on nyt varmaan ylpeitä itsestään kun isolla joukolla pahoinpitelivät viattomia ihmisiä.raukat!
rasistit
6
492
Vastaukset
- kerro
Taasko ne rasistisomalit on käyneet pahoinpitelemässä suomalaisia?
- Minä ite
Juu kyllä on törkeetä kun pakolaisrasistit pahoin pitelee suomalaisia
- Osanottoni
Mistäs tällä kertaa puristaa ? Eikö ota eteen ? Miehen ikä profiilin mukaan 40 v, ja on kuin pikkulapsi. Taidat olla turkkilainen rasisti kun mollaat suomalaisia jatkuvasti ?
- Pitkätukkahippi
Karvapää pullistelee raukka taas niin miehekkäästi, niin miehekkäästi. Joko osastosihteeri huomasi sinut?
- Crom
kumpi on pahempaa - vetää isoja miehiä turpaan, vai isojen miesten suorittama pikkutytön joukkoraiskaus???
vetää turpaan niitä kyseisiä miehiä jotka ovat raiskanneet, eikä sekään ole muiden kuin virkavallan asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319