Kukaan siionistien murhia siunaava ei ole Jeesuksen seuraaja.
Matt.25
31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
Ap.t.10
34 Niin Pietari avasi suunsa ja sanoi: "Nyt minä totisesti käsitän, ettei Jumala katso henkilöön,
35 vaan että jokaisessa kansassa se, joka häntä pelkää ja tekee vanhurskautta, on hänelle otollinen.
Palestiinalaisia puolustavat juutalaiset ovat kristillisempiä kuin hellarit.
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001UUSI
Ei kai murhaajia.
Kiljuvat vain kuin kiimaiset kojootit. - Anonyymi00002UUSI
Hellarit - "Jeesuksen seuraajat" - siunaavat lapsia murhaavia siionisteja ???
Tämäkö on Jeesuksen uskoa ?
Jos voi uskoa tällaiseen järjettömyyteen, joka on vastoin kaikkia Jeesuksen opetuksia ja jonka voi aivan ateistinenkin ihminen Raamatusta nähdä, niin miten SOKEA ja AIVOPESTY voikaan silloin olla "kristitty", joka uskoo tällaiseen siionistien omasta päästään keksimään roskaan ja väittää vielä kaiken lisäksi olevansa Jeesuksen seuraaja...?
Kaikki juutalaisetkaan eivät ole siionisteja, vaan vastustavat näitä raakalaisia, kuten Jeesus sekä vanhan testamentin profeetatkin tekivät, jotka tuomitsivat juutalaisten pahat teot.
Netti on täynnä videoita, joissa juutalaiset osoittavat mieltään ja puolustavat palestiinalaisia tuomiten siionistien pahuuden, joten ovatko nämä juutalaisetkin hellareiden mielestä "antisemitistejä" ?
https://www.youtube.com/watch?v=weeL8PZUFL4
"Pro-Palestine Protest Near UNGA Turns Tense! Clashes Erupt As Police Confront Demonstrators"
https://www.youtube.com/shorts/4HiAE_ltlt8
https://www.youtube.com/watch?v=NWo5t6KQCjc
https://www.youtube.com/watch?v=LffzmqbGbFY - Anonyymi00003UUSI
En tiedä millä perusteella siionistista rasistista apartheidia epäjumalanaan palvovat lasten murhaamisen fanit voivat pitää itseään kristittyinä.
Opettiko Jeesus teidän mielestänne murhaamaan, varastamaan ja valehtelemaan? Olette ymmärtäneet Jeesuksen opetukset pahasti väärin.- Anonyymi00005UUSI
Raamatusta ei löydy mitään perusteita tällaiseen.
Vanha testamenttikin todistaa, ettei Jumala ole enää velkaa vanhan liiton juutalaisille, sillä Hän on täyttänyt lupauksensa maallisesta Israelista jo aikaa sitten, mutta juutalaiset rikkoivat liittonsa murhatessaan Jeesuksen.
Neh.9
7 Sinä olet Herra Jumala, joka valitsit Abramin ja veit hänet pois Kaldean Uurista ja annoit hänelle nimen Aabraham.
8 Ja sinä havaitsit hänen sydämensä uskolliseksi sinua kohtaan, ja niin sinä teit hänen kanssaan liiton antaaksesi hänen jälkeläisillensä kanaanilaisten, heettiläisten, amorilaisten, perissiläisten, jebusilaisten ja girgasilaisten maan. JA LUPAUKSESI SINÄ OLET TÄYTTÄNYT, sillä sinä olet vanhurskas.
Israelin palvojat eivät halua hyväksyä tapahtunutta, vaan yrittävät itsepintaisesti kehitellä "toista kierrosta", jossa juutalaiset tultaisiin tällä kertaa nostamaan jalustalle, mutta tämä ei tule tapahtumaan, sillä Jumala ei kunniaansa muille anna.
Nyt eletään Uuden liiton aikaa ja odotetaan taivaallista Jerusalemia/Israelia, jota myös Aabraham kristittyjen UTn mukaan odotti.
Hebr.11
8 Uskon kautta oli Aabraham kuuliainen, kun hänet kutsuttiin lähtemään siihen maahan, jonka hän oli saava perinnöksi, ja hän lähti tietämättä, minne oli saapuva.
9 Uskon kautta hän eli muukalaisena lupauksen maassa niinkuin vieraassa maassa, asuen teltoissa Iisakin ja Jaakobin kanssa, jotka olivat saman lupauksen perillisiä;
10 sillä hän odotti sitä kaupunkia, jolla on perustukset ja jonka rakentaja ja luoja on Jumala.
11 Uskon kautta sai Saarakin voimaa suvun perustamiseen, vieläpä yli-ikäisenä, koska hän piti luotettavana sen, joka oli antanut lupauksen.
12 Sentähden syntyikin yhdestä miehestä, vieläpä kuolettuneesta, niin suuri paljous, kuin on tähtiä taivaalla ja kuin meren rannalla hiekkaa, epälukuisesti.
13 Uskossa nämä kaikki kuolivat eivätkä luvattua saavuttaneet, vaan kaukaa he olivat sen nähneet ja sitä tervehtineet ja tunnustaneet olevansa vieraita ja muukalaisia maan päällä.
14 Sillä jotka näin puhuvat, ilmaisevat etsivänsä isänmaata.
15 Ja jos he olisivat tarkoittaneet sitä maata, josta olivat lähteneet, niin olisihan heillä ollut tilaisuus palata takaisin;
16 mutta nyt he pyrkivät parempaan, se on TAIVAALLISEEN. Sentähden Jumala ei heitä häpeä, vaan sallii kutsua itseään heidän Jumalaksensa; sillä hän on valmistanut heille kaupungin.
- Anonyymi00004UUSI
"Ap.t.10
34 Niin Pietari avasi suunsa ja sanoi: "Nyt minä totisesti käsitän, ettei Jumala katso henkilöön,
35 vaan että jokaisessa kansassa se, joka häntä pelkää ja tekee vanhurskautta, on hänelle otollinen."
Nämä juutalaiset, jotka vastustavat siionisteja, ovat siis Pietarin mukaan otollisempia Jumalalle kuin murhaajia siunaavat "kristityt" Israelin/siionistien palvojat, jotka kuvittelevat, että Israel pelastaa heidät.
Israel on silloin heidän (epä)jumalansa.
Siionisteja he todellisuudessa seuraavat, eivät Jeesusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️531059Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?171009- 82851
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80759Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21737- 59631
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k204627- 104613
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet188591- 94558
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html260488Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73461Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.85458- 39434
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42413- 47400
- 5388
- 29385
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9142376- 29348