miksi huorat kiehtoo?!

perhonen

nyt kaikilta miehiltä kommenttia!!Mikä huorissa kiehtoo?Mikä saa miehen maksamaan seksistä?Minkälaista se sit on?Onko huorat sit jotenkin parempia?Saako siitä paremmat kiksit?

82

6152

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marko 9181

      veikkaanpa miehenä, että ne miehet, jotka seksistä maksavat, kiihottuvat vain tisseistä, pilluista ja perseistä, kuten itsekin teen melko pitkälti. Heitä kiehtonee huorissa se, että ne ovat niin varmoja orgasmikoneita, ettei tarvitse miettiä saamista yhtään, kunhan vähän maksaa. Vai eikös se yleensä niin mene, että mies tuumii, saako siinä missä nainen tuumii, antaako. Huorilta saa ilman korulauseita.

      Toki tilanne vaikuttaa aina seksisuoritukseen, ja maksettu seksi saattaa myös maistua paremmalta. Nyt olisi jonkun kokeneen vastaus toki paikallaan. :)

      • huora

        parempi reppana- miehelle joka ei kykene normaaleihin tunteisiin joka on vastenmielinen ja jota kyllästyttää ainainen käteenveto!


      • Turska

        Suurin osa ilotytöistä on ns. suurta massaa: He osaavat työnsä ihan ok, mutta eivät ole mitenkään mieleenpainuvia huippukokemuksia eivätkä toisaalta myöskään pettymyksiä.

        Aluksi motiivini oli uteliaisuus ja kokeilunhalu. Kävin joka kerta uudella tytöllä. Saman luokse en mennyt toiste muuten kuin vahingossa kun ilmoitus ja puhelinnumero olivat vaihtuneet.

        Silloin tällöin tuli vastaan sellainen tyttö, jonka olemus ja taitavuus kolahtivat. Teki mieli tavata uudelleen. Tyttöjen vaihtaessa paikkakuntia ja puhelinnumeroita se ei aina onnistunut ennen kuin opin pyytämään heiltä pysyvän puhelinnumeron tai mailiosoitteen.

        Jossain vaiheessa aloin panostaa määrän sijasta laatuun. Näistä oman makuni mukaisista hupputapauksista kertyi pikkuhiljaa lista vakkareista, joiden kanssa homma toimi toiveitteni mukaan. Välillä löytyi joku uusi tapaus, välillä joku lopetti tai muuten vaan teki itsestään tavoittamattoman. Nykyisin käyn enää hyvin harvoin ennalta tuntemattoman tytön luona.

        Parhaimmat seksikokemukseni olen saanut näiltä vakkareilta sen jälkeen, kun olen onnistunut tapaamaan heitä heidän lopetettuaan aktiivisen ilotyttöuransa tehden vain silloin tällöin keikkoja vanhojen asiakkaitten kanssa. Silloin on joskus päässyt käymään niin että palvelussa ei ole ollut mitään pidäkkeitä.

        Nämä huippukokemukset ovat se suola, joka on saanut ilotyttöharrastuksen jatkumaan uutuudenviehätyksen hälvenemisen jälkeen. Parisuhteissa olen saanut ihan hyvää seksiä, keskimäärin varmasti parempaa kuin ilotyttöjen kanssa, mutta ei sellaisia huippuja kun muutamien vakkari-ilotyttöjen kanssa on ollut.


      • nuo
        Turska kirjoitti:

        Suurin osa ilotytöistä on ns. suurta massaa: He osaavat työnsä ihan ok, mutta eivät ole mitenkään mieleenpainuvia huippukokemuksia eivätkä toisaalta myöskään pettymyksiä.

        Aluksi motiivini oli uteliaisuus ja kokeilunhalu. Kävin joka kerta uudella tytöllä. Saman luokse en mennyt toiste muuten kuin vahingossa kun ilmoitus ja puhelinnumero olivat vaihtuneet.

        Silloin tällöin tuli vastaan sellainen tyttö, jonka olemus ja taitavuus kolahtivat. Teki mieli tavata uudelleen. Tyttöjen vaihtaessa paikkakuntia ja puhelinnumeroita se ei aina onnistunut ennen kuin opin pyytämään heiltä pysyvän puhelinnumeron tai mailiosoitteen.

        Jossain vaiheessa aloin panostaa määrän sijasta laatuun. Näistä oman makuni mukaisista hupputapauksista kertyi pikkuhiljaa lista vakkareista, joiden kanssa homma toimi toiveitteni mukaan. Välillä löytyi joku uusi tapaus, välillä joku lopetti tai muuten vaan teki itsestään tavoittamattoman. Nykyisin käyn enää hyvin harvoin ennalta tuntemattoman tytön luona.

        Parhaimmat seksikokemukseni olen saanut näiltä vakkareilta sen jälkeen, kun olen onnistunut tapaamaan heitä heidän lopetettuaan aktiivisen ilotyttöuransa tehden vain silloin tällöin keikkoja vanhojen asiakkaitten kanssa. Silloin on joskus päässyt käymään niin että palvelussa ei ole ollut mitään pidäkkeitä.

        Nämä huippukokemukset ovat se suola, joka on saanut ilotyttöharrastuksen jatkumaan uutuudenviehätyksen hälvenemisen jälkeen. Parisuhteissa olen saanut ihan hyvää seksiä, keskimäärin varmasti parempaa kuin ilotyttöjen kanssa, mutta ei sellaisia huippuja kun muutamien vakkari-ilotyttöjen kanssa on ollut.

        kokemukset saa ns. normaalien naisten parissakin. Että se siitä.


      • Tehopakkaus
        nuo kirjoitti:

        kokemukset saa ns. normaalien naisten parissakin. Että se siitä.

        Huoria on helppo käydä vetämässä viikseen ruokatunnilla. Siviilinaisten veivaamiseen kuluu aikaa moninkertaisesti.


      • tiedät reppana
        Tehopakkaus kirjoitti:

        Huoria on helppo käydä vetämässä viikseen ruokatunnilla. Siviilinaisten veivaamiseen kuluu aikaa moninkertaisesti.

        ettei tuo pidä paikkaansa. Siviilinaisia voi käydä vaikka ruokatunnilla.... ja milloin vaan ja miten vaan edellyttäen että miehessä on ns. munaa!!! Tajuat kai reppana että muna sana ei tarkoita vain elimellistä juttua...


      • Vilkas mielikuvitus
        tiedät reppana kirjoitti:

        ettei tuo pidä paikkaansa. Siviilinaisia voi käydä vaikka ruokatunnilla.... ja milloin vaan ja miten vaan edellyttäen että miehessä on ns. munaa!!! Tajuat kai reppana että muna sana ei tarkoita vain elimellistä juttua...

        Juu, kaikkihan me uskotaan, että tosielämän siviilinaiset vuokraa kakkoskämpän keskustasta että niitä voi käydä siellä ruokiksella naimassa... LOL!


      • jeff
        Vilkas mielikuvitus kirjoitti:

        Juu, kaikkihan me uskotaan, että tosielämän siviilinaiset vuokraa kakkoskämpän keskustasta että niitä voi käydä siellä ruokiksella naimassa... LOL!

        "siviilinaiset" vuokraa hotellihuoneen joka ruokatunniksi että voi tarjoilla kakkosta halukkaille.


      • siviilinaiset
        Vilkas mielikuvitus kirjoitti:

        Juu, kaikkihan me uskotaan, että tosielämän siviilinaiset vuokraa kakkoskämpän keskustasta että niitä voi käydä siellä ruokiksella naimassa... LOL!

        pystyvät normaaleihin ihmisuhteisiin ja spontaaniin seksiin koska haluavat ja pitävät toisistaan OIKEASTI!! Tulee soitettua useasti UPEALLE MIEHELLENI (EI REPPANA) että tuletko käymään ruokatunnilla kotona.............


      • Uutta potkua
        siviilinaiset kirjoitti:

        pystyvät normaaleihin ihmisuhteisiin ja spontaaniin seksiin koska haluavat ja pitävät toisistaan OIKEASTI!! Tulee soitettua useasti UPEALLE MIEHELLENI (EI REPPANA) että tuletko käymään ruokatunnilla kotona.............

        Päällmmäinen uutuudenviehätys haihtuu hommasta kuin hommasta viimeistään tuhannen ensimmäisen suorituskerran jälkeen. Siksi on hyvä päästä vähän tuulettumaan nuorten seuraan. Se antaa lisää kipinää kotileikkiinkin.


      • reppana
        siviilinaiset kirjoitti:

        pystyvät normaaleihin ihmisuhteisiin ja spontaaniin seksiin koska haluavat ja pitävät toisistaan OIKEASTI!! Tulee soitettua useasti UPEALLE MIEHELLENI (EI REPPANA) että tuletko käymään ruokatunnilla kotona.............

        TODELLISET MIEHET KyKENEVÄT NAUTTIMAAN TOisiSTAAN AIDOSTI!


      • SaaraJ
        Tehopakkaus kirjoitti:

        Huoria on helppo käydä vetämässä viikseen ruokatunnilla. Siviilinaisten veivaamiseen kuluu aikaa moninkertaisesti.

        Ette vaan osaa. :)

        Minä ja poikaystävä käymme pikapanolla aina ruokatunneilla. Hanki vaik lyhytaikainen tyttöystävä ja kokeile, hehheh. :)

        Kyl se meilt "normi" akoiltakin onnistuu. Ja kiihottava kokemushan se aina on!


      • SaaraJ
        Vilkas mielikuvitus kirjoitti:

        Juu, kaikkihan me uskotaan, että tosielämän siviilinaiset vuokraa kakkoskämpän keskustasta että niitä voi käydä siellä ruokiksella naimassa... LOL!

        Katsos kun se prostituutio ei kuulu työmme kuvaan, niin pikapanot hoituvat työpaikallakin. ;)
        Kannattaa tosissaan kokeilla, vaikka se miten hullunkuriselta kuulostaakin!
        Poikaystäväni ainakin tykkää nussia hänne työpöydällänsä.


      • Konttorirotta
        SaaraJ kirjoitti:

        Katsos kun se prostituutio ei kuulu työmme kuvaan, niin pikapanot hoituvat työpaikallakin. ;)
        Kannattaa tosissaan kokeilla, vaikka se miten hullunkuriselta kuulostaakin!
        Poikaystäväni ainakin tykkää nussia hänne työpöydällänsä.

        Sitten kun tulet siihen ikään, että aloitat sukupuolielämäsi, voit kokeilla myös pöydällä naimista. Huomaat, että se on aivan helvetin epämukavaa.

        Jos joskus isona pääset sisätöihin toimistoon, tulet huomaamaan, että avokonttori on ollut vallitseva trendi jo pitkään. Siellä sermien takana kaiken kansan keskellä hoidetaan lähes kaikki muut yksityisasiat paitsi sitä naimista. Työpöydillä ei naida, koska ne ovat täynnä tietokoneita ja niiden oheislaitteita sekä A4-saastetta. Naiminen suoritetaan äänieristetyissä neuvotteluhuoneissa.


      • SaaraJ
        Konttorirotta kirjoitti:

        Sitten kun tulet siihen ikään, että aloitat sukupuolielämäsi, voit kokeilla myös pöydällä naimista. Huomaat, että se on aivan helvetin epämukavaa.

        Jos joskus isona pääset sisätöihin toimistoon, tulet huomaamaan, että avokonttori on ollut vallitseva trendi jo pitkään. Siellä sermien takana kaiken kansan keskellä hoidetaan lähes kaikki muut yksityisasiat paitsi sitä naimista. Työpöydillä ei naida, koska ne ovat täynnä tietokoneita ja niiden oheislaitteita sekä A4-saastetta. Naiminen suoritetaan äänieristetyissä neuvotteluhuoneissa.

        Sitten, kun sinä tulet sukupuolisesti kypsäksi, niin osaat irroittautua vanhoista rituaaleista ja hankkia jotain uutta ja mullistavaa kokemusta.

        Sitten myös, kun kasvat, niin opit, että ihmiset eivät ole samanlaisia kuin juuri sinä.
        Kun käyttää tarpeeksi mielikuvitustaan, niin voi huomata, että ohops, minullapa ei olekaan niin leveä perse, etteikö se mahtuisi pöydälle.


      • *heräsin *
        SaaraJ kirjoitti:

        Ette vaan osaa. :)

        Minä ja poikaystävä käymme pikapanolla aina ruokatunneilla. Hanki vaik lyhytaikainen tyttöystävä ja kokeile, hehheh. :)

        Kyl se meilt "normi" akoiltakin onnistuu. Ja kiihottava kokemushan se aina on!

