Pari kysymystä afrikkalaisille muslimeille !

Jimbo

Olen nuori afrikkalainen mies ja ihmettelen seuraavaa.
Miten ihmeessä Lontoon pommi-iskuihin on sekaantunut mustia veljiämme? Tarkoitan äskeisellä mustia afrikkalaisia ei SIIS arabeja yms.
Mitä hemmettiä he luulevat saavuttavansa taistelemalla toisten sotaa (tässä tapauksessa länsimaalaisten ja arabeiden sotaa)
Herätys! Ettekö te tajua mustat muslimit, että kohta kaikkien mustien afrikkalaisten maine on vaarassa ja meitä aletaan pitää terroristeina siinä missä arabeitakin ?
Toivoisin kommenteja erityisesti mustilta muslimeilta esim. somaleilta, sudanilaisilta jne.

26

1994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magi11

Vastaus jimbolle!

Itse olen somali ja tuomitsen Lontoon itsemurhapommeihin, mutta jos todellakin olet afrikalainen niin et tiedä paljon mitään afrikansta.

Ensinäkin jokainen somali tiettää yli viidenkymmenen isoisänsä nimeä ulkoa ja jotkut heimot ovat jopa profeetta Mohemedin jälkiläisiä. Olemme Afrikalaisia mutta juureltamme olemme arabeja.Somalit ja pohjois Sudanin asukkaat ovat arabeja. Toisinnäkin, jos puhutaan muslimeista ylipätäänn, niin ne ovat veljia toisilleen ja niiden rotu on islam.Jos pelkäät että muitta afrikkalaisia luulaan somaleiksi niin sanoisin vain sokea luulisi.

Kun sanoit et olet nuori ja afrikkalainen, niin kerron sinulle pikku tarinan.

Olipa kerran joukko mustia afrikkalaisi, joitta lastetiin alastomina laivoihin niinkuin eläimet. Niitä tuottiin orjuttaakseen eräseen maahan, matkalla kuoli yli 1\3. Ne kääntyivät kristetyksi, mutta se ei autanu. Kirkoissa ne paloivat elävinä ja ne tulivat hitetyksi jukisella paikoilla, koko perhe meni katsomaan miten niitä tappetiin. Nyt ne puhuu kristettyjen puolesta. Oletpa kuinka kristetty ja perseen nuoleskelija niin niille olet orjaa.

• jake_waits

Mitä hittoa teet täällä vihaamiesi valkoihoisten maassa? Keräätkö vihaasi, kunnes räjähtää?

An eye for an eye = land of the blind.

• Jimbo

Turha sun on tulla sanomaan, että tiedänkö mitään Afrikasta. Riittää kun katson peiliin. Näen siinä 100 % afrikkalaisen ja olen ylpeä siitä.
      Miten muuten sinä ? Mitä sinä näet peilistä ? Arabinko ? Näkevätkö silmäsi peilistä valkoisen miehen ? Vaikka sä haluaisit olla enemmän muslimi kuin afrikkalainen, rotuasi et voi vaihtaa, muista se.
      Luulet ehkä että arabit/muslimit pitävät susta uskontosi vuoksi, mutta heidän silmissään olet samanlainen N kuin euroopalaistenkin silmissä. Joten kysyn sinulta vielä kerran, miksi taistella heidän taisteluaan? Miksi olet heidän puolellaan? He käyttivät niitä afrikkalaisia vain hyväkseen. Etkö tajua sitä? Tulisivatko mielestäsi bagdadilaiset mogadishulaisten avuksi sodan syttyessä? Epäilen kyllä.
      Jos eurooppalaiset ja arabit lahtaavat toisensa miksi sekaantua siihen? Eikö afrikkalaisia halveksita nykyajan Euroopassa jo tarpeeksi? Pitääkö vielä sitä saada otsaansa terroristin leimaa?
      Ai niin se mikä sanoit orjuudesta ja Klux klux klanista yms. on totta, mutta ketkä myivät niitä afrikkalaisia orjiksi eurooppalaisille? ARABIT !!! Entäs luuletko että, esim. Saudi-Arabiassa seka-avioliitot mustien miesten ja arabinaisten kesken ovat sallittuja? EI !!! Joten se siitä, sun ystäväkansastasi ...

