Pitääkö muuten paikkaansa, että armeijassa aamupaska pitää vääntää minuutissa? Jos minulla menee keskimäärin tunti aamutoimiin, niin millä helvetillä mä supistan kaiken tarpeellisen 1/60 osaan? Mahdotonta ja jos näin on niin menen kyllä varmasti sivariin tai mielummin vaikka linnanjuhliin, taitaa päästä kaiken helpoimmalla.
1 minuutin aamupaska
40
6732
Vastaukset
- inttiin vaan
kyl se maha tottuu uuteen rytmiin..
aamulla on valittava peseekö hampaat vai käykö paskalla.
illalla voi sitte hoidella paskomiset.
ei muuta ku ajaa pötsiä uuteen rytmiin,
kyl se siitä ku on aluks vähä pienemmällä iltasyömisellä.
kokemuksen äänellä!- Minä ed.
No mikäpä on sanktio, jos sattuukin viivähtämään puoliminuuttia liian kauan vessassa?
Toivottavasti ei mitään ihmeellistä, sillä olen vähän äkkipikainen luonne ja sen jälkeen ketään ei ole enää turvassa.
- Res.
Kelpaa sitten kertoa sukulaisille, että menin sivariin kun pelkäsin paskomista. Ei helv...
Jos ihan tosissasi kysyit, niin kyllä sitä aikaa on enemmän kuin minuutti. Kunhat osaat pukeuta ja muutenkin toimia nopeasti.- Minä
Sukulaisille? Miksi niille mitään täytyisi kertoa?
- iso jorma
Minä kirjoitti:
silloin he voivat nauraa sulle ja paskantaa sun naamallesi !
Paskalla käydessäkin voi sitten sodassa kuolla jollei minuutissa pasko. Onhan se armeija aikamoista perseilyä, johon ei minkään ikäisenä totu.
Eipä ole otettu huomioon sitäkään että jokaisen varusmiehen suoli on erilainen eikä se paska tule jos perse on kipeänä tupakaverien joka öisistä persepanoista!- Anonyymi
iso jorma kirjoitti:
silloin he voivat nauraa sulle ja paskantaa sun naamallesi !
Suomea ei ole minkäänlaisella järjellä järkevää puolustaa. Kuka haluaa vapaaehtoisesti metsään hikoilemaan ja hengästymään, kun voi olla kotonaan. Vitun homo, kun halut johonkin huoneeseen monen muun miehen kanssa nukkumaan ja hikoilemaan, myös samaan suihkuun. Ihan hirveät fantasiat sulla.
- Anonyymi
Minä kirjoitti:
Niin. Ei tarvitse.
- älä hätäile
Armeijassa oppii takuulla tekemään asiat nopeasti.
Itse opin alokasajan jälkeen, paskantamaan nopeasti, käydä pesulla samalla, kiillottaa kengät vasemmalla kädellä, soittaa kotiin. kaikki tämä yhdessä minuutissa ja aikaa jäi vielä tupakan verran yli. - oppia ikä kaikki
...ihan minuutin aikarajaa ole, yhtä urbaani tornihuhu kuin moni muukin...
Jos osaat tehdä punkan kuntoon ja vaatteet sujuvasti päälle, niin pitäisi olla aikaa. Ja jos ei ole sillon aikaa, niin aamupalalta tullessasi on varmasti.
Ja jos ei sekään auta, niin otan kupposellisen armeijan kaffetta, siinä on sellaista "jokakodin putkimiestä", että ei tarvitse istua tuntia.
Alokasaikana on vielä aikaa ihan hyvin käytettävissä, koska teitä ei ole saatu vielä "talon tavoille", sitten myöhemmin voi olla kiirettä, mutta joutaa hyvin.
Itse en ainakaan ole kuullut yhdestäkään joka olisi joutunut paskomaan housuunsa sen takia ettei olisi päässyt asioilleen. Joskus jopa hyvällä säkällä passittivat puolikkaan komppanjaa "paskatauolle", kun ei ollut kaikilla aikaa aamulla ennen sulkeisia.
Huolehdi mielummin siitä, miten jaksat sen kiire odottamaan ja odotetaan kiirettä-asenteen, se voi olla joskus puuduttavaa.
