kysyn lisää :)
kuinka monta ystävää sinulla on?
miks? siks ku ympärilläni pyörii ihmisiä, jotka ei oo mitään ilman omia jengejään. heillä on.. en edes pysty laskemaan kuinka montaa ystävää. niitä kahhmitaan ja haalitaan, mut miks? mitä tekee sadalla ystävällä, joita ei edes kunnolla tunne kun voisi olla yksikin sellainen, joka ei ikinä petä. syylistyin itse haalimiseen ja jäin tyhjän päälle. koko elämäni ajan ihmiset on vaihtuneet eikä yksikään ystävyyssuhde ole ollut vuosia pidempi.
onko siis cuulia kun on iso kaveriporukka ja säälittäväää jos on vain muutama ystävä? tai jos ei ole isoa biletysporukkaa? vaikka ei se väliä :))))
ystävät
5
249
Vastaukset
- quistis
tosi hyvää ystävää vuosien varrelta:o))
Ystävä määreenä onkin sit laaja käsite..:o))Mun mielestäni ketään ei saa pettää,mollata ja aliarvostaa...Kaikista ihmisistä tulisi pitää huolta....:o))) kaks sellaista ystävää.... Mitkä ei jätä enkä minä heitä....:)))eli koettu on näiden kamujen kanssa vaikka mitä...:)
- tbr
on muutama tosi hyvä ystävää.
ehkä käytin väärää sanaa kun ehkä kaveri on vähemmän kuin ystävä ..montako kaveria siis? anteeksi kun sekoillen :)) tbr kirjoitti:
on muutama tosi hyvä ystävää.
ehkä käytin väärää sanaa kun ehkä kaveri on vähemmän kuin ystävä ..montako kaveria siis? anteeksi kun sekoillen :))löytyy monta tosin yhteydenpito on sitä sun tätä...:))
- AROSUSI-09
käden sormilla laskettava määrä,jotka tulen tuntemaan ja joita tulen tukemaan,kunnes kuolema erottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584