Ero narsistisesta kumppanista on monivaiheinen prosessi, joka herättää usein voimakkaita ja ristiriitaisia tunteita, mutta johtaa pitkällä aikavälillä helpotukseen ja oman itsensä löytämiseen.
Kokemuksia ja tunteita eron jälkeen
• Helpotus ja vapautus: Moni kokee eron jälkeen valtavaa helpotusta ja tunnetta siitä, että on löytänyt vuosia kateissa olleen itsensä.
Itse olen elänyt pian 20v rauhassa. Toki olen kuullut,että toinen jaksaa vinkua milloin missäkin yhteydessä erosta. Mutta hän voisi katsoa peiliin. Aiheutti lapsille pahimmat traumat,joita on korjattu vuosia. Mutta terveisiä: Et pysty enää satuttaa etkä aiheuttamaan mitään pahaa. Toivottavasti kadut edes jollain tasolla.
Kokemuksia ja tunteita eron jälkeen
• Helpotus ja vapautus: Moni kokee eron jälkeen valtavaa helpotusta ja tunnetta siitä, että on löytänyt vuosia kateissa olleen itsensä.
Itse olen elänyt pian 20v rauhassa. Toki olen kuullut,että toinen jaksaa vinkua milloin missäkin yhteydessä erosta. Mutta hän voisi katsoa peiliin. Aiheutti lapsille pahimmat traumat,joita on korjattu vuosia. Mutta terveisiä: Et pysty enää satuttaa etkä aiheuttamaan mitään pahaa. Toivottavasti kadut edes jollain tasolla.
Vastaukset 1
Vanhimmat
PS. Joskus ne aiheuttamasi pomppii mieleen,mutta ei ne kokonaan vieneet elämäniloa. On paljon tullut hyvää ja uutta. Me selvisimme. Toivon kaikille narsistien uhreiksi joutuneille rohkeutta lähteä. Älä anna onnesi avaimia toisen taskuun.