Rakkauden kerjäläisiä. Tiedättehän, että oikea maailma on tuolla ulkona, ja siellä ihmiset rakastuvat ja rakastavat oikeasti
Vastaukset 34
- Anonyymi00001UUSI
Minusta taas tuntuu, että täällä olevat ovat saaneet siipeensä. Ja niin pahasti, etteivät mihinkään todelliseen enää uskalla luottaa.
- Anonyymi00003UUSI
Niin olen minäkin saanut todella pahasti siipeeni. En silti kerjää mitään rakkautta anonyymeiltä yhtään. Haluan uskoa, että tuolla ulkona on joku minuakin varten oikeasti
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin olen minäkin saanut todella pahasti siipeeni. En silti kerjää mitään rakkautta anonyymeiltä yhtään. Haluan uskoa, että tuolla ulkona on joku minuakin varten oikeasti
Mikä sinun funktio on olla täällä? Käytkö analysoimassa muita? Kyllähän täällä käy niitäkin, jotka yrittää keskustella tai purkaa tuntojaan. En minä mitään kerjää. Mutta voin tänne kirjoittaa, jos olen vaikka surullinen. Toiset käy enemmän tunteilla, kuin järjellä, meitä on niin moneksi.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mikä sinun funktio on olla täällä? Käytkö analysoimassa muita? Kyllähän täällä käy niitäkin, jotka yrittää keskustella tai purkaa tuntojaan. En minä mitään kerjää. Mutta voin tänne kirjoittaa, jos olen vaikka surullinen. Toiset käy enemmän tunteilla, kuin järjellä, meitä on niin moneksi.
Minun funktio on mikä on. Olenpa ollut täällä näkemässä kaivattunikin vehtaamassa muiden kanssa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minun funktio on mikä on. Olenpa ollut täällä näkemässä kaivattunikin vehtaamassa muiden kanssa.
No nyt meni mielenkiintoiseksi 🤨 Mitenkä se "vehtaaminen" näin palstalla onnistuu?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
No nyt meni mielenkiintoiseksi 🤨 Mitenkä se "vehtaaminen" näin palstalla onnistuu?
No onhan tuolla noita, pusi pusi lääh puuh sekstaa nyt minun kanssani oik raka, kun tullaan toisen ketjuun vihjailemaan että täällä minulla on jo uusi rakas että painu sinä äijänrutale vaan hevon vithuun, namimaiskin ihanan kova kalu sinulla mies...
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
No onhan tuolla noita, pusi pusi lääh puuh sekstaa nyt minun kanssani oik raka, kun tullaan toisen ketjuun vihjailemaan että täällä minulla on jo uusi rakas että painu sinä äijänrutale vaan hevon vithuun, namimaiskin ihanan kova kalu sinulla mies...
Miksi sinä kaipaat jotain vajakkia? Mitä se kertoo sinusta itsestäsi?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Palstalle tullaan vaan vihjailemaan mitä siellä kotisohvalla tapahtuu oikeasti jonkun toisen kanssa
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Palstalle tullaan vaan vihjailemaan mitä siellä kotisohvalla tapahtuu oikeasti jonkun toisen kanssa
Ahaa. Tuskin ne kenellä sitä oikeaa vipinää on, ehtii tänne.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ahaa. Tuskin ne kenellä sitä oikeaa vipinää on, ehtii tänne.
Tulevat ne näyttämään kuinka tulit korvatuksi helposti ja nyt on jo uusi mela mekossa
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tulevat ne näyttämään kuinka tulit korvatuksi helposti ja nyt on jo uusi mela mekossa
Ja höpönpöpön. Joku trolli nauttii, kun saa kiusata sinua. Aivan ventovieras. Kaikella ystävyydellä, nyt taitaa olla palstaharhat tulilla.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja höpönpöpön. Joku trolli nauttii, kun saa kiusata sinua. Aivan ventovieras. Kaikella ystävyydellä, nyt taitaa olla palstaharhat tulilla.
Psykoosi tässä kohta iskee
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Psykoosi tässä kohta iskee
Toivottavasti ei kuitenkaan. Psykoosiin pitää saada oikeaa hoitoa, sitä kun ei pysty itse parantamaan.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Toivottavasti ei kuitenkaan. Psykoosiin pitää saada oikeaa hoitoa, sitä kun ei pysty itse parantamaan.
Eipä se ketään kiinnosta vaikka hyppäisin parvekkeelta pää edellä tonttiin
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Eipä se ketään kiinnosta vaikka hyppäisin parvekkeelta pää edellä tonttiin
Älä edes mieti tuollaisia tekeväsi kenenkään toisen ihmisen takia. Et elä täällä muita varten. Elämäsi on sinun oma elämäsi. Sen mitä se kestää.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Älä edes mieti tuollaisia tekeväsi kenenkään toisen ihmisen takia. Et elä täällä muita varten. Elämäsi on sinun oma elämäsi. Sen mitä se kestää.
Yritän
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Yritän
Ei elämä ole aina helppoa. Joskus todella masentavaa ja raskasta. Mutta siihen voi yrittää vaikuttaa myös itse. On kamalan surullista, jos uhraa elämänsä jonkun toisen takia, kun samaan aikaan joku toinen ilahtuisi juuri sinun seurastasi.
Paljon on yksinäisiä, jotka haluaisivat ehkä juuri sinun seuraasi. Jos jää pitkäksi aikaa suremaan menneitä, se muokkaa sinun aivojen palkkiojärjestelmää. Alat saamaan dopamiiniryöppyjä siitä murehtimisesta ja se on vaarallista. Yritetään jaksaa tätä elämää, yhden päivän kerrallaan ❤️ - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei elämä ole aina helppoa. Joskus todella masentavaa ja raskasta. Mutta siihen voi yrittää vaikuttaa myös itse. On kamalan surullista, jos uhraa elämänsä jonkun toisen takia, kun samaan aikaan joku toinen ilahtuisi juuri sinun seurastasi.
