on merkityksetön asia.
rotu
9
666
Vastaukset
- sulle,
ei mulle!
- Vittu tollasia jaksa....per...
Tai sitten ei.
- tärkeitä
Koiranjalostuksessa rodut eivät suinkaan ole merkityksettömiä. Ihmisissähän ei erillisiä rotuja olekaan. Kaikki maapallon ihmiset kuuluvat siis yhteen ja samaan ihmisrotuun. Tämänhän tiede on todennut jo kauan aikaa sitten.
Vain jälkeenjääneet rasistit puolustavat imbesillimäisiä toimiaan jollain rotuseikoilla.- tietoinenolen
Tuota paskaasi et usko enää itsekkään;)
- naurua
tietoinenolen kirjoitti:
Tuota paskaasi et usko enää itsekkään;)
Et voi enää perustella rasismia rotuseikoilla. Näköjään sua vituttaa tosi pahasti:)
- Mr.White
Nimimerkkikin sen sanoo. Sinä olet turkkilainen paskakikkara ja valkoinen on herrasi. Mikset ole vankilassa, aijaa se et ollutkaan sinä joka sen naisen puukotti Hagas Torg i gååååår;)
- Mohammed
ja yhden typerän lauseen kirjoittamiseen kykenevät, Islamin Uskoiset Typerykset niin kuin sinä, ovat merkityksettömiä ihmisiä joiden tulisi (tulee) lähteä takaisin omiin merkityksettömiin maihinsa. Heti.
- Jussi
...on muuten harvinaisen laadukas keskusteluketju, aina nerokkaan syväluotaavasta avauspuheenvuorosta alkaen.
- Folio Mulder
Ja arvaa uudestaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481