Seksiä toiselle!

ararat

Kovasti kristittynä ihmisenä en saata olla tuomatta julki toisesta välittämisen tärkeyttä. Toisin sanoen masturbointi on hirveintä, mitä ihminen voi tehdä toiselle.

Juuri tästä syystä arvelen, että vanhemmat herrat eri uskontoryhmissä ovat päättäneet näyttää lapsilleen seksimallia ja tästä heitä sitten syytetään insestistä.

Herra sanoo: "Lisääntykää ja täyttäkää maa." Hän ei siis suinkaan kehoita meitä käyttämään kättään. Masturboijat menevät helvettiin sata lasissa!

101

5691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavoitteeton

      helvetissä tungosta jos noin on.

      • Loppujen lopuksi, helvetissä on enemmän populaa kuin taivaassa/paratiisissa. Jumala on hävinnyt.


      • ararat
        jason_dax kirjoitti:

        Loppujen lopuksi, helvetissä on enemmän populaa kuin taivaassa/paratiisissa. Jumala on hävinnyt.

        Juuri siksi haluan teitä vakavasti varoittaa. Masturbointi on tappamista. Miljoonia ihmisalkuja kuolee, kun mehut lentävät jorpakkoon. Antakaa ihmisalulle mahdollisuus!


      • pikku huomautus
        ararat kirjoitti:

        Juuri siksi haluan teitä vakavasti varoittaa. Masturbointi on tappamista. Miljoonia ihmisalkuja kuolee, kun mehut lentävät jorpakkoon. Antakaa ihmisalulle mahdollisuus!

        Tietenkinhän tämä on provo, ei noin tyhmiä ole edes uskovaisissa. Mutta jos nyt joku sattuu ottamaan tosissaan, niin muistutan, että nainen ei voi kantaa kerralla miljoonia lapsia...


      • ararat
        pikku huomautus kirjoitti:

        Tietenkinhän tämä on provo, ei noin tyhmiä ole edes uskovaisissa. Mutta jos nyt joku sattuu ottamaan tosissaan, niin muistutan, että nainen ei voi kantaa kerralla miljoonia lapsia...

        Herra haluaa jännittää siittiöiden kilpauintia ja nähdä, kuka niistä on vahvin. Tätä iloa ei passaa Herralta viedä pois.


      • Joremies
        ararat kirjoitti:

        Herra haluaa jännittää siittiöiden kilpauintia ja nähdä, kuka niistä on vahvin. Tätä iloa ei passaa Herralta viedä pois.

        Just tollasten pällien takia pitää runkata ihan periaatteesta ja siksi koska runkkaus on mukavaa ja terveellistä.


      • ararat
        Joremies kirjoitti:

        Just tollasten pällien takia pitää runkata ihan periaatteesta ja siksi koska runkkaus on mukavaa ja terveellistä.

        Kannattaa mieluummin naida, jotta Herra pysyy tyynenä. Vain naimalla löydät oikean onnen ja saat parhaat orkut. Kunnon paneskelijaa Herrakin rakastaa!


      • Heikki
        ararat kirjoitti:

        Kannattaa mieluummin naida, jotta Herra pysyy tyynenä. Vain naimalla löydät oikean onnen ja saat parhaat orkut. Kunnon paneskelijaa Herrakin rakastaa!

        Jos nyt otit edes jollain tavalla tosissaan tuon ukkelin selityksen, niin suosittelen pikaisesti oman äo:si testaamista. Se on nimittäin varsin pieni =).

        Näin itse uskovana ihmisenä voin sanoa, että masturbointi on sama kuin kävelisi keskellä yötä kaupungilla päin punaisia valoja kun ketään ei näy mailla halmeilla. Voin kertoa, on tullut tehtyä molempia ja varsin paljon.


      • Heikki
        Heikki kirjoitti:

        Jos nyt otit edes jollain tavalla tosissaan tuon ukkelin selityksen, niin suosittelen pikaisesti oman äo:si testaamista. Se on nimittäin varsin pieni =).

        Näin itse uskovana ihmisenä voin sanoa, että masturbointi on sama kuin kävelisi keskellä yötä kaupungilla päin punaisia valoja kun ketään ei näy mailla halmeilla. Voin kertoa, on tullut tehtyä molempia ja varsin paljon.

        Siis viestihän on tarkoitettu kaikille araratin kanssa kommunikoiville henkilöille, mutta tosiaan epoäilen onko araratilla kaikki pelissä.


      • ararat
        Heikki kirjoitti:

        Jos nyt otit edes jollain tavalla tosissaan tuon ukkelin selityksen, niin suosittelen pikaisesti oman äo:si testaamista. Se on nimittäin varsin pieni =).

        Näin itse uskovana ihmisenä voin sanoa, että masturbointi on sama kuin kävelisi keskellä yötä kaupungilla päin punaisia valoja kun ketään ei näy mailla halmeilla. Voin kertoa, on tullut tehtyä molempia ja varsin paljon.

        "Onko araratilla aivoja?"
        On ja pääkopan koon perusteella melkoiset.

        "Näin itse uskovana ihmisenä voin sanoa, että masturbointi on sama kuin kävelisi keskellä yötä kaupungilla päin punaisia valoja kun ketään ei näy mailla halmeilla. Voin kertoa, on tullut tehtyä molempia ja varsin paljon."
        Raamatussa kerrotaan miekkosesta nimeltään Onan (tästä nimitys onania), joka naiskennellessaan velivainaansa vaimon kanssa nappasikin pilinsä kesken kaiken pois ja valutti siemenensä maahan. Siitä Herra ei pitänyt ja tappoi mokoman. Niin että varo vain Heikki tai seuraavan kerran runkulla ollessasi tulee taivaallinen sheikki, joka sivaltaa sapelillaan kaulasi poikki.

        "epäilen onko araratilla kaikki pelissä."
        Sormet eivät ainakaan ole pelissä niin kuin sulla.


      • pelimies
        ararat kirjoitti:

        "Onko araratilla aivoja?"
        On ja pääkopan koon perusteella melkoiset.

        "Näin itse uskovana ihmisenä voin sanoa, että masturbointi on sama kuin kävelisi keskellä yötä kaupungilla päin punaisia valoja kun ketään ei näy mailla halmeilla. Voin kertoa, on tullut tehtyä molempia ja varsin paljon."
        Raamatussa kerrotaan miekkosesta nimeltään Onan (tästä nimitys onania), joka naiskennellessaan velivainaansa vaimon kanssa nappasikin pilinsä kesken kaiken pois ja valutti siemenensä maahan. Siitä Herra ei pitänyt ja tappoi mokoman. Niin että varo vain Heikki tai seuraavan kerran runkulla ollessasi tulee taivaallinen sheikki, joka sivaltaa sapelillaan kaulasi poikki.

        "epäilen onko araratilla kaikki pelissä."
        Sormet eivät ainakaan ole pelissä niin kuin sulla.

        oli pakko laittaa viesti ja todeta että kiitos työpäivän piristyksestä :D

        Kaikki peliin!


      • ararat kirjoitti:

        "Onko araratilla aivoja?"
        On ja pääkopan koon perusteella melkoiset.

        "Näin itse uskovana ihmisenä voin sanoa, että masturbointi on sama kuin kävelisi keskellä yötä kaupungilla päin punaisia valoja kun ketään ei näy mailla halmeilla. Voin kertoa, on tullut tehtyä molempia ja varsin paljon."
        Raamatussa kerrotaan miekkosesta nimeltään Onan (tästä nimitys onania), joka naiskennellessaan velivainaansa vaimon kanssa nappasikin pilinsä kesken kaiken pois ja valutti siemenensä maahan. Siitä Herra ei pitänyt ja tappoi mokoman. Niin että varo vain Heikki tai seuraavan kerran runkulla ollessasi tulee taivaallinen sheikki, joka sivaltaa sapelillaan kaulasi poikki.

        "epäilen onko araratilla kaikki pelissä."
        Sormet eivät ainakaan ole pelissä niin kuin sulla.

        Eli herra tykkää sitten hunajaa, siitä että muijaton mies suorittaa ns. väkisinmakaamisen aina kun panettaa, niin ei tee syntiä


      • ararat
        gandalf79 kirjoitti:

        Eli herra tykkää sitten hunajaa, siitä että muijaton mies suorittaa ns. väkisinmakaamisen aina kun panettaa, niin ei tee syntiä

        Herralle on samantekevää, kuten aina on ollutkin tapana, miten yhdyntä tapahtuu. Monethan meistä ovat tavalla tai toisella ns. vahinkoja. Herra suosii sallimuksissaan satunnaisuutta. Hiphei me Herran siunatut!


    • Menetät jokaikisen miespuolisen seuraajasi.

      • ararat

        Jokainen lähimmäisrakas mies on seuraajani ja heitä on paljon.


    • tuhoamassa Maan ekosysteemit!

      Neoliittisen ajan ajattelu ei oikein hyvin enää sovi tähän nykyiseen ekokatastrofien maailmaan, jolle Pentti Linkola on antanut elinaikaa korkeintaan sata vuotta, jos nykyinen mieletön, egoistinen lastentehtailu vielä jatkuu!

      • ararat

        Herran suuri suunnitelma vaatii runsaasti lapsia. Joku Pentti Linkola ei tiedä mistään mitään, sillä tuhon enteet ovat tae meidän kristittyjen pelastuksen päivästä.


      • diabolos

        Nyt pyydän jotain kaunista palstalais naista kastroimaan minut, jotten eläisi enää synnissä. Pyydän, kosketa niihin hellästi.


    • w. aLLen

      Kerros, mikä on parempaa, masturbointi vai pettäminen ja/tai raiskaus? Jos joku tyyppi ei saa pariin vuoteen.. noh, seuraukset ovat useimmiten katastrofaaliset. Nyt löytyy ainakin "varaventtiili".
      Ja jos sun partneri ei ole saanut pariin viikkon, ja saat hänet kiinni rysän päältä tehdessään sitä sun "syntiä", mitä teet - dumppaatko hänet heti, vaikkei hän olisi tehnyt mitään muuta pahaa?

      Jos kaikki ajattelisivat kuin sinä, maailmassa tapahtuisi massamurhia/raiskauksia.

      • Olen tehnyt

        Olen nainen. Olen masturboinut lapsesta pitäen. Miestä minulla ei ole. Uskon myös Jumalaan enkä ole löytänyt Raamatusta vielä lausetta joka kieltäisi masturbaation.


      • ararat

        Masturbointi on murha! Tapat miljoonia yhdellä ruiskauksella.


      • JSS
        ararat kirjoitti:

        Masturbointi on murha! Tapat miljoonia yhdellä ruiskauksella.

        Mutta huomautan nyt kuitenkin, että niitä siitiöitä kuolee koko ajan yösiemensyöksyissä ja muutenkin, luuletko, että samat siittiöt ovat siellä vaikka vuosia kunnes ne pääsevät ulos?!


      • Nasse
        JSS kirjoitti:

        Mutta huomautan nyt kuitenkin, että niitä siitiöitä kuolee koko ajan yösiemensyöksyissä ja muutenkin, luuletko, että samat siittiöt ovat siellä vaikka vuosia kunnes ne pääsevät ulos?!

        ararat ei ole mikää trolli!


      • ararat
        JSS kirjoitti:

        Mutta huomautan nyt kuitenkin, että niitä siitiöitä kuolee koko ajan yösiemensyöksyissä ja muutenkin, luuletko, että samat siittiöt ovat siellä vaikka vuosia kunnes ne pääsevät ulos?!

        "Tiedän, että olet trolli"
        Mistä muka? Minä olen pikemminkin hihhuli.

        Vahingossa singahtanut siemensyöksy on ihan jees, mutta tappaessasi tahallasi kokonaisen pataljoonan siittiöitä, estät Herran suuren suunnitelman toteutumisen. Herraa tämä vituttaa ankarasti.


      • JSS
        ararat kirjoitti:

        "Tiedän, että olet trolli"
        Mistä muka? Minä olen pikemminkin hihhuli.

        Vahingossa singahtanut siemensyöksy on ihan jees, mutta tappaessasi tahallasi kokonaisen pataljoonan siittiöitä, estät Herran suuren suunnitelman toteutumisen. Herraa tämä vituttaa ankarasti.

        Ei heteroseksissä siitäkään "siittiöpataljoonasta" pelastu kuin yksi, jos sekään... Miljoonat muut kuolevat...


      • ararat
        JSS kirjoitti:

        Ei heteroseksissä siitäkään "siittiöpataljoonasta" pelastu kuin yksi, jos sekään... Miljoonat muut kuolevat...

        Yhdynnässä siittiöille annetaan sentään mahdollisuus. Vahvin kirii voittoon ja Herran on niin jännittävää seurata tuota siittiöiden kilpauintia. Kuka niistä mahtaa voittaakaan? Taivaallisella vedonlyöntipisteellä käy kuhina.


      • w. aLLen
        ararat kirjoitti:

        Masturbointi on murha! Tapat miljoonia yhdellä ruiskauksella.

        Jos tolla tavalla ajattelee, niin jokainen on massamurhaaja. Mitä tahansa ostatkin, olet murhannut jonkun kasvin tai eläimen. Kyllä, niillä esineillä on ehkä käyttöä SINULLE, mutta mitähän kasvit ja eläimet siitä välitää? Noin ei voi ajatella.

        Muutenkin sinä olet murhaaja - sinun puheesi murhaa kaikkien tällä palstalla olevien aivosoluja. Tapat miljoonia soluja yhdellä viestillä. Mitähän herrasi siitä sanoo?


      • w. aLLen
        w. aLLen kirjoitti:

        Jos tolla tavalla ajattelee, niin jokainen on massamurhaaja. Mitä tahansa ostatkin, olet murhannut jonkun kasvin tai eläimen. Kyllä, niillä esineillä on ehkä käyttöä SINULLE, mutta mitähän kasvit ja eläimet siitä välitää? Noin ei voi ajatella.

        Muutenkin sinä olet murhaaja - sinun puheesi murhaa kaikkien tällä palstalla olevien aivosoluja. Tapat miljoonia soluja yhdellä viestillä. Mitähän herrasi siitä sanoo?

        Ja muuten.. mikä on sinun mielipide ehkäisystä? Arvelen että olet siihen kielteisesti suhtatuva. Onko tämä sinusta hyvä idea esim. Afrikassa, Intiassa tai Kiinassa?
        Muistuttaa vähän Monty Pythonin "Meaning of Life" - ainoa syy olla protestantti oli lupa saada käyttää ehkäisyä :P
        ----
        Harry Blackitt: That's what being a Protestant's all about. That's why it's the church for me. That's why it's the church for anyone who respects the individual and the individual's right to decide for him or herself. When Martin Luther nailed his protest up to the church door in fifteen-seventeen, he may not have realised the full significance of what he was doing, but four hundred years later, thanks to him, my dear, I can wear whatever I want on my John Thomas...
        ----


      • ararat
        Olen tehnyt kirjoitti:

        Olen nainen. Olen masturboinut lapsesta pitäen. Miestä minulla ei ole. Uskon myös Jumalaan enkä ole löytänyt Raamatusta vielä lausetta joka kieltäisi masturbaation.

        "Olen masturboinut lapsesta pitäen."
        Olet masturboinut lapsesta pitäen. Ohhoh! Mistä kohtaa lasta olet pitänyt masturboidessasi? No vitsi vitsi ;)

        Raamattu puhuu Onaniksesta, jonka Jumala kylmäverisesti tappoi, koska mokoma heitti siemenet maahan eikä antanut velivainaan vaimon tulla raskaaksi. Että on se peliä ollut ennen vanhaan hyvään sota-aikaan.

        Hyviä orkkuja!


      • ararat
        w. aLLen kirjoitti:

        Ja muuten.. mikä on sinun mielipide ehkäisystä? Arvelen että olet siihen kielteisesti suhtatuva. Onko tämä sinusta hyvä idea esim. Afrikassa, Intiassa tai Kiinassa?
        Muistuttaa vähän Monty Pythonin "Meaning of Life" - ainoa syy olla protestantti oli lupa saada käyttää ehkäisyä :P
        ----
        Harry Blackitt: That's what being a Protestant's all about. That's why it's the church for me. That's why it's the church for anyone who respects the individual and the individual's right to decide for him or herself. When Martin Luther nailed his protest up to the church door in fifteen-seventeen, he may not have realised the full significance of what he was doing, but four hundred years later, thanks to him, my dear, I can wear whatever I want on my John Thomas...
        ----

        "Tapat meidät omalla naurullamme"
        En suinkaan enkä käsin. "Nauru pidentää ikää."

        "mikä on sinun mielipide ehkäisystä?"
        Aivan kaikkia asioita ei sovi ehkäistä, kun taas jotkut suorastaan pitää. Esimerkiksi nälänhätä ja ylipaino olisi hyvä ehkäistä, mutta sopiva ja terveellinen ruoka-annos kaikille olisi kerrassaan suositeltavaa. Tietyllä tavalla nämä asiat liittyvät yhteen valtioiden väestömäärän ja niiden tuottavuuden kanssa.


    • Elli

      On myös hyvä muistaa, että maa ei voi täyttyä liikaa. Jos sellainen uhkaa, niin Herra kyllä järjestää maahan lisää tilaa kulkutaudeilla, nälänhädillä, luonnonkatastrofeilla tai kehottamalla hurskaita kristittyjä sotimaan Herran nimessä. Sen jälkeen on taas hyvä lisääntyä ja täyttää maata uudelleen.

      • ararat

        Totta pakiset Elliseni. Mutta Herran suuren suunnitelman pitää antaa toteutua, eikä kallista siemensyöksyä saa päästää katuojaan.


      • Nassen
        ararat kirjoitti:

        Totta pakiset Elliseni. Mutta Herran suuren suunnitelman pitää antaa toteutua, eikä kallista siemensyöksyä saa päästää katuojaan.

        "Mutta Herran suuren suunnitelman pitää antaa toteutua, eikä kallista siemensyöksyä saa päästää katuojaan."

        Siksipä on keksitty suuseksi.


      • ararat
        Nassen kirjoitti:

        "Mutta Herran suuren suunnitelman pitää antaa toteutua, eikä kallista siemensyöksyä saa päästää katuojaan."

        Siksipä on keksitty suuseksi.

        "Siksipä on keksitty suuseksi."
        Mitä siitäkin syntyy? Koeputkessa olen kyllä kuullut joidenkin saaneen alkunsa. Mutta entä jonkun kitarisoissa? Olisi siinä myöhemmin joillekin selittelemistä!


      • Nassen
        ararat kirjoitti:

        "Siksipä on keksitty suuseksi."
        Mitä siitäkin syntyy? Koeputkessa olen kyllä kuullut joidenkin saaneen alkunsa. Mutta entä jonkun kitarisoissa? Olisi siinä myöhemmin joillekin selittelemistä!

        "Koeputkessa olen kyllä kuullut joidenkin saaneen alkunsa. Mutta entä jonkun kitarisoissa?"

        et ole tietoinen Pyhästä Hammaspeikosta?


      • ararat
        Nassen kirjoitti:

        "Koeputkessa olen kyllä kuullut joidenkin saaneen alkunsa. Mutta entä jonkun kitarisoissa?"

        et ole tietoinen Pyhästä Hammaspeikosta?

        "et ole tietoinen Pyhästä Hammaspeikosta?"

        En ole ikinä kuullutkaan! Mainoksessakaan ei sanota, että Pepsodent ehkäisee tehokkaasti siemennesteen hammaskiilteelle aiheuttamaa korroosiota.


    • PaulaPakana
      • Olen tehnyt

        http://www.sistani.org/html/eng/main/index.php?page=4&part=1

        Question:If my wife wants me to masturbate in front of her, is it then allowed?
        (Jos vaimoni haluaa masturboida hänen edessään onko se sallittua)

        Answer:You are not allowed to do it with hand, but your wife is. ( Sinun ei saa tehdä sitä kädelläsi mutta vaimosi saa)


      • Nassen
        Olen tehnyt kirjoitti:

        http://www.sistani.org/html/eng/main/index.php?page=4&part=1

        Question:If my wife wants me to masturbate in front of her, is it then allowed?
        (Jos vaimoni haluaa masturboida hänen edessään onko se sallittua)

        Answer:You are not allowed to do it with hand, but your wife is. ( Sinun ei saa tehdä sitä kädelläsi mutta vaimosi saa)

        "Answer:You are not allowed to do it with hand, but your wife is. ( Sinun ei saa tehdä sitä kädelläsi mutta vaimosi saa)"

        Question: Cause I do not have a wife, may I borrow neighbours wifes?


      • ararat

        Kiitos Paula tukevista sanoistasi! Masturbointi on hirveää tappamista. Miljoonat viattomat siitiöt singotaan tahallaan seinään, vaikka ne naisessa tekisivät pelkästään hyvää.


      • ararat
        Nassen kirjoitti:

        "Answer:You are not allowed to do it with hand, but your wife is. ( Sinun ei saa tehdä sitä kädelläsi mutta vaimosi saa)"

        Question: Cause I do not have a wife, may I borrow neighbours wifes?

        Naapuruston vaimot ovat erinomainen vaihtoehto, mutta poneja en suosittele, sillä Herra ei pidä poneihin sekaantumisesta.


      • minä
        ararat kirjoitti:

        Kiitos Paula tukevista sanoistasi! Masturbointi on hirveää tappamista. Miljoonat viattomat siitiöt singotaan tahallaan seinään, vaikka ne naisessa tekisivät pelkästään hyvää.

        saavat ilmeisesti masturboida, jos tuo elämän jatkaminen on ainut periaate, mihin älä masturboi, se on syntiä -käsite perustuu. naisethan eivät masturboidessaan tuhoa mitään. sitä paitsi masturbointi on kivaa ;)


      • Nasse
        ararat kirjoitti:

        Naapuruston vaimot ovat erinomainen vaihtoehto, mutta poneja en suosittele, sillä Herra ei pidä poneihin sekaantumisesta.

        naapurin kädetön vaimo joka joutui käyttämään suutaan.... älä tee toiselle mitä et haluaisi tehtävän itsellesi...


      • PaulaPakana
        minä kirjoitti:

        saavat ilmeisesti masturboida, jos tuo elämän jatkaminen on ainut periaate, mihin älä masturboi, se on syntiä -käsite perustuu. naisethan eivät masturboidessaan tuhoa mitään. sitä paitsi masturbointi on kivaa ;)

        Kiitos.


      • Olen tehnyt
        Nassen kirjoitti:

        "Answer:You are not allowed to do it with hand, but your wife is. ( Sinun ei saa tehdä sitä kädelläsi mutta vaimosi saa)"

        Question: Cause I do not have a wife, may I borrow neighbours wifes?

        Eikö sulla järki pelaa ollenkaan. Kysymyksessä on masturbaatio eli itsetyydytys. Nainen saa siis tyydyttää ton mukaan itsensä kädellään. Miehen itsetyydytys sen sijaan kielletään. Tuliko selväksi?


      • Nassen
        Olen tehnyt kirjoitti:

        Eikö sulla järki pelaa ollenkaan. Kysymyksessä on masturbaatio eli itsetyydytys. Nainen saa siis tyydyttää ton mukaan itsensä kädellään. Miehen itsetyydytys sen sijaan kielletään. Tuliko selväksi?

        "Nainen saa siis tyydyttää ton mukaan itsensä kädellään. Miehen itsetyydytys sen sijaan kielletään. Tuliko selväksi?"

        Yksi kysymys: saako mies tyydyttää itsensä naisella?


      • ararat
        minä kirjoitti:

        saavat ilmeisesti masturboida, jos tuo elämän jatkaminen on ainut periaate, mihin älä masturboi, se on syntiä -käsite perustuu. naisethan eivät masturboidessaan tuhoa mitään. sitä paitsi masturbointi on kivaa ;)

        "naiset saavat ilmeisesti masturboida, jos tuo elämän jatkaminen on ainut periaate"
        Oikeasti masturbointi on turhaa ajan haaskausta, koska se ei tuota mitään tarpeellista. Jos siis masturboijana on nainen, hän tekee yhtä hyvin syntiä kuin mieskin sinkoillessaan siemeniään.


      • minä
        ararat kirjoitti:

        "naiset saavat ilmeisesti masturboida, jos tuo elämän jatkaminen on ainut periaate"
        Oikeasti masturbointi on turhaa ajan haaskausta, koska se ei tuota mitään tarpeellista. Jos siis masturboijana on nainen, hän tekee yhtä hyvin syntiä kuin mieskin sinkoillessaan siemeniään.

        ei suinkaan ole ajan haaskausta, oletan että et ole sitä koskaan edes kokeillut. oletpa hupsu, nukkuminenkin on varmaan sinusta ajan haaskausta.


      • ararat
        Nasse kirjoitti:

        naapurin kädetön vaimo joka joutui käyttämään suutaan.... älä tee toiselle mitä et haluaisi tehtävän itsellesi...

        Naiset nyt eivät ikinä anna miehelle suunvuoroa!

        "älä tee toiselle mitä et haluaisi tehtävän itsellesi..."
        Tämähän on suurinta lähimmäisrakkautta! Toisaalta itselleen ei kannata tehdä mitään sellaista, mitä toinenkaan ei tekisi toiselleen.


      • Nassen
        ararat kirjoitti:

        Naiset nyt eivät ikinä anna miehelle suunvuoroa!

        "älä tee toiselle mitä et haluaisi tehtävän itsellesi..."
        Tämähän on suurinta lähimmäisrakkautta! Toisaalta itselleen ei kannata tehdä mitään sellaista, mitä toinenkaan ei tekisi toiselleen.

        nimittäin normaali terve hetero ei omista niin pitkää sitä tai notkeaa selkää jotta itsepalvelus toimisi.


      • ararat
        Nassen kirjoitti:

        "Nainen saa siis tyydyttää ton mukaan itsensä kädellään. Miehen itsetyydytys sen sijaan kielletään. Tuliko selväksi?"

        Yksi kysymys: saako mies tyydyttää itsensä naisella?

        "saako mies tyydyttää itsensä naisella?"
        Ei missään tapauksessa. Miehen on nöyrryttävä urakkansa edessä ja tyydytettävä vain siittiöiden janoama lisääntymistarve. Jos tuntuu hyvältä, tuntukoon.


      • JSS
        ararat kirjoitti:

        "naiset saavat ilmeisesti masturboida, jos tuo elämän jatkaminen on ainut periaate"
        Oikeasti masturbointi on turhaa ajan haaskausta, koska se ei tuota mitään tarpeellista. Jos siis masturboijana on nainen, hän tekee yhtä hyvin syntiä kuin mieskin sinkoillessaan siemeniään.

        Masturbaatio ehkäisee eturauhassyövän saamista: http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/3072021.stm

        Joten on hyötyä!


      • ararat
        minä kirjoitti:

        ei suinkaan ole ajan haaskausta, oletan että et ole sitä koskaan edes kokeillut. oletpa hupsu, nukkuminenkin on varmaan sinusta ajan haaskausta.

        "masturbointi ei suinkaan ole ajan haaskausta"
        Kylläpäs on, aivan hirveää tuhlausta. Masturbointiin kuluvana aikana ehtii hyvin vaikka lukemaan Raamattua.

        "oletan että et ole sitä koskaan edes kokeillut."
        Voi, voi monet kerrat, mutta miltään ei tuntunut. Aivan tylsää touhua kertakaikkiaan. Ihan nukuttaa muistellakin. Heti kun sain naista, orkku alkoi tuntua orkulta.

        "oletpa hupsu, nukkuminenkin on varmaan sinusta ajan haaskausta."
        Eikä ole! Nukkuminen on tarpeellista. Ilman unta terveyteni vaarantuu. Ilman masturbointia oloni sen kuin petraantuu ja tunnen pystyväni vaikka mihin!


      • ararat
        Nassen kirjoitti:

        nimittäin normaali terve hetero ei omista niin pitkää sitä tai notkeaa selkää jotta itsepalvelus toimisi.

        Olen nähnyt aiheesta valokuvia. Taitavat olla trikkiä, että haukkaavat omaa kikkiä?


      • SEEMOS
        Nassen kirjoitti:

        nimittäin normaali terve hetero ei omista niin pitkää sitä tai notkeaa selkää jotta itsepalvelus toimisi.

        Pystyy (pystyi?) tuohon . Todisteet löytyy dvd ja vhs-formaatissa.
        Miksihän minusta tuntuu että hra ararat ei taida olla "oikeasti"TM uskossa? ;)
        Snif.. haisee provolta... ja taidanpa arvata kuka!
        Moi vaan, vanha kamu :)


      • ararat
        JSS kirjoitti:

        Masturbaatio ehkäisee eturauhassyövän saamista: http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/3072021.stm

        Joten on hyötyä!

        Höpöjä! Naurettavia tutkimuksia keksitään luomisen ilosta. Yhtä hyvin se eturauhanen tyhjentyy, kun syöksähtelee naiseen. Sen kuin vain panee useita kertoja päivässä, niin vot, paikat pysyvät kondiksessa.


      • ararat
        SEEMOS kirjoitti:

        Pystyy (pystyi?) tuohon . Todisteet löytyy dvd ja vhs-formaatissa.
        Miksihän minusta tuntuu että hra ararat ei taida olla "oikeasti"TM uskossa? ;)
        Snif.. haisee provolta... ja taidanpa arvata kuka!
        Moi vaan, vanha kamu :)

        Nonni! Mitä minä sanoin! Kyllä taipuu jotkut.

        "Miksihän minusta tuntuu että hra ararat ei taida olla "oikeasti"TM uskossa? ;)
        Snif.. haisee provolta... ja taidanpa arvata kuka!
        Moi vaan, vanha kamu :)"
        Ettäkö tunnun jotenkin tutulta? Mikä sen mahtoi paljastaa?
        Joka tapauksessa helpompi on kamelin päästä taivaaseen kuin masturboijan.


      • SEEMOS
        ararat kirjoitti:

        Nonni! Mitä minä sanoin! Kyllä taipuu jotkut.

        "Miksihän minusta tuntuu että hra ararat ei taida olla "oikeasti"TM uskossa? ;)
        Snif.. haisee provolta... ja taidanpa arvata kuka!
        Moi vaan, vanha kamu :)"
        Ettäkö tunnun jotenkin tutulta? Mikä sen mahtoi paljastaa?
        Joka tapauksessa helpompi on kamelin päästä taivaaseen kuin masturboijan.

        Semoslaiset! Heh heh emme välitä vittuakaan taivaasta, niin ankeaksi paikaksi sen ovat hihhulit kuvanneet ;)
        Nikkejä mainitsematta, mites rakenushommat etenee?
        Minulla viikonloppuna juhlallisen (epäkristilliset) saunan "vihkiäiset"...

        J.K
        Kun olen viime kevättalvesta asti lukenut kaikki kirjoituksesi, niin tyyli on tullut tutuksi.. ei siinä sen kummempaa :)
        Liekö muuten se kristittyjen taivas täynnä kameleita, koska: me ollaan runkkareita kaikki, ihan jokainen...
        Heh heh


      • ararat
        SEEMOS kirjoitti:

        Semoslaiset! Heh heh emme välitä vittuakaan taivaasta, niin ankeaksi paikaksi sen ovat hihhulit kuvanneet ;)
        Nikkejä mainitsematta, mites rakenushommat etenee?
        Minulla viikonloppuna juhlallisen (epäkristilliset) saunan "vihkiäiset"...

        J.K
        Kun olen viime kevättalvesta asti lukenut kaikki kirjoituksesi, niin tyyli on tullut tutuksi.. ei siinä sen kummempaa :)
        Liekö muuten se kristittyjen taivas täynnä kameleita, koska: me ollaan runkkareita kaikki, ihan jokainen...
        Heh heh

        Rakennus on valmis. Sellainen grillauspiste tuli ja hieno. Saa vaikka sataa, ei haittaa. Oikein kota.

        Onnea uuteen saunaa. Hyviä löylyjä!

        Joo, minusta kans tuntuu, että taivaassa on kameleita enin osa :)


      • qanja
        ararat kirjoitti:

        Höpöjä! Naurettavia tutkimuksia keksitään luomisen ilosta. Yhtä hyvin se eturauhanen tyhjentyy, kun syöksähtelee naiseen. Sen kuin vain panee useita kertoja päivässä, niin vot, paikat pysyvät kondiksessa.

        "Höpöjä! Naurettavia tutkimuksia keksitään luomisen ilosta."

        Ai oletkos sinäkin höpön tutkimuksen kohde?

        luomisen iloa sullekkin ;)


      • SEEMOS
        qanja kirjoitti:

        "Höpöjä! Naurettavia tutkimuksia keksitään luomisen ilosta."

        Ai oletkos sinäkin höpön tutkimuksen kohde?

        luomisen iloa sullekkin ;)

        Veikkaan että "Ararat" tekee tutkimusta tiukkapipoisten höynäyttämisen helppoudesta :D


      • SEEMOS
        ararat kirjoitti:

        Rakennus on valmis. Sellainen grillauspiste tuli ja hieno. Saa vaikka sataa, ei haittaa. Oikein kota.

        Onnea uuteen saunaa. Hyviä löylyjä!

        Joo, minusta kans tuntuu, että taivaassa on kameleita enin osa :)

        Hienosti vedätetty, Onnittelen!
        Vaikka en meinannut silmiäni uskoa lukiessani, miten monet ottivat tosissaan Ensimmäisen pro.... Eikun araratin :D
        Kyllähän sen uskiksista ymmärtää, mutta että jotkut ateistitkin....

        J.K.
        Grillaillessa ja saunan lauteilla onkin hyvä miettiä uusia juonia... Palaillaan.

        T: uskonveljesi Semoksessa


    • Hannes hanska

      "hanskaa" joitkain vuosia, sitten lopetin, kun oli muutakin tekemistä. Enkö joudukaan helvettiin vaan jään puoliväliin? :D

      • herra

        suoraan limboon, helvetin ja taivaan väliin. Siellä ovat kaikki melkein murhaajat, ateistit, vegaanit, masturboinnin lopettaneet (ja siis sen joskus aloittaneet), Adolf Hitler, ja joskus myös Jumala piipahtaa täällä naukkailemassa Hitlerin kanssa Jack Danielsia.


      • ararat

        Hannes! Onneksi käytit hanskaa, sillä sitä ei lasketa käteenvedoksi.


    • herra

      "Toisin sanoen masturbointi on hirveintä, mitä ihminen voi tehdä toiselle."

      Minä kun luulin, että masturbointi suoritetaan itselle eikä toiselle. Mutta jos masturbointi todella suoritetaan toiselle, voi siitä kyllä muodostua karmivaa, joten olet kyllä täysin oikeassa.

      • ararat

        Jos annat vain itsellesi, mutta et toiselle, olet tehnyt hirveän itsekkään teon sille toiselle ja tappanut siinä sivussa jonkun, kun mällisi on lentänyt hittoon. Tuleva lapsesi ei saanut edes tilaisuutta yrittää syntyä. Herra ei katso hyvällä sellaista.


    • ANTAKEE ARMUA!!

      ANTAKEE ARMUA!!!

      • ararat

        Mene ja tee miehen työ!


      • henkka_669
        ararat kirjoitti:

        Mene ja tee miehen työ!

        jos tykkää roiskia vaikka rinnoille. Eikö sekin ole syntiä ja jumalan tarkoituksen vastaista toimintaa?


      • ararat
        henkka_669 kirjoitti:

        jos tykkää roiskia vaikka rinnoille. Eikö sekin ole syntiä ja jumalan tarkoituksen vastaista toimintaa?

        Rinnoille roiskiminen ei sinänsä ole syntiä, jos siittiöille annetaan mahdollisuus valua sitä kautta oikeaan looraan. Siittiöiden hyvinvointi on kaiken a ja ö.


    • aurinkoinen

      löysit runkarit.

      Ei olis uskonut kuinka kansa heräsi syntiinsä ja kaitpa joku hanskaa jo vaihto,keskustelun edetessä,huh huh,mikä kiinostus.

      • ararat

        "oikeaan osuit löysit runkarit."
        Runkkarit vaikuttavat ihan kivoilta. Täytyy vissiin vaihtaa seurakuntaa.

        Mistähän se johtuukin, että seksi kiinnostaa? On se ihme!


    • aye-serene

      ...se mistä puhuu, siitä puute ;))
      Kaikki ihmiset mastruboi...se on luonnollista...lapsetkin sitä tekee...ei lapsille saa opettaa että sen oma ruumis ja tunteet on väärin...sellaisella saarnaus ja kielto tyylillä saadaan estoja...
      ...niitä on sinullakin jos tosissasi tuota kirjoitit...seksi estoja...vihaa omaa ruumistaan...vihaa omia seksuaalisia tunteitaan...

