Kuin Ilmestyskirjasta

alkup.raimo

Eilen illalla tuli TV.ohjelma ydinaseiden kehittelystä 1940-luvulta 1960-luvun alkuun..

Oli kuin suoraan Johanneksen Ilmestyskirjasta kun näytettiin laivastoa vastaan meressä räjäytetty
vetypommi, jonka seurauksena valtavat vesimassat hukuttivat laivoja ja meressä oli kuin suuri tulinen puolipallon muotoinen muodostelma ja punertavat vesimassat vajosivat hiljalleen alaspäin... Usa teki useita kokeita Isolla Valtamerellä jo 40-luvun lopulla..

U. Saarnivaaran kirjassa "Harmagedon, ennen ja jälkeen" s. 147 sanotaan

2. pasunanpuhallus: Ilm. 8: 8-9...: Toinen enkeli puhalsi pasunaan ja niin heitettiin mereen iläänkuin suuri, tulena palava vuori ja kolmas osa merta muuttui vereksi ja kolmas osa luoduista mitä mertessä on ja joissa henki on, kuoli ja kolmas osa laivoista hukkui.."

"Tavallisen" atomipommin räjähdysenergia on..kymmenentuhatta miljoonaa kaloria ja "normaalin" vetypommin...huomattavasti suurempi. Tämä riittäisi muuttamaan n. 10 000 tonnia vettä tulikuumaksi höyryksi. Laivastoa vastaan käytetty
mereen pudotettu vetypommi synnyttäisi puolipallon muotoisen tulelta näyttävän hehkuvan höyrymassan, joka olisi läpimitaltaan muutamia kilometrejä ja muistuttaisi suurehkoa vuorta. Räjähdyksessä radioaktiiviset ainekset joutuisivat pääosaltaan mereen. Sekä välittömän vaikutuksensa että saasteensa johdosta se aiheuttaisi merieläinten joukkosurman...Valtavat hyökyaallot syöksisivät laajalti ympäristössään kaikki laivat pohjaan. kolmasosa laivoista voi hyvinkin hukkua ka kolmasosa kaikista meren eläimistä kuolla sellaisen täjähdyksen seurauksena.

Jeesus armahda meitä!

17

1459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieleen

tosiaankin toi, kun olin lukenu kirjan.

Mutta, yllättävän pian se nähtäneen?

• Sivulainen

Olen kanssasi 100% samaa mieltä. Myös tuossa viimeisessä lauseessa Jeesus armahda meitä. Siunausta Sinulle.

• alkup.raimo

myös sinulle! Sitähän me kaikki tarvitsemme!

Jeesuksen armoa, uskoa ja varjelusta, niin hyvinä kuin ahdistuksenkin päivinä!

Muistakaamme myös kasvaa rakkaudessa Herraan,,,muuten rakkaus kylmenee ja annamme toisemme alttiiksi, kuten myös on kirjoitettu!

• Omenanpoimija ?:)

Viisaan kannattaa paeta vuorille ja erämaihin, pois asutuskeskuksista, kun iso rytinä alkaa.

• lopettakaa jo

Mä oon saanu tarpeeks tosta pelottelusta ja ennustamisesta.kukin kilpaa laittaa omia profetioita raamatun teksteistä.Mä sain jo lapsena kestää tota pelottelua.Ei lapsi sellasta voi kestää.Ihminen on utelias,mut ei sen tarvii itse ennustaa tulevaa.Eläkää päivä kerrallaan.

• pelotteluna
        lopettakaa jo kirjoitti:

Mä oon saanu tarpeeks tosta pelottelusta ja ennustamisesta.kukin kilpaa laittaa omia profetioita raamatun teksteistä.Mä sain jo lapsena kestää tota pelottelua.Ei lapsi sellasta voi kestää.Ihminen on utelias,mut ei sen tarvii itse ennustaa tulevaa.Eläkää päivä kerrallaan.

ja siksi liian vaikea, niin silloin menee jotain oleellista ohi.

ennusteet ovat pelottavia, tulevaisuus pelottaa aina. On niillä oma arvonsa. Viisas tajua mistä on kyse.

Toki, siitä huolimatta me kaikki loppujen lopuksi eletään päivä kerralla.

Onhan sanottu:

Että älä huolehti huomisesta, sillä ne tuo omat murheensa mukana..

Jos antaa pelolle vallan niin, sehän jäytää ilkeästi, mutta toisaalta tyhmä ei tiedä mitä tapahtuu ja on tapahtuva. Siihen voit toki toimillasi yrittää puuttua ja rukoilla ettei tapahtuis, eikä tyhjänpäiväisyyksiä puhua. Ne jotka, kirjoittaa nämä, Jumalalta tulleet ennustukset, ne tietää mitä se tuo mukaan, viisas ottaa vaarin kuten sanotaan. Toisaalta turhaakin pelottelua toki on. Ja myös vääriä profeetoita, jotka ennustaa mitä sattuu. He saaavat siitä tuomionsa. Sen viisas osaa erottaa oikeista.

Liian varovainen ei kukaan koskaan voi olla, tai sitten voi heittäytyä huolettomaksi, ja siten turmion itelle tuoda.

