En osallistu mihinkään taisteluun puolesta tai vastaan, mut en tykkää tästä aikuisten jähnäämisestä.
En tunne, enkä halua osallistua, mutta järki käteen , pliis, tämä muistuttaa sensuuria!!!!!!
Jos kaidepuu, hajupoika, ajomies tms. haluaa osallistua asiallisesti keskusteluihimme, se sallittakoon.
Asiattomat kommentit poistettakoon. Piste
Aikuisten palstalta ei poisteta
29
3967
Vastaukset
- BilMan
Uskoisin, että palstoille kirjoittajat tietävät kyllä mitä tänne tulostavat. Piste.
- särkikala
kanssasi! Jokaisella lienee oikeus kirjoittaa omat mielipiteensä asiasta kuin asiasta. Katsotaan miten tämä jatkuu ja ....
Hyviinkin ketjuihin ilmestyy "kaunakerhon" viestejä.
Otan esim. ´*Nainen kirjoittaa* nikin.
Hänen aloitukseensa saattoi ilmestyä viesti:
Jotain olevasi vai?!
- Ajomies
Kukaan ei ole milloinkaan osoittanut minu kirjoittaneen ainoatakaan viestiä, joka olisi keskustelujen sääntöjen vastainen.
Olen lukemattomia kertja ilmaissut miten tulisi toimia kun joku sellaista huomaa.
Rekattujen nikkieni yhteystiedot ovat julkisia ja niihin voi kirjoittaa myös Ajomiehelle osoitetut viestit.
Korjaan oitis jokaisen asiattoman tai muutoin väärän tiedon sisältävät viesti kunhan niistä tulee asiallinen ilmoitus joko palstalla, meilaten tai "Kerro kaverille tästä viestistä".
Ainoatakaan tällaista tietoa ei ole milloinkaan tullut, Olen sentään kirjoittanut kymmeniätuhansia viestejä näillekin palstoille.
Millään muulla foorumilla en ole saanut edes minkäänlaista huomautusta milloinkaan
- chatissakin on pelkkiä positiivisia kokemuksia kanssakeskustelijoista kuin valvojistakin.
Tiedän, että hekin lukevat näitä joskus ja älähtävät jos perättömiä kerron.- BilMan
Kirjoitetun viestin poistaminen on osoitus siintä, että tapa jolla kirjoittaja on asiansa ilmaissut on ollut herjaava, tai muutoin sopimaton.
Siinä se.
kun sheriffi on 101 ja yksi kertaa selittänyt,että viesti joka sattuu samaan ,sanonko vaikka sakaraan (kun en muista oikeaa nimitystä)
joutuu poistoon ,kyseisen poistettavan viestin kanssa.
Oliko sekava selitys,lukekaa hitaasti,,,,
Mielestäni jokainen on saanut osallistua,mutta kun lähdetään linjalle,missä kyseenalaistetaan jonkun ihmisen tiedot ja taidot ja ruvetaan nimittelemään tyhmäksi ja valehtelijaksi,silloin joutavat poistoon.
Täällä kirjoitamme tuntemattomina,taustoja tietämättä ja koulutus ja muut arvot ovat myös verhon takana,olisi syytä pitäytyä ihmisten jakamisista tyhmiin ja viisaisiin.
Kaikille on annettava mahdollisuus sanoa mielipiteensä,vaikka se mielipide olisi jonkun mielestä tyhmä.
Asiavirheeseen voi puuttua,mutta ei henkilöön.
Sheriffi tekee työtään,meidän hyväksi ja siitä kiitos.- ellumari
Miksi pitää rautalangasta vääntää viestin poistojen syytä.
MOnent asialliset viestit lähtevät ilkeilyviestin mukana, jos ne ovat heti törkeän kirjoituksen alla.Pitäisi alkaa olla jo kaikille selvä.
Tosin törky, mollaaminen ja valehtelukin on jo ehtinyt mennä perille, eli hyvin monet ovat lukeneet sen ennen poistsamista.
Mahtaakohan esimerkiksi Ellin poksissa minua haukkumassa käynyt edes tajuta mitä on tehnyt.