• jake_waits

"Jos eurooppalaiset ja arabit lahtaavat toisensa miksi sekaantua siihen?"

Valaisevaa suhtautumista turvapaikan antaneeseen maahan.

• jake_waits

"ketkä myivät niitä afrikkalaisia orjiksi eurooppalaisille? ARABIT !!!"

Aivan oikein huomattu - nimenomaan muslimiarabit.

• jake_waits

Tämän päivän Sudanissa valtaa pitävät arabit näyttävät käytännössä, kuinka paljon he arvostavat mustia suufiveljiään.

• jake_waits
        jake_waits kirjoitti:

Tämän päivän Sudanissa valtaa pitävät arabit näyttävät käytännössä, kuinka paljon he arvostavat mustia suufiveljiään.

Tiedät kai, että puhun Darfurin kansanmurhasta.

• Jimbo

Kirjoituksesi lopussa ,Magi11, puhuit vielä afrikkalaisista kristityistä kielteiseen sävyyn. Mitä väliä sillä on mitä uskontoa ihminen tunnustaa ? Näinkö te ajattelette teidän moskeijoissannne toisia uskontoja tunnustavista afrikkalaisista ? Että he ovat eurooppalaisten perseennuolijoita ja kätyreitä ? En voi muuta kuin ihmetellä moista ajatusmaailmaa.
        Itse en esim. kuulu mihinkään uskontokuntaan, silti en tuomitse ketään uskonnon perusteella.
        Kyse oli vain siitä, että mitä useampi pommi lähtee mustan miehen käsistä, sitä enemmän ennakkoluulot kasautuvat hänen harteilleen.
        Pommit eivät ole keino sopeutua täkäläiseen yhteiskuntaan vaan avainsana on sopeutuminen. Siihen kuuluu sellaiset asiat kuin kielen opiskelu, työpaikan saanti, kulttuurin omaksuminen yms.
        Jos se ei onnistu, ei saa lannistua vaan on yritettävä vielä voimakkaammin.
        Minullakin oli suuria vaikeuksia löytää esim. työpaikkaa puhumattakaan vuokra-asunnosta, N-sanaa olen kuullut lukemattomia kertoja ja niin poispäin, mutta silti en antanut sen lannistaa itseäni.
        Tiedätkö miksi ? Koska pidin aina kirkkaana mielessä sen tosiasian, että tämä ei ole minun maa eikä koskaan tule olemaan. Toisin sanoen maassa maan tavalla. On kestettävä vastoinkäymiset tai lähdettävä.
        Eli, jos täällä ei kelpaa olla, kukaan ei ole estämässä paluutani Afrikkaan. Ulkomaalaisina meillä ei ole oikeutta sanella, miten Suomessa pitäisi elää siksi paras keino juurtua on sopeutuminen. Se on paljon parempi ratkaisu kuin pommit tai lokeroituminen omiin ahdasmielisiin ympyröihin.

• Jimbo
        jake_waits kirjoitti:

"Jos eurooppalaiset ja arabit lahtaavat toisensa miksi sekaantua siihen?"

Valaisevaa suhtautumista turvapaikan antaneeseen maahan.

Kerro yksikin järkevä syy miksi afrikkalaisten pitäisi sekaantua eurooppalaisten ja arabien välisiin kahnauksiin ? Varsinkaan kun kumpikaan rotu ei oikein tykkää meikäläisistä ....

• jake_waits
        Jimbo kirjoitti:

Kerro yksikin järkevä syy miksi afrikkalaisten pitäisi sekaantua eurooppalaisten ja arabien välisiin kahnauksiin ? Varsinkaan kun kumpikaan rotu ei oikein tykkää meikäläisistä ....

