Hän vaatii että mun pitäisi maistaa tasapuolisuuden nimissä omaa spermaani,että tietäisin kanssa miltä tuntuu kun lauetaan suuhun.Ongelma on että en tiedä sanoiko se sen tosissaan vai läpällä? Kysyin että miten se sitte toteutetaan kun itseltä on hankala ottaa poskeen,niin kuulema joko että hän antaa kielarina mulle ne spermat suuhun tai että käyttää kortsua ja hän saa valuttaa ne mällit mun suuhun sieltä kortsusta..
Vähän jännittää,tuntuu itseasialta vähän homostelulta tollanen..Kokemuksia vastaavista tilanteista?
onko normaalia tyttöystävältä?
27
12057
Vastaukset
- riinukka
Mun poikakaveri tykkää kun otan siltä suihin, että syljen mällit sen suuhun. Ei se oo outoo ja parempi niin, että se ne nielee, ei oo nimittäin mitään herkkua.! Ja kun se nuolee muo niin maistanhan mäkin omaa pillua kun se suutelelee muo sen jälkee, ei se oo mitenkään ällöttävää, kiihottavaa se on. Nam! Maista ihmeessä omaa mahlaasi, voit jopa pitää siitä. Ja on kai sulle opetettu pienenä että kaikkea pitää maistaa.!
- AROSUSI-09
naimisen jälkeen laitto mut selälleen ja istui kasvoille hieroen spermaani valuvaa vittuaan suutani vasten.nam.
- Diila
Voi että se on ihanaa kun mies laskee ensin spermansa sisään ja nuolee sitten pillun. Jos ei naidessa ole nainen orgasmia saanut niin silloin kyllä saa.
- AROSUSI-09
Diila kirjoitti:
Voi että se on ihanaa kun mies laskee ensin spermansa sisään ja nuolee sitten pillun. Jos ei naidessa ole nainen orgasmia saanut niin silloin kyllä saa.
kyl hää tuntu tykkäävän.
- w.h.
Diila kirjoitti:
Kyllä meillä vaimo hullaantuu viimestään siinä vaiheessa kun naimisen jälkeen nuolen spermaista pillua. Ja miksen nuolisi, omaa nestettä se sperma on... jos vaimo saa siitä kunnon kiksit niin mikäjottei ;D
- AROSUSI-09
w.h. kirjoitti:
Kyllä meillä vaimo hullaantuu viimestään siinä vaiheessa kun naimisen jälkeen nuolen spermaista pillua. Ja miksen nuolisi, omaa nestettä se sperma on... jos vaimo saa siitä kunnon kiksit niin mikäjottei ;D
proteiineja ja muita terveellisiä juttuja..?
- Sanna
Diila kirjoitti:
Meilläkin mies nuolee minut usein puhtaaksi rakastelun jälkeen. Tuntuu tosi hyvälle ja vältytään lakanoiden sotkeentumiselta. Usein siinä saa myös uuden kierroksen orgasmeja :-) Suosittelen kokeilemaan. Mieskin tuntuu tykkäävän.
- Petteri Q
Tuota...miksi ihmeessä tuo suuhun laukeaminen on jotain erikoista? Miksi nainen ei saisi päästää vekotinta suustaan viime hetkellä, ennen kuin tulee? Onko jonkun mielestä tuo suuhun päästö NIIN paljon parempaa, kuin ohiheitto, että siitä tyttöystävän kanssa kannattaa "väitellä"?
En tarkoita, etteikö suuseksi olisi hienoa ja etteikö se "maistuisi", mutta tuo pieni loppuhuipennus...ihmetyttää sen suurenneltu merkitys. - normaali tyttöystävä?
Maista toki, ei siinä ole mitään homostelua! Eikä tuo ollut edes kovin paha juttu mitä tyttöystäväsi ehdotti...
Miksi tuo ei olisi normaalia? - Hyi Hel*etti
Ei kaikkeen tartte suostua mitä joku keksii pyytää.
Minä en ikinä suostus ottamaan omaa spermaani jostain kortsusta suuhun valutettuna, ällöttävä ajatuskin.
Mutta tee niinkuin haluat. Tarkoitan vain että jos se tuntuu vastenmieliseltä niin miksi se pitäisi tehdä?- Jusba20w
Mua kyl ällöttää pelkkä ajatuskin,että söis omaa spermaa..Vähän sama ku tyyliin grillais oman koiven ja alkais syömään sitä,ja sit toinen on toi homostelu-fiilis joka mua vaivaa siinä.
Joo,taitaa olla paras että muija keskittyy myös jatkossa mällieni mäiskyttämiseen,sille se kuuluu eikä mulle.Enhän mäkään sitä laita imeskelemään omia käytettyjä tamppooneita,hyi hitto... - OOT TOSI
Jusba20w kirjoitti:
Mua kyl ällöttää pelkkä ajatuskin,että söis omaa spermaa..Vähän sama ku tyyliin grillais oman koiven ja alkais syömään sitä,ja sit toinen on toi homostelu-fiilis joka mua vaivaa siinä.
Joo,taitaa olla paras että muija keskittyy myös jatkossa mällieni mäiskyttämiseen,sille se kuuluu eikä mulle.Enhän mäkään sitä laita imeskelemään omia käytettyjä tamppooneita,hyi hitto...LAPSELLINEN!!!
MAMO!!!!
KOKEELES LAUETA KUVITELLUS TYTTÖYSTÄVÄS SISÄÄN JA NUOLE SITTEN SELÄLLÄS OLLESSAS!!!
imeskelemään omia käytettyjä tamppooneita TOSI AMIKSELTA KUULOSTAVA ONTUVA VERTAUSKI!!!
HAISTA PASKA!!!
MUUTAHA SÄ ET LUULTAVAMMIN OO KOSKAAN SAANUKKAA...
JA SEKIN VARMASTI OMAA!!! - l,mk,oikuyok
Jusba20w kirjoitti:
Joo,taitaa olla paras että muija keskittyy myös jatkossa mällieni mäiskyttämiseen,sille se kuuluu eikä mulle.Enhän mäkään sitä laita imeskelemään omia käytettyjä tamppooneita,hyi hitto...Käytetyt tamponit ja sperma on vähän eri juttu, mutta mua ihmetyttää, ettetkö sä tiedä mille spermas maistuu. Kyllä mun mielestä miehen tulee jossain elämänsä vaiheessa vähän runkata ja samalla maistaa itteään, ihan mielenkiinnosta. Ei sitä tarvi mistään kortsusta imeskellä, sehän on oikeesti epämiellyttävää, mutta kielellä omasta kädestä tuoreeltaan... Se kuuluu yleissivistykseen!
- itsen kanssa?
Jusba20w kirjoitti:
Joo,taitaa olla paras että muija keskittyy myös jatkossa mällieni mäiskyttämiseen,sille se kuuluu eikä mulle.Enhän mäkään sitä laita imeskelemään omia käytettyjä tamppooneita,hyi hitto...Tuntuuko sinusta myös runkatessasi että olet homo? Eikös homosteluun tarvita kaksi miestä?
- Rane.
l,mk,oikuyok kirjoitti:
Käytetyt tamponit ja sperma on vähän eri juttu, mutta mua ihmetyttää, ettetkö sä tiedä mille spermas maistuu. Kyllä mun mielestä miehen tulee jossain elämänsä vaiheessa vähän runkata ja samalla maistaa itteään, ihan mielenkiinnosta. Ei sitä tarvi mistään kortsusta imeskellä, sehän on oikeesti epämiellyttävää, mutta kielellä omasta kädestä tuoreeltaan... Se kuuluu yleissivistykseen!
Sairaita ootte jos pidätte oman sperman maistelua normaalina ja yleis-sivistykseen kuuluvana.
- miksi miksi
Jusba20w kirjoitti:
Joo,taitaa olla paras että muija keskittyy myös jatkossa mällieni mäiskyttämiseen,sille se kuuluu eikä mulle.Enhän mäkään sitä laita imeskelemään omia käytettyjä tamppooneita,hyi hitto...Ei elämässä kannata olla liian rajoitteinen eikä liian ennakkoluuloinan. Oletko kuullut sanonnan: kaikkea täytyy kokeilla, ainakin kahdesti, paitsi mummoaan. Tai jotenkin noin...
En tiedä onko tyttöystäväsi sinulle kuinka tärkeä, mutta mieti jos tuo pieni pyyntö on hänelle tärkeä. Ei vaatisi sinulta paljon.