Hänhän antoi ymmärtää, että harrastan tuollaisten rietriikkien kanssa kirjeenvaihtoa ja että se on oikein lempiharrastukseni.
Ensin hän oli kylläkin haukkunut minua ellunkanaksi ja pässieihin sekaantujiksi ja totesi etten ollut paikalla kun "sivistystä" jaettiin.
Tässä nyt vain esimerkki minkäkaltaiset kirjoitukset poistetaan. - sama asia
ellumari kirjoitti:
MOnent asialliset viestit lähtevät ilkeilyviestin mukana, jos ne ovat heti törkeän kirjoituksen alla.Pitäisi alkaa olla jo kaikille selvä.
Tosin törky, mollaaminen ja valehtelukin on jo ehtinyt mennä perille, eli hyvin monet ovat lukeneet sen ennen poistsamista.
Mahtaakohan esimerkiksi Ellin poksissa minua haukkumassa käynyt edes tajuta mitä on tehnyt.
Hänhän antoi ymmärtää, että harrastan tuollaisten rietriikkien kanssa kirjeenvaihtoa ja että se on oikein lempiharrastukseni.
Ensin hän oli kylläkin haukkunut minua ellunkanaksi ja pässieihin sekaantujiksi ja totesi etten ollut paikalla kun "sivistystä" jaettiin.
Tässä nyt vain esimerkki minkäkaltaiset kirjoitukset poistetaan.nyt tuli uusintana, tosin ehkä kauniimmissa raameissa. :)))
- ellumari
sama asia kirjoitti:
nyt tuli uusintana, tosin ehkä kauniimmissa raameissa. :)))
mitä tahdoin sanoa?
Sen, että lähimmäistensä haukkuminen johtaa täällä viestien poistoon.
Törkeä valehtelu saattaa johtaa muuhunkin. - sama asia
ellumari kirjoitti:
mitä tahdoin sanoa?
Sen, että lähimmäistensä haukkuminen johtaa täällä viestien poistoon.
Törkeä valehtelu saattaa johtaa muuhunkin.Kummastelen sitä, että halusit uudelleen tuoda nuo törkeyksiksi luokittelemasi ilmaisut 'kaiken kansan' luettavaksi???
- ellumari
sama asia kirjoitti:
Kummastelen sitä, että halusit uudelleen tuoda nuo törkeyksiksi luokittelemasi ilmaisut 'kaiken kansan' luettavaksi???
sinä sitä, etä tahtoisin "sivistysjonossa" paikkansa pitäneen älyävän esittää edes anteeksipyynnön.
Sanon tässä vielä tämän viimeisen kerran, että en ole koskaan ollut minkäänlaisessa kirjeen tai viestien vaihdossa hänen kanssaan.
Toiseksi"kaikki kansa" ei ota millään ymmärtääkseen sitä miksi viestejä poistetaan, Ymmärräthän sinä nyt edes? - sama asia
ellumari kirjoitti:
sinä sitä, etä tahtoisin "sivistysjonossa" paikkansa pitäneen älyävän esittää edes anteeksipyynnön.
Sanon tässä vielä tämän viimeisen kerran, että en ole koskaan ollut minkäänlaisessa kirjeen tai viestien vaihdossa hänen kanssaan.
Toiseksi"kaikki kansa" ei ota millään ymmärtääkseen sitä miksi viestejä poistetaan, Ymmärräthän sinä nyt edes?Ehkäpä hän vihjaisi tuolla tavoin, että toivoi Sinun reklamoivan kirjeitse ja vaativan sitä anteeksipyyntöä? :)))
Ehkä hän nyt sitten tekee sen kuitenkin ylläolevaan viestiisi, siinähän nuo ( kohta mahdollisesti poistuvat ) jutut ovat.
Taidanpa jättää nämä omat arveluni nyt tähän. - ellumari
sama asia kirjoitti:
Ehkäpä hän vihjaisi tuolla tavoin, että toivoi Sinun reklamoivan kirjeitse ja vaativan sitä anteeksipyyntöä? :)))
Ehkä hän nyt sitten tekee sen kuitenkin ylläolevaan viestiisi, siinähän nuo ( kohta mahdollisesti poistuvat ) jutut ovat.
