Olette suurinosa täällä

Anonyymi-ap

Rakkauden kerjäläisiä. Tiedättehän, että oikea maailma on tuolla ulkona, ja siellä ihmiset rakastuvat ja rakastavat oikeasti

34

157

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Minusta taas tuntuu, että täällä olevat ovat saaneet siipeensä. Ja niin pahasti, etteivät mihinkään todelliseen enää uskalla luottaa.

• Anonyymi00003
        UUSI

Niin olen minäkin saanut todella pahasti siipeeni. En silti kerjää mitään rakkautta anonyymeiltä yhtään. Haluan uskoa, että tuolla ulkona on joku minuakin varten oikeasti

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Niin olen minäkin saanut todella pahasti siipeeni. En silti kerjää mitään rakkautta anonyymeiltä yhtään. Haluan uskoa, että tuolla ulkona on joku minuakin varten oikeasti

Mikä sinun funktio on olla täällä? Käytkö analysoimassa muita? Kyllähän täällä käy niitäkin, jotka yrittää keskustella tai purkaa tuntojaan. En minä mitään kerjää. Mutta voin tänne kirjoittaa, jos olen vaikka surullinen. Toiset käy enemmän tunteilla, kuin järjellä, meitä on niin moneksi.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mikä sinun funktio on olla täällä? Käytkö analysoimassa muita? Kyllähän täällä käy niitäkin, jotka yrittää keskustella tai purkaa tuntojaan. En minä mitään kerjää. Mutta voin tänne kirjoittaa, jos olen vaikka surullinen. Toiset käy enemmän tunteilla, kuin järjellä, meitä on niin moneksi.

Minun funktio on mikä on. Olenpa ollut täällä näkemässä kaivattunikin vehtaamassa muiden kanssa.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minun funktio on mikä on. Olenpa ollut täällä näkemässä kaivattunikin vehtaamassa muiden kanssa.

No nyt meni mielenkiintoiseksi 🤨 Mitenkä se "vehtaaminen" näin palstalla onnistuu?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

No nyt meni mielenkiintoiseksi 🤨 Mitenkä se "vehtaaminen" näin palstalla onnistuu?

No onhan tuolla noita, pusi pusi lääh puuh sekstaa nyt minun kanssani oik raka, kun tullaan toisen ketjuun vihjailemaan että täällä minulla on jo uusi rakas että painu sinä äijänrutale vaan hevon vithuun, namimaiskin ihanan kova kalu sinulla mies...

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No onhan tuolla noita, pusi pusi lääh puuh sekstaa nyt minun kanssani oik raka, kun tullaan toisen ketjuun vihjailemaan että täällä minulla on jo uusi rakas että painu sinä äijänrutale vaan hevon vithuun, namimaiskin ihanan kova kalu sinulla mies...

Miksi sinä kaipaat jotain vajakkia? Mitä se kertoo sinusta itsestäsi?

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Palstalle tullaan vaan vihjailemaan mitä siellä kotisohvalla tapahtuu oikeasti jonkun toisen kanssa

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Palstalle tullaan vaan vihjailemaan mitä siellä kotisohvalla tapahtuu oikeasti jonkun toisen kanssa

Ahaa. Tuskin ne kenellä sitä oikeaa vipinää on, ehtii tänne.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ahaa. Tuskin ne kenellä sitä oikeaa vipinää on, ehtii tänne.

Tulevat ne näyttämään kuinka tulit korvatuksi helposti ja nyt on jo uusi mela mekossa

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tulevat ne näyttämään kuinka tulit korvatuksi helposti ja nyt on jo uusi mela mekossa

Ja höpönpöpön. Joku trolli nauttii, kun saa kiusata sinua. Aivan ventovieras. Kaikella ystävyydellä, nyt taitaa olla palstaharhat tulilla.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ja höpönpöpön. Joku trolli nauttii, kun saa kiusata sinua. Aivan ventovieras. Kaikella ystävyydellä, nyt taitaa olla palstaharhat tulilla.