Mutta se on varmaa että, isoimmat kaupungit tuhoutuu. Ole sitten tuhoutuvassa kaupungissa, se sinun valintasi. mutta vaikeata se on uskoa, jopa uskovatkin hämmentyneitä, suurin osa, nekin tahtois kieltää tämän ettei vain paniikki nousis, ja eksyttää kansaa.

Sitten kun alkaa rytinä, se on niin monelle myöhäistä, valitettavasti.

älä toki turhaan pelkää, sillä Jumalalle uskollisilla ei ole hädän päivää, mutta jumalattomille se on kauhistus, tarkoituksella.

• alkup.raimo
        lopettakaa jo kirjoitti:

on kertonut, että on tuleva "suuri ahdistus", jonka kaltaista ei ole ennen ollut, eikä sen jälkeen milloinkaan tule ja ellei Jumala lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi!

Johannes näki tuon ahdistuksen ja kirjoitti sen Ilmestyskirjaansa: 1/3 maata paloi 1/3 puita ja pensaita palaa, 1/3 makeasta vedestä käy koiruohoksi, karvaaksi ja paljon ihmisiä kuolee juotuaan sitä vettä, kaikki vihanta ruoho palaa, kolmasosa merta muuttuu vereksi, kolmasosa laivoista hukkuu, kolmasosa meren eläimistä kuolee,

kolmasosa auringosta, kuusta ja tähdistä lyödään vitsauksella ja kolmasosa niistä pimenee (ydinsodan pölyt ja savut peittänevät valon) ja päivä ja yö ovat kolmannelta osaltaan valottomia..

tulesta savusta ja tulikivestä kuolee 1/3 ihmisistä,

Raamatussa on useita kohtia, joissa lopun ajalla mennään kallionkoloihin ja maakuoppiin kauhua ja kirkkautta pakoon,

Mutta nostakaa päänne, sillä vapautuksenne on lähellä...kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen hän lähettää enkelinsä kokoamaan valittunsa neljältä ilmalta...toinen otetaan talteen toinen jätetään...valvokaa ja rukoilkaa...ettei se päivä
        yllätä...

Jeesus armahda meitä...anna voimia ja rakkautesi..kasvata amosi tuntemisessa ja Pyhän Henkesi osallisuudessa niin ettemme luovu uskostamme...varjele meitä suuren ahdistuksen aikana..kiitos, että sen teet!

Mitähän tuo "talteen ottaminen" tarkoittaa! Onko se jo seurakunnan ylöstempaus vai onko se "kotkan siivin, erämaahan , lennättämistä 3 1/2 vuodeksi olemaan poissa käärmeen näkyvistä" Ilm. 12:14 Herra senkin tietää...toisaalta Ilm. 7:14 mukaan "suuresta ahdistuksesta" tulee taivaaseen suuri joukko pitkiin valkeisiin vaatteisiin puettuja ja
        ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä! Henkilökohtaisesti uskon, että se on uskoa kasteessa saatuun Kristukseen...pukeutumista
        Isän lahjavanhurkauteen Jeesuksen armoon, Hengessä!

• Joku(Se alku....)

Matt. 6:34

Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."

• .
      ...sillä Yeshua sanoi: "Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin nostakaa päänne, sillä TEIDÄN VAPAUTUKSENNEN HETKI ON LÄHELLÄ !"

Tietenkin kaikki maailman syntejä rakastavat vaikeroivat ja tahtovat vaientaa tällaisen totuuden puhujat nauliten meidät ristille, kuten Yeshuan aikoihin...

Siunausta Yeshuassa !
      .

• Manasseh

Juuri tuo kohta jonka mainitsit Jeesuksen sanoneen olisi hyvä pitää mielessä. Ei noiden tapahtumien ole tarkoitus herättää pelkoa muualla kuin jumalattomassa maailmassa, että tekisivät parannusta. Siunausta Sinulle.

• alkup.raimo

itseänsä ja väittää, ettei hetkittäin kauhistuisi ja peljästyisi, vaikka onkin uskossa, kun ajattelee tulevaa ydinsotaa ja sen kauhuja varsinkin lasten osaksi mahdollisesti tulevina tapahtumina...Nekin hetket, luullen jo olevansa kuolemaantuomittu, ovat tietenkin hengellisen kasvun aikaa..

monesti on hetkittäin paha olla kun ajattelee tulevia ahdistuksia, mutta silloinpa voikin rukoillen kiittää siitä, että Jeesus on jo pahan voittanut....Epäusko valtaa ihmismielen helposti ja myös pelko, mutta Jumalan rakkaus, joka on ilmestynyt Jeesuksessa, karkottaa kuitenkin kaiken pelon!

