 50e (liittymis/ensimmäisen vuosimaksun), jos käytätte minun suosittelijahakemusta. Saan siitä 10000 pistettä, minkä arvo on itselleni yli tuon 50e. yht otot: [email protected]
ei se mitään ainakaan minulle maksanut
- juu
Taalla USA:ssa Diner kay vain suurimmissa hotelleissa eli en suosittele ainakaan ainoaksi luottokortiksi jos matkoja on tannepain.
Itsellani oli ennen Diners mutta kun kaupassa ei edes tunnistettu kyseista korttia, niin vaihdoin sen Mastercardiin joka toimii joka paikassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592