Tiedät et pahalta tuntuu
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Teot
- Anonyymi00006
Olet oikeassa, pahaltahan ne todellakin ovat tuntuneet! Puhumattomuus on yhtä kuin, en halua kuulla sinua!
- Anonyymi00002
Mikä?
- Anonyymi00003
Miten toimin ja toimit
- Anonyymi00004
Rakastan sua, vaikka et halua.
- Anonyymi00005
Haluan!
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Haluan!
Tuu sitten mun kainaloon yöksi?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi et sitten ota yhteyttä häneen!?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miksi et sitten ota yhteyttä häneen!?
Hän ei halua. Tykkää vaan täällä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hän ei halua. Tykkää vaan täällä.
Olet tulkinnut aivan väärin kaiken mies. En pidä sinusta ja kirjoituksistasi täällä julkisella palstalla ja en pidä sinusta muutenkaan vaikka et kirjoittaisi tänne mitään. Minulla on täysin erilainen ajatusmaailma verraten sinun omaasi. Olet tehnyt asioita, jotka ovat täysin käsittämättömiä ymmärtää. Mitään katumusta en usko sinulla olevan missään asioissa, teet mitä tykkäät ja nautit vahingosta mitä saat aikaan. Olet kertonut myös vahvistanut täällä, että olet narsisti. No eipä yllätä minua naista tippaakaan. Eikä mikään jää tuohon, sinulla useita puutteita ja vikoja. Jotka muille ihmisille olisivat kova paikka noin yleensä elämässä. Minulla ei ole minkäänlaista velvollisuutta sinua kohtaan ja täällä elämässä asiat menee juuri näin. Että voin halutessani jättää sinut täysin huomiotta ja lopettaa vähäisenkin kirjoittamisen sinulle koska mistään ei ole mitään hyötyä eikä apua. Kuin päätänsä kivi seinään hakkaisi niin hyödytöntä on saada sinua ajattelemaan vahingollista toimintaasi muita ihmisiä kohtaan. Miten sinä pärjäät elämässäsi jatkossa. En usko, että sinulla on kovin monta ihmistä tukemassa vähäiselläkään tavalla. Olisiko jo aika muuttaa itsessäsi jotain toimintatapoja ja miettiä vaihtoehtoja. Ja turhaa uskottelet rakkaudesta, sitä ei ole olemassa välillämme. Enkä voi kiinnostua sinusta ja yksi syy on siinä, että olet liian sairas, parantumaton. Et kykene muuttumaan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
En tule kenenkään kainaloon, koska en halua suhdetta minkään ikäisen kanssa! Kuten jo useasti todennut täällä, että tykkään asua oman lähisukulaiseni kanssa! Ja suhdetta en halua enää koskaan kenenkään kanssa!
- Anonyymi00012
En usko sanaakaan.
- Anonyymi00013
Joo ja mähän voisin teoriassa vaikka rakastella tämän sinulle haistattelevan komean miehen kanssa
- Anonyymi00014
Minusta on outoa että tämä nainen haluaa vähätellä ja aliarvostaa tätä miestä ja pitää itseään ainoana mahdollisena naisena miehelle ja sitten jos mies ei saa juuri tätä naista, mies on tuomittu yksinäisyyteen ja köyhyyteen. Mies voi olla vaikka kuinka lahjakas ihminen, jolla on mahdollisuuksia monella tavalla elämässä. Se on realismia ja naisen ajattelu enemmän oman mielikuvituksen tulosta.
- Anonyymi00015
Että mikä on sinun saldosi tältä viikonlopulta? Paljonko tuli spontaaneja lähestymisysrityksiä tuolla paskan jauhannalla ja katkeralla ulinalla?
- Anonyymi00016
Sivusta vastaan; tärkeintä ei ole haalia uusia ”ihailijoita” vaan katsoa onko tämän hetken tunnetuista ihmisistä jonkin tason kanssakäymiseen kanssani.
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sivusta vastaan; tärkeintä ei ole haalia uusia ”ihailijoita” vaan katsoa onko tämän hetken tunnetuista ihmisistä jonkin tason kanssakäymiseen kanssani.
Ai saakeli. Kiertäkää kaukaa tällaiset ihmiset
- Anonyymi00017
Tuo oli se isän vaimo jo +80v..
Yritin hienovarasesti ja vaikka täällä en oo sitätehny nii luuta, älä enempää ihtees ku siusta kuitenki välitän.
Että yks mielipuoli exä ja yks erittäin mielipuoli äitipuoli. - Anonyymi00018
Täällä kaks hullua mielipuolta saattaa palstalla siis olla.
- Anonyymi00019
Minustakin on tuntunut pahalta se kun menetin minulle rakkaan työpaikan projektin takia, jota ei olisi ollut koskaan saanut edes aloittaa! Yksi elämäni kamalimmista kokemuksista!
- Anonyymi00020
*YHYYYYYY* LOPETTAKAAA. LUULETTEKO ETTÄ MULLA ON HYVÄ MIELI????
- Anonyymi00022
Se on monesti tosi hankalaa, jos itse vain annat ja tulet jatkuvasti ryöstetyks, mutta sulla ei ole itellä ketään, joka sanois että asiat on ihan ok, että kaikki järjestyy kyllä.
Ehkä asiat toimii jotenkin niin, että jos sun on mahdoton saada vähän kivaenergiaa, jos et aidosti rakasta ketään, etkä mitään, et koskaan kasva, tai pysty saamaan rakkautta värähtelemään sillä tasolla, jolla rakkaudelliset ihmiset yleensäkin liikuu...
Itsellä on aivan valtavasti epäilyksiä, kaivatulla varmasti on joku ja se on tosi vaikeaa myös, kaikki epätietoisuus niin kyllä se kaikki menee oikeastaan siihen, että uskooko Jumalaan, pystyykö kulkemaan hengen johdatuksessa. Mitäs niitä merkkejä on: varmuus sisimässä, asiat järjestyy... En muista mitä, eilen kysyin tätä tekoälyltä.
Minun yks entinen tyttöystävä on nyt ilmeisesti siis yli kymmenen vuotta illistellut täällä, enkä oikeasti osaa sanoa, saako se elämässään koskaan mitään merkittäväö aikaan, tai tuleeko se koskaan tekemään mitään hyvää, tai onko kukaan iloinen että tuntee sen, tai on tuntenut.. - Anonyymi00023
Pahalta tuntuu olla erossa ja epätietoisuudessa
- Anonyymi00024
Ymmärrän hyvin. Olen pahoillani et tää ollu tämmöistä.
- Anonyymi00025
Kyllä mäkin olen varmasti joskus itkenyt menetettyä elämääni parikymppisenä. Multa ei ees kysytty haluanko tälläistä, eikä kukaan huitonut minua pois varoituskolmiolla. Tosin olin onneni kukkuloilla ja kiljuin riemusta kun pääsin yli kymmenen vuotta sitten mukaan tähän projektiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?231215Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️591140- 82901
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)104863Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21757Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet227676- 111669
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k209666- 62658
- 99592
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html274535Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.104508Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73471- 7469
- 39454
- 33439
- 47430
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42423Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas22405Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko42399