Rakastan musliminaista ja hän minua! Haluamme mennä naimisiin. Onkohan se mahdollista ilman, että loukkaamme toistemme perheitä ja -oppia?
Rakastan musliminaista...
11
623
Vastaukset
- ananova
Eikös Benillä ole muslimi (tataari) vaimo?
- Samuel
Zyzckovitzin vaimo Rahime on suomen tataareita, tosin luerilainen äiti ja muslimi(tataari) isä.
Oma morsiameni on Venäjän thetsheeni!!
.
...ainoastaan kysymällä suoraan toinen toistenne omaisilta... :)
Oma mielipiteeni on, että jos aidosti rakastatte, niin se riittää avioitumiseen, vaikka koko maailma olisi teitä vastaan, huomioiden kuitenkin seuraavat edellytykset:
Edellisessä virkkeessä en tarkoita rakastamisella lihallista himoitsemista, vaan syvää hengen ja sielun tasolla olevaa kiintymystä, jossa myös intohimo on mukana.
Lisäksi tulee huomioida seuraava tärkeä seikka: Mitkä ovat taustanne ?
Jos olette eronneita (tai toinen teistä on) ja jomman kumman aiempi puoliso on elossa, niin teette huorin avioituessanne ja huorintekijät tuomitsee Jumala.
Terveisin Ya'akov'in avioliittoneuvolasta ;)
.- Samuel
Shalom veljeni Yakov! Maailman on tarkoitus muuttua, ihmisten antaa anteeksi toisilleen vanhat vihat ja unohtaa vuosisataiset kaunat ja se mitä uon joskus kirjoitettu!
Olen liberaali juutalainen, ja monet juutalaisystäväni ovat avioituneet kristittyjen kanssa. Lapsien suhteen saavat he itse päättää, mitä uskoa he myöhemmin tunnustavat!
Vaimoni thetsheeni ja leski, ihanin ihminen jota maa päällä kantaa. Ei meillä tule riitoja uskonnosta.
Ymmärrän kantasi. En halua riidellä kanssasi, koska olet uskonveljeni ja elämme täällä yhdessä Diasporassa. Kuitenkin muista amor vincit omnia!
Rakkaus voittaa kaiken!!
T. Samuel Samuel kirjoitti:
Shalom veljeni Yakov! Maailman on tarkoitus muuttua, ihmisten antaa anteeksi toisilleen vanhat vihat ja unohtaa vuosisataiset kaunat ja se mitä uon joskus kirjoitettu!
Olen liberaali juutalainen, ja monet juutalaisystäväni ovat avioituneet kristittyjen kanssa. Lapsien suhteen saavat he itse päättää, mitä uskoa he myöhemmin tunnustavat!
Vaimoni thetsheeni ja leski, ihanin ihminen jota maa päällä kantaa. Ei meillä tule riitoja uskonnosta.
Ymmärrän kantasi. En halua riidellä kanssasi, koska olet uskonveljeni ja elämme täällä yhdessä Diasporassa. Kuitenkin muista amor vincit omnia!
Rakkaus voittaa kaiken!!
T. Samuel.
...tämä maailma muuttuu. Se muuttuu kiihtyvällä nopeudella ja moraalittomuus valtaa yhä enemmän alaa ennen viimeisiä Jumalan vihan maljoja.
Mutta apostoli Paavali Pyhän Hengen kautta kieltää meitä mukautumasta tämän maailman ajan mukaan ja kehoittaa meitä uudistumaan mielen uudistuksen kautta (Pyhästä) Hengeltä ja tutukimaan, mikä on hyvää ja otollista Luojamme mielestä. Kaikki se, mikä on hyvää ja otollista Luojamme mielestä on aina meidän tosi parhaaksemme !
- - -
Lukaiseppa 'Profetiat'-foorumilta erään 90-vuotiaan norjalaisen naisen v.1968 saama näky, joka koskee juuri näitä vuosia. Näyn on julkaissut Emanuel Minos. En muista nimimerkkiä enkä kirjoittajaa, joten saat tässä sen kopiona:
"Norjalaisen naisen näky vuodelta 1968
90-vuotias norjalaisnainen sai näyn vuonna 1968 ja sen kirjasi ylös Emanuel Minos, mutta harkinnan jälkeen hän ei pitänyt soveliaana julkaista näkyä sen radikaalin sisällön vuoksi. Olosuhteet olivat aivan erilaiset siihen aikaan ja siksi asia unohtui 25 vuodeksi.
