Soini hyvä koulussa

Aapiskukko

Nelosen uutiset selvitti presidenttiehdokkaitten koulumenestystä. Perusteena oli ylioppilastodistus:

Paras todistus oli Hautalalla (L) ja Laxilla ruots. (L).

Timo Soinilla PS (E eli vanha ällä)

Halonen sos. ja Vanhanen kepu olivat keskitasoa.

Niinistö ja Kallis olivat päässeet ylioppilaskokeesta läpi rimaa hipoen. Kalliksen yleiasrvosana huonoin mahdollinen läpipääsyyn oikeuttava eli A. Niinistöllä taisi olla B.

Ylioppilastodistuksen arvosanat parhaasta huonoimpaan: L,E,M,C,B,A,I(hylätty)

-Timo Soinilta kysyttiin nelosen haastattelussa: eikö sivistyneen ihmisen pitäisi olla suvaitsevainen? Soini vastasi: Kyllä, mutta ei kaikkea pidä suvaita. Yhdyn Timo Soinin näkemykseen.

10

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dahlia voitti ravikuninkuuden. Eli ? Mitä sitten?

    • Milloin soini kirjoitti`?

      Soini on siis kirjoittanut vanhoilla päivillään ylioppilaaksi???? E arvosanana on ollut käytössä vasta 10 vuotta....

      Kaikkea ei todellakaan pidä suvaita, ei myöskään Soinin populismia.

      • sopulisti

        Niin. Soini kai kirjoitti 80-luvun alussa. Mutta Hänen yleisarvosanansa sijoittuu L:n ja M:n väliin. Nykyään siitä löytyy E eli eximia-arvosana. Aika loogista. Ei se sen kummempaa populismia vaadi. Meillä on tässä maassa paljon populisteja, jos tämäkin nyt on sitä. Voi pyhää yksinkertaisuutta! EI ole tuo edellinen kirjoittaja tainnut lukion penkkiä nähdäkään. Liekö päässyt edes ammattikoulusta läpi. No, sellaisella menestyksellä voi päästä varmaan ainakin vanhojen puolueiden piirijuntaksi tai kunnanisäksi. Jäsenkirja esille ja menoks!


      • ihalilijapostia
        sopulisti kirjoitti:

        Niin. Soini kai kirjoitti 80-luvun alussa. Mutta Hänen yleisarvosanansa sijoittuu L:n ja M:n väliin. Nykyään siitä löytyy E eli eximia-arvosana. Aika loogista. Ei se sen kummempaa populismia vaadi. Meillä on tässä maassa paljon populisteja, jos tämäkin nyt on sitä. Voi pyhää yksinkertaisuutta! EI ole tuo edellinen kirjoittaja tainnut lukion penkkiä nähdäkään. Liekö päässyt edes ammattikoulusta läpi. No, sellaisella menestyksellä voi päästä varmaan ainakin vanhojen puolueiden piirijuntaksi tai kunnanisäksi. Jäsenkirja esille ja menoks!

        Soini on maisterisjätkä ja suomalainen ihannejuntti! Halonenkin jäi Soinin taakse yo-kokeessa. Mikä lie SETAN:n nimittämä kunniatohtori!!

        Soinilla on tosiaan kolmanneksi paras yo-todistus presidenttiehdokkaista. Mutta herrahissillähän pääsee ohi vaikka portsarista kun on oikea jäsenkirja.

        Voimia Timolle ja perussuomalaisille! Ajatte oikeaa asiaa.


      • Todistusarvo?
        ihalilijapostia kirjoitti:

        Soini on maisterisjätkä ja suomalainen ihannejuntti! Halonenkin jäi Soinin taakse yo-kokeessa. Mikä lie SETAN:n nimittämä kunniatohtori!!

        Soinilla on tosiaan kolmanneksi paras yo-todistus presidenttiehdokkaista. Mutta herrahissillähän pääsee ohi vaikka portsarista kun on oikea jäsenkirja.

        Voimia Timolle ja perussuomalaisille! Ajatte oikeaa asiaa.

        Se, minkätason yo-todistus on, ei korreloi myöhemmän menestymisen kanssa!
        TO-kokeissa onnistuminen kun saatta olla pienestä kiinni, eikä se edes mittaa esim kirjoittajan älykkyyttä mitenkään. Eikä kuudesta älykkyyden osa-alueesta voi kuin kahta laittaa vertailuun.

        Miten esim mittaat sosiaalisen älyn järjestykseen?
        Entä tunneälyn?
        Niitä tarvitaan pressan töissä enemmän kuin mitattavissa olevaa matemaattista älyä!

        Lapsellisen naivia "todistella" herra Soinia älykkäämmäksi vanhan yo-kirjoitusten arvosanojen perusteella!


      • Ylllllioppilas
        Todistusarvo? kirjoitti:

        Se, minkätason yo-todistus on, ei korreloi myöhemmän menestymisen kanssa!
        TO-kokeissa onnistuminen kun saatta olla pienestä kiinni, eikä se edes mittaa esim kirjoittajan älykkyyttä mitenkään. Eikä kuudesta älykkyyden osa-alueesta voi kuin kahta laittaa vertailuun.

        Miten esim mittaat sosiaalisen älyn järjestykseen?
        Entä tunneälyn?
        Niitä tarvitaan pressan töissä enemmän kuin mitattavissa olevaa matemaattista älyä!

        Lapsellisen naivia "todistella" herra Soinia älykkäämmäksi vanhan yo-kirjoitusten arvosanojen perusteella!

        Ylioppilashan se Heinäluomakin on. Mutta kuinka paljon siltä löytyy tuota "tunneälyä" tai "sosiaalista älyä"? Sosiaalisuutta varman osoitti ainakin lakonmurtolaki, johon Heinäluoma antoi luvan informoimatta eduskuntaryhmäänsäkään millään tavalla.


    • sillä siisti

      Naurettavaa yrittää vääristellä. Soini kirjoitti ÄMMÄN (m) ja sill siisti.Mukamas E, buaahh.. jos sonni Soini kirjoitti aikoinaan M:n niin ei sitä voi miksikään muuksi muuttaa.

      Soini on tässäkin asissa säälittävä populisti.

      • Raiskio

        Valehtelet.Soinin yleisarvosana oli LAUDATUR.Luokkatoverina tiedän asian varmasti.


      • ÄLÄ VALEHTELE
        Raiskio kirjoitti:

        Valehtelet.Soinin yleisarvosana oli LAUDATUR.Luokkatoverina tiedän asian varmasti.

        Aluksi väität olevasi Soinin "luokkatoveri" Ja sitten vieläpä korota Soinin ämmän L:ksi. Uskomatonta säälittävää populismia, johon vain PS pystyy.


      • Raiskio
        ÄLÄ VALEHTELE kirjoitti:

        Aluksi väität olevasi Soinin "luokkatoveri" Ja sitten vieläpä korota Soinin ämmän L:ksi. Uskomatonta säälittävää populismia, johon vain PS pystyy.

        Ääliölle vielä.Yleisarvosana lasketaan pakollisista aineista ja Soinilla oli 2 Lää ja 2 Mää,matikka oli vapaaehtoinen ja sitä ei laskettu yleisarvosanaan.I TSE KIRJOITIN samat aineet sain sai Cn paperit ja sain matikasta An.

        Tästä on turha jauhaa paskaa,koska tunnen Soinin ja olen paperit nähnyt ja näin myös nelosen uutiset,jossa oikein sanottiin,että Ln paperit.OTA selvää ennen kuin otat kantaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe