Hyvää... :)

huomenta.....:))

20

973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otso

huomenta...

• sinulle myös...:))

• Otso
        BBrunetti kirjoitti:

sinulle myös...:))

danke!

• Otso kirjoitti:

danke!

jokos sitä on aamukahvit hörpitty...?:))

• Otso
        BBrunetti kirjoitti:

jokos sitä on aamukahvit hörpitty...?:))

mennessä jo monetkin kahvit..Ja hyvää oli..

• yksitypy

Mikähän ihmeen unitauti minuun on iskenyt??
      Yleensä nukun 5-6 tuntia yössä ja nyt unimäärä on tuplaantunut. Tässähän alkaa jo huolestua :=((((
      Vieläkin nukuttais, mutta en mene enää sänkyyn :=))

• se tää maanantai.......:))))

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

se tää maanantai.......:))))

se, mutta viikko mennyt jo samaa rataa. Tällä menolla ei kyllä herää töihin, kun lomat loppuu.
        Mutta jospa se siitä :=))))

• Otso

ja pilvistä maanataita sulle! Iän myötä unentarve kasvaa!!

• yksitypy kirjoitti:

se, mutta viikko mennyt jo samaa rataa. Tällä menolla ei kyllä herää töihin, kun lomat loppuu.
        Mutta jospa se siitä :=))))

siitä... Sit viimeistään ku ne työt alkaa...:)))

• perskuti

Sitä uneliaisuutta tuntuu olevan liikkeellä täälläkin, aamukuudelta hereillä ja siihen kahvit, mutta sänky vetää puoleensa,...taitaa olla syksyä ilmassa?
        Toisaalta mikäs sen mukavampaa kuin kellahtaa takaisin sänkyyn ja pienet "tirsat" ottaa kun ei minnekkään kiirettä:=))

• yksitypy
        Otso kirjoitti:

ja pilvistä maanataita sulle! Iän myötä unentarve kasvaa!!

se ole juuri toisinpäin?? Minä ilmeisesti alan olla nuortumaan päin. Katsoin äsken peilistä itseäni, niin näyttikin että olisin kolme kuukautta nuoremman näköinen, kuin eilen :=)))))

• yksitypy
        perskuti kirjoitti:

Sitä uneliaisuutta tuntuu olevan liikkeellä täälläkin, aamukuudelta hereillä ja siihen kahvit, mutta sänky vetää puoleensa,...taitaa olla syksyä ilmassa?
        Toisaalta mikäs sen mukavampaa kuin kellahtaa takaisin sänkyyn ja pienet "tirsat" ottaa kun ei minnekkään kiirettä:=))

ajatellakin. Mutta minullakin tässä koko ajan mielessä, et pitäis tehdä jotain. Lähteä kauppaan, siivota jotain jne. Tällaisesta ajattelutavasti täytyis päästä.
        Ehkä me naiset olemme vielä pahempia ajattelemaan että on melkein syntiä, kun on tekemättä mitään.
        Mutta jos tässä vähitellen oppis vielä jotain uusiakin tapoja kun yrittää :=)))))

• Otso
        yksitypy kirjoitti:

se ole juuri toisinpäin?? Minä ilmeisesti alan olla nuortumaan päin. Katsoin äsken peilistä itseäni, niin näyttikin että olisin kolme kuukautta nuoremman näköinen, kuin eilen :=)))))

se taisikin olla.. Nuortumisesi johtuu kyllä polttamisen lopettamisesta?? Lopetithan sinä?

• yksitypy
        Otso kirjoitti:

se taisikin olla.. Nuortumisesi johtuu kyllä polttamisen lopettamisesta?? Lopetithan sinä?

se on nyt kerrasta poikki. Ja minullehan se luulis olevan aika helppoa, kun niin vähän olen polttanutkin. Mutta tapahan se on kuitenkin ollut ja eihän ihminen tavoistaan tietenkään niin helpolla tahdo päästä :=))))

• Otso
        yksitypy kirjoitti:

se on nyt kerrasta poikki. Ja minullehan se luulis olevan aika helppoa, kun niin vähän olen polttanutkin. Mutta tapahan se on kuitenkin ollut ja eihän ihminen tavoistaan tietenkään niin helpolla tahdo päästä :=))))

niistä huonoista tavoista vaikee päästä eroon..Vaikka sulla nyt niitä huonoja ole muita ollutkaan???

• yksitypy
        Otso kirjoitti:

niistä huonoista tavoista vaikee päästä eroon..Vaikka sulla nyt niitä huonoja ole muita ollutkaan???

ole. Olenhan oikein hyvyyden perikuva :=))))
        Mutta kun tästä tupakasta nyt lopullisesti pääsen, ei ole enää muita pahoja tapoja ollenkaan, paitsi punkku joskus. Ja sehän on hyvä tapa. Jos sitten uskallan sitäkään vähään aikaan ottaa, kun tuo tupakka varsinkin silloin mielessä.
        Eikö sinullakin sitten ne huonot tavat ole aika vähissä ?? :=))))

• Oikein

Hyvää huomenta kaikille ja itse kullekin erikseen, sateisen oloista ja harmaata mutta uusi viikko tuo aina uudet mahdollisuudet! Näkikö kukaan kenties mahdollisesti mielenkiintoisia unia viime yönä? Omiani en muista..:(

• näin unta lihaksesta.....:))) muuta sit en kerrokkaan... heh...

• yksitypy

että mua kuristettiin. :=((( Luulen että johtui dekkarista, jota luen. Oli jännä kirja tai elokuva, niin saatan yöllä nähdä kauhu-unia.
        Miten sitten lapsiin vaikuttaa kaikki mitä niille nykyään näytetään.

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2702
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      339
      2418
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2114
    4. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      47
      1806
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1675
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1569
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      44
      1440
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1409
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1355
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1156
    Aihe