Emanuel Minos löysi kellastuneen paperin, johon oli ottanut ylös näyn ja pelästyi lukiessaan mitä nainen oli nähnyt.
Tässä 90-vuotiaan naisen näky vuodelta 1968:
"Minä sain nähdä maailman karttana. Minä näin Euroopan - maasta maahan. Näin Skandinavian ja Norjan. Minä näin asioita, joita tulee tapahtumaan juuri ennen Jeesuksen paluuta, juuri ennen kuin suuri onnettomuus purkautuu ihmisten päälle. Onnettomuus, jonka vertaista emme koskaan ole kokeneet ja nähneet. Aivan ennen Jeesuksen paluuta ja koettelemusten alkua koemme liennytyksen ajan, jollaista ei koskaan ennen ole ollut. Tulee rauha ja tämä rauha kestää pitkään.
Tänä rauhanaikana tapahtuu sotavarustusten supistamista monissa maissa, myös Norjassa. Kolmas maailmansota syttyy tavalla, jota kukaan ei ole odottanut ja odottamattomalta suunnalta, ja me olemme yhtä valmistautumattomia kuin olimme 9. huhtikuuta 1940.
Minä näin kristittyjen keskuuteen tulevan vertaansa vailla olevan välinpitämättömyyden, lankeemuksen tosi ja elävästä kristillisyydestä. Aikana ennen Jeesuksen paluuta kristityt eivät tule olemaan avoimia tutkistelevalle julistukselle. He eivät tule kuuntelemaan synnistä ja armosta, laista ja evankeliumista, katumuksesta ja parannuksesta.
Tilalle tulee toista laatua oleva julistus, jonkinlainen onnellisuutta tavoitteleva kristillisyys. Pitää menestyä ja päästä eteenpäin. Kyseessä ovat aineelliset asiat tavalla, mitä Jumala ei koskaan ole luvannut. Kirkot, vapaakirkot ja rukoushuoneet tyhjenevät yhä enemmän. Ristin ottamisen ja Jeesuksen seuraamisen julistuksen sijalle tulee viihde, taide ja kulttuuri sinne, missä pitäisi olla herätys, hätä ja parannuskokouksia.
Tämä tulee tapahtumaan suuressa määrin juuri ennen Jeesuksen toista tulemista ja onnettomuus murtautuu päällemme.
Norjaa kohtaa vertaansa vailla oleva moraalin hajoaminen. Ihmiset tulevat elämään niin kuin naimisissa olevat olematta naimisissa. Yhteen muuttaminen ennen avioliittoa lisääntyy suuressa määrin. Tämä tapa tulee hiipimään kristillisiin seurakuntiin ja tätä ei vastusteta aktiivisesti. Myös synti luontoa vastaan suvaitaan.
Aivan ennen Jeesuksen paluuta näytetään TV-ohjelmia, joita emme ole koskaan ennen nähneet. TV tulee täyttymään niin hirvittävästä väkivallasta, että se opettaa kansaa murhaamaan ja tekemään lopun toisistaan. Kaduilla kävelemisestä tulee turvatonta. Kansa tulee omaksumaan sen, mitä he näkevät, eikä silloin tule olemaan vain yhtä vaihtoehtoa televisiossa, vaan tarjonta tulee olemaan laaja.
Televisio tulee toimimaan juuri niin kuin radio. Voimme ruuvata ohjelmasta ohjelmaan, jotka tulevat olemaan täynnä väkivaltaa, ja kansa pitää tätä viihteenään. Pahimmat ajateltavat murha- ja väkivaltakäsikirjoitukset lavastetaan näytettäväksi ja tämä leviää yhteiskuntaan.
Sukupuoliyhdyntäkohtauksia tullaan näyttämään. Kaikista intiimimmät asiat, jotka kuuluvat avioliittoon, näytetään ruudussa. Tämä tulee tapahtumaan ja sinä tulet näkemään sen toteutumisen. Ne lait, jotka meillä nyt on, tullaan rikkomaan ja kaikista epäsiveellisintä tullaan näyttämään silmiemme edessä.
Kansaa köyhistä maista virtaa Eurooppaan. He tulevat myös Skandinaviaan ja Norjaan. Kansa ei pidä siitä, että he ovat täällä ja tulevat olemaan kovia heitä kohtaan. Heitä tullaan kohtelemaan yhä enemmän kuin juutalaisia ennen sotaa. Silloin meidän syntimme mitta on täyttynyt. Tämä tapahtuu aivan ennen Jeesuksen paluuta - ja ennen kuin kolmas maailmansota syttyy.
Siitä tulee lyhyt sota.
Kaikki, mitä olen sodasta kokenut, on vain lastenleikkiä verrattuna tähän. Se alkaa tavallisena sotana, mutta se tulee leviämään ja se päättyy atomipommeihin. Ilma tulee saastumaan niin, ettei sitä voi hengittää, ja tämä kohtaa monta maanosaa. Amerikka, Japani, Australia - rikkaat maat. Vesi tulee pilaantumaan. Emme voi viljellä maata siellä. He, jotka ovat jäljellä rikkaissa maissa yrittävät paeta köyhimpiin maihin, jotka eivät ole vahingoittuneet.
Siellä heitä kohdellaan niin kuin me kohtelemme heitä täällä, eivätkä ole halukkaita ottamaan meitä vastaan.
Minä olen iloinen siitä, etten tarvitse kokea tätä, mutta kun aika lähestyy, sinun on rohkaistava itsesi ja matkustettava ympäri ja varoitettava ja kerrottava kansalle mitä minä olen nähnyt."
Tässä sulle mietittävää, ystäväni !
Uuden Liiton opetusten mukaan 'Valkeuden' ja 'Pimeyden' lapsilla ei ole mitään yhteistä. Siksi edelleen kehoitan sinua vakavasti karttamaan tuota naista, sillä jos et niin tee, tulee elämääsi suuri katastrofi, jolta tahtoisin sinun säästyvän...
Siunausta Yeshuassa !
.
.
Toki sinun tulee huomioida myös seuraavat seikat, joitten sinun oletin jo tietävänkin, mutta varmuuden vuoksi mainittakoon nekin:
1) Jos olet aito juutalainen, et ikinä saa avioitua pakanauskontoon (kutem Islam) kuuluvan kanssa.
2) Jos olet aito kristitty tai yeshualainen, et ikinä saa avioitua kuin vain uudestisyntyneen Yeshuaan Jumalan Poikana uskovan naisen kanssa, mikäli avioliitolle ei aiemmin mainitsemiani muita esteitä ole.
3) Vaikka olisit ateisti, muotokristitty tai muu uskontoinen kuin kristitty tai yeshualainen, et tule onnelliseksi avioitumalla pakanuskoisen eli islam-uskoisen kanssa, vaan hän saattaa jopa vaikuttaa sen, että sustakin tulee viisi kertaa mekkaan kumartava ja taivasta kohti pyllistävä harhauskoinen kadotukseen joutuva miesparka.
- - -
Huomioi tarkoin seuraava:
- Ensirakkauden huuman haihduttua tulet huomaamaan, ettei teillä ole hengellistä sidettä, eikä pelkkä vuodekumppanuus tule ikinä tekemään sinua onnelliseksi.
- Lisäksi - jos todella varoituksistani huolimatta avioidutte - tulet huomaamaan, että teit suuren virheen, koska kyseisen naisen ilmeisin tarkoitus on vain päästä kurjuutta pakoon korkean elintason maahan sinun (ja myös meidän muitten veronmaksajien) kustannuksella.- Mun oma raha, ei jonkun k...
kieltää jakamasta omista tai oman maansa rikkauksista köyhille ja kurjille. Pysykööt kurjuudessaan! Meidän rikkaudet on meidän, ei ne köyhien maiden kurjille kuulu. "- Lisäksi - jos todella varoituksistani huolimatta avioidutte - tulet huomaamaan, että teit suuren virheen, koska kyseisen naisen ilmeisin tarkoitus on vain päästä kurjuutta pakoon korkean elintason maahan sinun (ja myös meidän muitten veronmaksajien) kustannuksella. " Pitäkäämme omat rikkautemme, ne voi vaikka laittaa arkkuun kun kuolemme.
Ps. islam ei ole pakanauskonto ja vaikka aloituksen tekijä onkin provo - vain tyhmä ei sitä huomaa- ei seka-avioliitoissa ole mitään pahaa. Kukin valitkoon sen jonka haluaa. - KTS
Taitaa tässä Yakovissakin piillä pieni rasisti.