Oletko saanut Suomelta kodin, työtä, sosiaalitukea, turvapaikan Afrikan maan vainoilta? Onko Suomi huolehtinut, että sinulla on lain mukaan mahdollisuus tasa-arvoiseen kohteluun, terveydenhuoltoon ja vapauteen?

Onko sinulla yksikin järkevä syy, miksi et puolustaisi tätä maata, joka on antanut sinulle kodin ja turvan?

Miksi haluat välttämättä sotkea rodun mukaan?
        Rodulla ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä. Minä en katso ihmisen pintaan vaan sydämeen. Arvostan lojaalisuutta.

• Jimbo
        jake_waits kirjoitti:

Oletko saanut Suomelta kodin, työtä, sosiaalitukea, turvapaikan Afrikan maan vainoilta? Onko Suomi huolehtinut, että sinulla on lain mukaan mahdollisuus tasa-arvoiseen kohteluun, terveydenhuoltoon ja vapauteen?

Onko sinulla yksikin järkevä syy, miksi et puolustaisi tätä maata, joka on antanut sinulle kodin ja turvan?

Rodulla ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä. Minä en katso ihmisen pintaan vaan sydämeen. Arvostan lojaalisuutta.

En tullut tänne pakolaisena vaan vaimoni perässä. (Kaikki mustat eivät ole pakolaisia, Jake Waits)Olen saanut suomen kansalaisuuden. Olen käynyt armeijan( Sain muuten kessun natsat) Käyn töissä
        (tosin en paista kebabeja tai toimi siivojana, petyitkö Jake Waits ?) Maksan veroni Suomeen ja äänestän suomalaisia ehdokkaita ( ei ulkomaalaisia ehdokkaita niin kuin Jake Waits varmaankin luulee) ja mikä tärkeintä vaikka olen afrikkalainen 101%-sti, jos pilli soisi, en epäröisi hetkeäkään käydä sotaa Suomen puolesta, sillä se on vähintä mitä tälle maalle voin tehdä.
        ( Ihmetteletkö sitäkin Jake Waits?)

Mutta tämä ei taida riitäkään Jake Waitsille vaan minun pitäisi hänen mielestään mennä hänen luokseen kukkalähetystön kera ja polvistua hänen eteensä ja kiittää, että saan olla HÄNEN maassaan.Eikö niin Jake Waits? Vasta silloin mielesi saisi rauhan.

• Monta myyjää
        jake_waits kirjoitti:

"ketkä myivät niitä afrikkalaisia orjiksi eurooppalaisille? ARABIT !!!"

Aivan oikein huomattu - nimenomaan muslimiarabit.

Arabialaiset orjakauppiaat veivät mustia orjiksi pääsääntöisesti arabian niemimaalle. Tämä orjuus oli huomattavasti vähäisempää kuin eurooppalaisten harjoittama orjakauppa läntisessä Afrikassa. Läntisen Afrikan orjakauppaa osallistuivat sikäläiset heimot ottivat vihollisheimojen jäseniä vangeiksi ja toimittivat eurooppalaisille orjakauppiaille.

Orjuus oli yleistä monen heimon keskuudessa Afrikassa muutenkin - vihollisheimon jäseniä alistettiin orjiksi. Vastaanvanlainen orjuus oli feodaaliajalla yleistä myös Euroopassa ja Venäjällä orjuus jatkui vielä kauemmin. Amerikan mantereelle tapahtuneen väestönsiirron kaltaista ei sen sijaan ole tapahtunut missään muualla eivätkä orjuuden seuraukset ole olleet yhtä huonot muualla kuin Afrikassa.

• salme
        Jimbo kirjoitti:

Kirjoituksesi lopussa ,Magi11, puhuit vielä afrikkalaisista kristityistä kielteiseen sävyyn. Mitä väliä sillä on mitä uskontoa ihminen tunnustaa ? Näinkö te ajattelette teidän moskeijoissannne toisia uskontoja tunnustavista afrikkalaisista ? Että he ovat eurooppalaisten perseennuolijoita ja kätyreitä ? En voi muuta kuin ihmetellä moista ajatusmaailmaa.
        Itse en esim. kuulu mihinkään uskontokuntaan, silti en tuomitse ketään uskonnon perusteella.
        Kyse oli vain siitä, että mitä useampi pommi lähtee mustan miehen käsistä, sitä enemmän ennakkoluulot kasautuvat hänen harteilleen.
        Pommit eivät ole keino sopeutua täkäläiseen yhteiskuntaan vaan avainsana on sopeutuminen. Siihen kuuluu sellaiset asiat kuin kielen opiskelu, työpaikan saanti, kulttuurin omaksuminen yms.
        Minullakin oli suuria vaikeuksia löytää esim. työpaikkaa puhumattakaan vuokra-asunnosta, N-sanaa olen kuullut lukemattomia kertoja ja niin poispäin, mutta silti en antanut sen lannistaa itseäni.
        Tiedätkö miksi ? Koska pidin aina kirkkaana mielessä sen tosiasian, että tämä ei ole minun maa eikä koskaan tule olemaan. Toisin sanoen maassa maan tavalla. On kestettävä vastoinkäymiset tai lähdettävä.
        Eli, jos täällä ei kelpaa olla, kukaan ei ole estämässä paluutani Afrikkaan. Ulkomaalaisina meillä ei ole oikeutta sanella, miten Suomessa pitäisi elää siksi paras keino juurtua on sopeutuminen. Se on paljon parempi ratkaisu kuin pommit tai lokeroituminen omiin ahdasmielisiin ympyröihin.

Tälläisia maahanmuuttajia me tarvitaan kuin sinä olet. Mutta ehkä syy onkin siinä ,että et ole pakolainen, vaan maahanmuuttaja (sinun tapauksessasi nainen).

" Ulkomaalaisina meillä ei ole oikeutta sanella, miten Suomessa pitäisi elää siksi paras keino juurtua on sopeutuminen. Se on paljon parempi ratkaisu kuin pommit tai lokeroituminen omiin ahdasmielisiin ympyröihin."

Olet todella fiksu mies ja kunnioitan sinua ajatusmaailmasi vuoksi.
        Minulla ei ole koskaan ollut mitään väliä minkä rotuinen ihminen on vaan. Onkin eri asia kun meille tulee eri kulttuureja ja he rupeavat sanelemaan sääntöjä kuinka heitä pitää kohdella ja kuinka meidän pitäisi kunnioittaa heidän kulttuuriansa. Jos kulttuuri on sellainen joka ei ole tasa-arvoinen ja siihen kuuluu rikollinen toiminta toisia ihmisiä kohtaan(kivitys , jäsenten leikkaaminen ja moniavioisuus esimerkkeinä)

• salme
        salme kirjoitti:

Tälläisia maahanmuuttajia me tarvitaan kuin sinä olet. Mutta ehkä syy onkin siinä ,että et ole pakolainen, vaan maahanmuuttaja (sinun tapauksessasi nainen).

" Ulkomaalaisina meillä ei ole oikeutta sanella, miten Suomessa pitäisi elää siksi paras keino juurtua on sopeutuminen. Se on paljon parempi ratkaisu kuin pommit tai lokeroituminen omiin ahdasmielisiin ympyröihin."

Olet todella fiksu mies ja kunnioitan sinua ajatusmaailmasi vuoksi.
        Minulla ei ole koskaan ollut mitään väliä minkä rotuinen ihminen on vaan. Onkin eri asia kun meille tulee eri kulttuureja ja he rupeavat sanelemaan sääntöjä kuinka heitä pitää kohdella ja kuinka meidän pitäisi kunnioittaa heidän kulttuuriansa. Jos kulttuuri on sellainen joka ei ole tasa-arvoinen ja siihen kuuluu rikollinen toiminta toisia ihmisiä kohtaan(kivitys , jäsenten leikkaaminen ja moniavioisuus esimerkkeinä)

Vielä toivon sinulle ja perheellesi hyvää jatkoa ja voimia kestää vääränlainen rasismi.:-)

• salme kirjoitti:

Vielä toivon sinulle ja perheellesi hyvää jatkoa ja voimia kestää vääränlainen rasismi.:-)

mielenkiinnosta: millaista on oikeanlainen rasismi??!

