Chat meille sivareille ja totaaleille?

Elikkäs toi viime thread siihen ei tullut niitä vastauksia joten kysyn uudestaa ketkä käyttää chattiä tääl ja olisko valmis porukka "omaan huoneesee" Jossa voitas jutella asioista
Mei en hirveemmi jaksa ite näitä keskustelu palstoja käytellä niin chatissä olisi mukava vaihella kokemuksia ym jutella kaikkea sivareitten ja totaaleitten kesken ...
ööh tuolla on jo kehitys ideoissa aihe siitä et meille oma huone mut sinnekkään ei ole mitään tullut
Joo jos jokakuta se chat puoli kiinnostaa ja siellä höpöttely
vallataanpa siksi aikaa vaikka tuo Yhteiskunta huone jos vaikka porukka rupeis sinne kerääntymää ja ylläpito huomaisi meidätkin siellä xD

Tossapa on linkki sinne ööh kehitysideat ja tuki puolelle ..
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000004&conference=4500000000001137&posting=22000000009780455

8

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo olisi ihan hyvä idea. Varsinkin täällä yhteiskunta-palstalla nämä sivarit&totaalit palsta on mennyt vähän sellaiseksi että nämä armeijan kannattajat tulevat laittamaan sinne jatkuvasti omia mielipiteitään ja monesti keskustelu menee myös ihan epäasialliseksi.

      • keskustelupalsta

        Eikös täällä saakaan vapaasti keskustella asioista.

        Vai haluatteko pitää tämän palstan
        Keskinäisen Kehumisen Kerhona.

        Asiattomia puheenvuoroja täällä on kyllä rintamalinjan molemmin puolin.


      • keskustelupalsta kirjoitti:

        Eikös täällä saakaan vapaasti keskustella asioista.

        Vai haluatteko pitää tämän palstan
        Keskinäisen Kehumisen Kerhona.

        Asiattomia puheenvuoroja täällä on kyllä rintamalinjan molemmin puolin.

        Saahan täällä mutta etkö ole katsonut näitä keskusteluja kommentteja
        "Sivarit on homoja"
        Ym tällästä .. Tollaset kokonaan veke

        "Keskinäisen Kehumisen Kerhona."
        Hmm onkos täällä kehuttu liikoja?
        Täällä jutellaa sivaris ym totaaliudesta onko se kehumista????
        Kerroppa se minulle

        Onhan tääällä noita kommentteja molemmin puolin mutta nämä asiattomat kommentit voisi kokonaan suodattaa pois jaksaa täällä keskustella asioista mutta kun jotkut armeijan käyneet ei sitä voi ymmärtää miksi me olemme mitä olemme
        Hmm molemmin puolin asiattomuuksia .. mistäköhän se johtuu mietippä sitä ja kerro se meille ...


      • sama
        Doopie kirjoitti:

        Saahan täällä mutta etkö ole katsonut näitä keskusteluja kommentteja
        "Sivarit on homoja"
        Ym tällästä .. Tollaset kokonaan veke

        "Keskinäisen Kehumisen Kerhona."
        Hmm onkos täällä kehuttu liikoja?
        Täällä jutellaa sivaris ym totaaliudesta onko se kehumista????
        Kerroppa se minulle

        Onhan tääällä noita kommentteja molemmin puolin mutta nämä asiattomat kommentit voisi kokonaan suodattaa pois jaksaa täällä keskustella asioista mutta kun jotkut armeijan käyneet ei sitä voi ymmärtää miksi me olemme mitä olemme
        Hmm molemmin puolin asiattomuuksia .. mistäköhän se johtuu mietippä sitä ja kerro se meille ...

        Tarkoitin Keskinäisen Kehumisen Kerholla sitä, että jos vain sivari totaalimyönteiset keskustelevat keskenään, siihen se ajautuu.
        Sama homma jos intin käyneet juttelee keskenään.

        Voihan keskustella vaikka omaisikin erilaisia mielipiteitä. Eikö sivareidenkin mielestä erilaisuus ole rikkaus?

