Huh hellettä ja uimarannalle pitäisi mennä antamaan itsestään tyylikäs kuva naisille. Ongelmana vain ovat ylisuuret pers karvat,eivät tahdo pysyä uikkareissa.Olisiko jollakin kertoa vinkkejä joilla pääsen eroon tästä harmillisesta kosmeettisesta vaivasta. Ajelun jälkeen perse on uskomattomaan arka,sontiminen vielä onnistuu mutta pyyhkiminen....ai saamari, muttei viitsisi paskallekkaan haista. Ajelun jälkeen karvat kasvavat melko nopeasti takaisin.Olisiko nyppimisestä apua ja ketä sellaisia tekee
Pers karvat
6
539
Vastaukset
- Poliisi
Perskarvat on yhdyssana.
- *me*
meistä tuo oli kyllä aika,aika sopimatonta!
siispä me ilmoitimme asiattomasta viestistä!
pyytäisimme siis että voisit edes hieman siistiä suutasi!
muuten, me emme tiedä miten saat p***karvasi kuriin! olemme pahoillamme...=(
t: *me*- Rantaruottalainen
mulla on mahottoman pitkät nenäkarvat, voitas vaikka solmia karvat yhteen???
- Anonyymi
Rantaruottalainen kirjoitti:
mulla on mahottoman pitkät nenäkarvat, voitas vaikka solmia karvat yhteen???
Erskarvat homehtuu kun rykäset kunnon vekkipierun. Puhaltaa kelmeetä paskadelttaa läpi röörin n 9 sekkaa
- Anonyymi
Tarkoititko persukarvat ?
..laseroinnilla voisi onnistua. persukarvoja ei taida voida laseroida. mulla on mahottomat nännikarvat ja entinen nainen sano karvaiseksi..mutta näistähän pitäää olla ylpeä..en ole teini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043