Niin kauan kuin sitä sielussasi piilottelet, on sinun ihan turha yrittää mainostaa kristinoppia yhtään kenellekään. Mun oma raha, ei jonkun k... kirjoitti:
kieltää jakamasta omista tai oman maansa rikkauksista köyhille ja kurjille. Pysykööt kurjuudessaan! Meidän rikkaudet on meidän, ei ne köyhien maiden kurjille kuulu. "- Lisäksi - jos todella varoituksistani huolimatta avioidutte - tulet huomaamaan, että teit suuren virheen, koska kyseisen naisen ilmeisin tarkoitus on vain päästä kurjuutta pakoon korkean elintason maahan sinun (ja myös meidän muitten veronmaksajien) kustannuksella. " Pitäkäämme omat rikkautemme, ne voi vaikka laittaa arkkuun kun kuolemme.
Ps. islam ei ole pakanauskonto ja vaikka aloituksen tekijä onkin provo - vain tyhmä ei sitä huomaa- ei seka-avioliitoissa ole mitään pahaa. Kukin valitkoon sen jonka haluaa..
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että tuetaan kehitysmaitten köyhiä evankeliselta pohjalta, sillä olen harrastanut sitä vuosikymmenten ajan yeshualaisena pyyteettömästä lähimmäisenrakkaudesta, koska se kuuluu ilman muuta meidän Yeshuaan uskovien etuoikeuteen.
Tässä Samuelin tapauksessa on aivan eri tilanne kuin mihin viittaat, sillä Samuel aikoo tuoda ilmeisesti tänne naisen vaimokseen ja maksattaa meillä suomalaisilla viulut !
Kyseinen nainen ensinnäkään ei kuulu tähän kulttuuriin ja toisekseen, kuten olen aiemmin kirjoittanut, tulee väärin perustein.
Jos sinä tahdot ja Samuel tahtoo todella auttaa kyseistä naista, niin tukekaa yhdessä häntä hänen kotimaansa lähialueella (en tarkoita tsetseniaa, vaan esim. dagestania). Itsekin tuen apua tarvitsevia heidän kotimaissaan.
Kristilliseltä pohjalta tapahtuvaa kummilapsityötä kannattaa tehdä nimenomaan niin, ettei tuo lapsia pois heidän kulttuuristaan tänne uuspakanoituneeseen ja erittäin huonomoraaliseen pohjoismaahan, vaan heitä tulee tukea heitä heidän kotimaassaan, mikä muuten tulee jopa 10 kertaa halvemmaksikin kuin täällä korkean elinkustannusten maassa.
Siis samalla summalla voidaan kannattaa jopa 10:tä kehitysmaitten ihmistä yhden sijaan kuin tuomalla yhden ainokaisen tänne ja ilman, että he joutuvat kulttuurishokkiin ja altistuvat poikkeavan elinympäristön sairauksille.
Siunausta Yeshuassa !
.KTS kirjoitti:
Taitaa tässä Yakovissakin piillä pieni rasisti.
Niin kauan kuin sitä sielussasi piilottelet, on sinun ihan turha yrittää mainostaa kristinoppia yhtään kenellekään..
...Siis otsikolla:
Tässä hieman mietittävää sulle !
Siunausta Yeshuassa !
.Mun oma raha, ei jonkun k... kirjoitti:
Ps. islam ei ole pakanauskonto ja vaikka aloituksen tekijä onkin provo - vain tyhmä ei sitä huomaa- ei seka-avioliitoissa ole mitään pahaa. Kukin valitkoon sen jonka haluaa..
Kirjoitit:
"...ei seka-avioliitoissa ole mitään pahaa. Kukin valitkoon sen jonka haluaa..."
Vastaan:
Sinun tulisi tajuta, että jo sana "seka-avioliitto" osoittaa, että kyseinen liitto on rakennettu hyvin hataralle perustukselle. Yeshuan sanoja lainatakseni sellaiseen liittoon menevä on verrattavissa mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi ja (jos olet lukenut vertauksen) tiedät miten sellainen rakennus kestää... :)
Siunausta ja lisää ymmärrystä Yeshuassa !
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
- 1221829
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?991828Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101574Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161421172Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211032Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987