Huh hellettä ja uimarannalle pitäisi mennä antamaan itsestään tyylikäs kuva naisille. Ongelmana vain ovat ylisuuret pers karvat,eivät tahdo pysyä uikkareissa.Olisiko jollakin kertoa vinkkejä joilla pääsen eroon tästä harmillisesta kosmeettisesta vaivasta. Ajelun jälkeen perse on uskomattomaan arka,sontiminen vielä onnistuu mutta pyyhkiminen....ai saamari, muttei viitsisi paskallekkaan haista. Ajelun jälkeen karvat kasvavat melko nopeasti takaisin.Olisiko nyppimisestä apua ja ketä sellaisia tekee
Pers karvat
6
506
Vastaukset
- Poliisi
Perskarvat on yhdyssana.
- *me*
meistä tuo oli kyllä aika,aika sopimatonta!
siispä me ilmoitimme asiattomasta viestistä!
pyytäisimme siis että voisit edes hieman siistiä suutasi!
muuten, me emme tiedä miten saat p***karvasi kuriin! olemme pahoillamme...=(
t: *me*- Rantaruottalainen
mulla on mahottoman pitkät nenäkarvat, voitas vaikka solmia karvat yhteen???
- Anonyymi
Rantaruottalainen kirjoitti:
mulla on mahottoman pitkät nenäkarvat, voitas vaikka solmia karvat yhteen???
Erskarvat homehtuu kun rykäset kunnon vekkipierun. Puhaltaa kelmeetä paskadelttaa läpi röörin n 9 sekkaa
- Anonyymi
Tarkoititko persukarvat ?
..laseroinnilla voisi onnistua. persukarvoja ei taida voida laseroida. mulla on mahottomat nännikarvat ja entinen nainen sano karvaiseksi..mutta näistähän pitäää olla ylpeä..en ole teini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822