Kyllä varmaan

Anonyymi-ap

Tiedät et pahalta tuntuu

25

247

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Teot

• Anonyymi00006

Olet oikeassa, pahaltahan ne todellakin ovat tuntuneet! Puhumattomuus on yhtä kuin, en halua kuulla sinua!

• Anonyymi00002

Mikä?

• Anonyymi00003

Miten toimin ja toimit

• Anonyymi00004

Rakastan sua, vaikka et halua.

• Anonyymi00005

Haluan!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Haluan!

Tuu sitten mun kainaloon yöksi?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Miksi et sitten ota yhteyttä häneen!?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Miksi et sitten ota yhteyttä häneen!?

Hän ei halua. Tykkää vaan täällä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Hän ei halua. Tykkää vaan täällä.

Olet tulkinnut aivan väärin kaiken mies. En pidä sinusta ja kirjoituksistasi täällä julkisella palstalla ja en pidä sinusta muutenkaan vaikka et kirjoittaisi tänne mitään. Minulla on täysin erilainen ajatusmaailma verraten sinun omaasi. Olet tehnyt asioita, jotka ovat täysin käsittämättömiä ymmärtää. Mitään katumusta en usko sinulla olevan missään asioissa, teet mitä tykkäät ja nautit vahingosta mitä saat aikaan. Olet kertonut myös vahvistanut täällä, että olet narsisti. No eipä yllätä minua naista tippaakaan. Eikä mikään jää tuohon, sinulla useita puutteita ja vikoja. Jotka muille ihmisille olisivat kova paikka noin yleensä elämässä. Minulla ei ole minkäänlaista velvollisuutta sinua kohtaan ja täällä elämässä asiat menee juuri näin. Että voin halutessani jättää sinut täysin huomiotta ja lopettaa vähäisenkin kirjoittamisen sinulle koska mistään ei ole mitään hyötyä eikä apua. Kuin päätänsä kivi seinään hakkaisi niin hyödytöntä on saada sinua ajattelemaan vahingollista toimintaasi muita ihmisiä kohtaan. Miten sinä pärjäät elämässäsi jatkossa. En usko, että sinulla on kovin monta ihmistä tukemassa vähäiselläkään tavalla. Olisiko jo aika muuttaa itsessäsi jotain toimintatapoja ja miettiä vaihtoehtoja. Ja turhaa uskottelet rakkaudesta, sitä ei ole olemassa välillämme. Enkä voi kiinnostua sinusta ja yksi syy on siinä, että olet liian sairas, parantumaton. Et kykene muuttumaan.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

En tule kenenkään kainaloon, koska en halua suhdetta minkään ikäisen kanssa! Kuten jo useasti todennut täällä, että tykkään asua oman lähisukulaiseni kanssa! Ja suhdetta en halua enää koskaan kenenkään kanssa!

• Anonyymi00012

En usko sanaakaan.

• Anonyymi00013

Joo ja mähän voisin teoriassa vaikka rakastella tämän sinulle haistattelevan komean miehen kanssa

• Anonyymi00014

Minusta on outoa että tämä nainen haluaa vähätellä ja aliarvostaa tätä miestä ja pitää itseään ainoana mahdollisena naisena miehelle ja sitten jos mies ei saa juuri tätä naista, mies on tuomittu yksinäisyyteen ja köyhyyteen. Mies voi olla vaikka kuinka lahjakas ihminen, jolla on mahdollisuuksia monella tavalla elämässä. Se on realismia ja naisen ajattelu enemmän oman mielikuvituksen tulosta.

• Anonyymi00015

Että mikä on sinun saldosi tältä viikonlopulta? Paljonko tuli spontaaneja lähestymisysrityksiä tuolla paskan jauhannalla ja katkeralla ulinalla?

• Anonyymi00016

Sivusta vastaan; tärkeintä ei ole haalia uusia ”ihailijoita” vaan katsoa onko tämän hetken tunnetuista ihmisistä jonkin tason kanssakäymiseen kanssani.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sivusta vastaan; tärkeintä ei ole haalia uusia ”ihailijoita” vaan katsoa onko tämän hetken tunnetuista ihmisistä jonkin tason kanssakäymiseen kanssani.

Ai saakeli. Kiertäkää kaukaa tällaiset ihmiset

• Anonyymi00017

Tuo oli se isän vaimo jo +80v..
      Yritin hienovarasesti ja vaikka täällä en oo sitätehny nii luuta, älä enempää ihtees ku siusta kuitenki välitän.
      Että yks mielipuoli exä ja yks erittäin mielipuoli äitipuoli.

• Anonyymi00018

Täällä kaks hullua mielipuolta saattaa palstalla siis olla.

• Anonyymi00019

Minustakin on tuntunut pahalta se kun menetin minulle rakkaan työpaikan projektin takia, jota ei olisi ollut koskaan saanut edes aloittaa! Yksi elämäni kamalimmista kokemuksista!

• Anonyymi00020

*YHYYYYYY* LOPETTAKAAA. LUULETTEKO ETTÄ MULLA ON HYVÄ MIELI????

• Anonyymi00022

Se on monesti tosi hankalaa, jos itse vain annat ja tulet jatkuvasti ryöstetyks, mutta sulla ei ole itellä ketään, joka sanois että asiat on ihan ok, että kaikki järjestyy kyllä.

Ehkä asiat toimii jotenkin niin, että jos sun on mahdoton saada vähän kivaenergiaa, jos et aidosti rakasta ketään, etkä mitään, et koskaan kasva, tai pysty saamaan rakkautta värähtelemään sillä tasolla, jolla rakkaudelliset ihmiset yleensäkin liikuu...

Itsellä on aivan valtavasti epäilyksiä, kaivatulla varmasti on joku ja se on tosi vaikeaa myös, kaikki epätietoisuus niin kyllä se kaikki menee oikeastaan siihen, että uskooko Jumalaan, pystyykö kulkemaan hengen johdatuksessa. Mitäs niitä merkkejä on: varmuus sisimässä, asiat järjestyy... En muista mitä, eilen kysyin tätä tekoälyltä.

Minun yks entinen tyttöystävä on nyt ilmeisesti siis yli kymmenen vuotta illistellut täällä, enkä oikeasti osaa sanoa, saako se elämässään koskaan mitään merkittäväö aikaan, tai tuleeko se koskaan tekemään mitään hyvää, tai onko kukaan iloinen että tuntee sen, tai on tuntenut..

• Anonyymi00023

Pahalta tuntuu olla erossa ja epätietoisuudessa

• Anonyymi00024

Ymmärrän hyvin. Olen pahoillani et tää ollu tämmöistä.

• Anonyymi00025

Kyllä mäkin olen varmasti joskus itkenyt menetettyä elämääni parikymppisenä. Multa ei ees kysytty haluanko tälläistä, eikä kukaan huitonut minua pois varoituskolmiolla. Tosin olin onneni kukkuloilla ja kiljuin riemusta kun pääsin yli kymmenen vuotta sitten mukaan tähän projektiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      23
      1215
    2. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      59
      1140
    3. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      82
      901
    4. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      104
      863
    5. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      21
      757
    6. Persujen Puhoksen retki

Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet
      Perussuomalaiset
      227
      676
    7. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      111
      669
    8. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      209
      666
    9. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      62
      658
    10. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      99
      592
    11. Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille

Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html
      Maailman menoa
      274
      535
    12. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      104
      508
    13. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      73
      471
    14. Ketkä käy potkimassa ovia öisin?

Enää ei naurata.
      Haapavesi
      7
      469
    15. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      39
      454
    16. 33
      439
    17. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      47
      430
    18. Aika on tuonut järkeä

Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,
      Järki ja tunteet
      42
      423
    19. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      22
      405
    20. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      42
      399
    Aihe