Psykoosi tässä kohta iskee

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Psykoosi tässä kohta iskee

Toivottavasti ei kuitenkaan. Psykoosiin pitää saada oikeaa hoitoa, sitä kun ei pysty itse parantamaan.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Toivottavasti ei kuitenkaan. Psykoosiin pitää saada oikeaa hoitoa, sitä kun ei pysty itse parantamaan.

Eipä se ketään kiinnosta vaikka hyppäisin parvekkeelta pää edellä tonttiin

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Eipä se ketään kiinnosta vaikka hyppäisin parvekkeelta pää edellä tonttiin

Älä edes mieti tuollaisia tekeväsi kenenkään toisen ihmisen takia. Et elä täällä muita varten. Elämäsi on sinun oma elämäsi. Sen mitä se kestää.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Älä edes mieti tuollaisia tekeväsi kenenkään toisen ihmisen takia. Et elä täällä muita varten. Elämäsi on sinun oma elämäsi. Sen mitä se kestää.

Yritän

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Yritän

Ei elämä ole aina helppoa. Joskus todella masentavaa ja raskasta. Mutta siihen voi yrittää vaikuttaa myös itse. On kamalan surullista, jos uhraa elämänsä jonkun toisen takia, kun samaan aikaan joku toinen ilahtuisi juuri sinun seurastasi.

Paljon on yksinäisiä, jotka haluaisivat ehkä juuri sinun seuraasi. Jos jää pitkäksi aikaa suremaan menneitä, se muokkaa sinun aivojen palkkiojärjestelmää. Alat saamaan dopamiiniryöppyjä siitä murehtimisesta ja se on vaarallista. Yritetään jaksaa tätä elämää, yhden päivän kerrallaan ❤️

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ei elämä ole aina helppoa. Joskus todella masentavaa ja raskasta. Mutta siihen voi yrittää vaikuttaa myös itse. On kamalan surullista, jos uhraa elämänsä jonkun toisen takia, kun samaan aikaan joku toinen ilahtuisi juuri sinun seurastasi.

Paljon on yksinäisiä, jotka haluaisivat ehkä juuri sinun seuraasi. Jos jää pitkäksi aikaa suremaan menneitä, se muokkaa sinun aivojen palkkiojärjestelmää. Alat saamaan dopamiiniryöppyjä siitä murehtimisesta ja se on vaarallista. Yritetään jaksaa tätä elämää, yhden päivän kerrallaan ❤️

Eipä sitä voi tunteitaan siirtää kehenkään toiseen tuosta vaan. En pysty. Rakastan ihmistä joka jätti minut. Muut ei tunnu yhtään miltään

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Eipä sitä voi tunteitaan siirtää kehenkään toiseen tuosta vaan. En pysty. Rakastan ihmistä joka jätti minut. Muut ei tunnu yhtään miltään

Olen kokenut tuon saman. Tein pitkän surutyön. Juuri se jättäminen pakotti minut katsomaan itseäni. Jouduin kohtaamaan kaikki varhaiset hylätyksitulemisen tunteeni. Sieltä löytyi vastaus, miksi halusin juuri häneltä saada rakkautta. En nyt väitä, että kaikilla menisi ihan yksi yhteen nämä. Mutta jotain sieltä omasta sisimmästä voi löytyä. Jotain, mikä estää itseään aidosti hyväksymästä itseään sellaisena kuin on. Opettelen joka päivä olemaan itselleni armollinen ja rakastamaan itseäni. Pitkä prosessi, mutta vähitellen on alkanut helpottamaan.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Olen kokenut tuon saman. Tein pitkän surutyön. Juuri se jättäminen pakotti minut katsomaan itseäni. Jouduin kohtaamaan kaikki varhaiset hylätyksitulemisen tunteeni. Sieltä löytyi vastaus, miksi halusin juuri häneltä saada rakkautta. En nyt väitä, että kaikilla menisi ihan yksi yhteen nämä. Mutta jotain sieltä omasta sisimmästä voi löytyä. Jotain, mikä estää itseään aidosti hyväksymästä itseään sellaisena kuin on. Opettelen joka päivä olemaan itselleni armollinen ja rakastamaan itseäni. Pitkä prosessi, mutta vähitellen on alkanut helpottamaan.

