Nelosen uutiset selvitti presidenttiehdokkaitten koulumenestystä. Perusteena oli ylioppilastodistus:
Paras todistus oli Hautalalla (L) ja Laxilla ruots. (L).
Timo Soinilla PS (E eli vanha ällä)
Halonen sos. ja Vanhanen kepu olivat keskitasoa.
Niinistö ja Kallis olivat päässeet ylioppilaskokeesta läpi rimaa hipoen. Kalliksen yleiasrvosana huonoin mahdollinen läpipääsyyn oikeuttava eli A. Niinistöllä taisi olla B.
Ylioppilastodistuksen arvosanat parhaasta huonoimpaan: L,E,M,C,B,A,I(hylätty)
-Timo Soinilta kysyttiin nelosen haastattelussa: eikö sivistyneen ihmisen pitäisi olla suvaitsevainen? Soini vastasi: Kyllä, mutta ei kaikkea pidä suvaita. Yhdyn Timo Soinin näkemykseen.
Soini hyvä koulussa
10
516
Vastaukset
Dahlia voitti ravikuninkuuden. Eli ? Mitä sitten?
- Milloin soini kirjoitti`?
Soini on siis kirjoittanut vanhoilla päivillään ylioppilaaksi???? E arvosanana on ollut käytössä vasta 10 vuotta....
Kaikkea ei todellakaan pidä suvaita, ei myöskään Soinin populismia.- sopulisti
Niin. Soini kai kirjoitti 80-luvun alussa. Mutta Hänen yleisarvosanansa sijoittuu L:n ja M:n väliin. Nykyään siitä löytyy E eli eximia-arvosana. Aika loogista. Ei se sen kummempaa populismia vaadi. Meillä on tässä maassa paljon populisteja, jos tämäkin nyt on sitä. Voi pyhää yksinkertaisuutta! EI ole tuo edellinen kirjoittaja tainnut lukion penkkiä nähdäkään. Liekö päässyt edes ammattikoulusta läpi. No, sellaisella menestyksellä voi päästä varmaan ainakin vanhojen puolueiden piirijuntaksi tai kunnanisäksi. Jäsenkirja esille ja menoks!
- ihalilijapostia
sopulisti kirjoitti:
Niin. Soini kai kirjoitti 80-luvun alussa. Mutta Hänen yleisarvosanansa sijoittuu L:n ja M:n väliin. Nykyään siitä löytyy E eli eximia-arvosana. Aika loogista. Ei se sen kummempaa populismia vaadi. Meillä on tässä maassa paljon populisteja, jos tämäkin nyt on sitä. Voi pyhää yksinkertaisuutta! EI ole tuo edellinen kirjoittaja tainnut lukion penkkiä nähdäkään. Liekö päässyt edes ammattikoulusta läpi. No, sellaisella menestyksellä voi päästä varmaan ainakin vanhojen puolueiden piirijuntaksi tai kunnanisäksi. Jäsenkirja esille ja menoks!
Soini on maisterisjätkä ja suomalainen ihannejuntti! Halonenkin jäi Soinin taakse yo-kokeessa. Mikä lie SETAN:n nimittämä kunniatohtori!!
Soinilla on tosiaan kolmanneksi paras yo-todistus presidenttiehdokkaista. Mutta herrahissillähän pääsee ohi vaikka portsarista kun on oikea jäsenkirja.
Voimia Timolle ja perussuomalaisille! Ajatte oikeaa asiaa. - Todistusarvo?
ihalilijapostia kirjoitti:
Soini on maisterisjätkä ja suomalainen ihannejuntti! Halonenkin jäi Soinin taakse yo-kokeessa. Mikä lie SETAN:n nimittämä kunniatohtori!!
Soinilla on tosiaan kolmanneksi paras yo-todistus presidenttiehdokkaista. Mutta herrahissillähän pääsee ohi vaikka portsarista kun on oikea jäsenkirja.
Voimia Timolle ja perussuomalaisille! Ajatte oikeaa asiaa.Se, minkätason yo-todistus on, ei korreloi myöhemmän menestymisen kanssa!
TO-kokeissa onnistuminen kun saatta olla pienestä kiinni, eikä se edes mittaa esim kirjoittajan älykkyyttä mitenkään. Eikä kuudesta älykkyyden osa-alueesta voi kuin kahta laittaa vertailuun.
Miten esim mittaat sosiaalisen älyn järjestykseen?
Entä tunneälyn?
Niitä tarvitaan pressan töissä enemmän kuin mitattavissa olevaa matemaattista älyä!
Lapsellisen naivia "todistella" herra Soinia älykkäämmäksi vanhan yo-kirjoitusten arvosanojen perusteella! - Ylllllioppilas
Todistusarvo? kirjoitti:
Se, minkätason yo-todistus on, ei korreloi myöhemmän menestymisen kanssa!
TO-kokeissa onnistuminen kun saatta olla pienestä kiinni, eikä se edes mittaa esim kirjoittajan älykkyyttä mitenkään. Eikä kuudesta älykkyyden osa-alueesta voi kuin kahta laittaa vertailuun.
Miten esim mittaat sosiaalisen älyn järjestykseen?
Entä tunneälyn?
Niitä tarvitaan pressan töissä enemmän kuin mitattavissa olevaa matemaattista älyä!
Lapsellisen naivia "todistella" herra Soinia älykkäämmäksi vanhan yo-kirjoitusten arvosanojen perusteella!Ylioppilashan se Heinäluomakin on. Mutta kuinka paljon siltä löytyy tuota "tunneälyä" tai "sosiaalista älyä"? Sosiaalisuutta varman osoitti ainakin lakonmurtolaki, johon Heinäluoma antoi luvan informoimatta eduskuntaryhmäänsäkään millään tavalla.
- sillä siisti
Naurettavaa yrittää vääristellä. Soini kirjoitti ÄMMÄN (m) ja sill siisti.Mukamas E, buaahh.. jos sonni Soini kirjoitti aikoinaan M:n niin ei sitä voi miksikään muuksi muuttaa.
Soini on tässäkin asissa säälittävä populisti.- Raiskio
Valehtelet.Soinin yleisarvosana oli LAUDATUR.Luokkatoverina tiedän asian varmasti.
- ÄLÄ VALEHTELE
Raiskio kirjoitti:
Valehtelet.Soinin yleisarvosana oli LAUDATUR.Luokkatoverina tiedän asian varmasti.
Aluksi väität olevasi Soinin "luokkatoveri" Ja sitten vieläpä korota Soinin ämmän L:ksi. Uskomatonta säälittävää populismia, johon vain PS pystyy.
- Raiskio
ÄLÄ VALEHTELE kirjoitti:
Aluksi väität olevasi Soinin "luokkatoveri" Ja sitten vieläpä korota Soinin ämmän L:ksi. Uskomatonta säälittävää populismia, johon vain PS pystyy.
Ääliölle vielä.Yleisarvosana lasketaan pakollisista aineista ja Soinilla oli 2 Lää ja 2 Mää,matikka oli vapaaehtoinen ja sitä ei laskettu yleisarvosanaan.I TSE KIRJOITIN samat aineet sain sai Cn paperit ja sain matikasta An.
Tästä on turha jauhaa paskaa,koska tunnen Soinin ja olen paperit nähnyt ja näin myös nelosen uutiset,jossa oikein sanottiin,että Ln paperit.OTA selvää ennen kuin otat kantaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437