Pitsanpyörittäjä uhoaa

J_Julistaja

Hesarissa sanottiin, että tämä pitsa-Muhammed on 20 kaverinsa kanssa perustanut viiden minuutin valmiudella toimivan hälytysringin hyökkäämään mahdollisia maahanmuuttajien uhkaajia vastaan.

Taas kerran nähtiin miten vähän maahanmuuttajat kunnioittava Suomen lakia. Heti ollaan perustamassa omia ghetto-jengejä eikä annata poliisin hoitaa järjestyksen pitoa niin kuin laki poliisille määrää.

Jos tuollainen toiminta nykyään on sallittua, niin perustakaa ihmeessä te suomalaisetkin vastaava, tosin 2x suurempi, järjestyskoneisto, niin jokohan loppuisi maahanmuuttajien väkivaltakäyttäytyminen.

Vai onko niin, ettei laki ole kaikille sama?

21

4012

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tästäkin

päästäisi sillä kun kukaan ei menisi toiselle kukkoilemaan niin kukaan ei tarttisi sitä hälytysrinkiä!?Mietippä miks semmonen perustettiin...

• hohhoi.............

"Mietippä miks semmonen perustettiin... "

No sano.

• ...

Voisimpa kuvitella että tämä rinki on perustettu ihan vain sitä varten että jos tällainen hyökkäys juttu toistuu niin kaverit tulee paikalle ja kun pilottitakkipelle huomaa että toisilla on enemmistö niin p housussa juostaan karkuun.. :)
      Tuskin on tarkoitettu että tappeluun asti mennään.. Kuhan pelotellaan..

• hah

etteikö muka ole tarkotus että loppuun asti mennään... ehkä nämä ovat tulleet jostain sellasesta paikasta että ne vaikka tappaa, kyllä ne on nähny ja se on ihan luonnollista. Pöljä ku vähättelet! Te ootte kaikki niin sinisilmäsiä voi helvetti. Eikö me olla suomalaisia ja vai annettaanko ihan vallata koko vitun maa, sittenkö ootte tyytyväisiä!

• Nimetön
        hah kirjoitti:

etteikö muka ole tarkotus että loppuun asti mennään... ehkä nämä ovat tulleet jostain sellasesta paikasta että ne vaikka tappaa, kyllä ne on nähny ja se on ihan luonnollista. Pöljä ku vähättelet! Te ootte kaikki niin sinisilmäsiä voi helvetti. Eikö me olla suomalaisia ja vai annettaanko ihan vallata koko vitun maa, sittenkö ootte tyytyväisiä!

oon aika läheltä seurannu tän istanbulin työntekijöiden toimintaa,ja voin kyl ihan sanoo,et "pata kattilaa soimaa",ku ne tilittää,et on joutunu rasismin kohteeks..ite möykkäävät ihan samal taval..sattuipa kerrankin tapaus,että kun oli tavarantoimittaja puolisen tuntia myöhässä,ni puukon kans kimppuun käytiin..

• tuliko syyte
        Nimetön kirjoitti:

oon aika läheltä seurannu tän istanbulin työntekijöiden toimintaa,ja voin kyl ihan sanoo,et "pata kattilaa soimaa",ku ne tilittää,et on joutunu rasismin kohteeks..ite möykkäävät ihan samal taval..sattuipa kerrankin tapaus,että kun oli tavarantoimittaja puolisen tuntia myöhässä,ni puukon kans kimppuun käytiin..

vetikö tavarantoimittaja puukolla uhkailijan tilille vai kuulopuheitako levittelet?

• ei kaikkea
        tuliko syyte kirjoitti:

vetikö tavarantoimittaja puukolla uhkailijan tilille vai kuulopuheitako levittelet?

tartte laittaa tilille...ainakaan tehdä mitään oikeusjuttua...=))

• Nimetön
        tuliko syyte kirjoitti:

..tavarantoimittaja itse siitä sanomaan minulle henkilökohtaisesti,urpo..

• iutjnfvl
        ei kaikkea kirjoitti:

tartte laittaa tilille...ainakaan tehdä mitään oikeusjuttua...=))

.

• wwwnational

Laki ei ole kaikille sama. Kyllä kaikki tietävät ketä se laki nykyisin suojelee, jopa rikollisin ottein ja valtiovallan tukemana. MAAHANMUUTTAJIA ja PAKOLAISIA. Tuomiotkin ovat yleensä sen mukaisia.

Onneksi poliisi joka usein joutuu rikollisuuden kanssa tekemisiin tietää paremmin. Ei ole mikään ihme jos poliiseista kehittyy rasisteja, se on hyvin ymmärrettävää. Alle taas surullisia tilastoja tavallisille Kajaanilaisille, jos on sattunut niin ikävästi ettei Kainuun sanomissa ole asiasta kerrottu.

Suoraa lainausta. Tilaston tekemiseen on käytetty Hannu Niemen oikeusministeriölle tekemää tutkimusta. Tutkimus käyttää sanaa epäily, poliisille ilmoitetusta rikoksesta. Epäilty ei välttämättä ole vielä tuomio. Rikosilmoituksen tekeminen ja siitä aiheutuva kuulustelu on kuitenkin jo hyvin vahva epäily tapahtuneesta rikoksesta.

Kaikki Suomessa asuvia paria lukuunottamatta...
      "Somalit epäiltyjnä yhteensä 1 331 Suomessa asuvia epäiltyjä 1 286 Somaleita yhteensä Suomessa 4 689
      epäiltyjä tuhatta henkeä kohden 274"

"Irakilaiset epäiltyjnä yhteensä 1 197 Suomessa asuvia epäiltyjä 1 153 Irakilaisia yhteensä Suomessa 3 392
      epäiltyjä tuhatta henkeä kohden 400"

"Turkkilaiset epäiltynä yhteensä 1 037 Suomessa asuvia epäiltyjä 883 turkkilaisia yhteensä Suomessa 2 359
      epäiltyjä tuhatta henkeä kohden 374"

Kaikki Suomessa asuvia paria lukuunottamatta....
      "Iranilaisia epäiltynä yhteensä 875 Suomessa asuvia epäiltyjä 847 iranilaisia yhteensä Suomessa 2 555
      epäiltyjä tuhatta henkeä kohden 332"

"Rikostyypeistä Suomessa
      asuvat ulkomaalaiset olivat suhteellisesti useimmin epäiltyinä raiskauksista
      (12 %), muista seksuaalirikoksista (10 %) ja ryöstöistä (9 %) vuonna 2004."
      Varsin karua kertomaa, raiskaustilastot ovat kyllä yli 21% tilastokeskuksen mukaan.

Tässä mielenkiintoinen laskelma, Irakilaiset, Iranilaiset, Turkkilaiset ja Somalit. Eli nämä pahiten katukuvassakin näkyvät häiriköt ja heidän tilastonsa yhdistettynä. Huom. nyt käytämme laskussa vain Suomessa asustelevia maahanmuuttajia ja pakolaisia.

4169 henkilöä, Suomessa asuvaa epäiltyä, poliisi-ilmoitukseen johtanutta epäiltyä, joita on myös kuulusteltu.

Yhteensä näitä kansallisuuksia Suomessa on
      12 995 henkilöä, 4169 epäiltyä, eli rikoskuulusteluissa käynyttä, rikosesta epäiltyä rikollista 32.081% on siis kuulusteltu rikoksesta vuonna 2004. Tämä suhdeluku pysyy samana vuodesta toiseen.

Lapsia joukossa mahdollisesti noin 5-6000 ja naisia noin 3-4000.

Tulokseksi saadaan puhdas 32% rikollisuus. Luku on melkein verrannollinen ryhmässä olevien (miesten) todelliseen lukumäärään.

Tosiaankaan kaikki kyseiset kansanryhmät eivät ole rikollisia, joukossa tapauksia joissa tietty henkilö on voinut syyllistyä useaan rikokseen. Rikoksien määrä on kuitenkin suhteessa miesten kokonais lukumäärään joka minusta on huolestuttavaa. Tätä tilastoa saavat hyysärit käännellä ja väännellä kuten tahtovat.

http://www.om.fi/optula/uploads/97l9rea8ia9em4.pdf

• tuntuu

että täällä kajaanissa on melkoinen hullu porukka jo koossa noita kajaanin pörhöjä, ne hullut jotka muutenkin hakkaa aina kaupungilla kaikkia niin ei vissiin kovin paljon tykkää noista mamuistakaan, ovathan ne ottaneet aina välillä niiden kanssa yhteenkin ja rankasti...kuhan ne vaan innostuu asiasta niin saattaa mamuilla ruveta hälytysringissä jalat tutisemaan...sepä se täällä kajaanissakin on kun ne kaikki hullut tuntee toisensa ja ovat kyllä varmasti kimpassa pesismailojen kanssa koputtelemassa pizzapaikkojen ovia kohta ellei niiden mamujen uhoaminen lopu...ja sitä paitsi minä oisin kyllä ihan valmis liittymään semmoiseen suomalaisten hälytysrinkiin, jos vaan semmoinen tulisi tänne kajaaniin...=))

• hellurei ja hellät tunteet

...jätkillä on jo omat kokoonpanonsa koossa jos tarvi sitä vaatii. Saa nähä miten nyt viikonloppuna jytisee...

• Eikö sinun mielestäsi ihmisillä ole muka oikeutta puolustaa itseään heitä kohdistuvaa hyökkääjää vastaan?

Jos joutuisit itse somalijengin hakkaamaksi, niin olen aika varma että olisit mielissäsi jos kaverisi tulisivat auttamaan sinua tilanteen selvittämisessä. Ja uskon että kuka tahansa ottaisi mielellään apua vastaan tuon tapaisessa tilanteessa.

Miten määrittelet sen kenellä on oikeus puolustaa itseään ja kenellä taas ei ole siihen oikeutta?

Olen aika varma että tässäkin asiassa se ihonväri, uskonto ja kansalaisuus ratkaisee sinun mielestäsi ylivoimaisesti eniten.

Maahanmuuttajilla ei ole mielestäsi mitään oikeutta puolustautua heitä vastaan hyökkääviä skini-idiootteja vastaan, mutta suomalaisilla kyllä on oikeus puolustaa itseään jos maahanmuuttajat sattuvat hyökkäämään heidän kimppuunsa.

Eikö laki ja oikeudet pitäisi olla aina kaikille samat syntyperästä ja ihonväristä riippumatta?

Tässä Kajaanin tapauksessa poliiseista ei valitettavasti näyttänyt olevan pahemmin apua. Ensinnäkin poliisien tulo paikalle kesti käsittämättömän pitkän aikaa, ja lisäksi nämä poliisit eivät edes vaivautuneet pidättämään näitä sinun ihannoimasi uusnatsi-idiootteja jotka olisivat ansainneet saada kunnon hakkauksen teoistaan.

Minä haluaisin auttaa erittäin mielelläni näitä maahanmuuttajia näitä rasistisia ja vääräuskoisia uusnatsi-kusipäitä vastaan.

Pitäisi varmaan yrittää ottaa selville tarvitseeko kotikaupunkini pizzerian pitäjät apua näiden uusnatsien karkoittamisessa, olisin valmis auttamaan heitä parhaani mukaan ihan ilmaiseksi.

• visio piirtyy eteeni

Huutelisit tuhmia asioita ja paljon rumia sanoja, millä kielellä? Sitä pitää pohtia. Uskon, että kielitaitoinen olet, mutta entä se muu tarvittava voima ja lavakarisma?

Jos toisessa kädessä on harjakiharrin ja toisessa kierre-mascara, niin et ole uskottava mahtitoveri heidän rintamassaan. Älä siis mene mihinkään kahinaan mukaan. Voi tulla pipi!

• Otitko selvää

Mikä Mies oikeen kunnon mies ottaa kantaa vaikka ei ole asista tietoa kuin mamujen antamaa tietoa.mene vain puolustamaa.mutta kato että et ole väärällä puolella kun asia tutkitaan.

• visio piirtyy eteeni kirjoitti:

Huutelisit tuhmia asioita ja paljon rumia sanoja, millä kielellä? Sitä pitää pohtia. Uskon, että kielitaitoinen olet, mutta entä se muu tarvittava voima ja lavakarisma?

Jos toisessa kädessä on harjakiharrin ja toisessa kierre-mascara, niin et ole uskottava mahtitoveri heidän rintamassaan. Älä siis mene mihinkään kahinaan mukaan. Voi tulla pipi!

Tietääkseni suomessa pärjää aika hyvin suomen kielellä, tietenkin englannin kielen taito on aina iso plussa.

Ja mikä estää minua ottamasta mukaani jotain kättä pidempää?

Onneksi tämä minun pitkä hevilettini ei ole äärivasemmistolaisten keskuudessa mikään yllätys, sillä se pitkä tukka on äärivasemmistolaisten keskuudessa melkein yhtä yleinen kun skineillä kalju.

Vinkkinä voin sanoa sen että pitkässä letissä on parasta juuri se kun siihen ei tarvitse mitään kiharrinta ym. turhuuksia. Pitkä letti pysyy pelkän pesun ansiosta hyvässä kondiksessa.

Ainakin viime aikoina nämä pizzerian pitäjät ovat saaneet olla Lahdessa melko rauhassa, mutta ei sitä koskaan tiedä milloin ne paikalliset uusnatsi-idiootit saattavat johonkin iskeä. Sen vuoksi täytyy olla jatkuvasti valmiudessa kostamaan näille vääruskoisille hitlerin palvojille.

• haloo..
        Otitko selvää kirjoitti:

Mikä Mies oikeen kunnon mies ottaa kantaa vaikka ei ole asista tietoa kuin mamujen antamaa tietoa.mene vain puolustamaa.mutta kato että et ole väärällä puolella kun asia tutkitaan.

Missä viipyy kajaanilaispoikien kuvaus tapahtumista? Tässä vaiheessa ei ole julkisuuteen tullut kuin toinen osapuoli. Vaikea on muuta kantaa muodostaa.

• hallo itsellesi

• Ikäkupe
        DarkFear kirjoitti:

Tietääkseni suomessa pärjää aika hyvin suomen kielellä, tietenkin englannin kielen taito on aina iso plussa.

Ja mikä estää minua ottamasta mukaani jotain kättä pidempää?

Onneksi tämä minun pitkä hevilettini ei ole äärivasemmistolaisten keskuudessa mikään yllätys, sillä se pitkä tukka on äärivasemmistolaisten keskuudessa melkein yhtä yleinen kun skineillä kalju.

Vinkkinä voin sanoa sen että pitkässä letissä on parasta juuri se kun siihen ei tarvitse mitään kiharrinta ym. turhuuksia. Pitkä letti pysyy pelkän pesun ansiosta hyvässä kondiksessa.

Ainakin viime aikoina nämä pizzerian pitäjät ovat saaneet olla Lahdessa melko rauhassa, mutta ei sitä koskaan tiedä milloin ne paikalliset uusnatsi-idiootit saattavat johonkin iskeä. Sen vuoksi täytyy olla jatkuvasti valmiudessa kostamaan näille vääruskoisille hitlerin palvojille.

"Onneksi tämä minun pitkä hevilettini ei ole äärivasemmistolaisten keskuudessa mikään yllätys, sillä se pitkä tukka on äärivasemmistolaisten keskuudessa melkein yhtä yleinen kun skineillä kalju. "

Kerrot olevasi suvaitseva...
        Kissan paskat sinä mikään suvaitseva ole.
        Äärivasemmistolaisuutesi kertoo kaiken
        olennaisen sinusta ja suvaitsevaisuudestasi.

Olet valmis hakkaamaan erimieltä olevat, joita
        haukut skineiksi ja rasisteiksi sekä natseiksi.
        Etkä oikeastaan edes tiedä,
        ketä tai mitä vastaan taistelet.

Katoppa, kun ne erimieletä olevat henkilöitymät
        ei ole skinejä ja natseja. Ei edes aina!
        Ne on tavallisia veronmaksajia.

Kommarina sinä et hyväksy muita näkökantoja, kuin
        oman kapeakatseisen kommunistisen näkökantasi.
        Kaikki muu on väärää, paitsi se, mitä sinä sanot.

Sinä olet kova julistamaan "ihonväristä, uskonnosta ja
        kansaliisuudesta riippumatta"-julistustasi.

Kuitenkin olet itse valmis pieksämään ja hakkaamaan
        ihmisiä, jotka eivät ole samaa mieltä kanssasi.

Onko se sitä bolseviikki-suvaitsevaisuutta?

Olet valinnut puolesi, joten älä valita jos
        joku hörhö joskus paiskaa haistimeen .

Kommunismi-aate on aikansa elänyt ja rappeutuva
        ilmiö, jota sinä ihailet.
        Mene ihmeessä Venäjälle ja huomaat, ettei
        sielläkään kommunismi kuki enää.

Kajaanin poijjille minä nostan hattua!
        Joku sentään uskaltaa puolustaa oikeuksiaan
        näitä matuja ja huijareita vastaan.

Kaunista loppukesää teille pojat, ja muille Kajaanilaisille myös!
        Älkää antako periksi tunkeutujille!

• Kotimaan pitsaa
        hallo itsellesi kirjoitti:

haloo vaan itsellesi. Luepa tämä ja kysy sitten lisäohjeita foorumin käyttöön jos tulee epäselvyyksiä.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000000227&posting=22000000009807259

Periaatteni on, että en syä ählypitsaa ollenkaan. Suosin Suomalaista rehellistä yrittäjää. Miettikää, miten nuo mitkälie islamiin uskovat voi myydä kinkkupitsaa, kun niistä sika on saastainen eläin, jota ne karttaa? Niin, siksi tummat kikkarapäiset pitsanpaistajat sylkee pitsoihin ja käsittelee elintarvikkeita ei niin hygieenisesti.

• merkillisiä nimiä
        Kotimaan pitsaa kirjoitti:

Periaatteni on, että en syä ählypitsaa ollenkaan. Suosin Suomalaista rehellistä yrittäjää. Miettikää, miten nuo mitkälie islamiin uskovat voi myydä kinkkupitsaa, kun niistä sika on saastainen eläin, jota ne karttaa? Niin, siksi tummat kikkarapäiset pitsanpaistajat sylkee pitsoihin ja käsittelee elintarvikkeita ei niin hygieenisesti.

ählämit saavat sitä,mitä ne kerjääkin.Lampaan anusta kiilusilmätäytteellä varmasti tulossa jossain vaiheessa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      56
      1254
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      18
      867
    3. 68
      752
    4. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      63
      735
    5. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      69
      708
    6. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      704
    7. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      635
    8. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      595
    9. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      9
      580
    10. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      539
    11. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      528
    12. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      506
    13. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      502
    14. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      483
    15. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      36
      445
    16. Pitäisikö seksille asettaa huvivero?

(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen
      Sinkut
      113
      444
    17. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      16
      441
    18. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      70
      438
    19. Olet pelottava ilme vakavana

Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳
      Ikävä
      26
      427
    20. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      36
      417
    Aihe