Aivan käsittämätöntä tää "Rasisti" jauhaminen tällä palstalla, ootteko miettineet jos me suomalaiset olisimme jossain afrikassa pakolaisena...miten ne meitä pitäisivät siellä..tuskin kuten suomessa pakolaiset..ja sit toisekseen näistä kaiken maailman tapahtumista...suomalainen jos tinttaa pakolaista tai vastaavaa niin se on rasistinen teko..mut ku pakolaiset jos tekee suomalaisille jotain niin mitä he kärsivät siitä, ei mitään...ei se oo rasismia.. tuntuu et tekevät mitä lystäävät suomen maassa....ja media harvoin raportoi kun pakolaiset tekee rikoksia mut ku suomalaiset niin heti kirjoitetaan ja leimataan RASISTEIKSI!
Juu mutta tässä minun mielipide lähtis iltavuoroon että voi maksaa veroja!!!!!!!!!!
rasisti
4
332
Vastaukset
- Jorma.Kovanen
...unohtuu, että rasismi ei ole valkoisten yksinoikeus. Joidenkin ulkomaalaisten harjoittama ylimieleisyys, piittaamattomuus Suomen laeista ja normeista ja hyökkäävä käytös suomalaisia kohtaan on myöskin rasismia.
- Fafner
käsittämättömän röyhkeätä rasismia onkin.
Tulevat vieraaseen maahan ja ikäänkuin VAATIVAT
enemmän oikeuksia kuin kantaväki itsekään omaa.
Vaikka paljon on jo nähty niin yhä uudelleen
hämmästyy tuota POHJATTOMAN RÖYHKEYDEN määrää!
Sellainen on EPÄINHIMILLISTÄ
-yksinomaan.
eikös me olla sivistyneitä ihmisiä?
- -------------
Te pedofiili-muhammedin palvojat ette ole sivistyneitä ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018721Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683091- 171514
- 741056
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63958- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73894- 65890