• pera
        Jimbo kirjoitti:

Olen itsekin samaa mieltä, että asettuminen yhteiskuntaan vaatii työtä ja halua myös maahanmuuttajalta. Tärkeimpiä juttuja siihen on juuri nämä sinun mainitsemasi asiat. Arabeilla on tapana ghettoutua tänne. Se johtuu monesti siitä, että heillä ei ole tarpeeksi halua integroitua yhteiskuntaa, koska heille oma uskonto ja kulttuuri on tärkeämpi asia.(Monesti muslimit pitävät itseään muita parempina ihmisinä)
        No mutta toivon sulle onnea elämässä ja sopeutumisessa.
        Tsemppiä, äläkä tosiaan anna rasistihuutelijoiden pilata elämääsi.

• salme
        karvapää kirjoitti:

Vääränlainen rasismi on helpompi käsittää, koska silloin ennakkoluulo ja toisen ihmisen tuomitsemiseen ei ole ei ole syytä.
        jos ajatellaan "oikeanlainen rasismi" voidaan siitä ottaa ensimmäinen sana pois.
        Eli, toisin sanoen jos joku ihminen tekee tai ajattelee jotain sellaista mikä ei ole ihmisarvoa kohentavaa. Myös jos se on luokkaavaa toisia ihmisiä kohtaan. Jätetään tästä nyt kuitenkin oma mielipiteeni pois, koska ne em.asiat on eri ihmisillä erilaisia.

• jake_waits
        Jimbo kirjoitti:

En tullut tänne pakolaisena vaan vaimoni perässä. (Kaikki mustat eivät ole pakolaisia, Jake Waits)Olen saanut suomen kansalaisuuden. Olen käynyt armeijan( Sain muuten kessun natsat) Käyn töissä
        (tosin en paista kebabeja tai toimi siivojana, petyitkö Jake Waits ?) Maksan veroni Suomeen ja äänestän suomalaisia ehdokkaita ( ei ulkomaalaisia ehdokkaita niin kuin Jake Waits varmaankin luulee) ja mikä tärkeintä vaikka olen afrikkalainen 101%-sti, jos pilli soisi, en epäröisi hetkeäkään käydä sotaa Suomen puolesta, sillä se on vähintä mitä tälle maalle voin tehdä.
        ( Ihmetteletkö sitäkin Jake Waits?)

Mutta tämä ei taida riitäkään Jake Waitsille vaan minun pitäisi hänen mielestään mennä hänen luokseen kukkalähetystön kera ja polvistua hänen eteensä ja kiittää, että saan olla HÄNEN maassaan.Eikö niin Jake Waits? Vasta silloin mielesi saisi rauhan.

En missään kohdassa väittänyt sinun olevan enkä väittänyt tietäväni tai luulevani sinun olevan turvapaikanhakija. Sen vuoksi juuri, ettei tulisi stereotyyppistä käsityksiä, luettelin erilaisia mahdollisuuksia, joita Suomi maana tarjoaa ulkomailta tulleille suomenkansalaisiksi pyrkiville.

Sinä kysyit minulta, miksi "afrikkalaisten pitäisi sekaantua eurooppalaisten ja arabien välisiin kahnauksiin?" ja minä vastasin, että afrikkalaisten olisi oltava lojaalisia Euroopalle, eikä islamille, jos he ovat anoneet ja saaneet Euroopan kansalaisuuden. Suomihan kuuluu Eurooppaan. Euroopan afrikkalaisten tulisi puolustaa Eurooppaa arabiterroristeja vastaan.

Jos näin teet, niin hyvä on. Keskustelun voi minun osaltani päättää tähän, eikä minulla ole mitään sinua vastaan, vaikka niin selvästi olet kuvitellutkin.

Rotukysymykset näyttävät olevan teille afrikkalaisille jotenkin erityisen lähellä sydäntä.

• jake_waits
        Monta myyjää kirjoitti:

Arabialaiset orjakauppiaat veivät mustia orjiksi pääsääntöisesti arabian niemimaalle. Tämä orjuus oli huomattavasti vähäisempää kuin eurooppalaisten harjoittama orjakauppa läntisessä Afrikassa. Läntisen Afrikan orjakauppaa osallistuivat sikäläiset heimot ottivat vihollisheimojen jäseniä vangeiksi ja toimittivat eurooppalaisille orjakauppiaille.

Orjuus oli yleistä monen heimon keskuudessa Afrikassa muutenkin - vihollisheimon jäseniä alistettiin orjiksi. Vastaanvanlainen orjuus oli feodaaliajalla yleistä myös Euroopassa ja Venäjällä orjuus jatkui vielä kauemmin. Amerikan mantereelle tapahtuneen väestönsiirron kaltaista ei sen sijaan ole tapahtunut missään muualla eivätkä orjuuden seuraukset ole olleet yhtä huonot muualla kuin Afrikassa.

Kerrotko kaikille, mikä maa viimeisenä suostui virallisesti orjuuden kieltämiseen ja milloin?

• jake_waits
        karvapää kirjoitti:

erotteletko ihmiset muslimeihin ja ei-muslimeihin?

Muslimit eivät ole rotu, tiedämme sen. Haluankin vastauksellasi vain osoittaa sen, että islamin ideologia on diskriminoivaa.

Ei-muslimille voit toki valehdellakin!

• Jimbo
        jake_waits kirjoitti:

En missään kohdassa väittänyt sinun olevan enkä väittänyt tietäväni tai luulevani sinun olevan turvapaikanhakija. Sen vuoksi juuri, ettei tulisi stereotyyppistä käsityksiä, luettelin erilaisia mahdollisuuksia, joita Suomi maana tarjoaa ulkomailta tulleille suomenkansalaisiksi pyrkiville.

Sinä kysyit minulta, miksi "afrikkalaisten pitäisi sekaantua eurooppalaisten ja arabien välisiin kahnauksiin?" ja minä vastasin, että afrikkalaisten olisi oltava lojaalisia Euroopalle, eikä islamille, jos he ovat anoneet ja saaneet Euroopan kansalaisuuden. Suomihan kuuluu Eurooppaan. Euroopan afrikkalaisten tulisi puolustaa Eurooppaa arabiterroristeja vastaan.

Jos näin teet, niin hyvä on. Keskustelun voi minun osaltani päättää tähän, eikä minulla ole mitään sinua vastaan, vaikka niin selvästi olet kuvitellutkin.

Rotukysymykset näyttävät olevan teille afrikkalaisille jotenkin erityisen lähellä sydäntä.

"Euroopan afrikkalaisten tulisi puolustaa Eurooppaa arabiterroristeja vastaan." Näinhän sinä sanoit, eikö niin ?

Ensinnäkin terrorismia vastaan taistelu kuuluu virkavallalle esim. salaisille palveluille ja poliisiviranomaisille eikä yksityishenkilöille(tässä tapauksessa minulle) saatikka asevelvollisuusarmeijoille.

Toiseksi ainoa todellinen vaara Suomessa tällä hetkellä eivät ole islamilaiset itsemurhapommittajat vaan ITÄNAAPURI.Se on taas sellainen vaaraa, jota vastaan olisin valmis taistelemaan Suomen aseväessä(huom. ei yksityishenkilönä)

Keskustelun avauksessa kyseenalaistin vain sitä, että minkä ihmeen takia afrikkalaiset menevät sekaantumaan asioihin, jotka eivät kuulu heille? Siitä seuraa vaan lisää rasismia, kun ihmiset alkavat pitää afrikkalaisiakin arabiterroristeina.Ikäänkuin afrikkalaiset eivät joutuisi jo nyt kohtaamaan tarpeeksi ennakkoluuloja.