        *ja laskin kissan ulos*


      • fantasiointisi lomassa
        SaaraJ kirjoitti:

        Sitten, kun sinä tulet sukupuolisesti kypsäksi, niin osaat irroittautua vanhoista rituaaleista ja hankkia jotain uutta ja mullistavaa kokemusta.

        Sitten myös, kun kasvat, niin opit, että ihmiset eivät ole samanlaisia kuin juuri sinä.
        Kun käyttää tarpeeksi mielikuvitustaan, niin voi huomata, että ohops, minullapa ei olekaan niin leveä perse, etteikö se mahtuisi pöydälle.

        että miksi ihmiset käyttävät patjaa sängyssä eivätkä nai pelkän puupohjan päällä?


      • Anonyymi
        nuo kirjoitti:

        kokemukset saa ns. normaalien naisten parissakin. Että se siitä.

        Se on totta. Kokemuksena oli kyllä hyvä mutta kylmä kakkonen.


      • Anonyymi
        Tehopakkaus kirjoitti:

        Huoria on helppo käydä vetämässä viikseen ruokatunnilla. Siviilinaisten veivaamiseen kuluu aikaa moninkertaisesti.

        Niin.


      • Anonyymi
        SaaraJ kirjoitti:

        Ette vaan osaa. :)

        Minä ja poikaystävä käymme pikapanolla aina ruokatunneilla. Hanki vaik lyhytaikainen tyttöystävä ja kokeile, hehheh. :)

        Kyl se meilt "normi" akoiltakin onnistuu. Ja kiihottava kokemushan se aina on!

        Onnistuu kyllä ja itse 40v mies sekä kumppani löytyi työpaikalta ja melkein 20 vuotta nuorempi nainen, mutta jäätiin kiinni, kun tuli himo ja paneskeltiin varastossa muttei huomattu jonkun käyneen hakemassa jotain ja sai kuulla kyllä kuinka kettu kävi kolossa eikä siinä kaikki, kun tempusta seurasi raskaaksi tulo

        Saanut olla naama punaisena sen jälkeen kuinka vauvoja tehdään työaikana


    • aito mies

      itse käytän 20-25v itähuorien palveluksia. ovat monasti todella kauniita. venäjä, bulgaria, tsekki.... kaunista on hyvä panna.

      perusnaisia suomesta baarista saan ja otan ilmaiseksi noin 10kpl vuodessa.

      • ymmärrettävää

        itsellä ei kestä ulkomuoto ja olemus tarkempaa tarkastelua, mutta itsekkäästi vaatii naiselta kauneutta niin silloin on ihan pakko maksaa.
        Säälittävä reppana jolla on otsaa pitää rima ulkomuodon kohdalla korkealla eikä itse täytä edes vähimmäisvaatimuksia.


      • Aika on rahaa
        ymmärrettävää kirjoitti:

        itsellä ei kestä ulkomuoto ja olemus tarkempaa tarkastelua, mutta itsekkäästi vaatii naiselta kauneutta niin silloin on ihan pakko maksaa.
        Säälittävä reppana jolla on otsaa pitää rima ulkomuodon kohdalla korkealla eikä itse täytä edes vähimmäisvaatimuksia.

        Siviilisuhteen muodostaminen itseä puolta nuorempaan malli- tai urheilijatyttöön ei käy käden käänteessä. Ennen kuin pääsee pukille kuluu aikaa (ja myös rahaa).

        Maksullisessa suhteessa edetään nopeasti. Usein mela on kurkussa jo ensi tapaamisen toisella minuutilla.


      • aito mies
        ymmärrettävää kirjoitti:

        itsellä ei kestä ulkomuoto ja olemus tarkempaa tarkastelua, mutta itsekkäästi vaatii naiselta kauneutta niin silloin on ihan pakko maksaa.
        Säälittävä reppana jolla on otsaa pitää rima ulkomuodon kohdalla korkealla eikä itse täytä edes vähimmäisvaatimuksia.

        Kaikki mallit ovat aina varattuja hytöselle, kurrille, räikköselle, jne. Mitään ei jää jäljelle ja ilmaa ei voi panna. Hyvännäköiset hakee paksuinta lompakkoa.

        Siksi panen itähuoria jotka ovat jopa kauniimpia ja kiltisti antavat tavaraa käyttöön.

        Sitten perusiltoina voi hakea perusmuijia baarikärpäsestä. Siellä ne aina odottaa - vaikka naama vaihtuukin, persoona on aina siellä.


      • rahapulassa
        aito mies kirjoitti:

        Kaikki mallit ovat aina varattuja hytöselle, kurrille, räikköselle, jne. Mitään ei jää jäljelle ja ilmaa ei voi panna. Hyvännäköiset hakee paksuinta lompakkoa.

        Siksi panen itähuoria jotka ovat jopa kauniimpia ja kiltisti antavat tavaraa käyttöön.

        Sitten perusiltoina voi hakea perusmuijia baarikärpäsestä. Siellä ne aina odottaa - vaikka naama vaihtuukin, persoona on aina siellä.

        Ei niitä miljonääripoitsuja riitä kuin muutamalle onnekkaalle mallille ja missille. Mallitoimistojen listoilla on jos jonkilaisia tähtityttöjä, joilla on enemmän tai vähemmän krooninen rahapula. Joku heistä voi mennä jonnekin kaupan kassalle tai siivousfirmaan maahanmuuttajien sekaan, mutta moni ottaa mielellään varakkaan herrasmiehen sponsoriksi.


    • Tupsupartio

      Huoralta saa aina ja helpolla, tosin se maksaa, mutta myös sekin maksaa että ravintolassa ensin iskee itsellensä naisen jota haluais nussia. Siinä sitten illan kuluessa kuluu rahaa paukkuihin ja ehkä jopa taksimatkaan jonka kauniiksi lopuksi saat ns. pakit.

      Eli ilotytöt tulevat välillä kustannuksiltaan edullisemmaksi kuin se että tarjoaa ns. normaali naiselle viunaa baarissa ja lopputuloksena voi pahimmassa tapauksessa olla käteenveto himassa.