Ei tunnu kivalta ajatella, etten merkinnyt hänelle yhtään mitään

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ei tunnu kivalta ajatella, etten merkinnyt hänelle yhtään mitään

Tiedän, että se tuntuu ihan kamalalta. Surun pitää antaa tulla juuri sellaisena, kuin se tulee. Ja vihan tunteet, ne ovat todella raskaita kohdata. Sinulla on oikeus tuntea vihaa siitä, että sinut on niin vaan sivuutettu. Vaikka on kurjaa, surettaa ja masentaa, niin pystytkö olemaan itsellesi välillä armollinen ja tekemään asioita, jotka tuottaa sinulle hyvää mieltä? Ihan joitain pieniä asioita, kun harvoin on mitään isoja. Vastapainoksi sille surutyölle. Et sinä ole huono, vaikka joku ei sinun arvoasi ymmärtänyt. Muista se.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Niin, onhan se toki trollaava äijä niin, että sekä sinä, että jotkut erittäin johdonmukaisesti ajattelevat lukijat voitte feikkidialogiesi avulla päästä ihan mihin tahansa sfääreihin

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Miksi sinä kaipaat jotain vajakkia? Mitä se kertoo sinusta itsestäsi?

Uskotko sinä näihin ömm tapahtumaketjuihin mitä trollaava äijä tänne käsikirjoittaa?

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ihan useampi pirkkoko, palstaäijä? Voi ei

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ihan on trolli tämä äijä joka näitä sukupuolittuneita saagoja tänne kirjoittaa

• Anonyymi00002
      UUSI

Ihmisten, nuorien, suhteet ovat pinnallisia, teeskenneltyjä ja eivät sisällä aitoa molemminpuolista välittämistä tai rakkautta vaan suhteet perustuvat yltiöseksuaaliseen pervoon käytökseen

• Anonyymi00004
        UUSI

Joo sen on täällä saanu havaita myös, että seks seks muna pilluu jes jes

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Naisilla on rahat lopussa, joten suhteet perustuvat myös miesten miellyttämiseen ja siitä saatavaan taloudelliseen hyötyyn

• Anonyymi00008
        UUSI

Ja tulevat oikein näkyvästi esiintymään ja kun tietää että kateutta saa aikaan.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Naisilla on rahat lopussa, joten suhteet perustuvat myös miesten miellyttämiseen ja siitä saatavaan taloudelliseen hyötyyn

Jep, sekin vielä.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ja tulevat oikein näkyvästi esiintymään ja kun tietää että kateutta saa aikaan.

Arvasin että täällä tehdään huorin.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Arvasin että täällä tehdään huorin.

Mä olin absoluuttisen järkyttynyt tästä asiasta kun rahan arvoisia etuja pusketaan jatkuvalla syötöllä omaan elämään

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei ole gubbe kovin häävejä narratiiveja nämä mainitut kirjoittamasi feikkidialogit. Ilmeisesti olet jopa itse antiin pettynyt

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mä olin absoluuttisen järkyttynyt tästä asiasta kun rahan arvoisia etuja pusketaan jatkuvalla syötöllä omaan elämään

Jotain etuseteleitäkö, gubbe?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      21
      2074
    2. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      71
      1010
    3. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      129
      907
    4. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      138
      710
    5. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      626
    6. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      607
    7. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      93
      565
    8. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      12
      557
    9. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      553
    10. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      551
    11. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      298
      536
    12. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    13. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      39
      509
    14. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      27
      492
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      36
      480
    16. Olen ajellut Dieseleillä yli 50 vuotta.

Enkä ole koskaan kaivannut sähköautoa.
      Hybridi- ja sähköautot
      113
      459
    17. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      447
    18. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      434
    19. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      422
    20. S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi

Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan
      Maailman menoa
      10
      412
    Aihe