Chat meille sivareille ja totaaleille?

Elikkäs toi viime thread siihen ei tullut niitä vastauksia joten kysyn uudestaa ketkä käyttää chattiä tääl ja olisko valmis porukka "omaan huoneesee" Jossa voitas jutella asioista
Mei en hirveemmi jaksa ite näitä keskustelu palstoja käytellä niin chatissä olisi mukava vaihella kokemuksia ym jutella kaikkea sivareitten ja totaaleitten kesken ...
ööh tuolla on jo kehitys ideoissa aihe siitä et meille oma huone mut sinnekkään ei ole mitään tullut
Joo jos jokakuta se chat puoli kiinnostaa ja siellä höpöttely
vallataanpa siksi aikaa vaikka tuo Yhteiskunta huone jos vaikka porukka rupeis sinne kerääntymää ja ylläpito huomaisi meidätkin siellä xD

Tossapa on linkki sinne ööh kehitysideat ja tuki puolelle ..
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000004&conference=4500000000001137&posting=22000000009780455

8

526

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo olisi ihan hyvä idea. Varsinkin täällä yhteiskunta-palstalla nämä sivarit&totaalit palsta on mennyt vähän sellaiseksi että nämä armeijan kannattajat tulevat laittamaan sinne jatkuvasti omia mielipiteitään ja monesti keskustelu menee myös ihan epäasialliseksi.

• keskustelupalsta

Eikös täällä saakaan vapaasti keskustella asioista.

Vai haluatteko pitää tämän palstan
        Keskinäisen Kehumisen Kerhona.

Asiattomia puheenvuoroja täällä on kyllä rintamalinjan molemmin puolin.

• keskustelupalsta kirjoitti:

Eikös täällä saakaan vapaasti keskustella asioista.

Vai haluatteko pitää tämän palstan
        Keskinäisen Kehumisen Kerhona.

Asiattomia puheenvuoroja täällä on kyllä rintamalinjan molemmin puolin.

Saahan täällä mutta etkö ole katsonut näitä keskusteluja kommentteja
        "Sivarit on homoja"
        Ym tällästä .. Tollaset kokonaan veke

"Keskinäisen Kehumisen Kerhona."
        Hmm onkos täällä kehuttu liikoja?
        Täällä jutellaa sivaris ym totaaliudesta onko se kehumista????
        Kerroppa se minulle

Onhan tääällä noita kommentteja molemmin puolin mutta nämä asiattomat kommentit voisi kokonaan suodattaa pois jaksaa täällä keskustella asioista mutta kun jotkut armeijan käyneet ei sitä voi ymmärtää miksi me olemme mitä olemme
        Hmm molemmin puolin asiattomuuksia .. mistäköhän se johtuu mietippä sitä ja kerro se meille ...

• sama
        Doopie kirjoitti:

Saahan täällä mutta etkö ole katsonut näitä keskusteluja kommentteja
        "Sivarit on homoja"
        Ym tällästä .. Tollaset kokonaan veke

"Keskinäisen Kehumisen Kerhona."
        Hmm onkos täällä kehuttu liikoja?
        Täällä jutellaa sivaris ym totaaliudesta onko se kehumista????
        Kerroppa se minulle

Onhan tääällä noita kommentteja molemmin puolin mutta nämä asiattomat kommentit voisi kokonaan suodattaa pois jaksaa täällä keskustella asioista mutta kun jotkut armeijan käyneet ei sitä voi ymmärtää miksi me olemme mitä olemme
        Hmm molemmin puolin asiattomuuksia .. mistäköhän se johtuu mietippä sitä ja kerro se meille ...

Tarkoitin Keskinäisen Kehumisen Kerholla sitä, että jos vain sivari totaalimyönteiset keskustelevat keskenään, siihen se ajautuu.
        Sama homma jos intin käyneet juttelee keskenään.

Voihan keskustella vaikka omaisikin erilaisia mielipiteitä. Eikö sivareidenkin mielestä erilaisuus ole rikkaus?

