1. Berliinin muurin kaatuminen v.1989
2. NL:n romahtaminen v.1991
3. ?
Uskoo ken tahtoo nyt kapaloikäinen väki näkee vielä
Kiinan kommunistipuolueen lakkauttamisen.
Maailman hirmuinen meno
6
450
Vastaukset
- Ossi Köp
suomessa vaihtuu presidentti. uskokoon ken haluaa..
- a-l
Oli muuten yksi parhaita asioita mitä olen TV:stä nähnyt, se muurin kaatuminen - iloisia ihmisiä pitäisi näyttää uutisissa toistekin. Kai muutkin ovat nähneet elokuvan Goodbye Lenin? Jos DDR olisi pystynyt toimimaan siten kuten propaganda väitti, olisi siellä ollut OK asua. Tapaamani ex-derkut eivät suinkaan ole pelkästään tyytyväisiä kapitalismiin siirtymiseen. Kaikessa on aina jotain hyvääkin!
Koulussa luettiin: Ukraina on Venäjän vilja-aitta!
Nyt sekin pyrkii lännen vaikutuspiiriin.
Eniten me suomalaisina iloitsemme veljeskansamme Viron vapautuminen
päättämään enemmän omista asioistaan.- Arkkimandriitta Vihannes
capt.cöpenick kirjoitti:
Koulussa luettiin: Ukraina on Venäjän vilja-aitta!
Nyt sekin pyrkii lännen vaikutuspiiriin.
Eniten me suomalaisina iloitsemme veljeskansamme Viron vapautuminen
päättämään enemmän omista asioistaan.Eniten me suomalaisina iloitsemme veljeskansamme Viron kansalaisten rikastuttavan kultuuriamme huumekaupalla, prostituutiolla, autovarkauksilla ym. järjestäytyneen rikollisuuden siunauksilla.
- tapahtuu
veikkaan että tuohon kohtaan kolme tulee norjalaisen rauhantutkijan "ennustama" USA:n hajoaminen. tuo kyseinen valaantappaja ennusti ton NL:n hajoamisenkin melko tarkkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564