Kansanedustajien asunnoissa on tehty outoja vierailuja. Tämä ei liene yllätys kun tietää ja tuntee Venäjän tiedustelupalvelun, FSB:n menetelmiä. Minulla on loma-asunto Venäjän puolella. Huomasin, että olen salaisen poliisin tarkkailussa. Kerrankin mökin portin kohdalle pysähtyi Lada Niva ja kuski kyseli, että missähän olisi hyvä onkipaikka. Mukana hänellä oli pikku poika. Pyysin heitä mökille kahville ja täräytin oikein kunnon nisukahvit ja pojalle limpparia. Todennäköisesti FSB oli tyytyväinen kohteluun.
Vastaukset 28
- Anonyymi00001UUSI
Melkoista seikkailua.
- Anonyymi00002UUSI
Monella taviksella on kotonaan hälyttimet. Mitä jos yli 6000e/kk tienaavat tyhjäntoimittajat asentaisivat sellaisen kotiinsa,vai meneekö sekin veronmaksajien piikkiin?
- Anonyymi00003UUSI
Kaikenlaista vihervassareiden vaaliropakantaa ja ihmiset uskovat.
Kohta varmaan joku kansankynttilä on nähnyt UFON hääräämässä
pistorasian luona. - Anonyymi00004UUSI
Ainahan se on tiedetty että KGB kuuntelee, neuvosto aikaan mitä ovellammin piilotettu mikkejä asuntoihin. Joten mieti jatkossa miten pieraiset sulosävelen
- Anonyymi00005UUSI
Riidanhalusia rakkikoiria ovat
- Anonyymi00006UUSI
Ne leikkaa teidän eläkkeet ja kaikki ja laittaa aseisiin Ne rahat https://youtu.be/NxUBF76eEhg?si=2V4Vt3HtUOxH5QdR
- Anonyymi00007UUSI
Ja sosialistit ja muu vasemmisto ei olisi halunnut sulkea itärajaa.
- Anonyymi00008UUSI
Persut ja muut sulki ne siksi ettei suomalaiset pääse pakenemaan parempiin oloihin Venäjälle. Olisin jo mennyt ellei nämä kauhistukset olisi sulkenut rajoja. Sinne pääsee muuta kautta mutta ei ole varaa
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Persut ja muut sulki ne siksi ettei suomalaiset pääse pakenemaan parempiin oloihin Venäjälle. Olisin jo mennyt ellei nämä kauhistukset olisi sulkenut rajoja. Sinne pääsee muuta kautta mutta ei ole varaa
Täällä suomessa on kauhea ilmapiiri. Vihaa ja raivoa kylväävät joka paikkaan kansa ja päättäjät.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
On sulla kurjaa. Eikö kukaan voisi auttaa, että pääsisit sinne paratiisiin ja vaikka rintamalle Ukrainaan.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
On sulla kurjaa. Eikö kukaan voisi auttaa, että pääsisit sinne paratiisiin ja vaikka rintamalle Ukrainaan.
Sinähän se sinne haluat sota hullu
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tuota just tarkotin kauhea ilmapiiri.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Täällä suomessa on kauhea ilmapiiri. Vihaa ja raivoa kylväävät joka paikkaan kansa ja päättäjät.
Ota yhteyttä Ano Turtiaiseen niin Ano auttaa.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ota yhteyttä Ano Turtiaiseen niin Ano auttaa.
X2. Kauhea ilmapiiri
- Anonyymi00015UUSI
Minua venäläiset on kohdellut paljon paremmin kuin nämä suomalaiset vihan kylväjät
- Anonyymi00016UUSI
Silloin sinne kannattaa ehdottomasti muuttaa ja pysyvästi.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Silloin sinne kannattaa ehdottomasti muuttaa ja pysyvästi.
Joo avaa ne rajat eka. Tauno!
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Joo avaa ne rajat eka. Tauno!
Mee Viron tai Norjan kautta. Suomen raja on ja pysyy sotarikollisilta suljettuna.
- Anonyymi00018UUSI
Juu saa kansanedustajatkin maistaa monikulttuurisen suomen arkea. Muillehan tämä on ollut uutta normaalia jo pitkään. Varsinkin isoimmissa kaupungeissa.
- Anonyymi00019UUSI
Varsinkin kun persut raahaa ukrainalaisia suomeen täyteen 😂 nehän sanoi omalla YouTube kanavallaan niitä veljikseen ja samoin persujen mamu puolisot sinuna en yrittäisi servata minua et onnistu.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Varsinkin kun persut raahaa ukrainalaisia suomeen täyteen 😂 nehän sanoi omalla YouTube kanavallaan niitä veljikseen ja samoin persujen mamu puolisot sinuna en yrittäisi servata minua et onnistu.
Suomi auttaa ukrainalaisia venäläisten rikollisten uhreja.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Suomi auttaa ukrainalaisia venäläisten rikollisten uhreja.
Ukrainan natsitko on mielestäsi uhreja? Aika hirviömäinen koko aate
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vois kyllä tahalleen käydä antamassa ääneni demareille. En edes näy gallupeissa
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Vois kyllä tahalleen käydä antamassa ääneni demareille. En edes näy gallupeissa
Kohta saavat kauheet raivarit kun sdp voittaa vaalit 😆
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kohta saavat kauheet raivarit kun sdp voittaa vaalit 😆
Ootan sitä vaalipäivää kun samalla palsta täyttyy itkupotku raivareista. Peltokangas samalla tavalla öyhöttää ja raivarit saa joka asiasta
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Natsit on sosialistinen aate siinä missä muukin sosialismi ja koko länsihän on venäläisten mielestä täynnä natseja ja siitä huolimatta lähettävät lapsensa tänne inhokkimaihinsa oppimaan ja ostavat kiinteistöjä täältä.
- Anonyymi00021UUSI
On nyt muuta hommaa mutta sain makeat naurut 😅
- Anonyymi00029UUSI
Naureksii tyhmyyttään omaa kommenttia heh.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3561438Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan79987Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.84905Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61833Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49728- 121705
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38692- 49658
- 50616
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10568- 30567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
- 32531
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48525En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33518Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 41492
- 80470
- 48459