Lunkki paikka ja kaikki hoituu jos osaat ilmaista itsesi oikein.- jääk
Hirveä haloo oli ripesästä toiminasta ensimmäisenä päivinnä.
Päätettin tuvassa pistettiin kännykkä soimaan 15 min ennen herätystä niin jo aikaa riitti aamutoimille. Kyllä sitä sitten oppi heräämään
- paska
rykäisee päivän iloisemmin käyntiin
- Anonyymi
Kusee housuunsa kuin sotilashenkilö hädässä!!
Appuuvva. Apppuuuvvvaaa!
- Tornari05
Kyä näin on. Ei se minuutti vieä mitää mut se hiakkapaperi millä pitää pyyhkii...
- reppuselässä
Tuohon aloitusviestiin vastaan että meillä sissikomppaniassa vuonna -88 piti aamukakka tehdä juostessa.
- komentajavoinopeuttaa
Komentaja ei sentään tarjonnut viskiä laatikostaan nopeuttaakseen juoksuanne?
- Jägsterikuningas
Jägsteri sonti, nukkui ja taisteli polkupyörää ajaessaan. Nykyisin pyörää ei taideta edes jakaa missään varusimmeisille?
- inttimuisto
Huvittavaa, kuinka nuo inttijutut säilyvät samanlaisina vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.
Intti on hieno kokemus ja muuttaa nuorta miestä tai naista paljon positiiviseen suuntaan.
Intissä pärjää hyvin, kun tekee vain sen oman parhaansa ja suhtautuu koulutukseen rakentavasti sekä hurtilla huumorilla. Alokasaika on intin parasta aikaa. ( Jälkeenpäin muistellessa )
Intissä ei keneltäkään vaadita mitään ylivoimaista tai mahdotonta, se on varmaa.
Sivariin menee rassukat ja luuserit, joka heille suotakoon.- JaPas..thousuihin
No sempä takia justiinsa,näitä nysveröitä pelotellaan että BÖÖ,etteivät ne ole miesten haitoilla miesten hommissa.Pysyvät äitin helmoissa kotona,ei niistä ole kaverille auttajaksi(päänsä pistävät pensaaseen).
- kiv-valheita-laitoit
ite maksan vieläki hintaa ku kävin intin ku sen jälkee laukes psykoosi masennukset päälle.
- TurpiinVaanJaKovaa
Intistä pääse nopeasti pois kun nappaa kapiaista kunnolla turpaan ja potkaisee munille kovaa...
- nspöältä
Pääppövammakot. Ette muuhun pysty.
- pionkpspr
Valmistautukaa paskalle lähtöön aikaa viisi minuuttia! Valmistautukaa paskalle lähtöön aikaa kaksiminuuttia! Huomi joukkueittain paskalle mars! Pytylle istu! Paskantaminen alkaa nyt! Paskantaminen päättyy nyt! Pytyltä nouse! Tupiin mars! Suunnilleen noin se meni kun harjoiteltiin ohjatusti paskantamista Parolassa 1980.
- kyvytönluuserisilloin
Silmälasipäistä eli siis 4-silmäistä ei voi missään mielessä päästää ammuntaharjoituksiin tai nyt mihinkään tarkkuusammuntatehtäviin lainkaan, kun näkökyky on jo liian heikko.
Tuskin pärjää missään hallintotehtävissäkään muulloin kuin perusvääpelinä alokkaita tarkastaessa, jos on 4-silmäinen luuseri, ainakaan hallintotehtäviin ei missään nimessä jos on suurennuslasikaan missään vaiheessa apuna, on aivan KYVYTÖN HENKILÖ.- luuserisiellävikisee
Vai kyvytön luuseri olet. No ei yllätä, kun olet huorapäinen ja persepäinen. Ja anustaan hallitsematon PIDÄTYSKYVYTÖN HENKILÖ vieläpä.
- minimaalistabiljardia
Elokuvajutut olisivat varmastikin varusmiehille mukavia, kun viestiporukat nyt saavat "laillisesti netistä" vaikka mitä elokuvia sitten vain halutaankin katsoa joskus, toivomuslistaa oikein sitten viestimiehille että tuollaisia elokuvia ehkä, ja äänestyslipukkeitakin ;D
- tekevätpojistatyttöjä
Tuntuu että armeijassa tehdään nykyään pikkutytöistä homo-poikia, jos ei saa jo pissimiseenkin luvat... ja pitäisi pyytääkin...
- leikkikoulupojillevain
'Aika hauskoja kertomuksia mammanpojilla että minkälaista TODELLINEN ELÄMÄ ON, armeijahan on vain leikkikoulu todelliseen elämään verrattuna...
- kalliitakomeita
Vähän vanhanaikaisia nämä luotien kuorrutuksetkin kun vain Full-Metal-Jacket, pitäisi olla jo Full-Steel-Jacket kaikissa...
FMJ vs FSJ erot pitää opettaa sitten erittäikin kalliita ovat nuo teräsvaipat, mutta niin... - Hairsteed
Ei kannata uskoa ihan kaikkea, mitä armeijasta kerrotaan
- Makkinakki
Meidän tuvassa aamupaskapaineet ratkaistiin sillä, että herättiin puoli tuntia ennen herätystä ja tehtiin tortut tuvan roskakoriin.
Myöhemmin aamupalan jälkeen aina joku vuorollaan kävi roskiksen vaivihkaa tyhjentämässä.
- vtut.paskoist
Tarina tosielämästä: kun sille paskan tulolle ei voinut mitään. Jatkoi silti ampumista.
https://www.youtube.com/watch?v=sHbGsZUsisE- metsässä.koulutettu
Varustevaihto. Siellä on isot pesumyllyt, jotka hoitaa raidat pois.
Sitä ei pidä hävetä. Ja varakalsarit on aina mukana.
Vietin itse metsässä suurimman osan inttiaikaa ... puskapaska.
Eli ulostamisen suhteen, metsäpäiviä pitäisi olla enemmän.
Kassulla keinotekoisesti luotu järjestys on epärealistista.
"Paska katkee nyt!" = vanha vitsi. - Anonyymi
metsässä.koulutettu kirjoitti:
Varustevaihto. Siellä on isot pesumyllyt, jotka hoitaa raidat pois.
Sitä ei pidä hävetä. Ja varakalsarit on aina mukana.
Vietin itse metsässä suurimman osan inttiaikaa ... puskapaska.
Eli ulostamisen suhteen, metsäpäiviä pitäisi olla enemmän.
Kassulla keinotekoisesti luotu järjestys on epärealistista.
"Paska katkee nyt!" = vanha vitsi.Jos pierasee kapteenin edessä, joutuu paskoon vääpelin suuhun!
Näin tapahtui ainakin Iitin komentokeskuksessa.
- helppojuttu
Perse kannattaa rasvata jo illalla tummelilla, jotta aamupaska livahtaa ulos sujuvasti.
- alokas1968
Se ei ole vielä hätä eikä mikään jos se ei alle minuutissa laukea.
Minä tiesin vessan paikan vasta kolmantena palveluspäivänä.
Siellä oli niin pitkä jono ettei varatussa ajassa kaikki ehtineet edes sisällä käymään.
Liian pienen hädän kanssa tuhrattua aikaa, näät. - Anonyymi
Pitkään vääntävät saavat vapautuksen, tai siirron, B-luokkaan.
- Anonyymi
En välillä ehdi ulostaa ennen töitä. Tena housuvaipat kun laittaa ei haittaa vaikka matkalla housuun tulee.
- Anonyymi
Itse kävin armeijan vuonna 1991, eikä silloinkaan paskomisella ollut noin kiire. Eiköhän siihen ole ihan tarpeeksi aikaa, ei ihan yhtä kauaa kuin sivareilla ja palveluksesta vapautetuilla, mutta riittävästi kuitenkin.
Mutta kannattaa sitä vauhtia vähän treenata, jos on tottunut kotioloissa istuskelemaan pöntöllä niin kauan, että on punainen istuinrenkaan jälki reisissä joka istunnon jäljiltä.
Ja jos ei ihan aina saa suoritusta kunnolla maaliin, niin sissipaskalle sitten vaan. Kannattaa vaan pitää litteä rulla paskapaperia taskussa, ettei liian sissihommaksi mene. - Anonyymi
1 minuutin aamupaska tai oikein mikään muukaan millä täällä armeijaan menijöitä pelotellaan ei pidä paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983