Minusta ei ole mitään pahaa siinä, että haluaa pysyä puolueettomana tässä länsimaat vs. arabit selkkauksessa, olkoonkin, että asun Euroopassa.

Vaikka asettautuisinkin jommalle kummalle puolelle
        mitä se loppujen lopuksi auttaisi? Loppuisiko terrorismin vastainen sota siihen? Tulisivatko eurooppalaiset tai arabit yhtään sen suvaitsemmaisiksi afrikkalaisia kohtaan?
        Veikkaan, että ei. Molempien silmissä afrikkalainen on aina ei-tervetullut N.

Siksi,en voi ymmärtää niitä afrikkalaisia, jotka laittoivat pommeja jonkun toisen rodun vuoksi tässä tapauksessa arabien.

• Jimbo
        Jimbo kirjoitti:

"Euroopan afrikkalaisten tulisi puolustaa Eurooppaa arabiterroristeja vastaan." Näinhän sinä sanoit, eikö niin ?

Ensinnäkin terrorismia vastaan taistelu kuuluu virkavallalle esim. salaisille palveluille ja poliisiviranomaisille eikä yksityishenkilöille(tässä tapauksessa minulle) saatikka asevelvollisuusarmeijoille.

Toiseksi ainoa todellinen vaara Suomessa tällä hetkellä eivät ole islamilaiset itsemurhapommittajat vaan ITÄNAAPURI.Se on taas sellainen vaaraa, jota vastaan olisin valmis taistelemaan Suomen aseväessä(huom. ei yksityishenkilönä)

Keskustelun avauksessa kyseenalaistin vain sitä, että minkä ihmeen takia afrikkalaiset menevät sekaantumaan asioihin, jotka eivät kuulu heille? Siitä seuraa vaan lisää rasismia, kun ihmiset alkavat pitää afrikkalaisiakin arabiterroristeina.Ikäänkuin afrikkalaiset eivät joutuisi jo nyt kohtaamaan tarpeeksi ennakkoluuloja.

Minusta ei ole mitään pahaa siinä, että haluaa pysyä puolueettomana tässä länsimaat vs. arabit selkkauksessa, olkoonkin, että asun Euroopassa.

Vaikka asettautuisinkin jommalle kummalle puolelle
        mitä se loppujen lopuksi auttaisi? Loppuisiko terrorismin vastainen sota siihen? Tulisivatko eurooppalaiset tai arabit yhtään sen suvaitsemmaisiksi afrikkalaisia kohtaan?
        Veikkaan, että ei. Molempien silmissä afrikkalainen on aina ei-tervetullut N.

Siksi,en voi ymmärtää niitä afrikkalaisia, jotka laittoivat pommeja jonkun toisen rodun vuoksi tässä tapauksessa arabien.

Käsi sydämellä Jake Waits, kun vastaat seuraavaan kysymykseen.
        Räjäyttäisitkö itsesi ja monta muuta ihmistä jonkin vieraan rodun vuoksi, esim. kiinalaisten vuoksi ?

• arabityttö
        jake_waits kirjoitti:

Nyt tuli sun suusta tais ori sormista hulluin lause ikinä: "en katso ihmisen pintaan vaan sydämeen"!!!!!!!! Hahahahahahahahahhahah

Ja samaan aikaan haukut meidät kaikki muslimit alimpaan helvettiin tietämättä meistä ja tuntematta meitä lainkaan.

Kuule jake, miksi sun pitää puuttua joka keskusteluun typerillä kommenteillasi?

Oletko nyt uusi Jeps-mies? Taidat olla

• VAIN JIMBOLLE

Kuule Jimbo!

Katsoin peiliin ja pidän itseäni enemmän arabialaisena kuin nigerialaisena tai kongolaisena.
        Arabien ihonväri muuttuu sen mukaan kun tullaan etelään päin esim. Lebanonilaiset ovat plondeja, Omanilaset tummia, marokolaiset kihara hiuksisia.
        Minä itse kävin Saudi-Arabiassa ja moni oikea saudit oli minua tummempi.

Tulisivatko mielestäsi bagdadilaiset mogadishulaisten avuksi sodan syttyessä?

Kun USA tuli mogadhishuun, siinä oli tuhansia bagdhadhilaisi jotka tulivat tailtelmaan mogadhishun puolesta.

Tiesitkö että minun hemolla on jus bagdhadhista.

"Ai niin se mikä sanoit orjuudesta ja Klux klux klanista yms. on totta, mutta ketkä myivät niitä afrikkalaisia orjiksi eurooppalaisille? ARABIT !!"

Minun vastaus tästä kommentista on et sinulta on jäänyt historian tunnit vähiks. Afrikalais kuninkaat myivät ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

" Eikö afrikkalaisia halveksita nykyajan Euroopassa jo tarpeeksi?"

voi,voi Tällä lauseella halveksit jo itseäsi ja se miksi ne pitää sinua ennemän kui minua.

sorry mutta meillä ole mitään yhteistä!

Somalit,Eretrialaiset ja Pohjoi-Sudanilaiset ovat arabeja.

• jake_waits
        Jimbo kirjoitti:

Käsi sydämellä Jake Waits, kun vastaat seuraavaan kysymykseen.
        Räjäyttäisitkö itsesi ja monta muuta ihmistä jonkin vieraan rodun vuoksi, esim. kiinalaisten vuoksi ?

"Käsi sydämellä Jake Waits, kun vastaat seuraavaan kysymykseen.
        Räjäyttäisitkö itsesi ja monta muuta ihmistä jonkin vieraan rodun vuoksi, esim. kiinalaisten vuoksi ?"

Käsi sydämellä: en räjäyttäisi.

Aika vieras asia minulle tuo kysymäsi juttu, mutta koska olet kirjoittanut muuten hyvin, niin vastaan nyt, vaikka olisinkin lähinnä toivonut sinun ymmärtäneen, etten minä räjäyttäisi yhtään mitään.

Vielä kerran, nuo rotukysymykset eivät näyttele elämässäni tärkeää osaa.

Mielestäni toit kuitenkin esille erittäin hyvän huomion aloituksellasi. Miksi afrikkalainen suorittaa itsemurhaiskun Lontoossa Irakin arabien vuoksi?

Syynä on islam ja muslimiveljeys.

Muun muassa Beslanissa oli arabeja avustamassa tsetseenejä lasten tappamisessa.

Syy on islamissa, siinä mitä se opettaa, ja syy on myöskin ihmisissä, jotka toteuttavat sen, mitä islam opettaa. Jos islam ei opetattaisi vääräuskoisten tappamista ja joku vastoin islamia tappaisi, syy olisi pelkästään henkilössä. Mutta kun näin ei ole, vaan islam opettaa tappamaan. Tappaminenkaan ei ole pakko - vaan ainoastaan mahdollisuus kuten useamman kuin yhden vaimon ottaminen tai esipuberteettisen tytön naiminen.

Jotkut karvapäät eivät millään ymmärrä, että tällainen mahdollisuus on perseestä.

• Milleeri

Mukava nähdä että tummienkin puheessa kuuluu järjen sana.

Se on kohta niin että nähdään pian muslimeiksi naksahtaneita, vajaa-älyisiä ja moniongelmaisia valkoihoisiakin muslimiterroristeja...jos et ole huomannut niin suomessakin on yllättävän paljon järjelle tavalla tai toisella selkänsä kääntäneitä ihmisiä..ja tyhmiä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8666
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      3021
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      16
      1413
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1038
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      68
      1017
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      975
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      62
      940
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      923
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      880
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      864
    Aihe