Asiattomuudet voisi todella jättää pois. Niitä tulee kyllä rintamalinjojen molemmilta puolelta. Tässä esimerkki:

"rasisismia,on saatana koko armeeja. cultural viben ma foom bey,saatana,armeejam takia moni on melko stampusti kotonaankinn.koko höskä on poistettava tästä maasta,ilman vastalauseita.
        kuka nyt jonkun,penan kommenttia "ys,armeeja on itse söövaival" vviitsii kuunnella.Armeeja ei ole koskaan aiheuttanut muuta,kun pahaa.
        Armeeja on itse´paholainen,joka johtaa nuoret harhaan.
        vain bönö räme puoltaa cultural viben pena biisin joxeilua.Itse SÖÖVAIVAL on koko hajba "

Todella rakentava kommentti.

• sama kirjoitti:

Tarkoitin Keskinäisen Kehumisen Kerholla sitä, että jos vain sivari totaalimyönteiset keskustelevat keskenään, siihen se ajautuu.
        Sama homma jos intin käyneet juttelee keskenään.

Voihan keskustella vaikka omaisikin erilaisia mielipiteitä. Eikö sivareidenkin mielestä erilaisuus ole rikkaus?

Asiattomuudet voisi todella jättää pois. Niitä tulee kyllä rintamalinjojen molemmilta puolelta. Tässä esimerkki:

"rasisismia,on saatana koko armeeja. cultural viben ma foom bey,saatana,armeejam takia moni on melko stampusti kotonaankinn.koko höskä on poistettava tästä maasta,ilman vastalauseita.
        kuka nyt jonkun,penan kommenttia "ys,armeeja on itse söövaival" vviitsii kuunnella.Armeeja ei ole koskaan aiheuttanut muuta,kun pahaa.
        Armeeja on itse´paholainen,joka johtaa nuoret harhaan.
        vain bönö räme puoltaa cultural viben pena biisin joxeilua.Itse SÖÖVAIVAL on koko hajba "

Todella rakentava kommentti.

Erilaisuushan on rikkaus kyllä ..
        Mutta juuri nämä asiattomat kommentit
        pitäisi saada pois
        Hmm no mielipiteitähän saa olla tottakai
        Mut miksi ei voi ymmärtää loppujen lopuksi se meneekin siihen et tuleeki "haistakaa piip" Tyylii
        eli ei voi ymmärtää .. Jos vaan pysytään asiallisuuksissa saahan sitä mielipiteensä ilmaista

• sivakoitsia

Sehän vois olla ihan hyvä juttu. Lueskelin tuossa huvikseni noita muutaman kuukauden vanhoja keskusteluja ja ei voi muuta sanoa ku että voihan v---u mitä touhua! Että olishan se ihan hyvä jos pystyis jossain juttelemaan asiallisestikin.

Tosin luultavasti sinne chattiinkin tulis armeijaväkeä ja senhän tietää mitä siitä sitten tulee. Olen kirjotellut tänne vasta pari kertaa, mutta olen huomannut että usein ihan asiallisen keskustelun pilaa joku *perkeleen sivari perseenpyyhkijähomot muuttakaa ruotsiin* -tyylinen kommentti.

• Niih no tarkoituksenahan sielläkin olisi että siellä pyörisi sefu myös mukana kuvioissa ja siellä sentään voidanan hiljentää nämä "armeija-hullu häiriköt"
        Niinh täällä on se onkelma et aina tulee joku ja pilaa keskustelun mie en jotenkin diggaa näist keskustelupalstoista kun tääl ei saa mitenkäänm kuriin näitä häiriköitä jotka kirjoittaavat oman kommenttinsa pilaten keskustelun
        Mutta tavataanko Yhteiskunta huoneessa
        http://chat.suomi24.fi/login.cgi?cid=920&gid=25

• Kelpo Kapteeni

Eikös Setalla jo ole tarjolla kaikenlaisia keskustelu- ja tukiryhmiä teikäläisille? Jollei ole, niin mites olisi huumeidenkäyttäjien tms. kautta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      56
      1244
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      16
      855
    3. 68
      752
    4. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      63
      735
    5. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      704
    6. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      69
      698
    7. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      635
    8. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      585
    9. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      9
      570
    10. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      528
    11. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      520
    12. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      494
    13. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      492
    14. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      483
    15. Pitäisikö seksille asettaa huvivero?

(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen
      Sinkut
      113
      444
    16. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      16
      441
    17. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      36
      435
    18. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      70
      428
    19. Olet pelottava ilme vakavana

Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳
      Ikävä
      26
      427
    20. Kaduttaako kun jätit vastaamatta

Vai oliko tarkoitus satuttaa?
      Ikävä
      34
      414
    Aihe