Miksi tää palsta

on nyt vilkkaampi

kun 50 palsta.
Palasin just lomalta ja hämmästelen.
Mitä on tapahtunu?

10

1143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On enemmän kokemuksia suodattaa epäolennaisia viestejä pois provosoitumatta niistä.

Kun noita nuorten ihmisten tekstejä lukee, joukossa on on uskomattomia
      viisaudessaan.

Kuitenkin rasismi ja muu suvaitsemattomuus heillä meitä vanhoja yleisempää.

• melkoista

Näillä palstoilla rasismi kukoistaa ja voi hyvin.
        Huomaa nikitkin kovin sotilaallisia puheenvuoroista puhumattakaan.
        Natosta monta ketjua peräperää.

• melkoista kirjoitti:

Näillä palstoilla rasismi kukoistaa ja voi hyvin.
        Huomaa nikitkin kovin sotilaallisia puheenvuoroista puhumattakaan.
        Natosta monta ketjua peräperää.

Rasismista välttämättä estä. " 70-80" palstoillakin melkoista.

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin kyllä eläkeikäisille luulisi
        loppuiäkseen riittävän elintasoa maahanmuuttajia kadehtimatta.

Sotilaallisuudesta sanon: joka hevosilla ajaa, se hevosista puhuu.
        Sekin että: mitä komeammat kulissit, sitä surkeampi "tähti".

• myös sivusta seurannut

Laskehan taulun luvusta näkösällä olevat niin huomaan monia kymmeniä poistetun.

• särkikala

johtuu siitä kun minä olen tullut mukaan sekoittamaan vakioporukan sisärenkaan keskusteluja. Sitähän ei siedetä ja siksi yritetään poistaa minun kirjoitukseni, mutta sehän sattuukin yhtä paljon omaan nilkkaan.

• Minähän tulin 70 :lle viime keväänä.

• se kissanhännän nostaa ,jos ei kissa itse;))DDD

Totuus on se ,että kyllähän sinä aktiivisten mielipiteiden ilmaisulla olet palstaa elävöittänyt,kirjoituksia ja vastauksia antaen innostanut toisiakin viestittelyyn.

Tätähän tämän tulisi olla,kirjoittelua,viestejä,mielipiteitä.
        Kun ruvetaan "tasoja" valitsemaan ,uskon ,että kirjoittelu laantuu,sillä vähemmän "osaavat"eivät tohdi sanoa mitään.

Joskus sattuu,että tyhmäkin "kana"oivaltaa jotakin ja ne tasokkaat voisivat hyppiä tasottomien yli,eikö vaan.

Sinule toivon intoa kirjoitella ,sillä sehän täällä on tarkoitus.

• Maalaismies*

Ruuneperi ja BilMan saivat suurelta osaltaan tämän ihmeen aikaan. Siis minkä ihmeen? No sen, että meikäläiset ovat rohkaistuneet kirjoittamaan. Paitsi että 70 on vilkastunut, siihen on tullut sitä leppoisaa meininkiä, jota ikäkaudeltamme saattaa odottaa - ja sivistyskin pilkahtelee rivien välistä.

• fiiuliN
        SkillaN kirjoitti:

se kissanhännän nostaa ,jos ei kissa itse;))DDD

Totuus on se ,että kyllähän sinä aktiivisten mielipiteiden ilmaisulla olet palstaa elävöittänyt,kirjoituksia ja vastauksia antaen innostanut toisiakin viestittelyyn.

Tätähän tämän tulisi olla,kirjoittelua,viestejä,mielipiteitä.
        Kun ruvetaan "tasoja" valitsemaan ,uskon ,että kirjoittelu laantuu,sillä vähemmän "osaavat"eivät tohdi sanoa mitään.

Joskus sattuu,että tyhmäkin "kana"oivaltaa jotakin ja ne tasokkaat voisivat hyppiä tasottomien yli,eikö vaan.

Sinule toivon intoa kirjoitella ,sillä sehän täällä on tarkoitus.

Aivan tuon tunteen olen kokenut, josta mainitset.
        En nimittäin rohkene palstalle enää mitään kirjoittaa kun suurin osa "jutuista" on minulle täysin hebreaa.

Onhan se kaiketi hyvä asia kun kirjoittajia on lisääntynyt, mutta tosiaankin minun tapaiseni oppimattomat eivät saa suurtakaan kevennystä pelkistä maailmalla tapahtuvista asioista.

Tämänhän pitäisi olla leppoisten juttujen kahvipöytä (niin ylhäällä lukee), mutta onko tämä sitä.........

Ihmettelenkin, mitä puhuisin laivamatkalla jos mukaan lähtisin?

• fiiuliN kirjoitti:

Aivan tuon tunteen olen kokenut, josta mainitset.
        En nimittäin rohkene palstalle enää mitään kirjoittaa kun suurin osa "jutuista" on minulle täysin hebreaa.

Onhan se kaiketi hyvä asia kun kirjoittajia on lisääntynyt, mutta tosiaankin minun tapaiseni oppimattomat eivät saa suurtakaan kevennystä pelkistä maailmalla tapahtuvista asioista.

Tämänhän pitäisi olla leppoisten juttujen kahvipöytä (niin ylhäällä lukee), mutta onko tämä sitä.........

Ihmettelenkin, mitä puhuisin laivamatkalla jos mukaan lähtisin?

eihän me laivaristeilyllä mitään vakavaa,minä en ainakaan.

Missä muuten olet luurannut,älä jätä minua tänne yksin tietävien ja osaavien joukkoon.
        Täällä minä huuli pyöreänä näitä osaavia kirjoittajia lueskelen ja jotakin tyhmää yritän väliin työntää.

Suomee jotennii ossoon,savvoo mukkaa sohloon,,,ei oo titteliä ,ei oo rahhoo,mutta on tuota jonnii verran mahhoo;))DDDDDD

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1968
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      56
      1407
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      201
      1224
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      56
      1152
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      78
      1092
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      38
      1037
    7. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      67
      947
    8. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      62
      946
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      212
      893
    10. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      94
      858
    Aihe