Siunusta Herrassa veljet ja sisaret, Jeesuksen verihaavojen turviin voimme kätkeytyä uskon kautta Jumalan Poikaan Hengessä, amossa ja totuudessa...

elämme lopun ajan aattohetkiä..mutta Jumala on voimallinen armossaan vahvistamaan...Kiitos Jeesukselle.Amen

• ddfjl
        alkup.raimo kirjoitti:

itseänsä ja väittää, ettei hetkittäin kauhistuisi ja peljästyisi, vaikka onkin uskossa, kun ajattelee tulevaa ydinsotaa ja sen kauhuja varsinkin lasten osaksi mahdollisesti tulevina tapahtumina...Nekin hetket, luullen jo olevansa kuolemaantuomittu, ovat tietenkin hengellisen kasvun aikaa..

monesti on hetkittäin paha olla kun ajattelee tulevia ahdistuksia, mutta silloinpa voikin rukoillen kiittää siitä, että Jeesus on jo pahan voittanut....Epäusko valtaa ihmismielen helposti ja myös pelko, mutta Jumalan rakkaus, joka on ilmestynyt Jeesuksessa, karkottaa kuitenkin kaiken pelon!

Siunusta Herrassa veljet ja sisaret, Jeesuksen verihaavojen turviin voimme kätkeytyä uskon kautta Jumalan Poikaan Hengessä, amossa ja totuudessa...

elämme lopun ajan aattohetkiä..mutta Jumala on voimallinen armossaan vahvistamaan...Kiitos Jeesukselle.Amen

Ei vain armosta vaan teot ovat myös isossa osassa...

• alkup.raimo kirjoitti:

.
        ...nähden on siinä, että Yeshua ON JO VOITTANUT MEIDÄN PUOLESTAMME KAIKEN SEN MITÄ VOIDAAN VOITTAA ja pysymällä Hänessä olemme JATKUVASTI YÖTÄ JA PÄIVÄÄ TÄYSIN TURVASSA !

Tästä VARMASTA turvasta on kirjoitettu Ps.91:1-7

"1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,
        2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
        3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
        4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
        5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
        6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
        7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu."

Siksi edelleen alleviivaan Yeshuan lohduttavia sanoja: (Luuk.21:28)

"Kun nämä alkavat tapahtua, rohkaiskaa mielenne ja nostakaa päänne, sillä TEIDÄN VAPAUTUKSENNE ON LÄHELLÄ !"

Meitä ei ole kutsuttu pelkäämään tulevia tapahtumia, vaan ahkeroimaan, että ne tulisivat mahdollisimman pian. Mehän joudutamme Herran Päivän tulemista evankeliumia viemällä, siis sen päivän tuloa, jolloin taivaat katoavat pauhinalla ja maa ja kaikki mitä siihen on tehty, palavat !

Meidän ei tule antautua itsesäälin ja tunne-elämän vaihtelujen epämääräisen aallokon valtaan, sillä ne eivät vie meitä Korkeimman Ikuiseen Kuningaskuntaan, vaan sinne, minne muutkin PELKURIT joutuvat... Heidät heitetään Helvettiin yhdessä jumalattomien ja kaikkien synnintekijöitten kanssa, kuten on kirjoitettu Ilm.21:8

"Mutta PELKURIEN ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."

Miten varma ja luotettava Pelastaja meillä Yeshua Messiaassa onkaan ! Hallelu-Yah !

Siunausta Yeshuassa !
        .

• alkup.raimo
        ddfjl kirjoitti:

Ei vain armosta vaan teot ovat myös isossa osassa...

vaan ovat uskonvanhurkauden kautta saadun pelastuksen seurausta...tietenkin se, jolla ei ole tekoja, ei ole silloin uskoakaan,,,vain kuollut usko..

Paavali ja Jaakob eivät kirjoita usko/teko-asiassa toisiansa vastaan, vaan täydentävät toisiaan.

Parhaimmatkin omat tekomme ovat Jumalan silmissä kuin tahrainen vaate..mutta Jumala vaikuttaa Henkensä kautta niitä tekoja, jotka ovat uskon tekoja Herrassa...ei tule koskaan asettaa tekoja armon rinnalle...teot ovat seurausta armosta ja uskossa vaeltamisesta,,,voi miten helposti turmelemmekaan armon korottamalla sen rinnalle omia asioitamme...hyvyyttämme, tekojamme, omaa uskoa ja uskomuksiamme...yksin armosta tulee pelastus ja Jumalan vaikuttamat teot seuraavat elävää uskoa...Jeesus armahda meitä!

• Ignatius Loyola

Vain palaamalla Äitikirkkoon säästytte ahdistuksilta. Kun saamme nuoremman paavin niin hän nousee valtaan vielä koko maailmassa. nykyinen tekee kaiken valmiiksi. Ja meidän veljeskunta johtaa ja valvoo kaikkea.

• lötjönen

jo on liimanhaistajan puhetta.
        Mielisairaalaveljeskunta kyllä valvoo päivät mutta yöt kuorsaa sikeästi näkyjä nähden...vaan ei muista mitään.

• on ihmisiä

joiden ei tarvitse vaivata päätään tälläisella huuhaalla. Ja onneksi nuo ihmiset ovat ylivoimainen enemmistö... Ja tulevat olemaankin. Hauskahan näitä on lukea, kuriositeetit kiinnostavat aikansa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2547
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2126
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1829
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      99
      1828
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      10
      1574
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      142
      1172
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1085
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1041
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      21
      1032
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      987
    Aihe