Sinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sulta missään vaiheessa mitään, sulla ei olisi tarvinnut olla mitään pelättävää. Sanoit että oot täällä, ja että jäät. Mutta silti lähdit, ja nyt mua vaan sattuu ja vanhat kokemukset ja tunteet toistuu. Annoit mulle korjaavia kokemuksia, mutta nyt mun pitää muistaa sut tän hylkäämisen kautta jos et enään ikinä ota minuun yhteyttä.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001UUSI
peruja ja pakenen.
- Anonyymi00002UUSI
luin ett pieruja
- Anonyymi00010UUSI
Torilla tavataan? Tilasitko jo sijaispotkijat paikalle, ku mulle et edes vöines olis yksin pärjänny. -sivu
- Anonyymi00003UUSI
EnääN, okei, ohi meni.
- Anonyymi00004UUSI
joo niin pitää ostaa lisenssipelasta jotsin pokerin kuverööriä, minulle tuli microsofin koneen mukana lisenssi...
- Anonyymi00005UUSI
muuvvsit oli mitä oli painu poijes siit
- Anonyymi00007UUSI
Ei me törmätä älä huoli -ap
- Anonyymi00006UUSI
Haukut joten ei kiinnosta.
- Anonyymi00008UUSI
Kusimutteriksi kutsuminen saa hänet ottamaan sinuun yhteyttä ja arvostamaan entistä enemmän?
- Anonyymi00012UUSI
Varmaan ei oo noin tosikko.
- Anonyymi00009UUSI
Ne käytöstavat- ap ei alkeellisia ole edes sulla.
Sinun vinkuminen palstalla ei muuta tilannetta mihinkää. Sanon sulle nyt suoraa viimeisen kerran.
Kaikki kiusanteko, pelleily (sinä & hovisi ) loppuu vielä.
Ikävää on se, että minulle tämä kaikki tulee hyvin kalliiksi ja sinulle myös koska olet ymmärtämätön, yksinkertaisuudessasi aivan huippu. Enkä anna sinulle myötätuntoa, jäljellä olevaa välittämistä ja rakkautta.
Et ole näiden tunteiden arvoinen mies, joku toinen mies ehkä on.- Anonyymi00011UUSI
Onkohan kyseessä sama mies joka on aivan totaalinen patologinen valehtelija. Hän vakuuttaa vaikka jumalan nimeen puhuvansa totta vaikka tuhat kertaa ja häneen voi muka luottaa 100%. Joka kerta hän valehtelee ja ikäänkuin unohtaa lupaamansa. Uskon ettei tuollaisen kannata mennä edes terapiaan, kun kukaan ei voi tuollaista ymmärtää.
- Anonyymi00013UUSI
Oli pakko särjit mut monesti.
- Anonyymi00014UUSI
Kaikki ei kyllä välttämättä pyöri sinunkaan ympärillä pelkästään. Lähtemisiin voi olla hyvin moninaisia syitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si84822On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus43682Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12658- 50599
- 65581
- 77524
Nyt on nyt
Turha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausl49441- 29433
- 42404
Saat mut hymyileen suuresti, ja odotan koska saan antaa sulle haleja ja pusuja ihan oikeasti
En tiedä mikä sussa on, mut sun koko olemus ja ilmeet, ja persoona ja ulkonäkö saa mut vaan hyvälle tuulelle. Oot vaan s14389Martina avautuu
Martina on päässyt kertomaan Feminassa konkurssistaan. On viettänyt monia unettomia öitä. On elänyt ikäänkuin painekatti120378Kadutko mies?
Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.29369Hyvästi Iisalmen Citymarket.
Nyt riitti huolimaton kassatoiminta!Nyt sattuu joka toisella käynnillä samaa,joko laskutettu samasta tuotteesta liian mo18352- 52348
- 56347
- 26346
- 59343
Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?
Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.h119343Kaivatun haluaminen
seksuaalisesti herättää syvältä selkärangasta esiin villieläimellisiä vaistoja sekä haluja peittäen sivistyneen ihmisenä27334Mitä järkeä kiusata ihmisiä palstalla
Luuleeko ne kiusaajat oikeasti, että joku tosissaan ajattelisi niiden haukkujen olevan itselle? Hukkaan menee kiusaajill89328