Koti, uskonto ja isänmaa.

Isänmaa ja uskonto paskottu totaalisesti. Oikeeta kotia, yllätys yllätys, edellä mainituista syistä ei tee mieli perustaa. Nää eduskunnan pellet oikeesti kuvittelee, että suomen nuoret miehet lähtee räyhäsuin puolustaan jotain, mitä heillä ei ole koskaan ollut.

V*tun niinistö-stubb linja.
8<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Uskonto sieluineen ja taivaineen on vain kuolemanpelkoisen ihmisen keksimä fantasia, kun kaikki ei uskalla katsoa todellisuutta silmiin ja myöntää, että tänne synnytään, täällä eletään ja sitten lopuksi kuollaan pois.
Taikauskolla ja jumaluskolla ei ole muuta eroa kuin siihen liittyvä kuviteltu entiteetti.

1Äänestä
  • No on siinä se pointti, että johonkin ylimaalliseen uskominen voi saada ihmisen, no tietyssä mielessä olemaan paljon parempi ihminen. Vs millään ei ole mitään väliä.

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

No on siinä se pointti, että johonkin ylimaalliseen uskominen voi saada ihmisen, no tietyssä mielessä olemaan paljon parempi ihminen. Vs millään ei ole mitään väliä.

Itse en ole koskaan uskonut mihinkään yliluonnolliseen ja olen aina olettanut, että kuolema on yhtä kuin elämän loppu.
    Mutta ei se ole saanut minua väheksymään elämää, tässä tätä eletään jokainen hetki kerrallaan.
    Vaimoni on puolestaan nuorenmaan kreationisti , oli jo kun tavattiin ja alettiin seurustelemaan noin 40 vuotta sitten.

ps uskoissa on se hyvä puoli, että kukaan ei tule jälkeenpäin kritisoimaan tuonpuoleisen olosuhteita

Äänestä

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Itse en ole koskaan uskonut mihinkään yliluonnolliseen ja olen aina olettanut, että kuolema on yhtä kuin elämän loppu.
    Mutta ei se ole saanut minua väheksymään elämää, tässä tätä eletään jokainen hetki kerrallaan.
    Vaimoni on puolestaan nuorenmaan kreationisti , oli jo kun tavattiin ja alettiin seurustelemaan noin 40 vuotta sitten.

ps uskoissa on se hyvä puoli, että kukaan ei tule jälkeenpäin kritisoimaan tuonpuoleisen olosuhteita

Minä kyllä joskus ihan pentuna rukoilin, sitten oma ajatusmaailma vähän erkani tuosta.

Mutta en kuitenkaan ole ikinä kohdellut ketään uskovaista, tai muutakaan, tyylilajista riippumatta, jotenkin "pahana".

Aina niissä todellisissa kanssakäymisissä pyrin katsomaan vain sen kyseisen henkilön käyttäytymistä. Varautumista ja tilastoihin perustuvaa ennakkoluuloa on tietenkin, etenkin valkoisiin wokstereihin liittyen, mutta ei tuolla oikean keskinäisen kanssakäymisen rinnalla ole lopulta mitään merkitystä.

Äänestä

Kaikenlainen isänmaa, uskonto, koti ja muut arvot on pelkästään tyhmän kansan hallitsemiseen hyödyllisiä työkaluja. Tosin niiden arvo on heikentynyt reilusti ihmisten maallistuessa ja käsittäessä, että koska olemme vain yksi evoluution tuottama nisäkäslaji.
Ja kaikenmoiset sielujutut on vain pienen vähemmistön päiväuni.

1Äänestä

Miksi ketjun aloittaja keskustelee itsensä kanssa yöt läpeensä? -Ei ole terve.

Äänestä

Suomi juoksi onnensa ohi...

Äänestä
  • Taisit sinä juosta pysäkin ohi.

1Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Isänmaa ja uskonto paskottu totaalisesti. Oikeeta kotia, yllätys yllätys, edellä mainituista syistä ei tee mieli perustaa. Nää eduskunnan pellet oikeesti kuvittelee, että suomen nuoret miehet lähtee räyhäsuin puolustaan jotain, mitä heillä ei ole koskaan ollut.

V*tun niinistö-stubb linja.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu