Sitäkö ettei pidä tietystä väristä ?
Tuoksusta ?
Ei pidä muukalaisista ?
Naapurista ?
Työnantajasta ?
Ruuasta ?
Ovatko nuo kaikki rasismia ?
Siis pitää vaan pitää kaikesta, ja olla yhtä sakkia, vähemmistön vaatimuksesta ?
Mitä on rasismi ?
12
690
Vastaukset
- Höö moilanen
Tai tulee punainen kirjoitus. Viestit on poistettu.
- eino-mies
Rasismia voidaan sietää niin kauan, kuin se ei johda väkivaltaisuuksiin.
- Hoo moilanen
Kukaan ei kerro minulle mitä se on ? Eikö saa olla erimieltä vähemmistön kanssa ?
- siirry rasismi-palstalle!
Jospa kuitenkin kävisit rasismi-keskustelua siellä, mihin rasismi-jutut kuuluu. Eli rasismi-palstalla!
Rasismi-keskustelu ei kuulu tänne. Meneekö kaaliin?- kasvattajat..
Turhaan yrität haalia kavereita sinne rasistipalstallesi. Kirjoittele siellä vain yksinäsi!
- Tätä kö se on
Onko rasismi tätä? Käsketää poistumaan ja pitämään suu kiinni. No nyt se selvisi,tukitaa toisten suut ja mielipiteet. Kiitos
- ymmärrä?
Tätä kö se on kirjoitti:
Onko rasismi tätä? Käsketää poistumaan ja pitämään suu kiinni. No nyt se selvisi,tukitaa toisten suut ja mielipiteet. Kiitos
Etkö lukenut viestiäni, kun tuollaista väität? Pyysin ystävällisesti siirtymään sille palstalle, joka on nimenomaan varattu rasismista käytäville keskusteluille.
En ymmärrä, miksi rasismi-keskustelua on muka mahdotonta käydä rasismi-palstalla. Rasismille on varattu oikein oma fooruminsa, joten sitä koskevat keskustelut kuuluu käydä siellä. Piste. Jos olet niin tyhmä, ettet noin yksinkertaista asiaa tajua, se on sinun murheesi. Valitan. - Hoopana.
ymmärrä? kirjoitti:
Etkö lukenut viestiäni, kun tuollaista väität? Pyysin ystävällisesti siirtymään sille palstalle, joka on nimenomaan varattu rasismista käytäville keskusteluille.
En ymmärrä, miksi rasismi-keskustelua on muka mahdotonta käydä rasismi-palstalla. Rasismille on varattu oikein oma fooruminsa, joten sitä koskevat keskustelut kuuluu käydä siellä. Piste. Jos olet niin tyhmä, ettet noin yksinkertaista asiaa tajua, se on sinun murheesi. Valitan.Kysymys kuului mitä rasismi on ? Tuossako oli vastauksesi ? En todella rivien välistäkään saannut siihen vastausta !
- ymmärrä?
Hoopana. kirjoitti:
Kysymys kuului mitä rasismi on ? Tuossako oli vastauksesi ? En todella rivien välistäkään saannut siihen vastausta !
Nyt keskustelu on oikeassa paikassa! Kiitos.
Hoopana. kirjoitti:
Kysymys kuului mitä rasismi on ? Tuossako oli vastauksesi ? En todella rivien välistäkään saannut siihen vastausta !
kirjastoon ja katso tietosanakirjasta.
- Rotta
karvapää kirjoitti:
kirjastoon ja katso tietosanakirjasta.
Rasismi on ihan mitä tahansa, joka on ristiriidassa vallanpitäjien ohjailemien yhteiskunnallisten tavoitteiden kanssa.
Minä esimerkiksi olen rasisti kun en tykkää katella kuinka naapurirapun somali hakkaa 25 vuotta nuorempaa vaimoansa.
Olin niinkin tuhma että soitin poliisin paikalle, kun en ymmärtänyt kyseessä olevan kulttuuriin kuuluvan piirteen.
- Moilanen .
On vain kiltisti tykättävä kaikesta minkä edellä mainitsit.
Joku sinulle tuntematon syö sinun pöydässäs, mutta älä
valita Moilanen.Näin on vähemmistö päättänyt ja siellä elää
kaikki viisaus.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864