kiusasiko pettaja sinua. Kerro tarinasi!

kyllä mua

ja sen aineet meni pipariksi. Ope vaihtui ja tuli hyvä/kiitettäviä ja elämä alkoi taas maistua. Kuka valvoo oppilaan oikeuksia ja pelkotiloja koulussa?

4

561

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkäämäön oppilas

Koulussa muodollisesti ollaan valvovinaan oppilaan etuja mutta paskat niitä kukaan siellä valvo kuin oppilas itse.

Oppilailla on jopa valtuus järjestää opettajastaan adressi jos ei opettajaan olla tyytyväisiä. Itse olen 2 kertaa ollut koulussa kun näin ollaan minun luokallani saatu tehtyä. Kuitenkin eräs todella ilkeä Englanninopettaja on edelleenkin siellä Helsingissä Suutarilan ylä-asteella sekä lukiossa opettajana. Tämä 180-kiloinen nainen kiusaa edelleen jokaista luokan heikoimmannäköistä poikaa.

• täys

mulkkuja

• pemo

Opettajat, poliisit, pastorit, tuomarit ja kaiken maailman firmojen pomot. Ylipäänsä kaikki jolla on vähänkin valtaa tai auktoriteettia on mulkkuja.

Anarkia rulez! eiks jeeeeeee....

• Kyllä ylä-asteella oli jos jonkin sortin opettajaa.Oli eräs jolle rehtori oli antanut varmaankin ties kuinka monta varoitusta ja opetuskieltoa mutta ei vaan näyttänyt tekevän mitään kyseisen naisopettajan erottamiseksi koulusta.Tämän opettajan perusperiaatteisiin kuului oppilaiden nolaaminen ja julkinen nöyryyttäminen esim.jos joltakin oli jäänyt purkka suuhun ja naikkonen huomasi sen hän saattoi laittaa purkan otsaan ja pistää luokan eteenseisomaan!

Itselläni tätä kyseistä muijaa ei onneksi ollut opettamassa mutta veljélläni kylläkin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5489
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      55
      3647
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      3005
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2201
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1976
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      298
      1889
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1616
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1397
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1363
    Aihe