      Elä...ole vapaa...nauti seksistä ja nauti mastruboinnista...niin estosi häviää ja tulet onnelliseksi ihmiseksi ;))

      mvh/aye

      • ararat

        Rohkea kommentti! Tämän sanoman kun liitän seuraavaan saarnaani ensi sunnuntaina, ainakaan eturivin mummot eivät nuku ;)

        Voi hyvin!


    • M Asturboija

      Eli jos mä ensin kaivan joltain silmät päästä ja sen jälkeen poltan sen elävältä, niin se ei ole niin paha juttu kuin runkkaaminen, joka sentään ehkäisee eturauhassyövän syntyä?

      Ah tätä uskisten logiikkaa. Se jättää typeryydellään joka kerta sanattomaksi. Mutta kuinkas muutenkaan. Uskiksethan ovat tunnetusti tyhmempiä, kuten jossain täällä luki. Olikohan lessujen palstalla.

      • ararat

        "Eli jos mä ensin kaivan joltain silmät päästä ja sen jälkeen poltan sen elävältä, niin se ei ole niin paha juttu kuin runkkaaminen, joka sentään ehkäisee eturauhassyövän syntyä?"
        Molemmat ovat kyllä pahoja, sillä tappaessasi tapat. Runkatessasi tapat miljoonia lapsenalkuja. Se kyllä vituttaa Herraa tosissaan.

        Eturauhasen syöpää voit vähentää lisäämällä naimista. Tämän olemme havainneet seurakuntamme pastorien kanssa käytännössä toteuttamamme tutkimuksen perusteella. Syöpien määrä väheni huimasti, kun lisäsimme yhdyntöjen määrää. Lisäksi seurakuntasisaret ovat lopettaneet ennen niin tavallisen jäkättämisensä.

        "Uskiksethan ovat tunnetusti tyhmempiä"
        Ainakin minä olen erittäin älykäs. Kiitos Herralle lahjakkuudestani!


      • Joosua
        ararat kirjoitti:

        "Eli jos mä ensin kaivan joltain silmät päästä ja sen jälkeen poltan sen elävältä, niin se ei ole niin paha juttu kuin runkkaaminen, joka sentään ehkäisee eturauhassyövän syntyä?"
        Molemmat ovat kyllä pahoja, sillä tappaessasi tapat. Runkatessasi tapat miljoonia lapsenalkuja. Se kyllä vituttaa Herraa tosissaan.

        Eturauhasen syöpää voit vähentää lisäämällä naimista. Tämän olemme havainneet seurakuntamme pastorien kanssa käytännössä toteuttamamme tutkimuksen perusteella. Syöpien määrä väheni huimasti, kun lisäsimme yhdyntöjen määrää. Lisäksi seurakuntasisaret ovat lopettaneet ennen niin tavallisen jäkättämisensä.

        "Uskiksethan ovat tunnetusti tyhmempiä"
        Ainakin minä olen erittäin älykäs. Kiitos Herralle lahjakkuudestani!

        Miksi ihmeessä sinun pitää niin kovasti mustamaalata
        uskossa olevia ihmisiä? Nuo sinun masturbointipuheesi ovat vailla minkäänlaista raamatullista tukea. Kyllä mies ja nainen saavat masturboida niin paljon kuin haluavat.

        Ja tuolla aikaisemmin joku kirjoitti, että helvettiin joutuu enemmän ihmisiä kuin taivaaseen, Jumala on siis hävinnyt.

        Ensinäkin en olisi ollenkaan varma joutuuku enemmän ihmisiä helvettiin kuin taivaaseen. (esim. kaikki lapsena kuolleet pääsevät ilmeisesti taivaaseen johtuen siitä seikasta, että heillä ei ole mahdollisuutta pohtia raamatullisia asioita.
        Toiseksi, näin pakanallista porukkaa ei maapallolla olekaan varmaan koskaan elänyt, eli paljolti se vääristynyt maailmankuva jossa me nyt elämme ei ollut se maailmankuva, jossa ihmiset elivät esim. 0-1900 luvulla.
        Kolmanneksi, kun Jeesus kuoli hän kävi kiertämässä myös helvetissä puhumassa pelastuksesta. Eli ennen Jeesuksen kuolemista helvettiin joutuneet ihmiset saivat ns. toisen mahdollisuuden. Oletettavaa on, että monet näistä ihmisistä vaihtoivat helvetin taivaaseen aivan ymmärrettävistä syistä.

        Ja mitä tuohon Jumala on hävinnyt -kommenttiin. Mielestäni ihmiset siinä vain häviävät, jos eivät valitse Jeesusta pelastajakseen. Jumala on kaikkivaltias ja pysyy aina sellaisena. Hän on antanut ihmisille vapauden valita tulevatko he taivaaseen vai eivät. Se ei millään tavoin vaikuta siihen eikö itse pääpaholaista saatanaa sitten lopuksi tuhota.

        Elin lopullinen tilanne on tämä: Jumala elää ja halukkaat ihmiset saavat elää hänen hyvyytensä kanssa ikuisesti. Saatana on tuhottu ja sinne halukkaat ihmiset kiemurtelevat helvetin liekeissä vailla mitään pelastuksen toivoa ikuisesti.

        Ketä siis loppupeleissä voittikaan? =).

        Ja niille ihmisille, jotka sinne helvettiin nyt kovasti halaajavat, niin ikuisuus on pitkä aika. Helvettihän on jokaisen henkilökohtainen rangaistus. Suosittelen siis miettimään jonkin henkilökohtaisesti pahimman pelon elämässäsi (esim. lapsien poismeno, sukulaisten erillejoutuminen, omaisuuden tuhoutuminen... mikä vain) ja valmistaudu elämään sen kanssa ikuisesti täysissä ruumiin voimissa. Uskoisin, että kova paikka jokaiselle.

        Kannattaa siis oikesti miettiä mihin sitä kuoleman jälkeen menee, silloin eivät tiedemiesten kalliitkaan keksinnöt enää auta.


      • SEEMOS
        Joosua kirjoitti:

        Miksi ihmeessä sinun pitää niin kovasti mustamaalata
        uskossa olevia ihmisiä? Nuo sinun masturbointipuheesi ovat vailla minkäänlaista raamatullista tukea. Kyllä mies ja nainen saavat masturboida niin paljon kuin haluavat.

        Ja tuolla aikaisemmin joku kirjoitti, että helvettiin joutuu enemmän ihmisiä kuin taivaaseen, Jumala on siis hävinnyt.

        Ensinäkin en olisi ollenkaan varma joutuuku enemmän ihmisiä helvettiin kuin taivaaseen. (esim. kaikki lapsena kuolleet pääsevät ilmeisesti taivaaseen johtuen siitä seikasta, että heillä ei ole mahdollisuutta pohtia raamatullisia asioita.
        Toiseksi, näin pakanallista porukkaa ei maapallolla olekaan varmaan koskaan elänyt, eli paljolti se vääristynyt maailmankuva jossa me nyt elämme ei ollut se maailmankuva, jossa ihmiset elivät esim. 0-1900 luvulla.
        Kolmanneksi, kun Jeesus kuoli hän kävi kiertämässä myös helvetissä puhumassa pelastuksesta. Eli ennen Jeesuksen kuolemista helvettiin joutuneet ihmiset saivat ns. toisen mahdollisuuden. Oletettavaa on, että monet näistä ihmisistä vaihtoivat helvetin taivaaseen aivan ymmärrettävistä syistä.

        Ja mitä tuohon Jumala on hävinnyt -kommenttiin. Mielestäni ihmiset siinä vain häviävät, jos eivät valitse Jeesusta pelastajakseen. Jumala on kaikkivaltias ja pysyy aina sellaisena. Hän on antanut ihmisille vapauden valita tulevatko he taivaaseen vai eivät. Se ei millään tavoin vaikuta siihen eikö itse pääpaholaista saatanaa sitten lopuksi tuhota.

        Elin lopullinen tilanne on tämä: Jumala elää ja halukkaat ihmiset saavat elää hänen hyvyytensä kanssa ikuisesti. Saatana on tuhottu ja sinne halukkaat ihmiset kiemurtelevat helvetin liekeissä vailla mitään pelastuksen toivoa ikuisesti.

        Ketä siis loppupeleissä voittikaan? =).

        Ja niille ihmisille, jotka sinne helvettiin nyt kovasti halaajavat, niin ikuisuus on pitkä aika. Helvettihän on jokaisen henkilökohtainen rangaistus. Suosittelen siis miettimään jonkin henkilökohtaisesti pahimman pelon elämässäsi (esim. lapsien poismeno, sukulaisten erillejoutuminen, omaisuuden tuhoutuminen... mikä vain) ja valmistaudu elämään sen kanssa ikuisesti täysissä ruumiin voimissa. Uskoisin, että kova paikka jokaiselle.

        Kannattaa siis oikesti miettiä mihin sitä kuoleman jälkeen menee, silloin eivät tiedemiesten kalliitkaan keksinnöt enää auta.

        Mutta mitäs jos todistaisit YHDENKÄÄN väitteesi jeesuksistasi, taivaistasi, helveteistäsi, yms yms.
        Nähdäkseni jokaikinen väitteesi perustuu vain sinun USKOOSI ts. luuloihisi.

        Siinä olet kyllä oikeassa että ikuisuus on pitkä aika, onneksi kenenkään on mahdotonta elää ikuisesti.
        Se olisi sietämätön helvetti jos mikä ;)


      • ararat
        Joosua kirjoitti:

        Miksi ihmeessä sinun pitää niin kovasti mustamaalata
        uskossa olevia ihmisiä? Nuo sinun masturbointipuheesi ovat vailla minkäänlaista raamatullista tukea. Kyllä mies ja nainen saavat masturboida niin paljon kuin haluavat.

        Ja tuolla aikaisemmin joku kirjoitti, että helvettiin joutuu enemmän ihmisiä kuin taivaaseen, Jumala on siis hävinnyt.

        Ensinäkin en olisi ollenkaan varma joutuuku enemmän ihmisiä helvettiin kuin taivaaseen. (esim. kaikki lapsena kuolleet pääsevät ilmeisesti taivaaseen johtuen siitä seikasta, että heillä ei ole mahdollisuutta pohtia raamatullisia asioita.
        Toiseksi, näin pakanallista porukkaa ei maapallolla olekaan varmaan koskaan elänyt, eli paljolti se vääristynyt maailmankuva jossa me nyt elämme ei ollut se maailmankuva, jossa ihmiset elivät esim. 0-1900 luvulla.
        Kolmanneksi, kun Jeesus kuoli hän kävi kiertämässä myös helvetissä puhumassa pelastuksesta. Eli ennen Jeesuksen kuolemista helvettiin joutuneet ihmiset saivat ns. toisen mahdollisuuden. Oletettavaa on, että monet näistä ihmisistä vaihtoivat helvetin taivaaseen aivan ymmärrettävistä syistä.

        Ja mitä tuohon Jumala on hävinnyt -kommenttiin. Mielestäni ihmiset siinä vain häviävät, jos eivät valitse Jeesusta pelastajakseen. Jumala on kaikkivaltias ja pysyy aina sellaisena. Hän on antanut ihmisille vapauden valita tulevatko he taivaaseen vai eivät. Se ei millään tavoin vaikuta siihen eikö itse pääpaholaista saatanaa sitten lopuksi tuhota.

        Elin lopullinen tilanne on tämä: Jumala elää ja halukkaat ihmiset saavat elää hänen hyvyytensä kanssa ikuisesti. Saatana on tuhottu ja sinne halukkaat ihmiset kiemurtelevat helvetin liekeissä vailla mitään pelastuksen toivoa ikuisesti.

        Ketä siis loppupeleissä voittikaan? =).

        Ja niille ihmisille, jotka sinne helvettiin nyt kovasti halaajavat, niin ikuisuus on pitkä aika. Helvettihän on jokaisen henkilökohtainen rangaistus. Suosittelen siis miettimään jonkin henkilökohtaisesti pahimman pelon elämässäsi (esim. lapsien poismeno, sukulaisten erillejoutuminen, omaisuuden tuhoutuminen... mikä vain) ja valmistaudu elämään sen kanssa ikuisesti täysissä ruumiin voimissa. Uskoisin, että kova paikka jokaiselle.

        Kannattaa siis oikesti miettiä mihin sitä kuoleman jälkeen menee, silloin eivät tiedemiesten kalliitkaan keksinnöt enää auta.