      Se on se pillunsaannin helppous miksi eräät meistä miehistä käyvät harrastamassa sukupuoliyhdyntää prostituoitujen kanssa.

      Such is life and sometimes life's a bitch!

      • SaaraJ

        Et tunnu siis nauttivan baarissaolostasi, kun ajattelet vain rahankuluasi?
        Kun normit elämäntavat omaava mies menee baariin, hän aivan automaattisesti ajattelee ostavansa paukun, eikä se kohdistu millääntapaa akan hintaan. Tajuatkos?


      • Tupsupartio
        SaaraJ kirjoitti:

        Et tunnu siis nauttivan baarissaolostasi, kun ajattelet vain rahankuluasi?
        Kun normit elämäntavat omaava mies menee baariin, hän aivan automaattisesti ajattelee ostavansa paukun, eikä se kohdistu millääntapaa akan hintaan. Tajuatkos?

        Parahin SaaraJ,

        valitettavasti oon ns. ujon sorttinen poika ja rahat on kortilla; ja äitikin on opettanut mut säästäväiseksi etten tuhlaisi rahoja turhuuksiin.
        Ja baareissa olosta en nauti ku siellä on niin paljon sitä tupakin savua ja epäillyttäviä naisia.

        Tiedän ettei maksettu rakkaus ole aitoa ja liukuhihnalempi on tyhmää ja myös rahantuhlausta. Mun tarttis opetella pääseen ujoudesta eroon...no tää oli tämmöstä yksinäisen ja katkerahkon miehen avautumista.

        Tasan ei käy onnenlahjat :(


      • SaaraJ
        Tupsupartio kirjoitti:

        Parahin SaaraJ,

        valitettavasti oon ns. ujon sorttinen poika ja rahat on kortilla; ja äitikin on opettanut mut säästäväiseksi etten tuhlaisi rahoja turhuuksiin.
        Ja baareissa olosta en nauti ku siellä on niin paljon sitä tupakin savua ja epäillyttäviä naisia.

        Tiedän ettei maksettu rakkaus ole aitoa ja liukuhihnalempi on tyhmää ja myös rahantuhlausta. Mun tarttis opetella pääseen ujoudesta eroon...no tää oli tämmöstä yksinäisen ja katkerahkon miehen avautumista.

        Tasan ei käy onnenlahjat :(

        Voivoi, hankkiuduppa sitten ujoudestasi eroon ja hanki normaaleja ihmissuhteita. Mene vaikka juttelemaan muille ujoille foorumeille, tiedän erään varsin hyvän osoitteen. Kun tarpeeksi miitingeissä käyt, niin varmana heruu.

        Ei tarvitse mitään sekundatuotteita käydä ostamassa halvalla.


      • Tupsupartio
        SaaraJ kirjoitti:

        Voivoi, hankkiuduppa sitten ujoudestasi eroon ja hanki normaaleja ihmissuhteita. Mene vaikka juttelemaan muille ujoille foorumeille, tiedän erään varsin hyvän osoitteen. Kun tarpeeksi miitingeissä käyt, niin varmana heruu.

        Ei tarvitse mitään sekundatuotteita käydä ostamassa halvalla.

        joo olen täs jo vähän aikaa koettanu päästä pahasta ujoudestani eroon, kateeks käy ns. supliikkimiehiä kun he "kaatavat naisia kuin lakoa". Mitään patenttiratkasua tähän ei ole, kaikki on itsestä kii. Kirjoittaminen anonyyminä on mulle tosi helppoa, jos pitäis esim. sulle SaaraJ naamasta naamaan samat asiat sanoo, niin paljon mittään ei suustani tulis pihalle :/.

        Mikään susiruma en oo ja kadulla kävellessäni en mitenkään eroa muista, eikä naisetkaan vaihda kadunpuolta tai kiirehdä askeliaan minut ohittaessaan ;). Enkä ole ns. latvasta laho, mun vaan tarttee ryhdistäytyä ja ottaa itteeni niskasta kii, muuten mun elämä sujuu ihan mallikkaasti. Mutta naisasiat on retuperällään.

        Olen kans funtsinut tota prostituoiduilla käynnin mielekkyyttä siinäkin valossa jos vaikka saisin joltain heiltä ikävän kylkiäisen elikkäs taudin. Mun tarttee lopettaa tää ikävä "harrastus" ja ottaa kontakteja ns. normaaleihin naisiin.


    • Mulkku

      Itse harrastan maksullisia naisia melko harvoin, ehkä pari kertaa vuodessa, koska olen jo vakiintunut ukkomies, eivätkä tarpeetkaan ole enää teinipojan tasoa. Mutta syitä siihen miksi, lienee kolme.

      1) Tarve; Olosuhteiden pakosta en voi tavata vaimoani niin usein kuin haluaisin, ja kun halut iskevät niin "nyrkkikyllikki" ei tuota minulle sellaista seksuaalista mielihyvää kuin "aito tavara".

      2) Vaihtelu; Kun on toistakymmentä vuotta hinkannut samaa koloa, tekee mieli välillä kokeilla muitakin. Ja sen jälkeen seksi oman vaimon kanssa luistaa taas paremmin.

      3) Extreme; Maksullisten kanssa voi kokeilla myös sellaista mihin oma vaimoni ei suostuisi, esim. kimppakivaa.

      Tokihan sitä tulee aina silloin tällöin iskettyä raflasta joku ilmainen hoito, mutta sen varaan ei paljon kannata laskea. Aina ei jaksa eikä ehdi uhrata koko iltaa epävarmaan peliin "saako vai eikö saa, ja jos niin mitä saa?". Vanhemmiten ei heiluta koko yötä baanalla ja mennä sitten skarppina duuniin.

      Toiseksikin voi luottaa siihen että maksulliset eivät soittele eivätkä lähettele viestejä joita joutuisi jälkikäteen selittelemään, mikä vaara taas yhden yön hoidoissa monesti on.

      • ja...

        on takuulla kyllästynyt sinun kolmeen minuutin munaasi. Sulle huorat on ihan oikea ratkaisu!
        Ja luuletko, että sinun kolmen minuutin munasi perään joku vielä kyselee? Ukolla vähän turhan suuret luulot itsestään.


