Minä olen joskus rikkonut lakia. Kerran pysäköin moponi kirkon rappujen viereen ja siinä oli sakkolappu. No minä siirsin sen sakkolapun suntion autoon. Muutin vain rekkarin siitä kansliassa korjauslakan avulla.
oletko rikkonut lakia?
11
781
Vastaukset
- johnny_underground
no ehkä joo
- Lemon
kaikkihan sitä joskus rikkoo..
- Girl
En ainakaan muista rikkoneeni. Et hyvin menee.
- Bad
Lasketaanko alkoholin ostaminen ja myyminen ala ikäseinä lain rikkomiseksi?
- pappi
jos oli hyvvää viinaa
niin saat anteeksi
jos oli jotakin
litkua ( 3%) niin
et saa anteeksi
- Paha paha paha
Olen rikkonut...olen varastanut kaupasta, ja ihmisiltä, olen lyönyt toista ihmistä, olen ajanut ylinopeutta, olen pysäköinyt väärin...hui...kyllä olen pahis ollut, mutta sitten löysin Jeesuksen. Hän pelasti minut tuolta Saatanan tieltä...*hehehhee* No ei sentään, yhtä paha olen edelleen...Eilenkin kävin kossupullot alkosta parille tytölle... hui miten huono ihminen olenkaan...
- pappi
jos anto niin päästit tyttörukat pulasta
ja saat anteeksi
- meitzi
No eipä tuo nyt NIIN paha ollu...kui kauan meni, et kekseit ton sun jutun??..Meitzi ei oikeen usko...sorry....
- Pain in the ass
J.O.K.A.I.N.E.N on rkkonu lakia. Jopa minä. Enkä voi sanoa, että elämänlaatu olisi parantunut tai huonontunut. Lain rikkominen ja synnin tekeminen menee siinä sivussa. Olen myöskin varastanut kaupasta, kiusannut sekä fyysisesti että henkisesti, harrastanut esiaviollista seksiä alaikäisenä, käyttänyt reseptilääkkeitä ilman reseptiä ja jäänyt kiinni ja saanut tuomion, olen valehdellut äidilleni ja mummilleni, olen pettänyt ja rikkonut liikennesääntöjä, mm. ajamalla autoa ilman ajokorttia julkisella tiellä ja vielä ylinopeutta. Ja vaikka sanoin valehdelleeni, mulla ei ole mitään erityistä syytä valehdella tuntemattomille ihmisille netissä kun sillä mitä olen tehnyt ja jättänyt tekemättä ei ole mitään merkitystäjatkon kannalta. Pelaan vain sääntöjen mukaan. Eikähän tämäkään NIIIN paha ole, mutta ei ole väliksikään. Eiköhän tämä ole ihan sopiva annos pienelle tyttölapselle. Nykypäivänä syntiä tehdään koko ajan ja lakia rikotaan minkä keretään, mutta eikös ne säännöt ole tarkoitettu rikottaviksi...?;)
- Teeri & sanansaattaja
ollaan pöllitty useita kertoja cd-levyjä,pelejä,vaatteita,kenkiä ja muuta tarpeellista ja kerran ollaan jääty kiinni!!! kun superstarit olivat kova sana koitettiin jumbosta pölliä ittellemme mutta vartsarit yllätti jouduttii yöpymää pari yötä sellissä ja vähän jouduttii maksaa..tosin muzit makso suurimman osan!ei paha..
mutta muzit eivät suuttuneet sillä seuraavana päivänä hommattiin heille itiksestä nahkatakit....(jotka me tosin pöllittiin)- pappi
nuoret on aina halunneet seikkailla
saatte anteeksi, jos pöllitte
mun mopoon bensaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788