Naiset, nyt

kalle-p

46

3209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

Kenelles ostat kengät ??

• kalle-p-aa

tietysti, neliykköset on liian pienet ;)

• nainen
        kalle-p-aa kirjoitti:

tietysti, neliykköset on liian pienet ;)

sä kyllä olet ! Mut eihän se kiva oo jos isostavarpaasta puristaa.. :) ??? :) :)

• kalle-p-aa
        nainen kirjoitti:

sä kyllä olet ! Mut eihän se kiva oo jos isostavarpaasta puristaa.. :) ??? :) :)

ne on... voi meloa lammen yli ja kainaloista hiertää... ei hyvä

• päiveli
        nainen kirjoitti:

MINÄ OLEN KUULLUT TOSI VARMAN TIEDON ASIASTA, NIMITTÄIN KATSO NENÄÄ.. SE KERTOO KOON, JOS ON ISO NOKKA ON ISO .. JOS PIENI NOKKA NIIN PIENI..

• AnneliLahti

SEN näkee niskasta :D

(*,*)

• nainen

ja nenän koosta !

• AnneliLahti
        nainen kirjoitti:

ja nenän koosta !

hiukan osviittaa.. yleisistä pituusmitoista ;D

• Ringin

no täytyy sitten katella niitä keskikokoisia
      kenkiä. 56 on ehdottomasti liian suuri,
      taidan pysyttäytyä siinä 41-43 kenkämiehissä.
      Liian isot on ihan hirveet. Mistä se käsitys
      oikein tulee, että mitä isompi sen parempi?
      Unohda kengät ja hio muita taitoja.

• olen kuullut,että sen näkis etusormesta.
        hyvähän se ois,jos siitä sen tietäis,ku se on helpompi tarkastaa,ku kysellä kengän kokoa..:)

• sillä lailla
        mii-su kirjoitti:

olen kuullut,että sen näkis etusormesta.
        hyvähän se ois,jos siitä sen tietäis,ku se on helpompi tarkastaa,ku kysellä kengän kokoa..:)

että mitä suurempi suu ja jutut, sen löysempi tavara.

• nainen

suuret kengät ole edes mukavan näköisiä ! Sopivia on kiva katella.. näin naisenkin :)

• Harlotta
        mii-su kirjoitti:

olen kuullut,että sen näkis etusormesta.

Että nenän koko sen kertoo. Olen myös kuullut, että paiseitten määrä ilmaisee mieskunnon.

Yhtä tieteellisiä ja tosia kaikki luetellut keinot ovat. Mites muuten sitten toimitaan, kun ylisuurten kenkien riisumisen jälkeen totuus paljastuu?

• jellona
        sillä lailla kirjoitti:

että mitä suurempi suu ja jutut, sen löysempi tavara.

"sillä lailla" sanoi nasevasti.
        Totta varmaan. Kuten miehilläkin.

• keskiyonkehraaja

Pidä paikkaansa.
      Terveisin nimimerkki: Asiaan perehtynyt:))

• keskiyonkehraaja

Kyllä pitää paikkaansa, voithan silti ostaa ne uudet kengät.Käyvät vaikka hiihtämiseen talvella:))
      Terveisin nimimerkki : Asiaan usein Paneutunut

• keskiyonkehraaja

Nyt tuli kaksi samanlaista versioo.
        On tämä tietokone metka peli....

• nainen

olet yrittänyt sovitella usein liian suuria kankiä vai !?

• keskiyonkehraaja
        nainen kirjoitti:

olet yrittänyt sovitella usein liian suuria kankiä vai !?

Olen tutustunut erikokoisiin "jalkoihin" hih...

• mumma

Kaava: (jalan koko sentteinä 5cm):2

esim: (43 5):2=24 Näin olen oppinut laskemaan!
      annettu arvo artikkelissa oli 15,8

tekisi mieleni uskoa tuohon entiseen elon laskuoppiin.

Lehdet tiedot tässä:
      jalka penis
      40 14,9
      41 15,5
      43 15,8
      44 16,2
      45 16,5
      46 16,8
      47 17,1

Artikkelissa ei kylläkään mainittu, mitataanko penis lepotilassa vai paraatikunnossa.

Mistä voisin saada apua uuden laskuopin alkeisiin?

äimistynyt mumma

• sunmaid

eli nyt vaan kaikki mittailemaan... jos ei o ukkoo niin mitataan lähin uros..;)

• totanoin

paraatikunnossa, koska kyllä se 15-20 cm ois kyllä liian pitkä velttona, hih,hih!

• mies_pks

..sentteinä ei tietenkään ole sama kuin kengännumero (esim. 42) ...42 numeron kenkään
        sopii reilu 25cm pitkä jalkaterä...

• se on "sen"mitan kanssa aivan silleen,kuin
      sanotaan meillä päin;Miehillä ON hartiat,pojilla olkapäät.

ps.Eikös sitä etupuolta myös kutsuta "miehustaksi",joten "sen" mitta erottaa miehet pojista,niinkuin hartiat erottavat miehet pojista joilla on "vain" olkapäät.

Ja tunnettuahan on että 'koolla' on vähitään yhtä suuri merkitys,kuin ylioppilastodistusten ällien määrällä.
      Mukavahan on ainakin katsella sellaista kuuden ällllllän todistusta.

• mirham

Se on korvien väli joka on kiinnostavin...:)

• mirham kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä.

En vain malttanut pitää näppejäni irti aiheesta.

ps.Hiukan "yritin",siis paino sanalle "yritin" olla sarkastinen,mutta en onnistunut.

• Loistava.polku
        mirham kirjoitti:

Minusta on pelkkää hurskastelua väittää ettei koolla ole mukamas väliä, jos seksistä puhutaan.

Äly ja ajatuskapasiteetti on totta kai tärkein, mutta ei sekään IHAN kaikkea pelasta.....

• Loistava.polku kirjoitti:

Minusta on pelkkää hurskastelua väittää ettei koolla ole mukamas väliä, jos seksistä puhutaan.

Äly ja ajatuskapasiteetti on totta kai tärkein, mutta ei sekään IHAN kaikkea pelasta.....

sillä on väliä!!!ne,jotka muuta väittää,omistavat sen pikku pilin!!

• Animus
        Loistava.polku kirjoitti:

...ole, vaikken hurskastelija olekaan. Jos nyt jätetään marginaaliryhmät analysoimatta, niin voin yhtä rehellisesti kun aina tänne kirjoitan todeta seuraavaa:

Olen huomannut ettei mun nautinnolla ole mitään tekemistä miehen sukuelimen koolla. Nautinto on enemmän henkinen juttu. Orgasmien määrä ja tyytyväisyys jälkeenpäin EI ole kiinni koosta. Mä OTAN nautinnon, en odota että mies ANTAA sen lahjaksi.

Olisko sitten NAISEN vehkeiden koolla jotain tekemistä, en tiedä, mutta tämä on mun henkilökohtaiseen tieteelliseen kaksoissokkotutkimukseen perustuva tilastollinen absoluuttinen totuus.

• Animus kirjoitti:

...ole, vaikken hurskastelija olekaan. Jos nyt jätetään marginaaliryhmät analysoimatta, niin voin yhtä rehellisesti kun aina tänne kirjoitan todeta seuraavaa:

Olen huomannut ettei mun nautinnolla ole mitään tekemistä miehen sukuelimen koolla. Nautinto on enemmän henkinen juttu. Orgasmien määrä ja tyytyväisyys jälkeenpäin EI ole kiinni koosta. Mä OTAN nautinnon, en odota että mies ANTAA sen lahjaksi.

