Miltä tuntuu, jos se rakas puoliso siitä viereltä lähtee, jos tulee ero. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että se on iso asia, sekin pitää aina käsitellä. Elämä on lopulta aikamoista selviytymistä.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Olen ja kun olen sen kokenut. Raskasta on
- Anonyymi00002
Toivon ettei lähde.
- Anonyymi00003
On jos on niin hllmö että menee rskastumaan ihmiseen jolta ei toivoakaan saada tunteilleen vastakaikua mu toivotan onnea tulette sitä hänen kanssaan tarvitsemasn ja paljon narsistia mikään niin kiehdokkaan kuin se mitä ei voi omakseen saada
- Anonyymi00004
Sinne lähti toisen naisen matkaan joitain vuosia sitten. E
- Anonyymi00005
Jotta ehitäänkö vihillekkää asti
- Anonyymi00006
Mitäänhän ei kannata tehdä, koska voi sattua jotain. Ei kannata sitoutua mihinkää, ei kannata yrittää mitään, ei kannata rakastaa, jos valmiiksi kaikein sössii niin ei voi mennä huonommaksi. Ei kannata elää päivä kerraallaan ja nauttia siitä...
- Anonyymi00012
Minä nautin päivästä kerrallaan ja juuri sen takia, ettei elämässäni olen ollut miestä lähes 20 vuoteen! On niin mukavaa elämää, kun ei ole miestä vaatimassa mitään minulta!
- Anonyymi00007
Näin joskus unta, että oltiin mieheni kanssa eroamassa. Eron syyt eivät unessa tulleet ilmi. Jostain syystä minulla oli unessa kauhea stressi siitä, että miten mieheni löytää uuden vaimon. Neuvoin häntä pukeutumisessa treffeille ja kerroin, mistä asioista kannattaa jutella. Aikuisille lapsille ohjeistin olemaan suopeita isänsä treffiehdokkaille. Outo uni😆
- Anonyymi00008
Minä olen nainen ja se olin minä joka halusin eroat 30v kestäneestä parisuhteesta, enkä minä ole koskaan katunut eroani,vaan täysin päinvastoin, elämästäni tuli eron jälkeen paljon mukavampaa ja olisi tullut vieläkin mukavampaa ilman projektia!
- Anonyymi00009
erota
- Anonyymi00010
Elämää vain
- Anonyymi00011
Kyllä vain
- Anonyymi00013
Paha on olla ilman ja kanssa.
- Anonyymi00014
Minä olen jo mennyt niiden mankelien läpi joiden jälkeen ei odota enää muilta mitään. Jotku ne jaksaa elää jatkuvasti käsi pitkällä, kannattaako.
- Anonyymi00016
Olen miettinyt mies ja etkö ajattele, että asian olisin tarkkaan harkinnut?
- Anonyymi00017
Vastahan me mentiin naimisiin. Vielä ollaan onnemme kukkuloilla ??
- Anonyymi00018
Kokemuksesta vaikka itse lopetin suhteen niin oli kuin pieni kuolema ja siihen on oma suruprosessinsa. Eri tilanne oli kun jäin leskeksi niin suru jäi asumaan. Ero oli helpompi käsitellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?231215Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️591140- 82901
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)104863Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21757Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet227676- 111669
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k209666- 62658
- 99592
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html274535Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.104508Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73471- 7469
- 39454
- 33439
- 47430
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42423Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas22405Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko42399