onnellinen vihdoin vai onko?

innokas-74

Olin eilen chatis then kundin kans yli 2 tuntia ja siinä maailmaa parennettiin. En muista koska joku on puhunut minulle niin kauniita sanoja..
Joo joo tiedän tiedän ei välttämättä puhu totta, mutta kai sitä saa jostain yksinäinen nainen nauttia vaikka valhetta olis..
Mulla on niin hiljasta mies rintamal et välil mietin miss mättää. No en ole missin mitoissa, mutta minulla on koti, lapsi, äiti, sisko,siskon lapset,isä, mummo, täti...
Paljoa ei ole mutta jokainen on minulle yhtätärkeä.

jokin minulta puuttuu ja siksi laulan miksi naiset aina rakastuvat renttuihin, petollisiin kulkureihin..

11

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä.... mutta olen ajatellut näin et kyl se sieltä kolahtaa....seurustelin pari kuukautta ja tyhmä olin ja annoin taas itseäni höynäyttää... mullakin ku lapsi ja se tuntuu olevan aika monelle miehelle kynnys... kumma en uutta isää etsi vaan itselleni jotain...

• innokas-74

lapsi on jolle en isää eti kun sillä on jo tosin evvk mis päin maailmaa..
        Itelle haluaisin jonku janka kans olla ja mennä istua illan ja jutella, parantaa maailmaa

• innokas-74 kirjoitti:

lapsi on jolle en isää eti kun sillä on jo tosin evvk mis päin maailmaa..
        Itelle haluaisin jonku janka kans olla ja mennä istua illan ja jutella, parantaa maailmaa

kyllä se isukki vaikka mua kohtaan ei niin kiltti mut onneks lapsestaan välittää.... Sitä nimenomaan jutella ja olla vaan vaikka kainalossa ja tuntea sen että joku välittäis....

• innokas-74
        BBrunetti kirjoitti:

kyllä se isukki vaikka mua kohtaan ei niin kiltti mut onneks lapsestaan välittää.... Sitä nimenomaan jutella ja olla vaan vaikka kainalossa ja tuntea sen että joku välittäis....

odottaa ja toivoa ei saa nenettää =O)

• innokas-74 kirjoitti:

menee...:))

• rahtari1
        innokas-74 kirjoitti:

no sähän et oo vielä mitään menettäny ku ei me olla vielä tavattu mut ootas ku tavataan

• innokas-74
        rahtari1 kirjoitti:

no sähän et oo vielä mitään menettäny ku ei me olla vielä tavattu mut ootas ku tavataan

ei tavata edes sun päiväunis..
        eix sulla ole muitakin neitoja tääl??

• rahtari1
        innokas-74 kirjoitti:

ei tavata edes sun päiväunis..
        eix sulla ole muitakin neitoja tääl??

kuhan läppää heitin vaan
        .pysytään huuhaa ystävinä ja onneks olkoo sun pojalle ja sulle myöhäset onnittelut

• innokas-74
        rahtari1 kirjoitti:

kuhan läppää heitin vaan
        .pysytään huuhaa ystävinä ja onneks olkoo sun pojalle ja sulle myöhäset onnittelut

en suutu =O)huuhaata vaan ollaan hehe

• innokas-74

kun molemmilla nuotiot roihuaa..

• innokas-74

mulle postia iik ja viel kesken töiden =O)
      kohta kakkua kostuttaa ja kauppaan..

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      64
      1216
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      99
      613
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56