anteeksi

.....

anna anteeksi että satutin sinua.anna anteeksi en voinut tunteilleni mitään.se vain tapahtui.et koskaan lue tätä tai saa tietää mutta olen oikeasti pahoillani, et vain ollut se oikea veli..

1

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se toinen "veli"

en tiennyt että olisi pitänyt olla veljesi. nyt se kuulostaa järkeenkäyvältä. paljon samaahan meissä on. päätit sitten vaihteeksi kokeilla isää? yhdennäköisyys on huvittava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      280
      2259
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      45
      2019
    3. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1929
    4. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      72
      1609
    5. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      86
      1416
    6. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1304
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1303
    8. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      221
      1220
    9. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      57
      1175
    10. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      182
      1034
    Aihe