      • Ei irtoa
        ja... kirjoitti:

        on takuulla kyllästynyt sinun kolmeen minuutin munaasi. Sulle huorat on ihan oikea ratkaisu!
        Ja luuletko, että sinun kolmen minuutin munasi perään joku vielä kyselee? Ukolla vähän turhan suuret luulot itsestään.

        Kun oman vaimon kanssa kierroslaskuri on toisella tuhannella niin eihän sitä edes pysty tulemaan niin nopeasti kuin 3 minuutissa.


      • Mulkku
        ja... kirjoitti:

        on takuulla kyllästynyt sinun kolmeen minuutin munaasi. Sulle huorat on ihan oikea ratkaisu!
        Ja luuletko, että sinun kolmen minuutin munasi perään joku vielä kyselee? Ukolla vähän turhan suuret luulot itsestään.

        olikos sulla jotain järkevää mielipidettä käsiteltävään asiaan, vai eksyitkö tänne vain purkamaan traumojasi?


      • Anonyymi

        Tuolla mentaliteetillä uskoisin, että vaimosi on onneton nainen. Naiset eivät ole tyhmiä parisuhteessa vaikka kuinka kiltiltä näyttäisivät ja olisivat. Minä toivon, että naisesi saa oman onnensa joku päivä, jonkun toisen kanssa. Jatka sinä valitsemallasi tiellä kun näyttää että se on elämäsi suola.


    • TOSIMIES

      Normaali ihminen menee maksetun luo - saa toivomansa palvelun, maksaa siitä sovitun hinnan ja siinä se. Ei siinä ole mitään mysteeriä.
      Sen sijaan ne miehet ja naiset, joiden kasvatus on vääristänyt suhteen omaan seksualisuuteen näkevät maksetussa seksissä milloin mitäkin mörköjä.
      Miehet kauhistelevat omia tuntemuksia ja haluja. Naiset taas pelkäävät yksin jäämistä... eihän niillä raukoilla ole kunnollista osaamista. Lahnapano ei kiinosta miestä sen jälkeen kun ammattilainen on hoitanut hänelle kunnon orgasmin.
      Onneksi on olemassa tällainen kanava, jossa TOSIMIES saa äänensä kuuluviin. TOSIMIES EI LAHNOIHIN TYYDY!

      • SaaraJ

        eiköhän se kasvatus ja ajatusmalli ole nyt vääristynyt jollakulla muulla? ;)
        Esim, miten äitisi tai isäsi opetti sinulle prostituutiosta? Puhuitteko ylipäätänsä siitä?
        Onko sinulla äitiä ja isää?

        Lue psykologiaa, varmasti huomaat, että huono kasvatus aiheuttaa lapsille narsistisia piirteitä, jossa haluaa tuntevansa omistavansa kaiken. Tästäpä varmaan tämä huorafanaattisuuskin. :)


      • päinvastoin
        SaaraJ kirjoitti:

        eiköhän se kasvatus ja ajatusmalli ole nyt vääristynyt jollakulla muulla? ;)
        Esim, miten äitisi tai isäsi opetti sinulle prostituutiosta? Puhuitteko ylipäätänsä siitä?
        Onko sinulla äitiä ja isää?

        Lue psykologiaa, varmasti huomaat, että huono kasvatus aiheuttaa lapsille narsistisia piirteitä, jossa haluaa tuntevansa omistavansa kaiken. Tästäpä varmaan tämä huorafanaattisuuskin. :)

        Miten tämä aina jaksetaan arpoa väärin päin :(

        Huorissa kävijä ei todellakaan ole omistushaluinen. Hän sopii haluamastaan palvelusta eikä ole tippaakaan kiinnostunut siitä mitä palveluntarjoaja tekee päivän muiden (0-15 kpl)asiakkaiden kanssa.

        Ennemminkin vakiosuhteessa ollaan omistushaluisia: Useimmat eivät salli puolisolleen muita kumppaneita.


      • SaaraJ
        päinvastoin kirjoitti:

        Miten tämä aina jaksetaan arpoa väärin päin :(

        Huorissa kävijä ei todellakaan ole omistushaluinen. Hän sopii haluamastaan palvelusta eikä ole tippaakaan kiinnostunut siitä mitä palveluntarjoaja tekee päivän muiden (0-15 kpl)asiakkaiden kanssa.

        Ennemminkin vakiosuhteessa ollaan omistushaluisia: Useimmat eivät salli puolisolleen muita kumppaneita.

        Jos sinut olisi kasvatettu aikoinaan kotona oikeallatavalla, kyllä tietäisit, että parisuhteessa omistushalua ei ole, se on joko molemminpuolista rakkautta tai olematonta sellaista, jos rakkaus menee omistushaluun, ei sitä ole. Silloin viimeistään olisi hankkiuduttava lääkärin vastaanotolle.

        Huora kun hankitaan, ollaan juuri omistushaluisia. Pääsee vaikka minkälaisella naamalla pukille, eikä välitetä akasta. Niinno, milloinka huorat kitisisvät vastaan? Nylkyttäkööt nyt sitten miten lujasti tahansa, huora ei kitise, ovathan he sentään ammattitaitoisia. :)
        Tästä voisi jopa todeta, että tunteettomuus on ottanut vallan.


      • Tarkka
        SaaraJ kirjoitti:

        Jos sinut olisi kasvatettu aikoinaan kotona oikeallatavalla, kyllä tietäisit, että parisuhteessa omistushalua ei ole, se on joko molemminpuolista rakkautta tai olematonta sellaista, jos rakkaus menee omistushaluun, ei sitä ole. Silloin viimeistään olisi hankkiuduttava lääkärin vastaanotolle.

        Huora kun hankitaan, ollaan juuri omistushaluisia. Pääsee vaikka minkälaisella naamalla pukille, eikä välitetä akasta. Niinno, milloinka huorat kitisisvät vastaan? Nylkyttäkööt nyt sitten miten lujasti tahansa, huora ei kitise, ovathan he sentään ammattitaitoisia. :)
        Tästä voisi jopa todeta, että tunteettomuus on ottanut vallan.

        hankitaan, huorilta ostetaan vain seksuaalista palvelua. Ihmistähän ei suomessa voi ostaa.


      • SaaraJ
        Tarkka kirjoitti:

        hankitaan, huorilta ostetaan vain seksuaalista palvelua. Ihmistähän ei suomessa voi ostaa.

        Ja luulet, ettei tällä palstalla monikaan tuota vielä tiennyt?