Paljon on yksinäisiä, jotka haluaisivat ehkä juuri sinun seuraasi. Jos jää pitkäksi aikaa suremaan menneitä, se muokkaa sinun aivojen palkkiojärjestelmää. Alat saamaan dopamiiniryöppyjä siitä murehtimisesta ja se on vaarallista. Yritetään jaksaa tätä elämää, yhden päivän kerrallaan ❤️Eipä sitä voi tunteitaan siirtää kehenkään toiseen tuosta vaan. En pysty. Rakastan ihmistä joka jätti minut. Muut ei tunnu yhtään miltään
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eipä sitä voi tunteitaan siirtää kehenkään toiseen tuosta vaan. En pysty. Rakastan ihmistä joka jätti minut. Muut ei tunnu yhtään miltään
Olen kokenut tuon saman. Tein pitkän surutyön. Juuri se jättäminen pakotti minut katsomaan itseäni. Jouduin kohtaamaan kaikki varhaiset hylätyksitulemisen tunteeni. Sieltä löytyi vastaus, miksi halusin juuri häneltä saada rakkautta. En nyt väitä, että kaikilla menisi ihan yksi yhteen nämä. Mutta jotain sieltä omasta sisimmästä voi löytyä. Jotain, mikä estää itseään aidosti hyväksymästä itseään sellaisena kuin on. Opettelen joka päivä olemaan itselleni armollinen ja rakastamaan itseäni. Pitkä prosessi, mutta vähitellen on alkanut helpottamaan.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Olen kokenut tuon saman. Tein pitkän surutyön. Juuri se jättäminen pakotti minut katsomaan itseäni. Jouduin kohtaamaan kaikki varhaiset hylätyksitulemisen tunteeni. Sieltä löytyi vastaus, miksi halusin juuri häneltä saada rakkautta. En nyt väitä, että kaikilla menisi ihan yksi yhteen nämä. Mutta jotain sieltä omasta sisimmästä voi löytyä. Jotain, mikä estää itseään aidosti hyväksymästä itseään sellaisena kuin on. Opettelen joka päivä olemaan itselleni armollinen ja rakastamaan itseäni. Pitkä prosessi, mutta vähitellen on alkanut helpottamaan.
Ei tunnu kivalta ajatella, etten merkinnyt hänelle yhtään mitään
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei tunnu kivalta ajatella, etten merkinnyt hänelle yhtään mitään
Tiedän, että se tuntuu ihan kamalalta. Surun pitää antaa tulla juuri sellaisena, kuin se tulee. Ja vihan tunteet, ne ovat todella raskaita kohdata. Sinulla on oikeus tuntea vihaa siitä, että sinut on niin vaan sivuutettu. Vaikka on kurjaa, surettaa ja masentaa, niin pystytkö olemaan itsellesi välillä armollinen ja tekemään asioita, jotka tuottaa sinulle hyvää mieltä? Ihan joitain pieniä asioita, kun harvoin on mitään isoja. Vastapainoksi sille surutyölle. Et sinä ole huono, vaikka joku ei sinun arvoasi ymmärtänyt. Muista se.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin, onhan se toki trollaava äijä niin, että sekä sinä, että jotkut erittäin johdonmukaisesti ajattelevat lukijat voitte feikkidialogiesi avulla päästä ihan mihin tahansa sfääreihin
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi sinä kaipaat jotain vajakkia? Mitä se kertoo sinusta itsestäsi?
Uskotko sinä näihin ömm tapahtumaketjuihin mitä trollaava äijä tänne käsikirjoittaa?
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ihan useampi pirkkoko, palstaäijä? Voi ei
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ihan on trolli tämä äijä joka näitä sukupuolittuneita saagoja tänne kirjoittaa
- Anonyymi00002UUSI
Ihmisten, nuorien, suhteet ovat pinnallisia, teeskenneltyjä ja eivät sisällä aitoa molemminpuolista välittämistä tai rakkautta vaan suhteet perustuvat yltiöseksuaaliseen pervoon käytökseen
- Anonyymi00004UUSI
Joo sen on täällä saanu havaita myös, että seks seks muna pilluu jes jes
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Naisilla on rahat lopussa, joten suhteet perustuvat myös miesten miellyttämiseen ja siitä saatavaan taloudelliseen hyötyyn
- Anonyymi00008UUSI
Ja tulevat oikein näkyvästi esiintymään ja kun tietää että kateutta saa aikaan.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Naisilla on rahat lopussa, joten suhteet perustuvat myös miesten miellyttämiseen ja siitä saatavaan taloudelliseen hyötyyn
Jep, sekin vielä.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja tulevat oikein näkyvästi esiintymään ja kun tietää että kateutta saa aikaan.
Arvasin että täällä tehdään huorin.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Arvasin että täällä tehdään huorin.
Mä olin absoluuttisen järkyttynyt tästä asiasta kun rahan arvoisia etuja pusketaan jatkuvalla syötöllä omaan elämään
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ole gubbe kovin häävejä narratiiveja nämä mainitut kirjoittamasi feikkidialogit. Ilmeisesti olet jopa itse antiin pettynyt
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mä olin absoluuttisen järkyttynyt tästä asiasta kun rahan arvoisia etuja pusketaan jatkuvalla syötöllä omaan elämään
Jotain etuseteleitäkö, gubbe?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212074Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko711010- 129907
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.138710- 54626
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv94607Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan93565- 12557
Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v11553- 65551
Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298536- 42525
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.39509Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas27492Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36480- 113459
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51447- 41434
- 58422
S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan10412