Taidanpa jättää nämä omat arveluni nyt tähän.vaadita mitään anteeksipyyntöä, joka oli paikalla silloin kun "sivistystä jaettiin."
Hänen täytyisi osata käyttäytyä sivistyneesti ilman vaatimistakin. - mitä tilaa
ellumari kirjoitti:
Tässä nyt vain esimerkki minkäkaltaiset kirjoitukset poistetaan.Etkö raukka edes tajua omia retostelujasi. Käärme vertauksineen ja muita halventavine sanoineen.
Miten mahdatkaan suhtautua sairaisiin potilaisiin. Hakeudu hoitoon ja lopeta paskan suoltaminen tänne.Ei sinua täällä kaipaa muut, kuin feikki-nikkisi.
- Säilä
soilike! Kaidepuu, hajupoika, ajomies tms saattaakin kirjoittaa asiallisesti alussa, mutta yleensä riitely ja muiden nimittely alkaa ennen pitkää. Kyllä täällä palstoilla kirjoitelleet sen tietävät...sinäkin tiedät.
Koko palstahistorian aikana täällä ei ole ollut ketään muuta kaltaistaan häirikköä.
Nyt on nousemassa toinen, tuo särkikala - nikki, josta on tulossa jähnäämisessä ja arvostelussa hajupojalle hyvä kilpailija.tuntuu liian lälläriltä kovin sovinnolliset puheet ja yrittävät piristää kommenteillaan,toisten kommentit pitävät sopivasti jalat maassa,ettei mene liian autereiseksi ja toistensa kehumiusiksi,catissa on se hyvä puoli kun ei pääse käsiksi,siinä vasta höyhenet pölisisi, ja hauraat luut katkeilisivat,minä en poistaisi kuin hävittömät ja liian seksikkäät puheet,
- keskinäinen
pääsky kirjoitti:
tuntuu liian lälläriltä kovin sovinnolliset puheet ja yrittävät piristää kommenteillaan,toisten kommentit pitävät sopivasti jalat maassa,ettei mene liian autereiseksi ja toistensa kehumiusiksi,catissa on se hyvä puoli kun ei pääse käsiksi,siinä vasta höyhenet pölisisi, ja hauraat luut katkeilisivat,minä en poistaisi kuin hävittömät ja liian seksikkäät puheet,
kehumiskerhohan täällä pistää silmään melko usein.No mikäs siinä, hyvähän se on, että mieleiset keskustelukumppanit löytyy.
Poistoista olen juuri samaa mieltä kuin Pääsky. - Aivan oikein
keskinäinen kirjoitti:
kehumiskerhohan täällä pistää silmään melko usein.No mikäs siinä, hyvähän se on, että mieleiset keskustelukumppanit löytyy.
Poistoista olen juuri samaa mieltä kuin Pääsky.Olen samaa mieltä myös pääskyn kanssa.
- Maalaismies*
keskinäinen kirjoitti:
Poistoista olen juuri samaa mieltä kuin Pääsky.Minä usein syyllistyn kehumisiin, harvemmin haukkumisiin. Enkä pane ollenkaan pahaksi, jos joku kehuu minuakin. Enkö olekin kummallinen?
- särkikala
kannustuksesta!
särkikala kirjoitti:
kannustuksesta!
hyvääkin voi olla seassa,näin vain tuli mieleen,mutta ei maalaismieskään ihan väärässä ole kyllä tuntuu hyvältä jos toiset ruotii niin joku puolustaa, mutta pitäisi nähdä tämä vain keskusteluna,kun on tottunt että miesten ääni on kuin ukkosen jylinä,ei kiltit puheet meinaa tehota meikäläiseen,herrasmiehet ovat eri laji ne puhuvat aina sovittelevasti,
Maalaismies* kirjoitti:
Minä usein syyllistyn kehumisiin, harvemmin haukkumisiin. Enkä pane ollenkaan pahaksi, jos joku kehuu minuakin. Enkö olekin kummallinen?