        "Miksi ihmeessä sinun pitää niin kovasti mustamaalata uskossa olevia ihmisiä?"
        Enkä mustamaalaa. Ostin viimeksi väritöntä Pinotzekkiä eiku Pinoteksiä.

        "Nuo sinun masturbointipuheesi ovat vailla minkäänlaista raamatullista tukea."
        Eivät ole. Raamatussa kerrotaan Onan-nimisestä miehestä, joka onanoi ja Herra tappoi hänet siitä syystä.

        "Kyllä mies ja nainen saavat masturboida niin paljon kuin haluavat."
        Minun puolestani kyllä, mutta Herra ei hyvällä sitä katso.

        "Ensinäkin en olisi ollenkaan varma joutuuku enemmän ihmisiä helvettiin kuin taivaaseen."
        Kyllä joutuu, sillä helpompi on kamelin päästä taivaaseen kuin uskovaisen.

        "näin pakanallista porukkaa ei maapallolla olekaan varmaan koskaan elänyt"
        Olet siis varsin vanha, koska olet kyennyt moiseen sosiologiseen tutkimukseen. Ja otantasi oli määrältään millainen?

        "kun Jeesus kuoli hän kävi kiertämässä myös helvetissä puhumassa pelastuksesta"
        Voi poijjaat! Jeesus se osasi!

        "Oletettavaa on, että monet näistä ihmisistä vaihtoivat helvetin taivaaseen aivan ymmärrettävistä syistä."
        Oletettavaa? Et siis tiedä? Mikä sinusta on helvettiä?

        "Mielestäni ihmiset siinä vain häviävät, jos eivät valitse Jeesusta pelastajakseen."
        Kerro se islamilaisille ym., jotta se evankeliumin ilosanoma saataisiin levitetyksi kaikkialle maailmaan. Muutenhan sitä tuomiopäivää ei tule ikinä. Eli kristityt eivät pelastu koskaan. Kova kohtalo sanoisin.

        "Ketä siis loppupeleissä voittikaan? =)."
        Valitettavasti näyttää siltä, että olet luusereitten puolella.

        "Kannattaa siis oikesti miettiä mihin sitä kuoleman jälkeen menee"
        Kuolema saattaa jopa tappaa. Se on varsin ikävää.

        "silloin eivät tiedemiesten kalliitkaan keksinnöt enää auta"
        On se kyllä ihme. Ja niin pirusti kun niillekin maksetaan.


      • Joosua
        ararat kirjoitti:

        "Miksi ihmeessä sinun pitää niin kovasti mustamaalata uskossa olevia ihmisiä?"
        Enkä mustamaalaa. Ostin viimeksi väritöntä Pinotzekkiä eiku Pinoteksiä.

        "Nuo sinun masturbointipuheesi ovat vailla minkäänlaista raamatullista tukea."
        Eivät ole. Raamatussa kerrotaan Onan-nimisestä miehestä, joka onanoi ja Herra tappoi hänet siitä syystä.

        "Kyllä mies ja nainen saavat masturboida niin paljon kuin haluavat."
        Minun puolestani kyllä, mutta Herra ei hyvällä sitä katso.

        "Ensinäkin en olisi ollenkaan varma joutuuku enemmän ihmisiä helvettiin kuin taivaaseen."
        Kyllä joutuu, sillä helpompi on kamelin päästä taivaaseen kuin uskovaisen.

        "näin pakanallista porukkaa ei maapallolla olekaan varmaan koskaan elänyt"
        Olet siis varsin vanha, koska olet kyennyt moiseen sosiologiseen tutkimukseen. Ja otantasi oli määrältään millainen?

        "kun Jeesus kuoli hän kävi kiertämässä myös helvetissä puhumassa pelastuksesta"
        Voi poijjaat! Jeesus se osasi!

        "Oletettavaa on, että monet näistä ihmisistä vaihtoivat helvetin taivaaseen aivan ymmärrettävistä syistä."
        Oletettavaa? Et siis tiedä? Mikä sinusta on helvettiä?

        "Mielestäni ihmiset siinä vain häviävät, jos eivät valitse Jeesusta pelastajakseen."
        Kerro se islamilaisille ym., jotta se evankeliumin ilosanoma saataisiin levitetyksi kaikkialle maailmaan. Muutenhan sitä tuomiopäivää ei tule ikinä. Eli kristityt eivät pelastu koskaan. Kova kohtalo sanoisin.

        "Ketä siis loppupeleissä voittikaan? =)."
        Valitettavasti näyttää siltä, että olet luusereitten puolella.

        "Kannattaa siis oikesti miettiä mihin sitä kuoleman jälkeen menee"
        Kuolema saattaa jopa tappaa. Se on varsin ikävää.

        "silloin eivät tiedemiesten kalliitkaan keksinnöt enää auta"
        On se kyllä ihme. Ja niin pirusti kun niillekin maksetaan.

        "Miksi ihmeessä sinun pitää niin kovasti mustamaalata uskossa olevia ihmisiä?"
        ""Enkä mustamaalaa. Ostin viimeksi väritöntä Pinotzekkiä eiku Pinoteksiä.""

        Kovin värittömältä tekstisi silti vaikuttaa.

        "Nuo sinun masturbointipuheesi ovat vailla minkäänlaista raamatullista tukea."
        ""Eivät ole. Raamatussa kerrotaan Onan-nimisestä miehestä, joka onanoi ja Herra tappoi hänet siitä syystä.""

        Tarkoitat siis kohtaa 1 Moos. 38, jossa nuorelta naiselta kuoli aviomies. Silloin naista ei saanut jättää elämään köyhyydessä, vaan hänen piti saada turvakseen lapsi aviomiehensä veljestä. Onan tiesi, ettei lapsesta tulisi hänen omaansa ja antoi siemenensä valua maahan. Siitä hän sai Jumalan rangaistuksen. Tässä siis kertomus, jossa nähdäkseni varsinainen Härski-Hartikainen käytti hyväksensä avuttoman naisen hädänalaista tilaa.

        Itsetyydystä ei ole kielletty Mooseksen laissa, eikä se siten ole syntiä. Onan ei harjoittanut itsetyydystä, vaan onanilla oli vaimo. !!!Onanin synti oli se että hän kieltäytyi siittämästä lasta veljensä vaimolle!!! (1Moos.38:8-9, vrt 5Moos.25:5-10).

        Niin Juuda sanoi Oonanille: "Yhdy veljesi leskeen ja ota hänet avioksesi ja herätä siemen veljellesi." Mutta kun Oonan tiesi, ettei jälkeläinen olisi oleva hänen, niin hän antoi, aina kun yhtyi veljensä vaimoon, siemenensä mennä maahan, ettei hankkisi jälkeläistä veljelleen. Mutta se, minkä hän teki, oli paha Herran silmissä; sentähden hän antoi hänenkin kuolla.


        "Kyllä mies ja nainen saavat masturboida niin paljon kuin haluavat."
        ""Minun puolestani kyllä, mutta Herra ei hyvällä sitä katso.""

        Vastauksen saitkin jo aikaisemmin.

        "Ensinäkin en olisi ollenkaan varma joutuuku enemmän ihmisiä helvettiin kuin taivaaseen."
        ""Kyllä joutuu, sillä helpompi on kamelin päästä taivaaseen kuin uskovaisen.""

        Nuo nyt ovat jotain sinun omia jorinoitasi.


        "näin pakanallista porukkaa ei maapallolla olekaan varmaan koskaan elänyt"
        ""Olet siis varsin vanha, koska olet kyennyt moiseen sosiologiseen tutkimukseen. Ja otantasi oli määrältään millainen?""

        Aivan historiaa lukemalla tämäkin asia selviää.

        "kun Jeesus kuoli hän kävi kiertämässä myös helvetissä puhumassa pelastuksesta"
        ""Voi poijjaat! Jeesus se osasi!""

        Niinpä teki.

        "Oletettavaa on, että monet näistä ihmisistä vaihtoivat helvetin taivaaseen aivan ymmärrettävistä syistä."
        ""Oletettavaa? Et siis tiedä? Mikä sinusta on helvettiä?""

        Kukaan ihminen ei tarkalleen tiedä millainen helvetti on, mutta raamatunkin kuvausten perusteella, erittäin tuskainen paikka.

        "Mielestäni ihmiset siinä vain häviävät, jos eivät valitse Jeesusta pelastajakseen."
        ""Kerro se islamilaisille ym., jotta se evankeliumin ilosanoma saataisiin levitetyksi kaikkialle maailmaan. Muutenhan sitä tuomiopäivää ei tule ikinä. Eli kristityt eivät pelastu koskaan. Kova kohtalo sanoisin.""

        Tässähän sitä juuri kerrotaan yhdelle vääräuskoiselle. Siksi juuri lähetystyötä tehdään, että pelastuksen sana leviää maailmalla.

        "Ketä siis loppupeleissä voittikaan? =)."
        ""Valitettavasti näyttää siltä, että olet luusereitten puolella.""

        Taisit juuri katsoa peiliin?

        "Kannattaa siis oikesti miettiä mihin sitä kuoleman jälkeen menee"
        ""Kuolema saattaa jopa tappaa. Se on varsin ikävää.""

        Kuolema on vain pääsy seuraavaan elämään.

        "silloin eivät tiedemiesten kalliitkaan keksinnöt enää auta"
        ""On se kyllä ihme. Ja niin pirusti kun niillekin maksetaan. ""

        Se ei ole ollenkaan ihme, maalliisen mammonan valta kun on varsin rajallinen.


      • ararat
        Joosua kirjoitti:

        "Miksi ihmeessä sinun pitää niin kovasti mustamaalata uskossa olevia ihmisiä?"
        ""Enkä mustamaalaa. Ostin viimeksi väritöntä Pinotzekkiä eiku Pinoteksiä.""

        Kovin värittömältä tekstisi silti vaikuttaa.

        "Nuo sinun masturbointipuheesi ovat vailla minkäänlaista raamatullista tukea."
        ""Eivät ole. Raamatussa kerrotaan Onan-nimisestä miehestä, joka onanoi ja Herra tappoi hänet siitä syystä.""

        Tarkoitat siis kohtaa 1 Moos. 38, jossa nuorelta naiselta kuoli aviomies. Silloin naista ei saanut jättää elämään köyhyydessä, vaan hänen piti saada turvakseen lapsi aviomiehensä veljestä. Onan tiesi, ettei lapsesta tulisi hänen omaansa ja antoi siemenensä valua maahan. Siitä hän sai Jumalan rangaistuksen. Tässä siis kertomus, jossa nähdäkseni varsinainen Härski-Hartikainen käytti hyväksensä avuttoman naisen hädänalaista tilaa.

        Itsetyydystä ei ole kielletty Mooseksen laissa, eikä se siten ole syntiä. Onan ei harjoittanut itsetyydystä, vaan onanilla oli vaimo. !!!Onanin synti oli se että hän kieltäytyi siittämästä lasta veljensä vaimolle!!! (1Moos.38:8-9, vrt 5Moos.25:5-10).

        Niin Juuda sanoi Oonanille: "Yhdy veljesi leskeen ja ota hänet avioksesi ja herätä siemen veljellesi." Mutta kun Oonan tiesi, ettei jälkeläinen olisi oleva hänen, niin hän antoi, aina kun yhtyi veljensä vaimoon, siemenensä mennä maahan, ettei hankkisi jälkeläistä veljelleen. Mutta se, minkä hän teki, oli paha Herran silmissä; sentähden hän antoi hänenkin kuolla.


        "Kyllä mies ja nainen saavat masturboida niin paljon kuin haluavat."
        ""Minun puolestani kyllä, mutta Herra ei hyvällä sitä katso.""

        Vastauksen saitkin jo aikaisemmin.

        "Ensinäkin en olisi ollenkaan varma joutuuku enemmän ihmisiä helvettiin kuin taivaaseen."
        ""Kyllä joutuu, sillä helpompi on kamelin päästä taivaaseen kuin uskovaisen.""

        Nuo nyt ovat jotain sinun omia jorinoitasi.


        "näin pakanallista porukkaa ei maapallolla olekaan varmaan koskaan elänyt"
        ""Olet siis varsin vanha, koska olet kyennyt moiseen sosiologiseen tutkimukseen. Ja otantasi oli määrältään millainen?""

        Aivan historiaa lukemalla tämäkin asia selviää.

        "kun Jeesus kuoli hän kävi kiertämässä myös helvetissä puhumassa pelastuksesta"
        ""Voi poijjaat! Jeesus se osasi!""

        Niinpä teki.

        "Oletettavaa on, että monet näistä ihmisistä vaihtoivat helvetin taivaaseen aivan ymmärrettävistä syistä."
        ""Oletettavaa? Et siis tiedä? Mikä sinusta on helvettiä?""

        Kukaan ihminen ei tarkalleen tiedä millainen helvetti on, mutta raamatunkin kuvausten perusteella, erittäin tuskainen paikka.

        "Mielestäni ihmiset siinä vain häviävät, jos eivät valitse Jeesusta pelastajakseen."
        ""Kerro se islamilaisille ym., jotta se evankeliumin ilosanoma saataisiin levitetyksi kaikkialle maailmaan. Muutenhan sitä tuomiopäivää ei tule ikinä. Eli kristityt eivät pelastu koskaan. Kova kohtalo sanoisin.""

        Tässähän sitä juuri kerrotaan yhdelle vääräuskoiselle. Siksi juuri lähetystyötä tehdään, että pelastuksen sana leviää maailmalla.

        "Ketä siis loppupeleissä voittikaan? =)."
        ""Valitettavasti näyttää siltä, että olet luusereitten puolella.""

        Taisit juuri katsoa peiliin?

        "Kannattaa siis oikesti miettiä mihin sitä kuoleman jälkeen menee"
        ""Kuolema saattaa jopa tappaa. Se on varsin ikävää.""

        Kuolema on vain pääsy seuraavaan elämään.

        "silloin eivät tiedemiesten kalliitkaan keksinnöt enää auta"
        ""On se kyllä ihme. Ja niin pirusti kun niillekin maksetaan. ""

        Se ei ole ollenkaan ihme, maalliisen mammonan valta kun on varsin rajallinen.

        "Kovin värittömältä tekstisi silti vaikuttaa."
        Katsokaa: sokea!

        "Tarkoitat siis kohtaa 1 Moos. 38, jossa nuorelta naiselta kuoli aviomies."
        Tarkoitan.

        "Silloin naista ei saanut jättää elämään köyhyydessä, vaan hänen piti saada turvakseen lapsi aviomiehensä veljestä."
        Mutta ilmeisesti nykyään saa jättää jopa lapsen kera. Niin ne ajat muuttuvat. Olet ilmeisen vanha sinäkin, koska tiedät noin tarkkaan silloiset olot.

        "Itsetyydystä ei ole kielletty Mooseksen laissa, eikä se siten ole syntiä."
        Onneksi ei Suomen laissakaan.

        "Vastauksen saitkin jo aikaisemmin."
        Herra on asettanut avioliiton seksin harjoitusta varten ja siinä ei sooloilut auta, jumalauta!

        "Nuo nyt ovat jotain sinun omia jorinoitasi."
        Sinä täällä joriset pölvästi. Sinä et pääse taivaaseen. Jumala on kertonut minulle.

        "Aivan historiaa lukemalla tämäkin asia selviää."
        Historia on ihmisten kirjoittamaa potaskaa, eikä Jumalan sanaa.

        "Niinpä teki."
        Jeesus taisi jäädä sinne helvettiin.

        "Kukaan ihminen ei tarkalleen tiedä millainen helvetti on, mutta raamatunkin kuvausten perusteella, erittäin tuskainen paikka."
        Ei tosiaan tiedä, etkä näköjään sinäkään. Onneksi sinä et pääse taivaaseen, että on edes toivoa taivaan olla hyvä paikka.

        "Tässähän sitä juuri kerrotaan yhdelle vääräuskoiselle. Siksi juuri lähetystyötä tehdään, että pelastuksen sana leviää maailmalla."
        Työ vaikuttaa toivottomalta ja juuri siksi sitä tuomiopäivää ei ikinä tule.

        "Taisit juuri katsoa peiliin?"
        En. Katselen sinua.

        "Kuolema on vain pääsy seuraavaan elämään."
        Olet huumormiehii. Kuolema kuule tappaa sinutkin.

        "Se ei ole ollenkaan ihme, maalliisen mammonan valta kun on varsin rajallinen."
        Vielä rajallisempi se tuntuu olevan karismaattisilla "ihmeidentekijöillä", jotka eivät kykene yhteenkään ihmeeseen.


      • Joosua
        ararat kirjoitti:

        "Kovin värittömältä tekstisi silti vaikuttaa."
        Katsokaa: sokea!

        "Tarkoitat siis kohtaa 1 Moos. 38, jossa nuorelta naiselta kuoli aviomies."
        Tarkoitan.

        "Silloin naista ei saanut jättää elämään köyhyydessä, vaan hänen piti saada turvakseen lapsi aviomiehensä veljestä."
        Mutta ilmeisesti nykyään saa jättää jopa lapsen kera. Niin ne ajat muuttuvat. Olet ilmeisen vanha sinäkin, koska tiedät noin tarkkaan silloiset olot.

        "Itsetyydystä ei ole kielletty Mooseksen laissa, eikä se siten ole syntiä."
        Onneksi ei Suomen laissakaan.

        "Vastauksen saitkin jo aikaisemmin."
        Herra on asettanut avioliiton seksin harjoitusta varten ja siinä ei sooloilut auta, jumalauta!

        "Nuo nyt ovat jotain sinun omia jorinoitasi."
        Sinä täällä joriset pölvästi. Sinä et pääse taivaaseen. Jumala on kertonut minulle.

        "Aivan historiaa lukemalla tämäkin asia selviää."
        Historia on ihmisten kirjoittamaa potaskaa, eikä Jumalan sanaa.

        "Niinpä teki."
        Jeesus taisi jäädä sinne helvettiin.

        "Kukaan ihminen ei tarkalleen tiedä millainen helvetti on, mutta raamatunkin kuvausten perusteella, erittäin tuskainen paikka."
        Ei tosiaan tiedä, etkä näköjään sinäkään. Onneksi sinä et pääse taivaaseen, että on edes toivoa taivaan olla hyvä paikka.

        "Tässähän sitä juuri kerrotaan yhdelle vääräuskoiselle. Siksi juuri lähetystyötä tehdään, että pelastuksen sana leviää maailmalla."
        Työ vaikuttaa toivottomalta ja juuri siksi sitä tuomiopäivää ei ikinä tule.

        "Taisit juuri katsoa peiliin?"
        En. Katselen sinua.

        "Kuolema on vain pääsy seuraavaan elämään."
        Olet huumormiehii. Kuolema kuule tappaa sinutkin.

        "Se ei ole ollenkaan ihme, maalliisen mammonan valta kun on varsin rajallinen."
        Vielä rajallisempi se tuntuu olevan karismaattisilla "ihmeidentekijöillä", jotka eivät kykene yhteenkään ihmeeseen.

        "Katsokaa: sokea!"

        Näköni on itseasiassa parempi, kuin 93%:lla suomalaisista.

        ""Tarkoitat siis kohtaa 1 Moos. 38, jossa nuorelta naiselta kuoli aviomies."
        Tarkoitan.""

        Hienoa, niin minäkin.


        "Mutta ilmeisesti nykyään saa jättää jopa lapsen kera. Niin ne ajat muuttuvat. Olet ilmeisen vanha sinäkin, koska tiedät noin tarkkaan silloiset olot."

        Olen aina ollut varsin hyvä historiassa.

        ""Itsetyydystä ei ole kielletty Mooseksen laissa, eikä se siten ole syntiä."
        Onneksi ei Suomen laissakaan.""

        Mutta mitä tähän sanoo Papua-Uusi-Guinean laki?


        "Herra on asettanut avioliiton seksin harjoitusta varten ja siinä ei sooloilut auta, jumalauta!"

        Tarkoitit varmaan Jumala auta?! Voin luvata, hän myös auttaa!

        "Sinä täällä joriset pölvästi. Sinä et pääse taivaaseen. Jumala on kertonut minulle."

        Tällöin meillä täytyy olla eri Jumalat. Valitettavasti vain toinen niistä on oikea.

        "Historia on ihmisten kirjoittamaa potaskaa, eikä Jumalan sanaa."

        Kappas, sinäkin olet siis joskus ala-asteella avannut historiankirjan?


        "Jeesus taisi jäädä sinne helvettiin."

        Itseasiassa ei.

        "Ei tosiaan tiedä, etkä näköjään sinäkään. Onneksi sinä et pääse taivaaseen, että on edes toivoa taivaan olla hyvä paikka."

        Minä pääsen taivaaseen, toivottavasti sinäkin.


        "Työ vaikuttaa toivottomalta ja juuri siksi sitä tuomiopäivää ei ikinä tule."

        Ei suinkaan, työ edistyy juuri kuten sen pitääkin.


        "En. Katselen sinua."

        No sitten katselet.


        "Olet huumormiehii. Kuolema kuule tappaa sinutkin."

        Sinä se vasta hauska oletkin.


        "Vielä rajallisempi se tuntuu olevan karismaattisilla "ihmeidentekijöillä", jotka eivät kykene yhteenkään ihmeeseen."

        Jeesus on sellainen ihmeidentekijä, että parempaa ei ole.


      • ararat
        Joosua kirjoitti:

        "Katsokaa: sokea!"

        Näköni on itseasiassa parempi, kuin 93%:lla suomalaisista.

        ""Tarkoitat siis kohtaa 1 Moos. 38, jossa nuorelta naiselta kuoli aviomies."
        Tarkoitan.""

        Hienoa, niin minäkin.


        "Mutta ilmeisesti nykyään saa jättää jopa lapsen kera. Niin ne ajat muuttuvat. Olet ilmeisen vanha sinäkin, koska tiedät noin tarkkaan silloiset olot."

        Olen aina ollut varsin hyvä historiassa.

        ""Itsetyydystä ei ole kielletty Mooseksen laissa, eikä se siten ole syntiä."
        Onneksi ei Suomen laissakaan.""

        Mutta mitä tähän sanoo Papua-Uusi-Guinean laki?


        "Herra on asettanut avioliiton seksin harjoitusta varten ja siinä ei sooloilut auta, jumalauta!"

        Tarkoitit varmaan Jumala auta?! Voin luvata, hän myös auttaa!

        "Sinä täällä joriset pölvästi. Sinä et pääse taivaaseen. Jumala on kertonut minulle."

        Tällöin meillä täytyy olla eri Jumalat. Valitettavasti vain toinen niistä on oikea.

        "Historia on ihmisten kirjoittamaa potaskaa, eikä Jumalan sanaa."

        Kappas, sinäkin olet siis joskus ala-asteella avannut historiankirjan?


        "Jeesus taisi jäädä sinne helvettiin."

        Itseasiassa ei.

        "Ei tosiaan tiedä, etkä näköjään sinäkään. Onneksi sinä et pääse taivaaseen, että on edes toivoa taivaan olla hyvä paikka."

        Minä pääsen taivaaseen, toivottavasti sinäkin.


        "Työ vaikuttaa toivottomalta ja juuri siksi sitä tuomiopäivää ei ikinä tule."

        Ei suinkaan, työ edistyy juuri kuten sen pitääkin.


        "En. Katselen sinua."

        No sitten katselet.


        "Olet huumormiehii. Kuolema kuule tappaa sinutkin."

        Sinä se vasta hauska oletkin.


        "Vielä rajallisempi se tuntuu olevan karismaattisilla "ihmeidentekijöillä", jotka eivät kykene yhteenkään ihmeeseen."

        Jeesus on sellainen ihmeidentekijä, että parempaa ei ole.

        "Näköni on itseasiassa parempi, kuin 93%:lla suomalaisista."
        Pelkkää luuloa. Katselet perssilmälläsi.

        "Hienoa, niin minäkin."
        Tosin et ole hieno kuin omasta mielestäsi.

        "Olen aina ollut varsin hyvä historiassa."
        Entäs ilman vartta?

        "Mutta mitä tähän sanoo Papua-Uusi-Guinean laki?"
        Sinähän itse tiedät senkin varsin hyvin.

        "Tarkoitit varmaan Jumala auta?! Voin luvata, hän myös auttaa!"
        En kun jumalauta! Sinua Jumala ei kylläkään auta.

        "Tällöin meillä täytyy olla eri Jumalat. Valitettavasti vain toinen niistä on oikea."
        Niin on ja sinulla on se väärä.

        "Kappas, sinäkin olet siis joskus ala-asteella avannut historiankirjan?"
        Raamatun opiskelun ohella kyllä. Onneksi Raamattu ei sentään ole satua.

