Rajatiedon alueelle?
Miksi fundamentalisti-uskovaisuus näkee meditoinnissa kielteisiä puolia?
Eikö meditointikin kuulu
4
372
Vastaukset
- Qadesha
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000102&posting=22000000009717649
Meditoidessa saa yhteyden riivaajiin ja henkiin.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000102&posting=22000000009725067
Lisäksi aivot näivettyvät jos lopettaa ajattelun.
- Varmasti tulikivenkatkuisempiakin kommentteja uskovilta löytyy. Nämä nyt tulivat lähiajoilta mieleen mitä itse kuulin.
Mennevät samaan AUTOMATISMI-kategoriaan kuin humanoidien pitäminen demoneina. Mitään muuta ei yksinkertaisesti saa ajatella kun on uskovainen. En minä tiedä miksi se tuollaiseksi menee, ehkä se johtuu pelosta. Mitä ei ymmärrä, pelkää. Mitä ei tunne, pelkää. Kun pelkää, vihaa.Olen kanssasi samoilla linjoilla; kaikki energia on kosmista energiaa
vaikka sitä kutsuttaisiin millä tahansa nimikkeellä.
En sano, että turhaan sille pyhätöitä rakennetaan, mutta yhteyden
siihen saa pimeimmässäkin loukossa.
Meditointi saa kasvavaa jalansijaa maailmassa.
Hyvä keino tuulettaa vinttinsä lepakoita.- Qadesha
capt.cöpenick kirjoitti:
Olen kanssasi samoilla linjoilla; kaikki energia on kosmista energiaa
vaikka sitä kutsuttaisiin millä tahansa nimikkeellä.
En sano, että turhaan sille pyhätöitä rakennetaan, mutta yhteyden
siihen saa pimeimmässäkin loukossa.
Meditointi saa kasvavaa jalansijaa maailmassa.
Hyvä keino tuulettaa vinttinsä lepakoita.mikä on se kauhea vimma k-uskovaisilla tuomita meditaatio ja sen sellainen itämailta tulleeksi eksytykseksi, joka voi ainoastaan turmella ihmisen... Olisiko taustalla jonkinlainen ikiaikainen muisto siitä että kerran ihmiskunta turmeli itsensä käyttämällä väärin psyykkisiä kykyjään... Noh, ehkä huima ajatus.
Tai ehkä se on vain pikkulapsen pelkoa tuntemattoman edessä.
Mutta oli miten oli, niin Jeesuskin käsittääkseni kehottaa vetäytymään oman itsensä pariin kun mainitsee että menkää kammioonne rukoilemaan. Kovin helposti ihmistä huvittaa tehdä suuri show kaikista noista uskon- ja hengenasioista... todistellakseen ympäristölleen että minäkin osaan olla sellainen kuin tavat nykypäivänä vaativat...
- Gznad
Siis mikä uskovaisuus? Maailmassa on aika monia uskontoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1731926Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561407Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1981197Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561142Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781092Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381027- 62946
- 67937
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy212883Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali156846