        Mielestäni pillun ostaminen ja ihmisen ostaminen on tuossa merkityksessä aivan sama asia. Osti sitten hetkeksi pillun tai ihmisen, kun ihmisellähän siinä tilanteessa ei ole kerta mitään väliä.
        Mielipide asioistahan ei sitten voi kitistä.
        Nielkää tai itkekää.

        Milloinkahan aletaan markkinoimaan huoria kaupanhyllyillä, kun se kerta niin tavallista kaupankäyntiä on? :)


      • Tarkka
        SaaraJ kirjoitti:

        Ja luulet, ettei tällä palstalla monikaan tuota vielä tiennyt?

        Mielestäni pillun ostaminen ja ihmisen ostaminen on tuossa merkityksessä aivan sama asia. Osti sitten hetkeksi pillun tai ihmisen, kun ihmisellähän siinä tilanteessa ei ole kerta mitään väliä.
        Mielipide asioistahan ei sitten voi kitistä.
        Nielkää tai itkekää.

        Milloinkahan aletaan markkinoimaan huoria kaupanhyllyillä, kun se kerta niin tavallista kaupankäyntiä on? :)

        saa seksikaupan hyllyiltä, tosin keino sellaisia.

        Ihmisen osto tuskin koskaan laillistuu Suomessa, vaikka voisinkin ihan mielelläni ostaa pari huoraa kotiini. Erilaisia, niin olis aina mistä valita maun ja halujen mukaan ;-).


      • Tarkka
        SaaraJ kirjoitti:

        Ja luulet, ettei tällä palstalla monikaan tuota vielä tiennyt?

        Mielestäni pillun ostaminen ja ihmisen ostaminen on tuossa merkityksessä aivan sama asia. Osti sitten hetkeksi pillun tai ihmisen, kun ihmisellähän siinä tilanteessa ei ole kerta mitään väliä.
        Mielipide asioistahan ei sitten voi kitistä.
        Nielkää tai itkekää.

        Milloinkahan aletaan markkinoimaan huoria kaupanhyllyillä, kun se kerta niin tavallista kaupankäyntiä on? :)

        Siitä puhe, mistä puute. Täytyykin tästä lähteä Aleksis Kiven kadulle.


      • WANDA
        SaaraJ kirjoitti:

        Ja luulet, ettei tällä palstalla monikaan tuota vielä tiennyt?

        Mielestäni pillun ostaminen ja ihmisen ostaminen on tuossa merkityksessä aivan sama asia. Osti sitten hetkeksi pillun tai ihmisen, kun ihmisellähän siinä tilanteessa ei ole kerta mitään väliä.
        Mielipide asioistahan ei sitten voi kitistä.
        Nielkää tai itkekää.

        Milloinkahan aletaan markkinoimaan huoria kaupanhyllyillä, kun se kerta niin tavallista kaupankäyntiä on? :)

        Olisit hiljaa kun et mistään kuitenkaan mitään tiedä.Hohhoijaa, miten monta kertaa olen sanonut, että myyn palveluita enkä itseäni.
        Ei mua kukaan ole ostanut, teen keikat ja oma elämäni on täysin minun hallinnassani.
        Niin, että nussi sinä mielikuvituksessasi konttorinpöydällä mielikuvitus poikaystäväsi kanssa.
        Oli meillä töissä makeat naurut kun luimme noita novelleja.


      • Laita luu
        WANDA kirjoitti:

        Olisit hiljaa kun et mistään kuitenkaan mitään tiedä.Hohhoijaa, miten monta kertaa olen sanonut, että myyn palveluita enkä itseäni.
        Ei mua kukaan ole ostanut, teen keikat ja oma elämäni on täysin minun hallinnassani.
        Niin, että nussi sinä mielikuvituksessasi konttorinpöydällä mielikuvitus poikaystäväsi kanssa.
        Oli meillä töissä makeat naurut kun luimme noita novelleja.

        kurkkuun siile idiootille...
        mikapappas


      • WANDA
        SaaraJ kirjoitti:

        eiköhän se kasvatus ja ajatusmalli ole nyt vääristynyt jollakulla muulla? ;)
        Esim, miten äitisi tai isäsi opetti sinulle prostituutiosta? Puhuitteko ylipäätänsä siitä?
        Onko sinulla äitiä ja isää?

        Lue psykologiaa, varmasti huomaat, että huono kasvatus aiheuttaa lapsille narsistisia piirteitä, jossa haluaa tuntevansa omistavansa kaiken. Tästäpä varmaan tämä huorafanaattisuuskin. :)

        Mitähän sinä olet lukenut ja oletko sisäistänyt lukemaasi?
        Sinutpa on oivallisesti kasvatettu!


      • sinusta ei
        Laita luu kirjoitti:

        kurkkuun siile idiootille...
        mikapappas

        sitä laittamaan. Hyvä jos saat edes pikkupilis sen verran seisomaan että pääset huoran rupikololle hyppäämään. Kaksi tyhmää reppana-ääliötä menkää yhteen wanda ja sinä!


      • aamu

        no kysytkö nuorelta tytöltä että teetkö tämän vapasaehtoisesti? vai raiskaatko kylmästi koska sinulla on pikkuinen?


      • meidät yhteen
        sinusta ei kirjoitti:

        sitä laittamaan. Hyvä jos saat edes pikkupilis sen verran seisomaan että pääset huoran rupikololle hyppäämään. Kaksi tyhmää reppana-ääliötä menkää yhteen wanda ja sinä!

        maksan sulle siitä hyvästä sata euroa.
        *mikapappas*


    • käyttäjä

      Varmaan montakin syytä löytyy, esim:

      -extreme, maksulliselta voi toivoa sellaista mitä kotona vaan ei voi/kehtaa/uskalla jne.
      vaikkapa haisaappaissa panemassa anaaliin opettajatar -pukuista kaunista naista.

      -helppoa ja vaivatonta. Oma jossain muualla tms
      niin ostaminen on helppoa,ei tarvite lirkutella
      raflassa joutavia "siviilinaisille" ja homman nimi on ihan selvä.

      -raha.Viitaten edelliseen, jos haluaa vierasta/ vaihtelua niin illan maksaminen mahdollinen hotelli jne maksaa helposti enemmän kuin 1-2 tuntia maksullisen luonna. Eikä siviililtä saminen siltikään ole varmaa.

