* Tarjoilee virtuaaliset aamujuomat ja hillomunkit *
Aamutervehdys @:o)
18
533
Vastaukset
- duunari
Kiitos vaan kahvista ja munkista.Kylläpä ne maistuikin ennen töitten alkua. Munkkikin ihan äsken leivottu.
- Aki 43
Jonkinlainen energiapaukku töihinlähtijälle ;)
huomenta...:))
- Aki 43
Eilen sitä olinkin koko päivän ihan pihalla, kun oli kaapelit poikki puoli kuuteen asti =(
Aki 43 kirjoitti:
Eilen sitä olinkin koko päivän ihan pihalla, kun oli kaapelit poikki puoli kuuteen asti =(
harmi....:(No eikös ny pelaa.... radiosta kuuntelin et onkin ollu kova myrsky... puita kaatuillu ja sähköt poikki.... tääl ei tosin ole ollu sähköt poikki.....
- Aki 43
BBrunetti kirjoitti:
harmi....:(No eikös ny pelaa.... radiosta kuuntelin et onkin ollu kova myrsky... puita kaatuillu ja sähköt poikki.... tääl ei tosin ole ollu sähköt poikki.....
Aurinko paistaa ja tuulee ja kuuluu ukkosen kumua, mutta vettä ei tule. Valvoin koko yön, ja koko aamun paukannu proxy erroria, ettei kaikki viestit tuu vieläkään perille.
Aki 43 kirjoitti:
Aurinko paistaa ja tuulee ja kuuluu ukkosen kumua, mutta vettä ei tule. Valvoin koko yön, ja koko aamun paukannu proxy erroria, ettei kaikki viestit tuu vieläkään perille.
koko yön.... miten sä nyt jaksat....? mie en jaksais..
juup ei meinaa läpi viestejä päästää...:(- Aki 43
BBrunetti kirjoitti:
koko yön.... miten sä nyt jaksat....? mie en jaksais..
juup ei meinaa läpi viestejä päästää...:(Kyllä se johkin aikaan sen taas takasin ottaa. Onneks ei ole mihinkään mentävä tänään, vaikka pitäis kai valvoo iltaan ettei päivällä nuku ja tule tavaks nää koko yön valvomiset.
Aki 43 kirjoitti:
Kyllä se johkin aikaan sen taas takasin ottaa. Onneks ei ole mihinkään mentävä tänään, vaikka pitäis kai valvoo iltaan ettei päivällä nuku ja tule tavaks nää koko yön valvomiset.
tunnin torkut niin jaksat....kuhan et montaa tuntia nuku...:)
- Aki 43
BBrunetti kirjoitti:
tunnin torkut niin jaksat....kuhan et montaa tuntia nuku...:)
sitten nousta? Yks aamu katoin kelloo, oli puoli kymmenen ja käänsin kylkee, sitten puhelin soi ja kello olikin puoli kakstoista ja tuntui ettei oo nukkunu. Piti olla yhdekstoista kyläilemässä ja ne soitti, mutta ei ollu mitään virallista.
Aki 43 kirjoitti:
sitten nousta? Yks aamu katoin kelloo, oli puoli kymmenen ja käänsin kylkee, sitten puhelin soi ja kello olikin puoli kakstoista ja tuntui ettei oo nukkunu. Piti olla yhdekstoista kyläilemässä ja ne soitti, mutta ei ollu mitään virallista.
pistät vaikka herätyskellon soimaan.... monasti tunnin päikkärit piristää toki voi käydä niinkin että sit ei jaksa nousta....
- Aki 43
BBrunetti kirjoitti:
pistät vaikka herätyskellon soimaan.... monasti tunnin päikkärit piristää toki voi käydä niinkin että sit ei jaksa nousta....
alkoi paukkumaan taas ja kova tuuli, mikähän myrsky tännekin iskee, tuleekohan sama kun eteläsuomeen?
Aki 43 kirjoitti:
alkoi paukkumaan taas ja kova tuuli, mikähän myrsky tännekin iskee, tuleekohan sama kun eteläsuomeen?
mä tästä lähden jääkaappia täyttämään.... heips vaan... ja palaillaan....:))
- Aki 43
BBrunetti kirjoitti:
mä tästä lähden jääkaappia täyttämään.... heips vaan... ja palaillaan....:))
Katotaan kauanko linjat toimii!! =)
- yksitypy evk
Hyvä oli munkki. Oikein luumutäyte sisällä.
Voisit tarjota toisenakin aamuna :=))))- Aki 43
Huomenta vaan, koitan vastata sulle jo kolmannen kerran, menee hermot noiden errorien kanssa, tekniikan pitäis pelata =(
Pitää tarjoilla joka aamu kun oon vaan hereillä, normaalisti olen nukkumassa! - yksitypy evk
Aki 43 kirjoitti:
Huomenta vaan, koitan vastata sulle jo kolmannen kerran, menee hermot noiden errorien kanssa, tekniikan pitäis pelata =(
Pitää tarjoilla joka aamu kun oon vaan hereillä, normaalisti olen nukkumassa!hyvin kone, mutta eihän täällä sitä rajuilmaa ole ollutkaan,ainakaan vielä.
Mutta munkkia voit kyllä tarjota myös päiväkaffeilla jos aamulla menee nukkuminen myöhäseksi :=))))) - Aki 43
yksitypy evk kirjoitti:
hyvin kone, mutta eihän täällä sitä rajuilmaa ole ollutkaan,ainakaan vielä.
Mutta munkkia voit kyllä tarjota myös päiväkaffeilla jos aamulla menee nukkuminen myöhäseksi :=)))))Kyllähän sitä päiväkahvit... onpas tuollakin sanalla jotenkin kumma kaiku =) ja sitten vaikka iltakahvit, yömyssyjä kun en ota mutta täytyis tietysti olla tarjottavana!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011551
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58971Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 53826
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264738Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10730Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338681Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74666