kummallinen,et suinkaan vaan sanoin jo miten herrasmierjet keskustelevat,joka tuommoselle naislaumalle yrittää vastata pitää olla tiplomaattinen että kaikki olisivat jotenkin hiljaa tyytyväisiä,
keskinäinen kirjoitti:
Poistoista olen juuri samaa mieltä kuin Pääsky.joskus lukiessa ajattelen,siksi ei pitäisi mollata kun sanoo toisin,olen harvoin koneella vielä, enkä pääse vastaamaan,
- "kielinmielin"
pääsky kirjoitti:
kummallinen,et suinkaan vaan sanoin jo miten herrasmierjet keskustelevat,joka tuommoselle naislaumalle yrittää vastata pitää olla tiplomaattinen että kaikki olisivat jotenkin hiljaa tyytyväisiä,
ja puikkelehtia vähän jokaisen "vieraana", jotta suhteet säilyisi. Sitä on vähän niinkuin moniavioinen. Kaikki pitää pitää tyytyväisinä.
- tuntomerkit
Enpä koeta, koska sairas ei parane
Kirjoittanut: Ellumari 15.10.2004 klo 16.19
minun "selvän otoillani."
Oli kysymyksessä kuka tahansa, niin psykoosi on hyvin lähellä ja jonkun läheisen ihmisen täytyisi puuttua tilanteeseen.
Sitä paitsi olen juuri lähdössä lenkille.
Keskustelehan sinä hänen kanssaan!
Taidat tunteakin jollain lailla "tapauksen."
Tässä onkin jo sitten super häirikkö kysymykseesä. Itsestään kirjoittaa mokomakin. - On näemmä
tuntomerkit kirjoitti:
Enpä koeta, koska sairas ei parane
Kirjoittanut: Ellumari 15.10.2004 klo 16.19
minun "selvän otoillani."
Oli kysymyksessä kuka tahansa, niin psykoosi on hyvin lähellä ja jonkun läheisen ihmisen täytyisi puuttua tilanteeseen.
Sitä paitsi olen juuri lähdössä lenkille.
Keskustelehan sinä hänen kanssaan!
Taidat tunteakin jollain lailla "tapauksen."
Tässä onkin jo sitten super häirikkö kysymykseesä. Itsestään kirjoittaa mokomakin.Leikki-lääkäri unohtanut omat lääkkeensä.
- zakzak evp
Vaikka olen jo lähtenyt pois sivuilta, niin poikkesin katsomaan.
Entisellään ovat, sama keskustelu jatkuu ilkeilystä. Minä jo luovutin.
Haluaisin vielä toistaa sen, mitä joskus kirjoitin: Toisen siivellä ei voi odottaa, että kaikki asiattomuudet hyväksytään. Jos haluaa puhua suunsa puhtaaksi mielimällään tavalla, niin pitää avata oma kotisivu. Se sisältöön ei puutu kukaan ja voi tilastoida kaiken. - Tietysti silloin jää pois se ilo, että saisi haukkua jotakuta BilMania, Celesteä, Ruuneperia tai muita entisiä tai nykyisiä valvojia. TAI ITSE ASIASSA: Kyllähän senkin omilla kotisivuillaan voi tehdä! - soilike
Onkohan tässäkin puheenvuorossakin, joku loukkaava sana, vai poistetaanko se , pelkästään ärsyttävän nimmarin takia , koko eitoivottu keskusteluketju.
Ehkä joku ehtii nähdä, ennen poistamista.- ulalla
Joskus tuntuu, että poistamisesta purnaajat pettyvät, jos omaa viestiä ei poistetakaan. Kai se on sitä "vallankumous syö lapsensa"-ilmiötä. Vaikka en minäkään ole aina ymmärtänyt, miksi joku "vaarattoman" näköinen viesti katoaa. Ehkä en tunne syntyjä syviä.
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1731926Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561407Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1981197Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561142Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781092Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381027- 62946
- 67937
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy212883Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali156846