      -eksotiikka. Oma vaimo/suomalainen vrt vaikkapa tumma mulaatti, thaimaalainen tai muuten eksoottinen kaunotar.

      -erikoisuudet.Kaksi naista mies, anaalit, pissat,
      roolileikit yms helppo kokeilla rahalla

      jne olikos tässä muutama hyvä syy?

      • Kalevi

        ensin siihen haisaappaseen ja kaada se sitten suuhusi! REPPANA!


      • WANDA
        Kalevi kirjoitti:

        ensin siihen haisaappaseen ja kaada se sitten suuhusi! REPPANA!

        Joku voi kusta haisaappaaseen, mutta sulla on pää täys niin että lainehtii.


      • SINÄ PÄÄHUORA
        WANDA kirjoitti:

        Joku voi kusta haisaappaaseen, mutta sulla on pää täys niin että lainehtii.

        ERIKOISpalveluja ja sehän tarkoittaa että sinun suuhusi voi kusta!


    • mies

      Tallinnan reissulla lähdin minäkin muiden poikien mukana käymään bordellissa, tosin en sama mielessä kuin muilla vaan ihan vaan puhtaasta mielenkiinnosta koska haluan nähdä kaikenlaista. Ja olen vielä näinä salarakkaiden aikoina senverran vanhanaikanen et en halua pettää tyttöystävää..
      Tyttöjä oli vajaa parikymmentä tavalliseksi sisustetussa baarissa hyvin vähissä vaatteissa, ja muutama oli ihan hemmetin hyvännäkösiä..
      Kävin sitten mielenkiintosen keskustelun yhden tytön kanssa, oli joko tyytyväinen tilanteeseen tai sitten hemmetin hyvä kusettaan..Oli kuulemma opiskelijana yliopistossa ja rahoitti opintonsa tällä..
      Hinnat ainakin tässä paikassa oli 100euroa tunti sis.sauna hieronta ja nainti, epäilen olleen pientä porolisää jota kuulemma suomalaisilta otetaan..;)Sanoin kyllä yliopisto tytölle et oot niin mukava että saat viidelläkympillä, oli sillä huumorintajuakin ku nauratti.
      Kadulla kyllä sitten näki kaikenlaista itsensä kauppaajaa jotka oli ties missä kamoissa ja ihan sekasin, ei kyllä niitä tyttöjä näyttäny paljon naurattavan kun pillua möivät,säälix kävi..
      Ehkä jos joskus jään singleksi niin käyn koittamassa miltä tuntuu maksaa ja saada jostakin ihmeen syystä ajatus kyllä aiheuttaa tykytystä pöksyissä, enkä oo kyllä ees mikään hullu..
      Vaikee sanoo..

      • Käyty on

        Jos menet Tallinnassa ilotaloon taksilla, hinta on 1500-1600 EEK, eli suunnilleen juuri mainitsemasi 100 euroa. Siitä hinnasta asiakkaan tuonut taksikuski saa provisiona 500-700 EEK (30-50 euroa). Taksikuskille ei siten enää todellakaan kannata maksaa senttiäkään varsinaista kyytimaksua, vaikka taksamittari näyttäisi vaikka mitä. Tyttö muuten saa siitä tunnista 150-300 EEK (10-20 euroa).

        Jos aktiivisemmin käy samassa paikassa, voi sopia talon väen kanssa, että tulee (ilman pihalle asti ajavaa taksia) alhaisempaan hintaan. Ja kun löydät mieleisesi tytön, jonka luona tekee mieli käydä useampaan kertaan, mikään ei estä tekemästä hänen kanssaan suoraa diiliä hänen vapaa-ajallaan. Silloin riittää 500-700 EEK (30-50 euroa)tunnista.

        Paikallisia miehiä ei siellä juuri ollut vai kuinka? He käyvät päiväpanopaikoissa, joissa hinnat ovat 200-500 EEK (15-30 euroa) väliltä. Niitä halpapaikkoja voi poropoikakin käydä päiväristeilyllä kokeilemassa, tosin niissä paikoissa ei yleensä suomen kiellä pärjää. Halvimmat katutytöt Koplin bussibysäkeillä antavat 150 EEK:illä (vajaat 10 euroa!).


      • Anonyymi

        Sinulle "Mies"- nimimerkki. Teit miehen työn :-)


    • Yövieras

      Tuohon voisi lisätä, että yön yli -vierailu onnistuu Tallinnassa sopimalla tytön kanssa suoraan ilman välikäsiä 100-200 eurolla.

      • Kustannuslaskija

        Kiitos vinkistä, toihan tulee halvemmaksi kuin Thaimaan reissu. Mistäs löytyis ton palvelun numero?


      • Kahden kauppa
        Kustannuslaskija kirjoitti:

        Kiitos vinkistä, toihan tulee halvemmaksi kuin Thaimaan reissu. Mistäs löytyis ton palvelun numero?

        Ei se ole mikään "palvelu". Nuo hinnat täytyy sopia tytön kanssa kahdestaan ilman välistävetäjiä.


      • Ei helppoa
        Kahden kauppa kirjoitti:

        Ei se ole mikään "palvelu". Nuo hinnat täytyy sopia tytön kanssa kahdestaan ilman välistävetäjiä.

        Ensin täytyy jostain löytää se tyttö, jonkakanssa sopii.


    • Anonyymi

      Helppous.

      Kun tekee mieli, niin valitsee vain sopivan ja käydä vaikkapa töiden jälkeen hänen luonaan. Sen jälkeen voi illalla tehdä muita juttuja ja pääsee ajoissa untenmaille :)

    • Anonyymi

      Ei jaksa baareissa ravata eikä tinderissä naisia kiinnosta. Naiset laiskoja eikä ne jaksa treffailla. Maksullinen nainen tulee paikalle ja saan seksiä ja on halvempaa kun kävisi jatkuvasti baareissa iskemässä naisia joten lopulta säästä rahaa.

