huuhaa väki.mitäs koiruuksia tänään keksitään.mäkin kotiuduin viikon reissulta tänään tulihan taas muailmaa nähtyy
päivää
33
854
Vastaukset
nyt on kolttoset vähissä.... voi itku... Tosin kyllähän tässä viel kerkee niitäkin keksiä....8))))
- rahtari1
TEETSÄ MULLE TÄNÄÄN HIEKKAKAKKUA JA KURAVELLIÄ RUUAKS JOS TUUN KÄYMÄÄN
rahtari1 kirjoitti:
TEETSÄ MULLE TÄNÄÄN HIEKKAKAKKUA JA KURAVELLIÄ RUUAKS JOS TUUN KÄYMÄÄN
täytyyhän sitä miehen kakkua saada....kjäh kjäh.....8))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
täytyyhän sitä miehen kakkua saada....kjäh kjäh.....8))
älä unohda mun lempparia sitä kuravellii
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
en tietenkään....;))
tänään nakata pullon kirkasta iäntä kohti
rahtari1 kirjoitti:
tänään nakata pullon kirkasta iäntä kohti
sitä pitäis sellain sopiva humala ottaa....:))))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
sitä pitäis sellain sopiva humala ottaa....:))))))
sä pelastit mun päivän
rahtari1 kirjoitti:
sä pelastit mun päivän
ööööööö......8)miten niin.........8))))ööööööö.......
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
ööööööö......8)miten niin.........8))))ööööööö.......
ei tartte nyt mennä viinakauppaan ollenkaan,kato vedä nyt sitä huutovettä senverran että alat näkee kaikki kahtena ja sit vast annat textin paukkua tänne huuhaahan niin mun ei nyt tarvikkaan tehä sitä
rahtari1 kirjoitti:
ei tartte nyt mennä viinakauppaan ollenkaan,kato vedä nyt sitä huutovettä senverran että alat näkee kaikki kahtena ja sit vast annat textin paukkua tänne huuhaahan niin mun ei nyt tarvikkaan tehä sitä
mä taidan pysyä huuhaalta puis......... lupaan ja vannon.... heh...*sormet ristissä*
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
mä taidan pysyä huuhaalta puis......... lupaan ja vannon.... heh...*sormet ristissä*
minnekkään perskeles,nyt istut koneen ääressä niinkauan et juot ittes koomaan
rahtari1 kirjoitti:
minnekkään perskeles,nyt istut koneen ääressä niinkauan et juot ittes koomaan
menen mä sit myöhempää.... :))))))))) ihan varmana karaokee laulamaan.....:)))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
menen mä sit myöhempää.... :))))))))) ihan varmana karaokee laulamaan.....:)))
niin kovaa et mäkin kuulen tänne hesaan asti,pistä menee vaik toi popedan pitkä kuuma kesä
rahtari1 kirjoitti:
niin kovaa et mäkin kuulen tänne hesaan asti,pistä menee vaik toi popedan pitkä kuuma kesä
ku sillanpäätä.... Mut mun enste pitää olla kunnolla kännissä.... muuten ei onnistu..............8))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
ku sillanpäätä.... Mut mun enste pitää olla kunnolla kännissä.... muuten ei onnistu..............8))
sillanpäätä vedä,sehän on oikee itsemurhamusiikkia
rahtari1 kirjoitti:
sillanpäätä vedä,sehän on oikee itsemurhamusiikkia
oooooooo......:)))) sitten yön joutsenlaulu... se on kyl samperin vaikee laulaa.....:(
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
oooooooo......:)))) sitten yön joutsenlaulu... se on kyl samperin vaikee laulaa.....:(
ne näköjään tietysti kaikki mitä mä kuuntelen kyynel silmissä aina päissäni ja kaupan pälle tietyst joku eppu normaali, hyvä et oon selvä meinaa nytki jo tulla itku silmään
- quistis
koiruuksia...Nyt ollaan ihan vakavia ja kädet ristissä....Niihn;o))
- E.O.Hääppönen
Päivää vaan. Olet kiertänyt elämäsi aikana muutakin kuin tahkoa?
Hääppönen poistuu mustikkaan. Toivottavasti mahdun sisään.
Se on terve vaan! Sunnuntaina nähdään!- rahtari1
ihmeessä sinne mustikkaan ittees tunge se voi nääs et käy kalpaten vielä ja sunnuntaihin sit se on moro vaan
musta tuntuu että jätän noi laulut paremmin osaaville ja tyydyn vaan kuuntelemaan.... tai ehkä joudun pyörähtämään tanssilattialla...:)))
- rahtari1
sä vaan menemään ne mä luotan suhun ja kyynelehdin täällä yksin
rahtari1 kirjoitti:
sä vaan menemään ne mä luotan suhun ja kyynelehdin täällä yksin
ku kerta vaadit....;))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
ku kerta vaadit....;))
se on suorastaan mun pyyntö
rahtari1 kirjoitti:
se on suorastaan mun pyyntö
nyt lähtee tää maalaamaan naamaa......... morotus....:))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
nyt lähtee tää maalaamaan naamaa......... morotus....:))))
ja muista mut ja vedä oikeen tunteella
- awerell
tossa avasin ekan lonkeroputelin, et siitä se lähtee.9 päivää on painettu töitä putkeen ja nyt nollataan tilanne....
- rahtari1
se,juo munkin edestä 20pulloo
- awerell
rahtari1 kirjoitti:
se,juo munkin edestä 20pulloo
pitää kattoo milloin "lamput sammuu" on tehty pitkää päivää.ja joskushan se ottaa takaisinkin,mutta loppuun asti vedetään :-\
- rahtari1
awerell kirjoitti:
pitää kattoo milloin "lamput sammuu" on tehty pitkää päivää.ja joskushan se ottaa takaisinkin,mutta loppuun asti vedetään :-\
muuta sano,mäkin oon niin helvetin väsyny täst viikost ja sai vielä nukkua huonot unet koko viikon rekassa paitsi laivalla simahdin täysin
- awerell
rahtari1 kirjoitti:
muuta sano,mäkin oon niin helvetin väsyny täst viikost ja sai vielä nukkua huonot unet koko viikon rekassa paitsi laivalla simahdin täysin
kyllä sanoo et kyllä helposti uppoaa tää lonkku.
- rahtari1
awerell kirjoitti:
kyllä sanoo et kyllä helposti uppoaa tää lonkku.
menee välillä ku heittäs polakan porttikonkiin
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611