        "Itseasiassa ei."
        Kyllä jäi. Hän halusi ehdottomasti nähdä enemmän helvettiin joutuneiden huorien dildoilua.

        "Minä pääsen taivaaseen, toivottavasti sinäkin."
        Jos sinä pääset taivaaseen, olen pahoillani muiden sinne joutuneiden puolesta.

        "Ei suinkaan, työ edistyy juuri kuten sen pitääkin."
        Aha. Eli miljoonat islamilaiset lisääntyvät entisestään ja kristinusko kärsii muuttotappiota.

        "No sitten katselet."
        Kaltaisesi luuserit ovat vekkuleita.

        "Sinä se vasta hauska oletkin."
        Minuakin naurattaa kuolemasi.

        "Jeesus on sellainen ihmeidentekijä, että parempaa ei ole."
        On se sellainen, että melkein Teräsmieskin jää kakkoseksi. Toisaalta myös Joulupukki on melkoinen ihmeidentekijä, koska ennättää jakaa hirmuisen määrän lahjoja niin lyhyessä ajassa niin moneen paikkaan.


      • Joosua
        ararat kirjoitti:

        "Näköni on itseasiassa parempi, kuin 93%:lla suomalaisista."
        Pelkkää luuloa. Katselet perssilmälläsi.

        "Hienoa, niin minäkin."
        Tosin et ole hieno kuin omasta mielestäsi.

        "Olen aina ollut varsin hyvä historiassa."
        Entäs ilman vartta?

        "Mutta mitä tähän sanoo Papua-Uusi-Guinean laki?"
        Sinähän itse tiedät senkin varsin hyvin.

        "Tarkoitit varmaan Jumala auta?! Voin luvata, hän myös auttaa!"
        En kun jumalauta! Sinua Jumala ei kylläkään auta.

        "Tällöin meillä täytyy olla eri Jumalat. Valitettavasti vain toinen niistä on oikea."
        Niin on ja sinulla on se väärä.

        "Kappas, sinäkin olet siis joskus ala-asteella avannut historiankirjan?"
        Raamatun opiskelun ohella kyllä. Onneksi Raamattu ei sentään ole satua.

        "Itseasiassa ei."
        Kyllä jäi. Hän halusi ehdottomasti nähdä enemmän helvettiin joutuneiden huorien dildoilua.

        "Minä pääsen taivaaseen, toivottavasti sinäkin."
        Jos sinä pääset taivaaseen, olen pahoillani muiden sinne joutuneiden puolesta.

        "Ei suinkaan, työ edistyy juuri kuten sen pitääkin."
        Aha. Eli miljoonat islamilaiset lisääntyvät entisestään ja kristinusko kärsii muuttotappiota.

        "No sitten katselet."
        Kaltaisesi luuserit ovat vekkuleita.

        "Sinä se vasta hauska oletkin."
        Minuakin naurattaa kuolemasi.

        "Jeesus on sellainen ihmeidentekijä, että parempaa ei ole."
        On se sellainen, että melkein Teräsmieskin jää kakkoseksi. Toisaalta myös Joulupukki on melkoinen ihmeidentekijä, koska ennättää jakaa hirmuisen määrän lahjoja niin lyhyessä ajassa niin moneen paikkaan.

        "Pelkkää luuloa. Katselet perssilmälläsi. "

        Itseasiassa en.

        "Tosin et ole hieno kuin omasta mielestäsi."

        Yksikään ihminen ei ole täydellinen.

        "Entäs ilman vartta?"

        Varreton kukka, kerro ihmeessä lisää.

        "Sinähän itse tiedät senkin varsin hyvin. "

        Kieltämättä.

        "En kun jumalauta! Sinua Jumala ei kylläkään auta."

        Taas väärin, kyllä auttaa. Se kirjoitetaan siis Jumala auta, edelleen!

        "Niin on ja sinulla on se väärä."

        Kyllä minulla on ihan oikea kaukosäädin.

        "Raamatun opiskelun ohella kyllä. Onneksi Raamattu ei sentään ole satua."

        Alat oppia.

        "Kyllä jäi. "

        Eikä muuten jäänyt.

        "Olen pahoillani muiden sinne joutuneiden puolesta. "

        Minäkin otan osaa heidän puolestaan jotka eivät taivaaseen halunneet.

        "Kaltaisesi luuserit ovat vekkuleita. "

        Lopeta jo se itsesi kehuminen.

        "Minuakin naurattaa kuolemasi. "

        Totta, kuolema otetaan nykyään aivan liian vakavasti.

        "On se sellainen, että melkein Teräsmieskin jää kakkoseksi. Toisaalta myös Joulupukki on melkoinen ihmeidentekijä, koska ennättää jakaa hirmuisen määrän lahjoja niin lyhyessä ajassa niin moneen paikkaan."

        En haluaisi masentaa sinua, mutta sinun kertomasi joulupukki on vain satua. Toisin kuin Jeesus.


      • ararat
        Joosua kirjoitti:

        "Pelkkää luuloa. Katselet perssilmälläsi. "

        Itseasiassa en.

        "Tosin et ole hieno kuin omasta mielestäsi."

        Yksikään ihminen ei ole täydellinen.

        "Entäs ilman vartta?"

        Varreton kukka, kerro ihmeessä lisää.

        "Sinähän itse tiedät senkin varsin hyvin. "

        Kieltämättä.

        "En kun jumalauta! Sinua Jumala ei kylläkään auta."

        Taas väärin, kyllä auttaa. Se kirjoitetaan siis Jumala auta, edelleen!

        "Niin on ja sinulla on se väärä."

        Kyllä minulla on ihan oikea kaukosäädin.

        "Raamatun opiskelun ohella kyllä. Onneksi Raamattu ei sentään ole satua."

        Alat oppia.

        "Kyllä jäi. "

        Eikä muuten jäänyt.

        "Olen pahoillani muiden sinne joutuneiden puolesta. "

        Minäkin otan osaa heidän puolestaan jotka eivät taivaaseen halunneet.

        "Kaltaisesi luuserit ovat vekkuleita. "

        Lopeta jo se itsesi kehuminen.

        "Minuakin naurattaa kuolemasi. "

        Totta, kuolema otetaan nykyään aivan liian vakavasti.

        "On se sellainen, että melkein Teräsmieskin jää kakkoseksi. Toisaalta myös Joulupukki on melkoinen ihmeidentekijä, koska ennättää jakaa hirmuisen määrän lahjoja niin lyhyessä ajassa niin moneen paikkaan."

        En haluaisi masentaa sinua, mutta sinun kertomasi joulupukki on vain satua. Toisin kuin Jeesus.

        "Itseasiassa en."
        Harhaluuloa.

        "Yksikään ihminen ei ole täydellinen."
        Älä sitten tekeydy täydelliseksi.

        "Varreton kukka, kerro ihmeessä lisää."
        Nyt jo pidät itseäsi kukkana. Kakkana olisi parempi sinusta puhuttaessa.

        "Kieltämättä."
        Taas tekeydyt täydelliseksi. Sinut alennetaan siitä syystä.

        "Taas väärin, kyllä auttaa. Se kirjoitetaan siis Jumala auta, edelleen!"
        Hän ei auta yhtään mitään jumalauta. Et pysty todistamaan yhtäkään sellaista asiaa, jossa Jumalasi olisi auttanut.

        "Kyllä minulla on ihan oikea kaukosäädin."
        Se on vain säälittävää luuloa. Olet helvettiin menossa.

        "Alat oppia. "
        Sinä taas et. Se oli parodiaa.

        "Eikä muuten jäänyt."
        Kyllä jäi. Jeesus rakastaa dildoilevia hutsuja ja rietasta menoa. Se on hänelle todellinen taivas.

        "Minäkin otan osaa heidän puolestaan jotka eivät taivaaseen halunneet."
        Se sinun taivaasi on todellinen helvetti, koska se on täynnä kaltaisiasi klovneja.

        "Lopeta jo se itsesi kehuminen."
        En kehu itseäni, jos sanon sinusta totuuden, luuseri.

        "Totta, kuolema otetaan nykyään aivan liian vakavasti."
        En minä ainakaan sinun kuolemaasi vakavasti ota.

        "En haluaisi masentaa sinua, mutta sinun kertomasi joulupukki on vain satua. Toisin kuin Jeesus."
        Joulupukki on yhtä totta ja konkreettisempikin joulun aikaan kuin Jeesus. Jeesusta ei näy eikä kuulu, vaikka hänen uutta tulemistaan on ennusteltu väärin moneen kertaan. Masenna siis vain itsesi.


    • SlantedBride

      Ei toista ihmistä tietenkään saa masturboida. Se pitää tehdä itselle.

      Ja täytyy aina myös muistaa että jokainen siittiö on syntymätön ihmiselämä. Siksi jokainen mies joka laukeaa muualle kuin ovuloivan naisen sisään on murhaaja ja joutuu helvettiin. Mutta myös avioliiton ulkopuolisesta seksistä joutuu helvetiin. Fertiili mies siis joutuu helvettiin joka tapauksessa.

      Vain steriilinä syntyneet ja naiset voivat masturboida vailla pelkoa ikuisesta kadotukseta. Tosin kuukautiset ovat myös murha, koska niissä kuolee aina yksi munasolu, joka on myös syntymätön ihminen. Toisin sanoen kaikki paitsi hedelmättömät joutuvat helvettiin... Eipähän ainakaan tule yksinäistä siellä. X|

      • osmo777

        Itse olen uskovana miehenä ratkaissut tämän ongelman siten, että käyn ahkerasti tekemässä 'talletuksia' spermapankissa. Tällöinhän siittiöt eivät mene hukkaan ja Jumalan tahto toteutuu. Lahjoitan maksetut palkkiot kirkolle.


      • ararat

        "Ei toista ihmistä tietenkään saa masturboida. Se pitää tehdä itselle."
        Herra ei ota Raamatussa kantaa tähän. Jos toinen suostuu siihen, että häneltä otetaan suihin, niin turha siinä Herran on mitään enää sitten sanoa.

        Masturbointi saattaa olla sikäli haitallista toiselle, että se on itsekäs teko ja saattaa viedä "parhaan kunnon". Se toinen ei ehkä sitten saakaan riittävän kovaa kalua, vaikka omaisikin siihen kovaa halua.

        Seksi on kuulemma avioliitossa elävän parin välinen asia, eikä siihen sovi sooloilut. Joidenkin mielestä siis myös naisten masturbointi saattaa olla syntiä. Minusta dildoilu on kaunista katsoa. Helvetissäkin dildoillaan. Taivaassa näppäillään vain harppua.


      • ararat
        osmo777 kirjoitti:

        Itse olen uskovana miehenä ratkaissut tämän ongelman siten, että käyn ahkerasti tekemässä 'talletuksia' spermapankissa. Tällöinhän siittiöt eivät mene hukkaan ja Jumalan tahto toteutuu. Lahjoitan maksetut palkkiot kirkolle.

        Erinomainen keino! Maksat kuitenkin liikaa kirkolle. Kymmenykset soikoon!


      • Ihmettelijä
        ararat kirjoitti:

        Erinomainen keino! Maksat kuitenkin liikaa kirkolle. Kymmenykset soikoon!

        Päivän paras. Voi vittu että nauratti 8D

        Tosipuheessa olen kyllä runkannut helvetissä 8D
        Siellä ei saanut muulla keinolla taivaallista nautintoa 8D

        Asun nyt täällä taivaassa. Eikä tule niin paljoa r...ttua, kun on muutenkin niin taivaallista olla 8D


    • Joosua

      Ajattelin vielä korjata tämän päätopicin virheelliset tiedot.

      ""Herra sanoo: "Lisääntykää ja täyttäkää maa." Hän ei siis suinkaan kehoita meitä käyttämään kättään. Masturboijat menevät helvettiin sata lasissa!""

      Viestissä viitataan kohtaan (1 Moos. 38)
      ,jossa nuorelta naiselta kuoli aviomies. Silloin naista ei saanut jättää elämään köyhyydessä, vaan hänen piti saada turvakseen lapsi aviomiehensä veljestä. Onan tiesi, ettei lapsesta tulisi hänen omaansa ja antoi siemenensä valua maahan. Siitä hän sai Jumalan rangaistuksen. Tässä siis kertomus, jossa nähdäkseni varsinainen Härski-Hartikainen käytti hyväksensä avuttoman naisen hädänalaista tilaa.