    • Anonyymi

      Itse en niin välitä ammattihuorista mutta extraava tavallinen nainen on kovasti mieleen. Olen ollut muutamia kertoja pitkäaikaisissa "suhteissa" joissa myös raha on vaihtanut omistajaa. Syynä on se mainittu helppous. Uskoisin että moni mies ei maksa seksistä vaan siitä että ei kuule naisesta seksin välissä. Moni nainen taasen on elämäntilanteessa missä hyvä pano luotettavalta mieheltä sovituin säännöin sopii hyvin. Ei tarvitse säätää baarihoitojen kanssa eikä miettiä onko ihastunut vai ei ja mitä lapset ajattelee jne. Lisäksi saa vähän extraa arkeen.

    • Anonyymi

      Jos mies istuu pyörätuolissa tai muuten vaikka kehitysvammainen tmv., ymmärrän täysin prostituoitujen käytön. He ovat miehiä. Terv. Entinen kehitysvammaisen hoitaja

    • Anonyymi

      Meneehän sitä mieluummin lääkärillekin kuin valelääkärille, jossain hommissa ammattitaito on hyvästä.

    • Anonyymi

      Kertokaa miehet, mikä ero seksissä on rakastamasi ihmisen kanssa ja prostituoidun kanssa? En varmasti ole ainut nainen joka tätä miettii. Kiitos jos saa rehellisiä vastauksia.

      • Anonyymi

        En osaan vastata koskaan en ole maksullista naista ikinä edes nähnyt,toisaalta maksulliselta naiselta saa aina kunhan maksaa paisuhteessa voi saada joskus.


      • Anonyymi

        Seksi rakastamani naisen kanssa on melko harvinaista, eli kerrat vähentyneet vuosien saatossa, ja seksi myös on melko samanlaista. Omat haluni ovat merkittävästi kovemmat, tarvin seksiä ja naisellista kosketusta ja sitä saan maksullisilta naisilta. Tavallaan siis saan sitä mitä kotoa ei saa, ja kyllä maksullisen naisen kanssakin rakastellaan, toki joskus on kyse vain suorituksesta, mutta itse myös miehenä nautin siitä kun nainenkin aidosti nauttii.


      • Anonyymi

        Minäpä kerron, mikä ero. Kun menen prostituoidun luo, minun ei tarvitse miettiä, saiko nainen orgasmin. Yhdyntä on interaktiivinen näytelmä, jossa nainen esittää halukasta, ja mies lähtee mukaan esitykseen. Jos laukean ennen naista, tyttö on varmaan tyytyväinen, kun pääsi vähällä. Jos saan tytön oikeasti kiihottumaan, tuskin sekään haittaa. Yhdyntä on siis joka tapauksessa helppo ja stressitön.


    • Anonyymi

      Rajumpaa seksiä. Maksulliselle voi laittaa kalun lisäksi pari sormea joten kevyttä fistausta. Ja saa persettä kunnolla. Siksi.

    • Anonyymi

      Lisäksi maksulliset ottavat mielellään suihin, se tuntuu upealta, siviilinaisilta en sellaista kunnon hoitoa ole saanut koskaan. Lisäksi yleensä aidosti nauttivat seksistä ja ns. siviilinaiset ovat enemmän tai vähemmän estyneitä. Maksulliset tietävät mistä miehet pitävät. Siviilien kanssa ainakin oman kokemuksen mukaan miehen pitää ottaa kaikki vastuu tekemisestä, ja kaikki yllätyksellisyys on siis itse tehtävä. Maksullisen kanssa kommunikointi ja tahtotilat ovat rajoituksista vapaita, erityisesti kun ollaan jotakuinkin normaaliksi laskettavan seksin piirissä.

      • Anonyymi

        Jumaliste että välillä tekee hyvää naida paukuttaa niin että pillu litisee. ja persekoloon kanssa. Maksullinen ei häpeile ja pärjää alastomuuden kanssa. Pillua ja persekoloa saa katsella ja venyttelyä sormilla. Kyllä tekee kutaa häpeilevien niuhojen ämmien jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumaliste että välillä tekee hyvää naida paukuttaa niin että pillu litisee. ja persekoloon kanssa. Maksullinen ei häpeile ja pärjää alastomuuden kanssa. Pillua ja persekoloa saa katsella ja venyttelyä sormilla. Kyllä tekee kutaa häpeilevien niuhojen ämmien jälkeen.

        Ei nyt sentään kaikki suomalaiset naiset häpeile yhtään. Jotkut ovat tarttuneet kiinni kuin sika limppuun.


    • Anonyymi

      Väljähtyneessä parisuhteessa myös naiselta mies ei saa juuri viekottelevaa ja eroottista huomiota, ja sitäkin saa maksullisilta naisilta. Toki näin varattuna miehenä ihan kaupassa ja koiran ulkoituksessa saa flirttiä toisilta naisilta, mutta näin metoo aikana sitä ei edes viitsi ehdotella siviilinaisille, toisin sanoen viedä flirttiä pidemmälle Maksulliset ovat siinäkin helpompia.

      • Anonyymi

        Naisena tykkään miehen flirtistä esim. Kaupassa liikenne valoissa sekä kadulla. Meitä naisia paljon haaveilemme vieraiden miesten perään. Rohkeasti vaan miehet juttelee naisen kanssa joka herättää seksuaalista halua😋 Rohkea rokan syö..


    • Anonyymi

      Helppous, puhelin käteen ja treffit on sovittu. Osaavat hommansa eivätkä ujostele. Eivät ala lässyttää lapsista ja parisuhteesta (en ole tässä elämäni vaiheessa kiinnostunut kummastakaan). Tulee loppupeleissä halvemmaksi kuin vaimon/tyttöystävän ylläpito.

    • Anonyymi

      suominaiset on niin hiton estoisia mikä on säälittävää. Huorat ovat sinut seksuaalisuutensa kanssa. ja eivät lahnaa. kun nainen on hyvä sängyssä on hän timantti.

    • Anonyymi

      Kävin aikoinani singaporelaisessa ilotalossa. Suosittelen itämaisia ilotaloja, niissä on tyyliä ja meininkiä joka lähtöön.

    • Anonyymi

      Eihän niille siitä seksistä makseta suoraan, vaan siitä et osaa painua helvettiin sen jälkeen. Ja jokainen pillu maksaa oli sitten prostituoitu tai ei

    • Anonyymi

      Saman tunteen saa varatun naisen kanssa.

      • Anonyymi

        Kyllä varattun kiimanen pillu silmien edessä saa kulliin lisä potkua kummasti.


      • Anonyymi

        Ei kiinnosta.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe