aamua...

AMR-52

...aamuhiipparit...)))) tää lomittajan työ yhtä perskelettä, polliisit varkaat ja lehenjakajat
tähänaikaan liikkeellä, nekin kottii menos. lomittaja vaa paineloo ihmisten paskasii läävii.
emmie sillä sano,ei se elukoi vika oo. syyt löytyy aivan jostain muuaalta..grrrrr

49

996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sydän.Ystävä

työn raskaan raatajalle,älä nyt tuollaisella mielellä töihin lähe...aattele vaikka näin,että kuinka monelle tisulle tuot helpotusta ;)))
      Ei meinaa tää viesti lähteä,tietysti tulee kaksi...grrr ;))

• Mutteri

Ei perskuti meinannu mennä millään läpi,ja sitte tuli punanen suorakolmio,no mitäpä tuosta.Tässä kattelen ikkunasta ulos,kun koirankusettajat on olleet liikkeellä jo 5:stä lähtien,mutta mikäpä se on ulkoiluttaa kun aurinko paistaa taivaan täydeltä.

• Mutteri

En kadehdi sinun aikaisia herätyksiäsi,mutta kaikki kunnioitus työllesi ja siihen liittyviin huonoihin puoliin.On hyvä että vielä löytyy ihmisiä,jotka nousevat töihin lomittajan ominaisuudessa.Lieneekö tulevaisuus mitä tuo tullessaan,onko lomittajia enää kymmenen vuoden päästä,vai joutuvatko pitämään lomansa peräkkäin.Jaksa,kyllä se joskus helpottaa.

• Otso

Kuuluu imeisesti tämän aamun lopetukseen??? Huomenta kaikille.. Ajattele AMR-52 työsi positiivisia puolia vaan niin helpompaa..Kyllä kaikissa hommissa on vikansa.

• Carmencita

sinulta on kai sitten lomat ohi, kun eksyit tännekkin!! ;-)
        Mukava taas törmätä. ;-))

• Otso
        Carmencita kirjoitti:

sinulta on kai sitten lomat ohi, kun eksyit tännekkin!! ;-)
        Mukava taas törmätä. ;-))

Olenhan mä täällä silloin tällöin käynyt kurkkimassa ja kommentoinut. Joo alkas oleen lomat ohi...Voi ... rähmänkäpälä.. Olinpas sanoa pahan sanan.. Siis mukava törmätä sinuunkin, mut et sinäkään täällä paljoa aikaasi ole kuluttanut??

• Sydän.Ystävä

Ja alkuun myös..no ei vaineskaan ;))
        Mitäs muuta kuuluu?

• Carmencita
        Otso kirjoitti:

Olenhan mä täällä silloin tällöin käynyt kurkkimassa ja kommentoinut. Joo alkas oleen lomat ohi...Voi ... rähmänkäpälä.. Olinpas sanoa pahan sanan.. Siis mukava törmätä sinuunkin, mut et sinäkään täällä paljoa aikaasi ole kuluttanut??

elämään on tullu nyt kaikkea muuta, hyvä niin!
        ;-) Mutta pitäähän sitä kamuja välillä käydä moikkaamassa. Ei teitä passaa unohtaa.

• Otso
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

Ja alkuun myös..no ei vaineskaan ;))
        Mitäs muuta kuuluu?

kuuluu hyvääkin: Olen ollut polttamatta yli kaksi viikkoa....Olen siitä hyvin, hyvin iloinen.

• Otso
        Carmencita kirjoitti:

elämään on tullu nyt kaikkea muuta, hyvä niin!
        ;-) Mutta pitäähän sitä kamuja välillä käydä moikkaamassa. Ei teitä passaa unohtaa.

huomannut että vaikutat onnelliselta ihmiseltä.. Toivon että onnesi jatkuu pitkään...

• Carmencita
        Otso kirjoitti:

huomannut että vaikutat onnelliselta ihmiseltä.. Toivon että onnesi jatkuu pitkään...

noh, onnellinen olen ja luulen että kauan.
        Kaupunki ja asunto onkin vaihtunu tässä kesän mittaan .. Hilmusesti kaiken maailman muutoksia.
        Mitäs sinun rauhaan kuuluu?

• Otso
        Carmencita kirjoitti:

noh, onnellinen olen ja luulen että kauan.
        Kaupunki ja asunto onkin vaihtunu tässä kesän mittaan .. Hilmusesti kaiken maailman muutoksia.
        Mitäs sinun rauhaan kuuluu?

ei ole vaihtunut mikään... Paitsi toi suurin rakkaus jäi pois..siis rööki. Kävin kesällä 50 km:n päässä sun ex kaupunginsta.

• Carmencita
        Otso kirjoitti:

ei ole vaihtunut mikään... Paitsi toi suurin rakkaus jäi pois..siis rööki. Kävin kesällä 50 km:n päässä sun ex kaupunginsta.

käytit tietysti penskoja Tykkimäessä!;-))
        ja itte kiljuit kauhusta pikkuhärveleissä.

Hyvä jos saat tupakan pois, mutta vaikein aika on vasta tulossa..muutaman kuukauden päästä ajattelet, että voinhan yhden ottaa kun näin pitkään olen ollu polttamatta..varo vaan!! ;-)
        Minä en kehtaa edes yrittää, pitää ensin löytää itsestään se julmuus, että voi kiduttaa itseään.
        Tsemppiä Otso!!

• Otso
        Carmencita kirjoitti:

käytit tietysti penskoja Tykkimäessä!;-))
        ja itte kiljuit kauhusta pikkuhärveleissä.

Hyvä jos saat tupakan pois, mutta vaikein aika on vasta tulossa..muutaman kuukauden päästä ajattelet, että voinhan yhden ottaa kun näin pitkään olen ollu polttamatta..varo vaan!! ;-)
        Minä en kehtaa edes yrittää, pitää ensin löytää itsestään se julmuus, että voi kiduttaa itseään.
        Tsemppiä Otso!!

lopettaa ja en aijo tuoksua enää noin pahalta kuin tupakoitsijat röökin jälkeen tuoksuvat..Yäk! Uusi haju minulle..
        Siis Kouvolan ohi vaan menin, en ees pysähtynyt.

• Carmencita
        Otso kirjoitti:

lopettaa ja en aijo tuoksua enää noin pahalta kuin tupakoitsijat röökin jälkeen tuoksuvat..Yäk! Uusi haju minulle..
        Siis Kouvolan ohi vaan menin, en ees pysähtynyt.

olet liipannu. Lappeenrantaanko olitte menossa?
        (utelias...)
        Hyvä jos päätöksesi pysyy!! ;-))
        Tosiaan, nytkin minun suussa maistuu tupakka.
        Ei mikään hyvä maku..öörkk. eikä varmasti hajukaan. Iso ÖÖRRKK.
        Nyt on taas mentävä potkimaan pikkulikkaa ylös, ettei nuku puolillepäivin..se on moro taas seuraavaan kertaan. ;-))

• Otso
        Carmencita kirjoitti:

olet liipannu. Lappeenrantaanko olitte menossa?
        (utelias...)
        Hyvä jos päätöksesi pysyy!! ;-))
        Tosiaan, nytkin minun suussa maistuu tupakka.
        Ei mikään hyvä maku..öörkk. eikä varmasti hajukaan. Iso ÖÖRRKK.
        Nyt on taas mentävä potkimaan pikkulikkaa ylös, ettei nuku puolillepäivin..se on moro taas seuraavaan kertaan. ;-))

läheltä..Osoitteena oli Punkaharju..jossa olikin kauniit maisemat. Käynyt siellä aikaisemminkin, vuonna nakki ja muusi.Päivänjatkoja sulle..

• Carmencita
        Otso kirjoitti:

läheltä..Osoitteena oli Punkaharju..jossa olikin kauniit maisemat. Käynyt siellä aikaisemminkin, vuonna nakki ja muusi.Päivänjatkoja sulle..

on tuttu paikka, todella kauniit maisemat. Toivottavasti kävitte Savonlinnassa syömässä lörtsyt!! Jos ette, niin häpiä teille! ;-))
        Minulla on ainakin aikaisemmin ollu tapana joka vuosi käydä Savonlinnan torilla herkuttelemassa.
        Nyt taitaa jäädä väliin. ;-(

• Antza.... Kiva aurinkoinen aamu tänään...:))

• kippari1

no on kuitenkin hyvä et on duunia kun monella sitä ei ole antza :=)No minäkin taas liian kiltti lupasin käydä vilkaisemassa yhtä autoa kun pikku vika,mut se on kyllä mun henkilääkärin auto et siksi menen muuten en menisi:=)Hyvää päivänjatkoo sinulle sinne:=)))

• Carmencita

On tainu Antti nousta tänään väärällä jalalla.
      ;-)) Mieti vähän halkopinoa, niin kyllä se siitä!

• quistis

kaikille:o))))

• Otso

Kuinka vietit yösi??Siis tarkoitan kuinka nukuit yösi?

• quistis
        Otso kirjoitti:

Kuinka vietit yösi??Siis tarkoitan kuinka nukuit yösi?

nukuin hyvin huonosti......Ukkosti...Onneksi yö on nyt ohi:o)))

• Carmencita

juu, roolit menee meillä välillä sekasi, ei aina tiedä kumpi on kukko ja kumpi kana... ;-))
        (...viittaan edelliseen keskusteluun....)

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

juu, roolit menee meillä välillä sekasi, ei aina tiedä kumpi on kukko ja kumpi kana... ;-))
        (...viittaan edelliseen keskusteluun....)

arvelimkim;o))) Mielikuva asiasta hetätti mielessäni hiukan hilpeyttä...;o))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

arvelimkim;o))) Mielikuva asiasta hetätti mielessäni hiukan hilpeyttä...;o))

mites se ny silleen..
        J:llä nahka minihame ja korsetti..Sehän nyt on ihan söpö niissä. Olen ajatellu verkkosukkiakin, mitäs olet mieltä?
        ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

mites se ny silleen..
        J:llä nahka minihame ja korsetti..Sehän nyt on ihan söpö niissä. Olen ajatellu verkkosukkiakin, mitäs olet mieltä?
        ;-))

pieniverkkoisia...kauniimmat ja ne säärikarvat ei niin ikävästi törrötä esiin;o))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

pieniverkkoisia...kauniimmat ja ne säärikarvat ei niin ikävästi törrötä esiin;o))

vinkistä. ;-)
        Sinulla taitaa ollakin niistä ihan käytännön kokemuksia, kun noin hyvin tiedät. ;-)
        Mitäs luulet, oppisko J kävelemään korkkareilla?

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

vinkistä. ;-)
        Sinulla taitaa ollakin niistä ihan käytännön kokemuksia, kun noin hyvin tiedät. ;-)
        Mitäs luulet, oppisko J kävelemään korkkareilla?

kaikesta;o))) Juu oppii hyvin oppii...Älä heti hänelle anna niitä korkeimpia...Ja muista et hän ei sipsuttele niillä pölvet koukusa...Se ei näytä kauniille;o)))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

kaikesta;o))) Juu oppii hyvin oppii...Älä heti hänelle anna niitä korkeimpia...Ja muista et hän ei sipsuttele niillä pölvet koukusa...Se ei näytä kauniille;o)))

ostaa sit sellanen paksu tiiliskivi kirja, ja laittaa se sen päälle, siis päähän. ;-)
        Pysyy ryhti suorana, eikä pää polvissa.
        Samallahan sitä voi itsekkin opetella kaunista kävelyä. Jalkoihinhan voisi sitoa kakkosnelosta, ettei polvet pääse notkahtamaan, sitois ne kiinni oikein kunnon köydellä. ;-))

• Otso
        quistis kirjoitti:

nukuin hyvin huonosti......Ukkosti...Onneksi yö on nyt ohi:o)))

Toivottavasti ensi yönä ei ukkosta ja saat nukkua yösi..Ei sattunut meidän kollia näkymään siellä viimeyönä??

• quistis
        Otso kirjoitti:

Toivottavasti ensi yönä ei ukkosta ja saat nukkua yösi..Ei sattunut meidän kollia näkymään siellä viimeyönä??

joku kolli mourusi tossa ikkunan alla...Yritin houkutella sisään..mut ei se tullu...oli väärä kolli:o))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

ostaa sit sellanen paksu tiiliskivi kirja, ja laittaa se sen päälle, siis päähän. ;-)
        Pysyy ryhti suorana, eikä pää polvissa.
        Samallahan sitä voi itsekkin opetella kaunista kävelyä. Jalkoihinhan voisi sitoa kakkosnelosta, ettei polvet pääse notkahtamaan, sitois ne kiinni oikein kunnon köydellä. ;-))

toi homma hanskassa...Muista et miehet saattaa tykästyä niihin korkkareihin...Sitä van et aikas hauskan näköistä siellä harrastuksen piirissä...

• Otso
        quistis kirjoitti:

joku kolli mourusi tossa ikkunan alla...Yritin houkutella sisään..mut ei se tullu...oli väärä kolli:o))

voinut olla meidän kolli..Se kun on aina pyrkimässä sisään.. milloin kenenkin..

• quistis
        Otso kirjoitti:

voinut olla meidän kolli..Se kun on aina pyrkimässä sisään.. milloin kenenkin..

niin tuttavallinen...Kenen lie tää sit ollu...En mä sitä olis kyl päästänykkään...Oli vain niin pimeetä...kuulin vain mouruamisen;o))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

toi homma hanskassa...Muista et miehet saattaa tykästyä niihin korkkareihin...Sitä van et aikas hauskan näköistä siellä harrastuksen piirissä...

ja hanskat hukassa..nyt pitää liitäääää..hei hei!
        ;-))

• Otso
        quistis kirjoitti:

niin tuttavallinen...Kenen lie tää sit ollu...En mä sitä olis kyl päästänykkään...Oli vain niin pimeetä...kuulin vain mouruamisen;o))

ollut kissa, joka mourus..Vaan minä!!

• quistis
        Otso kirjoitti:

ollut kissa, joka mourus..Vaan minä!!

No olisit vain reilusti tullut sisään...Ikkuna oli auki ja niin kutsuin:o))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

ja hanskat hukassa..nyt pitää liitäääää..hei hei!
        ;-))

ne siivet ei saata kestää salamaa....

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

ne siivet ei saata kestää salamaa....

olen lennelly vaan aurinkoisilla ilmoilla, en nääs halua menettää siipiä, enkä henki kultaani.
        Vaikka hyvin lujaa laatuahan ne siivet on, koska sinun tekemäthän ne. ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

olen lennelly vaan aurinkoisilla ilmoilla, en nääs halua menettää siipiä, enkä henki kultaani.
        Vaikka hyvin lujaa laatuahan ne siivet on, koska sinun tekemäthän ne. ;-))

ihan ikävä sitä aikaa;o))) Haluut sä et mä viel leikkelen sun hiuksia???

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

ihan ikävä sitä aikaa;o))) Haluut sä et mä viel leikkelen sun hiuksia???

se onkin kasvanu ihan kamalaksi pörröksi. Aamulla kun herää, niin kaikki lähtee karkuun minua kun olen niin pelottavan näköinen.
        Saa kaataa sangollisen vettä päähän että se laskeutuu. Voitas pistää uusi värikin. Mitäs suosittelet? ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

se onkin kasvanu ihan kamalaksi pörröksi. Aamulla kun herää, niin kaikki lähtee karkuun minua kun olen niin pelottavan näköinen.
        Saa kaataa sangollisen vettä päähän että se laskeutuu. Voitas pistää uusi värikin. Mitäs suosittelet? ;-))

syksyinen..vaik nelivärinen..olis aika hauska ja piristävä...Sellasii iloisia värejä...Kuule hyvin sulle kävis:o)) Ja sellanen seksikäs pörrökampaus..Juu sellanen...

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

syksyinen..vaik nelivärinen..olis aika hauska ja piristävä...Sellasii iloisia värejä...Kuule hyvin sulle kävis:o)) Ja sellanen seksikäs pörrökampaus..Juu sellanen...

hommiin sit..mitäs syksyn värejä sitä oliskaan..hmmm.. ainakin keltaista, punaista, vähän vihreää ja oranssia ehdottomasti. Miltäs kuullostaa!!?? Sinunkin hiukset voitas kans laittaa.
        Ne loistaskin hyvin kun ne on pitkät ja vaaleat!!

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

hommiin sit..mitäs syksyn värejä sitä oliskaan..hmmm.. ainakin keltaista, punaista, vähän vihreää ja oranssia ehdottomasti. Miltäs kuullostaa!!?? Sinunkin hiukset voitas kans laittaa.
        Ne loistaskin hyvin kun ne on pitkät ja vaaleat!!

Mut mulle ohuita raitoja....Samoja värejä...Tästä kuule mieli virkistyy kummasti:o))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

Mut mulle ohuita raitoja....Samoja värejä...Tästä kuule mieli virkistyy kummasti:o))

ohuisiin tyydytä, kaikki vaan väriin ja sillä hyvä!! Erotutaan sitten joukosta oikein kunnolla.
        Tai voidaan piiloutua pusikkoon karkuun liian innokkailta ihailioita. ;-))

• quistis

tai ei mitään...Hyvä on ..Antaa palaa vaan:o))

• Carmencita

se on oikea periaate. Nyt on kyllä taas häivyttävä vähäksi aikaa. Katraalle on haettava lähikaupasta murua rinnanalle. Heissuli vei! ;-)

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

se on oikea periaate. Nyt on kyllä taas häivyttävä vähäksi aikaa. Katraalle on haettava lähikaupasta murua rinnanalle. Heissuli vei! ;-)

meni siipineen...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      69
      1265
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      356
      744
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      116
      690
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      673
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56