Ja sanoit että on paras '..että muija keskittyy myös jatkossa mällien mäiskyttämiseen, sille se kuuluu..' No katsoisit itseäsi peiliin. Ei naisen tehtäviin kuulu syödä mällejäsi. Miksi kuuluisi?? Eikä ajattelussasi ole muutenkaan oikein järkeä. Ja miten käytetyt tamppoonit nyt tähän liittyi? Taidat itse haluta mutustella niitä...kun niitä ajattelet...
Miksi yleensä olet kirjoitellut leikit ja fetissit palstalle, jos et aio leikkiä??
- mies69
...vedä käteen ja nuole kädeltä spermasi. ei maistu pahalta. tai sitten jos notkeutta riittää masturboi asennossa jossa lantio korkealla ja roiskit suuhusi suoraan.
- pastori Silli
Se on tätä nykyajan tasa-arvoa. Maisteleeko tyttöystäväsi omia mehujansa kun olet nuollut hänen riemurasiaansa? Jos vastasit myöntävästi, maistahan vaan spermaasi, ei siihen kuole.
Kysymykseesi miten toi toteuttaa niin, heh jos haluat likkakaveriltasi salaa harjoitella. Teepäs näin, vedät ns. kuivat käteesi niin siitä on sitten helpohkoa maistella omia nesteitänsä.- nielen
Ajatus siitä että imisit kortsun tyhjäksi on ehkä vähän vastenmielinen. Mutta oma mieheni usein sisääni lauettuaan nuolee minut puhtaaksi. Se on äärimmäisen kiihottavaa sekä minusta että miehestä. Tai mies laukeaa pepulleni tai mahalleni ja nuolee jälkensä sitten pois.
- Nina
nielen kirjoitti:
Ajatus siitä että imisit kortsun tyhjäksi on ehkä vähän vastenmielinen. Mutta oma mieheni usein sisääni lauettuaan nuolee minut puhtaaksi. Se on äärimmäisen kiihottavaa sekä minusta että miehestä. Tai mies laukeaa pepulleni tai mahalleni ja nuolee jälkensä sitten pois.
Meilläkin täysihoitoon kuuluu myös siivous. Namia touhua.
- morjasi
Kokeile ihmeessä ja käytä googlessa sanaa cuckold.
- NainenPohjoisesta
Taidat olla yksi kiinnostavimmista orjamiehistä pohjoisen suunnalta. Harmi ettet kerro profiilissasi enemmän.
- morjasi
NainenPohjoisesta kirjoitti:
Taidat olla yksi kiinnostavimmista orjamiehistä pohjoisen suunnalta. Harmi ettet kerro profiilissasi enemmän.
Ainahan voi kysyä?
- Günther
Ei ole normaalia. Tuo on vain femakkojen keksimä tapa vapautua alistamiseksi kokemastaan asiasta.
Kyl se niin on, et miehet roiskivat ja naiset nielevät. Ja niin on aina ollut. - Jonna
Omien makujen maistekeminenhan on vain kiihottavaa leikkiä. Meillä ainakin maistellaan sekä itseämme että toisiamme. Välillä nuolemme toisiamme ja sitten suutelemme, niin väkisinhän siinä maistaa oman itsensä maun.
Välillä taas mieheni laittaa sormet sisääni ja sitten suuhuni. Erityisen kiihottavaa on, jos hän ohjaa minun omat sormeni ensin sisääni ja sitten suuhuni.
Minä puolestani hyväilen hänen penistään ja kun se kostuu, niin "pakotan" hänet välillä nuolemaan sormiani. Mies kiihottuu siitä todella paljon. Ja vastavuoroisesti minä joskus ohjailen mieheni omia sormia ensin penikselle ja sitten joko hänen tai minun suuhun.
Älkää olko liian rajoittuneita. Kokeilkaa ja nauttikaa. Tuollaisista leikeistä saa kummasti uutta potkua sänkyyn!- Nina
Meillä on samantapaisia leikkejä sängyssä. Nautimme niistä molemmat, emmekä saa mitään traumoja siitä, että välillä suuhun tulee muutama pisara omaakin eritettä. Seksi on nauttimista varten. Turha tiukkapipoisuus estää antautumasta touhuun täysillä. Nauttikaa!
- Anonyymi
Vieraan spermat oman vaimon pillussa parasta. Huumaava tunne kun vaimo istuu naamalle ja spermaa valuu naamalle. Kokenut usein. Nevö föget
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821645- 401279
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87976Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201936- 61863
- 53862
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.68862Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20840- 34784
- 37779