oletko rikkonut lakia?

pappi

Minä olen joskus rikkonut lakia. Kerran pysäköin moponi kirkon rappujen viereen ja siinä oli sakkolappu. No minä siirsin sen sakkolapun suntion autoon. Muutin vain rekkarin siitä kansliassa korjauslakan avulla.

11

751

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johnny_underground

      no ehkä joo

      • Lemon

        kaikkihan sitä joskus rikkoo..


    • Girl

      En ainakaan muista rikkoneeni. Et hyvin menee.

    • Bad

      Lasketaanko alkoholin ostaminen ja myyminen ala ikäseinä lain rikkomiseksi?

      • pappi

        jos oli hyvvää viinaa
        niin saat anteeksi
        jos oli jotakin
        litkua ( 3%) niin
        et saa anteeksi


    • Paha paha paha

      Olen rikkonut...olen varastanut kaupasta, ja ihmisiltä, olen lyönyt toista ihmistä, olen ajanut ylinopeutta, olen pysäköinyt väärin...hui...kyllä olen pahis ollut, mutta sitten löysin Jeesuksen. Hän pelasti minut tuolta Saatanan tieltä...*hehehhee* No ei sentään, yhtä paha olen edelleen...Eilenkin kävin kossupullot alkosta parille tytölle... hui miten huono ihminen olenkaan...

      • pappi

        jos anto niin päästit tyttörukat pulasta
        ja saat anteeksi


    • meitzi

      No eipä tuo nyt NIIN paha ollu...kui kauan meni, et kekseit ton sun jutun??..Meitzi ei oikeen usko...sorry....

      • Pain in the ass

        J.O.K.A.I.N.E.N on rkkonu lakia. Jopa minä. Enkä voi sanoa, että elämänlaatu olisi parantunut tai huonontunut. Lain rikkominen ja synnin tekeminen menee siinä sivussa. Olen myöskin varastanut kaupasta, kiusannut sekä fyysisesti että henkisesti, harrastanut esiaviollista seksiä alaikäisenä, käyttänyt reseptilääkkeitä ilman reseptiä ja jäänyt kiinni ja saanut tuomion, olen valehdellut äidilleni ja mummilleni, olen pettänyt ja rikkonut liikennesääntöjä, mm. ajamalla autoa ilman ajokorttia julkisella tiellä ja vielä ylinopeutta. Ja vaikka sanoin valehdelleeni, mulla ei ole mitään erityistä syytä valehdella tuntemattomille ihmisille netissä kun sillä mitä olen tehnyt ja jättänyt tekemättä ei ole mitään merkitystäjatkon kannalta. Pelaan vain sääntöjen mukaan. Eikähän tämäkään NIIIN paha ole, mutta ei ole väliksikään. Eiköhän tämä ole ihan sopiva annos pienelle tyttölapselle. Nykypäivänä syntiä tehdään koko ajan ja lakia rikotaan minkä keretään, mutta eikös ne säännöt ole tarkoitettu rikottaviksi...?;)


    • Teeri & sanansaattaja

      ollaan pöllitty useita kertoja cd-levyjä,pelejä,vaatteita,kenkiä ja muuta tarpeellista ja kerran ollaan jääty kiinni!!! kun superstarit olivat kova sana koitettiin jumbosta pölliä ittellemme mutta vartsarit yllätti jouduttii yöpymää pari yötä sellissä ja vähän jouduttii maksaa..tosin muzit makso suurimman osan!ei paha..
      mutta muzit eivät suuttuneet sillä seuraavana päivänä hommattiin heille itiksestä nahkatakit....(jotka me tosin pöllittiin)

      • pappi

        nuoret on aina halunneet seikkailla
        saatte anteeksi, jos pöllitte
        mun mopoon bensaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3792
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1480
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1184
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      59
      1051
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe