Tietääkö joku miten löytyy natiiville saksan opetus/kääntämis töitä Helsingistä, puhun myös englantia erinomaisesti, suomea en valitettavasti osaa.
Saksan opetusta???
2
468
Vastaukset
- Johannes
Von deinem finnischsprachigen Text habe ich soviel mitgekriegt, dass du auch Unterricht in der deutschen Sprachen geben möchtest, aber kein Finnisch beherrscht. Die Situation ist mangels der Ausgangssprache etwas schwierig, da insbesondere anfangende Lehrlinge Erläuterungen und Unterstützung in ihrer Muttersprache unbedingt brauchen. Aber Mut nur, vielleicht klappt das!
- pena--39
Die Möglichkeiten sind sehr gering.
Wenn du das Finnische nicht kennst, was würdest du übersetzen oder wie würdest du die Schwierigkeiten der Finnen beim Deutschlernen kennen?
Ausserdem gibt es eine Menge von Deutschen, die dasselbe tun möchten. Der markt ist auch beschränkt.
Darauf kann man sich also nicht verlassen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984