        Asiattomuudet voisi todella jättää pois. Niitä tulee kyllä rintamalinjojen molemmilta puolelta. Tässä esimerkki:

        "rasisismia,on saatana koko armeeja. cultural viben ma foom bey,saatana,armeejam takia moni on melko stampusti kotonaankinn.koko höskä on poistettava tästä maasta,ilman vastalauseita.
        kuka nyt jonkun,penan kommenttia "ys,armeeja on itse söövaival" vviitsii kuunnella.Armeeja ei ole koskaan aiheuttanut muuta,kun pahaa.
        Armeeja on itse´paholainen,joka johtaa nuoret harhaan.
        vain bönö räme puoltaa cultural viben pena biisin joxeilua.Itse SÖÖVAIVAL on koko hajba "

        Todella rakentava kommentti.


      • sama kirjoitti:

        Tarkoitin Keskinäisen Kehumisen Kerholla sitä, että jos vain sivari totaalimyönteiset keskustelevat keskenään, siihen se ajautuu.
        Sama homma jos intin käyneet juttelee keskenään.

        Voihan keskustella vaikka omaisikin erilaisia mielipiteitä. Eikö sivareidenkin mielestä erilaisuus ole rikkaus?

        Asiattomuudet voisi todella jättää pois. Niitä tulee kyllä rintamalinjojen molemmilta puolelta. Tässä esimerkki:

        "rasisismia,on saatana koko armeeja. cultural viben ma foom bey,saatana,armeejam takia moni on melko stampusti kotonaankinn.koko höskä on poistettava tästä maasta,ilman vastalauseita.
        kuka nyt jonkun,penan kommenttia "ys,armeeja on itse söövaival" vviitsii kuunnella.Armeeja ei ole koskaan aiheuttanut muuta,kun pahaa.
        Armeeja on itse´paholainen,joka johtaa nuoret harhaan.
        vain bönö räme puoltaa cultural viben pena biisin joxeilua.Itse SÖÖVAIVAL on koko hajba "

        Todella rakentava kommentti.

        Erilaisuushan on rikkaus kyllä ..
        Mutta juuri nämä asiattomat kommentit
        pitäisi saada pois
        Hmm no mielipiteitähän saa olla tottakai
        Mut miksi ei voi ymmärtää loppujen lopuksi se meneekin siihen et tuleeki "haistakaa piip" Tyylii
        eli ei voi ymmärtää .. Jos vaan pysytään asiallisuuksissa saahan sitä mielipiteensä ilmaista


    • sivakoitsia

      Sehän vois olla ihan hyvä juttu. Lueskelin tuossa huvikseni noita muutaman kuukauden vanhoja keskusteluja ja ei voi muuta sanoa ku että voihan v---u mitä touhua! Että olishan se ihan hyvä jos pystyis jossain juttelemaan asiallisestikin.

      Tosin luultavasti sinne chattiinkin tulis armeijaväkeä ja senhän tietää mitä siitä sitten tulee. Olen kirjotellut tänne vasta pari kertaa, mutta olen huomannut että usein ihan asiallisen keskustelun pilaa joku *perkeleen sivari perseenpyyhkijähomot muuttakaa ruotsiin* -tyylinen kommentti.

      • Niih no tarkoituksenahan sielläkin olisi että siellä pyörisi sefu myös mukana kuvioissa ja siellä sentään voidanan hiljentää nämä "armeija-hullu häiriköt"
        Niinh täällä on se onkelma et aina tulee joku ja pilaa keskustelun mie en jotenkin diggaa näist keskustelupalstoista kun tääl ei saa mitenkäänm kuriin näitä häiriköitä jotka kirjoittaavat oman kommenttinsa pilaten keskustelun
        Mutta tavataanko Yhteiskunta huoneessa
        http://chat.suomi24.fi/login.cgi?cid=920&gid=25


    • Kelpo Kapteeni

      Eikös Setalla jo ole tarjolla kaikenlaisia keskustelu- ja tukiryhmiä teikäläisille? Jollei ole, niin mites olisi huumeidenkäyttäjien tms. kautta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe