Stasi agenteista

jep jep

Ihmelampaalta asiaa jippiin forumilla:


Vielä ei ole tullut uutta tietoa, mutta Stasin arkistoista löytyvät n. 100-200 suomalaisen ihmisen tiedot. Se on huikea määrä, ottaen huomioon kansamme kokonaisluvun! Näistä ihmisistä moni on syyllistynyt vakavaan rikokseen kaikkia meitä suomalaisia kohtaan. Puhumattakaan lukuisista DDR:n kansalaisista, jotka kärsivät Stasin urkkimisesta.

Tunnetuimmat Stasipellet ovat Oulun yliopiston historian lehtori JOKISALO, SAK:n tiedottaja Riitta JUNTUNEN ja vasemmistoliiton kansanedustaja TIUSANEN. Mukana taisi olla vielä joku muukin, nämä tiedetään NYT.

Arkistot Saksassa ovat tietääkseni julkisia. Suomen SUPO ( epäilemättä poliittisen painostuksen alla ) ei julkistanut asiakirjoja. Jokainen päivä kuitenkin tuo lähemmäs sen, että saamme tietää totuuden näistä suomalaisista miehistä ja naisista, jotka päättivät vakoilla vieraan vallan tiedustelupalvelun laskuun. Periaatteessa kaikki mitä tarvitaan on se, että joku menee Saksaan, lukee arkistot ja kirjoittaa jutun. Suomalaiset tiedotusvälineet eivät ole valtavan innostuneita, saman läpimädän taistolaisen valtaklikin edustajia löytyy toimittajista todella paljon. Mutta ajan kanssa saamme varmasti tietää koko karvaan totuuden. Stasiin kuului moni nykyinen poliittinen, taloudellinen tai kyldyrelli voimahahmo..

Demokratian ja tiedon julkisuuden nimessä STASIJUTTU JULKI, POHJIA MYÖTEN!

7

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä esimerkki samasta saatanan tolliskosta joka nyt Rinnettä vainoaa joka kommentissaan. Siis tuo tolliska S24uomalainen nikillä ja monella monella muulla räpiköivä latvalaho.

      • S24uomlaineN

        Totuus kalahti, mutta tuplataan huolesi avaaja en ole minä. Miksi demareiden Stasikytköksistä ei saisi kertoa. Kerro mikä minun kertomani Rinteen rikos ei pidä paikkaansa? Väitätkö esim. taloyhtiön kavalluksen olevan epätosi?


      • S24uomlaineN kirjoitti:

        Totuus kalahti, mutta tuplataan huolesi avaaja en ole minä. Miksi demareiden Stasikytköksistä ei saisi kertoa. Kerro mikä minun kertomani Rinteen rikos ei pidä paikkaansa? Väitätkö esim. taloyhtiön kavalluksen olevan epätosi?

        Niinpä niin, siinähän väität mitä väität ;)


      • S24uomlaineN
        Chaizzer kirjoitti:

        Niinpä niin, siinähän väität mitä väität ;)

        Et siis pysty kumoamaan Rinteen rikoksia. Miksi sitten möliset? Miltä tuntuu kannattaa taparikollista? Onko sinullakin rikosrekisteri? Vai elätkö VVO:n optioilla?


      • S24uomlaineN kirjoitti:

        Et siis pysty kumoamaan Rinteen rikoksia. Miksi sitten möliset? Miltä tuntuu kannattaa taparikollista? Onko sinullakin rikosrekisteri? Vai elätkö VVO:n optioilla?

        Väitä mitä väität ;)


    • Syyttävä.sormi.demarit

      Tuli demareilla hätä, kuin kusi housuun, kun niitä alkoi tulla.
      Heti piti laittaa piiloon.
      Lipponen sanoi hyvin, että siksi piilotettiin ettei mahdollisesti listalla olevat joudu vaikeuksiin.
      Maanpetturuudesta on yhä kovat tuomiot.
      Se vain ihmeellistä tämä "oikeusvaltio" (HALOSEN SANOIN)
      että itse mahdolliset syylliset sai laitettua rikoksensa piloon, ja sukupolven ajaksi vieläpä.

      Halonen kin oli DDR kemuissa mukana, siinäkin saattaa yksi listalainen olla. Sentään ollut jopa presidenttinä, ja jos listalla, se ei olisi tietänyt hyvää.

      Kyllä ne pistäisi tutkia, jo ihan oikeusvaltio periaatten takia.

    • Anonyymi

      Nämä SAK:n masinoimat poliittiset lakothan toivat taas esille sen faktan että SAK:n edellinen viestintäpäällikkö oli STASI:n agentti / ilmiantaja. Loi varmasti sopivan itäsaksalaisen työpaikkakulttuurin SAK:n viestintään ja se kyllä näkyy?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe