Pers karvat

Karhu

Huh hellettä ja uimarannalle pitäisi mennä antamaan itsestään tyylikäs kuva naisille. Ongelmana vain ovat ylisuuret pers karvat,eivät tahdo pysyä uikkareissa.Olisiko jollakin kertoa vinkkejä joilla pääsen eroon tästä harmillisesta kosmeettisesta vaivasta. Ajelun jälkeen perse on uskomattomaan arka,sontiminen vielä onnistuu mutta pyyhkiminen....ai saamari, muttei viitsisi paskallekkaan haista. Ajelun jälkeen karvat kasvavat melko nopeasti takaisin.Olisiko nyppimisestä apua ja ketä sellaisia tekee

6

561

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poliisi

Perskarvat on yhdyssana.

• *me*

meistä tuo oli kyllä aika,aika sopimatonta!
      siispä me ilmoitimme asiattomasta viestistä!
      pyytäisimme siis että voisit edes hieman siistiä suutasi!

muuten, me emme tiedä miten saat p***karvasi kuriin! olemme pahoillamme...=(

t: *me*

• Rantaruottalainen

mulla on mahottoman pitkät nenäkarvat, voitas vaikka solmia karvat yhteen???

• Anonyymi
        Rantaruottalainen kirjoitti:

mulla on mahottoman pitkät nenäkarvat, voitas vaikka solmia karvat yhteen???

Erskarvat homehtuu kun rykäset kunnon vekkipierun. Puhaltaa kelmeetä paskadelttaa läpi röörin n 9 sekkaa

• Anonyymi

Tarkoititko persukarvat ?

• ..laseroinnilla voisi onnistua. persukarvoja ei taida voida laseroida. mulla on mahottomat nännikarvat ja entinen nainen sano karvaiseksi..mutta näistähän pitäää olla ylpeä..en ole teini.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      93
      4099
    2. 61
      3359
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      164
      3063
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3024
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2509
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2326
    7. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      187
      2038
    8. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      28
      2024
    9. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      65
      1982
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      95
      1403
    Aihe