Olisin kiinostunut noitten tatuointien sanomasta , oon nähny muutamilla ex "vankila" hepuilla mitä ihmeeelisimpiä tatskoja mm. kyyneleen tatuoituna silmäkulmaan ja se on aiheuttanu mulle pään vaivaa et mikäs sen sanoma on vai tarkottaako se mitään??? ja muutenki oon kiinnostunu noiden tatuointien viesteistä....
Tatuointi
5
267
Vastaukset
- ihmeen viesti
Ei niissä ole mitään viestiä. Turhautuneiden ja tavattoman yksinkertaisten poloisten itsensä koristelu on tarkoitettu vain huomion keräilyyn mutta aiheuttaakin katsojassa vain vatsan väänteitä ja sääliä reppanaa kohtaan.
- niillä
joku viesti on.. mut mikä??
- Rane
niillä kirjoitti:
joku viesti on.. mut mikä??
Viesti on, että kantajalla on jollain tavalla tyhjä päänuppi!!!
- Utelias.
Rane kirjoitti:
Viesti on, että kantajalla on jollain tavalla tyhjä päänuppi!!!
No tuota nyt en tarkottanu, enkä usko et kaikilla kolisee tyhjää, itelläni ei ole mitään kuvia mut monella kaverilla on eikä ne oo mitään tyhjä päitä, vaan tavallisia ihmisiä joilla on tatskoja, mut uteliaisuutaani kyselen niitten viestiä koska ne jokatapauksessa kertoo jotain!!!
Utelias. kirjoitti:
No tuota nyt en tarkottanu, enkä usko et kaikilla kolisee tyhjää, itelläni ei ole mitään kuvia mut monella kaverilla on eikä ne oo mitään tyhjä päitä, vaan tavallisia ihmisiä joilla on tatskoja, mut uteliaisuutaani kyselen niitten viestiä koska ne jokatapauksessa kertoo jotain!!!
ilmiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864