      Itsetyydystä ei ole kielletty Mooseksen laissa, eikä se siten ole syntiä. Onan ei harjoittanut itsetyydystä, vaan onanilla oli vaimo. !!!Onanin synti oli se että hän kieltäytyi siittämästä lasta veljensä vaimolle!!! (1Moos.38:8-9, vrt 5Moos.25:5-10).

      Itsetyydytys ei siis johda helvettiin, koska se ei ole syntiä. Jos siis koet tarvetta itsetyydytykseen, niin raamatun valossa sitä voi harrastaa ilman tunnontuskia.

      • ararat

        "Itsetyydystä ei ole kielletty Mooseksen laissa, eikä se siten ole syntiä."
        Uskovalle mikä tahansa on syntiä paitsi toisten haukkuminen. Lähimmäisrakkaus on laadultaan sellaista.

        Mooseksen laki on meille kristityille suurempi kuin mikään muu laki. Se vain, että lain tulkitsijoita on niin kauhean paljon, kuten nyt Joosua, joka vääristelee asiat omien mieltymystensä mukaisiksi.

        "Onan ei harjoittanut itsetyydystä, vaan onanilla oli vaimo."
        Kyllä veti käteensä niin että rakot rutisivat, mutta sitä ei vain ole kirjoitettu Raamattuun. Siitä nimitys onania juuri tulee.

        Onania on sooloiluseksiä ja seksi kuuluu avioliittoon avioparin puuhailuun. Jos tarkkoja ollaan, itsetyydytystä ei siis pidä harrastaa.

        "Itsetyydytys ei siis johda helvettiin"
        Lähinnä taivaaseen sillä hetkeksi pääseekin. Ikävää sinulle, että kuolet kuollessasi uskomuksinesi.


      • Joosua
        ararat kirjoitti:

        "Itsetyydystä ei ole kielletty Mooseksen laissa, eikä se siten ole syntiä."
        Uskovalle mikä tahansa on syntiä paitsi toisten haukkuminen. Lähimmäisrakkaus on laadultaan sellaista.

        Mooseksen laki on meille kristityille suurempi kuin mikään muu laki. Se vain, että lain tulkitsijoita on niin kauhean paljon, kuten nyt Joosua, joka vääristelee asiat omien mieltymystensä mukaisiksi.

        "Onan ei harjoittanut itsetyydystä, vaan onanilla oli vaimo."
        Kyllä veti käteensä niin että rakot rutisivat, mutta sitä ei vain ole kirjoitettu Raamattuun. Siitä nimitys onania juuri tulee.

        Onania on sooloiluseksiä ja seksi kuuluu avioliittoon avioparin puuhailuun. Jos tarkkoja ollaan, itsetyydytystä ei siis pidä harrastaa.

        "Itsetyydytys ei siis johda helvettiin"
        Lähinnä taivaaseen sillä hetkeksi pääseekin. Ikävää sinulle, että kuolet kuollessasi uskomuksinesi.

        "Uskovalle mikä tahansa on syntiä paitsi toisten haukkuminen. Lähimmäisrakkaus on laadultaan sellaista."

        Kahvinkin keittäminen?

        "Kyllä veti käteensä niin että rakot rutisivat, mutta sitä ei vain ole kirjoitettu Raamattuun. Siitä nimitys onania juuri tulee."

        Olitko kenties paikanpäällä katselemassa tapahtumia?

        "Onania on sooloiluseksiä ja seksi kuuluu avioliittoon avioparin puuhailuun. Jos tarkkoja ollaan, itsetyydytystä ei siis pidä harrastaa."

        Jos tarkkoja ollaan, se ei ole syntiä.

        "Lähinnä taivaaseen sillä hetkeksi pääseekin. Ikävää sinulle, että kuolet kuollessasi uskomuksinesi."

        Ikävää, ettet ole ottanut Jeesusta vielä vastaan, kuolema on vain pieni osa elämää.


      • ararat
        Joosua kirjoitti:

        "Uskovalle mikä tahansa on syntiä paitsi toisten haukkuminen. Lähimmäisrakkaus on laadultaan sellaista."

        Kahvinkin keittäminen?

        "Kyllä veti käteensä niin että rakot rutisivat, mutta sitä ei vain ole kirjoitettu Raamattuun. Siitä nimitys onania juuri tulee."

        Olitko kenties paikanpäällä katselemassa tapahtumia?

        "Onania on sooloiluseksiä ja seksi kuuluu avioliittoon avioparin puuhailuun. Jos tarkkoja ollaan, itsetyydytystä ei siis pidä harrastaa."

        Jos tarkkoja ollaan, se ei ole syntiä.

        "Lähinnä taivaaseen sillä hetkeksi pääseekin. Ikävää sinulle, että kuolet kuollessasi uskomuksinesi."

        Ikävää, ettet ole ottanut Jeesusta vielä vastaan, kuolema on vain pieni osa elämää.

        "Kahvinkin keittäminen?"
        Kyllä. Mitä tahansa syntinen paskaläjä - nimeltään ihminen - tekee, se on syntiä. On jopa syntiä, että kristitty on olemassa. Pyydän nöyrimmästi anteeksi Jumala, että olen olemassa. Pyydän samaa myös Joosuan puolesta.

        "Olitko kenties paikanpäällä katselemassa tapahtumia?"
        Jumala välitti näyt eteeni virtuaaliskriiniltä vaeltaessani muinoin Saharassa etsiessäni syvimpiä totuuksia. Aika runkku oli Onan.

        "Jos tarkkoja ollaan, se ei ole syntiä."
        On se. Siksi eräät vanhemmat uskovat herrat ovat opettaneet lapsilleen seksin saloja oikein käytännössä, jotteivät vekarat vain lankeaisi hirmuisen synnin, nimeltään onania, harjoittamiseen.

        "Ikävää, ettet ole ottanut Jeesusta vielä vastaan, kuolema on vain pieni osa elämää."
        Kuolema ei tosiaan kauan vie elämästä. Kun ensin elää ja sit - naps - kuolee, sitten on kuollut. Veikkaisin välivaiheen kestävän sekunnin murto-osan. Kyllä Jeesus meille saa tulla milloin tahansa. Tervetuloa! Voin keittää porokahvit uutukaisessa grillikodassa. Lähetä terkkuja Jeesukselle, kun taas tapaat hänet!


      • Joosua
        ararat kirjoitti:

        "Kahvinkin keittäminen?"
        Kyllä. Mitä tahansa syntinen paskaläjä - nimeltään ihminen - tekee, se on syntiä. On jopa syntiä, että kristitty on olemassa. Pyydän nöyrimmästi anteeksi Jumala, että olen olemassa. Pyydän samaa myös Joosuan puolesta.

        "Olitko kenties paikanpäällä katselemassa tapahtumia?"
        Jumala välitti näyt eteeni virtuaaliskriiniltä vaeltaessani muinoin Saharassa etsiessäni syvimpiä totuuksia. Aika runkku oli Onan.

        "Jos tarkkoja ollaan, se ei ole syntiä."
        On se. Siksi eräät vanhemmat uskovat herrat ovat opettaneet lapsilleen seksin saloja oikein käytännössä, jotteivät vekarat vain lankeaisi hirmuisen synnin, nimeltään onania, harjoittamiseen.

        "Ikävää, ettet ole ottanut Jeesusta vielä vastaan, kuolema on vain pieni osa elämää."
        Kuolema ei tosiaan kauan vie elämästä. Kun ensin elää ja sit - naps - kuolee, sitten on kuollut. Veikkaisin välivaiheen kestävän sekunnin murto-osan. Kyllä Jeesus meille saa tulla milloin tahansa. Tervetuloa! Voin keittää porokahvit uutukaisessa grillikodassa. Lähetä terkkuja Jeesukselle, kun taas tapaat hänet!

        "Kyllä. Mitä tahansa syntinen paskaläjä - nimeltään ihminen - tekee, se on syntiä. On jopa syntiä, että kristitty on olemassa. Pyydän nöyrimmästi anteeksi Jumala, että olen olemassa. Pyydän samaa myös Joosuan puolesta. "

        Hienoa, Jumala antaa kyllä anteeksi.


        "Jumala välitti näyt eteeni virtuaaliskriiniltä vaeltaessani muinoin Saharassa etsiessäni syvimpiä totuuksia. Aika runkku oli Onan. "

        Niinhän hieman taisi olla.


        "On se. Siksi eräät vanhemmat uskovat herrat ovat opettaneet lapsilleen seksin saloja oikein käytännössä, jotteivät vekarat vain lankeaisi hirmuisen synnin, nimeltään onania, harjoittamiseen. "

        No se ei nyt vaan ole.

        "Lähetä terkkuja Jeesukselle, kun taas tapaat hänet!"

        Voit ihan itsekin lähettää terkkuja, hän on aina läsnä kun häntä tarvitset.


      • ararat
        Joosua kirjoitti:

        "Kyllä. Mitä tahansa syntinen paskaläjä - nimeltään ihminen - tekee, se on syntiä. On jopa syntiä, että kristitty on olemassa. Pyydän nöyrimmästi anteeksi Jumala, että olen olemassa. Pyydän samaa myös Joosuan puolesta. "

        Hienoa, Jumala antaa kyllä anteeksi.


        "Jumala välitti näyt eteeni virtuaaliskriiniltä vaeltaessani muinoin Saharassa etsiessäni syvimpiä totuuksia. Aika runkku oli Onan. "

        Niinhän hieman taisi olla.


        "On se. Siksi eräät vanhemmat uskovat herrat ovat opettaneet lapsilleen seksin saloja oikein käytännössä, jotteivät vekarat vain lankeaisi hirmuisen synnin, nimeltään onania, harjoittamiseen. "

        No se ei nyt vaan ole.

        "Lähetä terkkuja Jeesukselle, kun taas tapaat hänet!"

        Voit ihan itsekin lähettää terkkuja, hän on aina läsnä kun häntä tarvitset.

        "Hienoa, Jumala antaa kyllä anteeksi."
        Niin tekee. Jumala antaa anteeksi jopa sen, ettei ole kyennyt itse luomaan meistä ihmisistä kyllin hyviä.

        "Niinhän hieman taisi olla."
        Oho. Siis myönnät sen. Ja runkku sai kyytiä hyvän isän kädestä. Jumalakin tyydytti näin itsensä.

        "No se ei nyt vaan ole."
        Ei vai? Turhaan nuo vanhemmat herrat sitten pakottavat lapsensa petipuuhiin. Antakoon lastensa vetää käteen. Mene kertomaan se heille.

        "Voit ihan itsekin lähettää terkkuja, hän on aina läsnä kun häntä tarvitset."
        Ei vaan näy missään. Jopa se satuisa Joulupukki näyttäytyy sentään kerran vuodessa. Ja Mustanaamio-lehti ilmestyy edelleen ja mikäs sen ilmestyessä, koska se kertoo miehestä, joka ei kuole koskaan.


    • en muista

      :DD hahaha. ei läppä! ootko trolli tai jotain seillä se tuli ensimmäisenä mieleen... meinaakko sää ny sitä että ne pedofiilit on jumalan asialla?

      ps. http://thsmansion.org/jeesus.txt

      • ararat

        Taidan olla pikemminkin hihhuli.

        Sille en voi mitään, että jotkut uskovat ties minkä temppunsa olevan ihan synnitöntä meininkiä. Pedofiilit tuskin tajuavat, mitä ovat tekemässä, joten Herra ilmeisesti antaa heille anteeksi.

        Todisteesi Jeesuksesta olivat hämmästyttävän paikkansapitäviä.


    • Låtta

      Mites sitten kuukautiset. Pitäisikö tytön jolla on juuri alkanut kuukautiset alottaa jo lasten tekeminen, koska muutenhan menee ihan potentiaalisia lapsia hukkaan?
      Ja eikös tää maapallo rupea olemaan jo ylikansoitettu, vai puhuiko se Jumala jotain kuunkin kansoittamisesta?

      • ararat

        Kuukautiset ovat kuukautiset. Niitä tulee ja menee kuukausittain. Niillä ei ole mitään tekemistä masturboinnin kanssa.

        Asiallisesti minulla ei ole mitään kenenkään masturbointia vastaan. Runkatkaa niin että pää tutisee! Herra se sitten vetää lopulta itsensä narun jatkoksi, kun kyllästyy touhuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe