Jacko todettiin syyttömäksi, nyt hän on Bahrainissa opettelemassa kunnialliseksi muslimiksi. Oikeudenkäynnssä Jackolla oli jo veljensä järjestämät muslimi henkivartija ja Jackon sanotaankin olevankin jo käännynnäinen. Bahrainin matka onkin siis huhujen mukaan hengellinen reissu, Jacko pääsee oikein koraani kouluun. Jacko onkin oivallinen käännynnäinen, varsinainen malliesimerkki kunnoon muslimista.
Jackon kädessä oli myös koru johon oli ristattu koraanin kirjoituksia koristeeksi:)
Michaelin hyvä ystävä kerto Michael Jacksonin seuraavan veljensä Jermainin jalanjälkiä.
Jacko on ostanut jo Bahrainista maata ja aikoo rakentaa sinne palatsin itselleen.
Varmaan kaikille nousee mieleen kysymys. Minkälainen mahtaa olla Jackon tuleva haaremi, laillinen pikkupoikien ja tyttöjen paratiisi. Nyt saa Michael oikein lain nojalla nukkua ainakin pikkutyttöjen kanssa.
http://expressen.se/index.jsp?a=413824
Michael "JACKO" Jackson
9
498
Vastaukset
- eino-mies
Sinulta on siis turha odottaa ymmärrystä Jackon kääntymiseen.
olisikohan kääntymisellä mitään tekemistä valkoisten yhteiskunnalla, jossa Jacko on vuosikausia saanut kärsiä aiheettomista pedofiliasyytteistä ja maineen menetyksestä?- wwwnational
Friikki vois pitää huivia ilman kääntymistäkin. Minä ainakin pitäisin huivia naamalla, jos naama olisi kuin petolinnunperse..
- sivusta seurannut
wwwnational kirjoitti:
Friikki vois pitää huivia ilman kääntymistäkin. Minä ainakin pitäisin huivia naamalla, jos naama olisi kuin petolinnunperse..
tässä ollaan porukalla ihmetelty miksi et peitä sitä naamaasi
- eino ja mies
Ja mistä helvetistä sinä tiedät että Jacko on syytön noihin syytöksiin.
- Jukka
eino ja mies kirjoitti:
Koska afro-amerikkalaiset eivät ole rikollisia, eivätkä myöskään tee niitä.
wwwnational kirjoitti:
näytä tilasto!
- Eräs toinen
eino ja mies kirjoitti:
Eiköhän tuo vasta oikeudessa todettu...
- JHV.
Jacko oli ennen Jehovan todistaja. Muslimimaailma kiittää ja kumartaa.
- marcus
Mä osasin odottaa että Jackson muuttaa pois yhdysvalloista, mutta että Bahrainiin ja ihan muslimiksi! Tämä on aika irosnista, koska Jackson on kuulema muslimien mielestä hyvä esimerkki "länsimaalaisesta kristitystä miehestä". Joten en tiedä kannattaisiko muslimien itkeä vai nauraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018682Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683041- 161433
- 731043
- 761038
- 27985
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55933
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864