Olisko sitten NAISEN vehkeiden koolla jotain tekemistä, en tiedä, mutta tämä on mun henkilökohtaiseen tieteelliseen kaksoissokkotutkimukseen perustuva tilastollinen absoluuttinen totuus.

tiedän kyllä ihan kokemuksesta,että sillä koolla on varmasti väliä,ja siinä ei kyllä naisen välineissä ole vika,jos pili on niin lyhkänen ettei ylety edes lähimaillekaan minne pitäs...

• Animus
        mii-su kirjoitti:

tiedän kyllä ihan kokemuksesta,että sillä koolla on varmasti väliä,ja siinä ei kyllä naisen välineissä ole vika,jos pili on niin lyhkänen ettei ylety edes lähimaillekaan minne pitäs...

...mä jätinkin ne marginaaliryhmät eli kummatkin ääripäät pois, koska niitä on prosentuaalisesti niin vähän!

• sinkku55
        mirham kirjoitti:

Ei koolla ole väliä,vaan miten sitä osaa käyttää:))))
        Noi jalka ja nenä jutut ei pidä paikkansa koon suhteen,olen sen verran niitä nähnyt:)))))))

• Loistava.polku
        Animus kirjoitti:

...mä jätinkin ne marginaaliryhmät eli kummatkin ääripäät pois, koska niitä on prosentuaalisesti niin vähän!

Ei varmana ole marginaaliryhmistä kyse, on kuitenkin sen verran kattavaa otantaa tullut tehtyä....

Sitä paitsi koko ei ole lainkaan pelkästään fyysinen juttu, vaan liittyy monille tärkeisiin mielikuviin, fantasioihin jne... Nämä ovat tietty kaikilla erilaisia.

Orgasmin toki pystyy tuottamaan molemmille vaikkei olisi kummoisiakaan vehkeitä - sikäli se on yks ja hailee minkä kokoisilla ollaan liikkeellä. Mutta sitten kuitenkin päädytään tähän mielikuvamaailmaan, seksikkyyteen, maskuliinisuuteen/feminiinisyyteen jne.

Ja kyllä se tuntuu ihan oikeesti erilaiselta.

• Animus

Ei varmana ole marginaaliryhmistä kyse, on kuitenkin sen verran kattavaa otantaa tullut tehtyä....

Sitä paitsi koko ei ole lainkaan pelkästään fyysinen juttu, vaan liittyy monille tärkeisiin mielikuviin, fantasioihin jne... Nämä ovat tietty kaikilla erilaisia.

Orgasmin toki pystyy tuottamaan molemmille vaikkei olisi kummoisiakaan vehkeitä - sikäli se on yks ja hailee minkä kokoisilla ollaan liikkeellä. Mutta sitten kuitenkin päädytään tähän mielikuvamaailmaan, seksikkyyteen, maskuliinisuuteen/feminiinisyyteen jne.

Ja kyllä se tuntuu ihan oikeesti erilaiselta.

Mun kyllä nyt täytyy myöntää etten oikein ymmärrä. Mitä ihmeen mielikuvia koosta? Maskuliinisuus?

Useinhan keskivertoa pienemmän vehkeen omistaja on se joka korostaa maskuliinisuuttaan ulkoisesti. Murahtelee ja on niin äijää että. Koska se käytös ja olemus toimii samoin kun Porche.

• Loistava.polku
        Animus kirjoitti:

Mun kyllä nyt täytyy myöntää etten oikein ymmärrä. Mitä ihmeen mielikuvia koosta? Maskuliinisuus?

Useinhan keskivertoa pienemmän vehkeen omistaja on se joka korostaa maskuliinisuuttaan ulkoisesti. Murahtelee ja on niin äijää että. Koska se käytös ja olemus toimii samoin kun Porche.

Joo olin vähän epäselvä... en siis tarkoittanut mitään imagollisia everyday-life-juttuja vaan sitä miten itse aktista tulee toteutuva fantasia, roolinäytelmä, satu tai uni - siinä vaiheessa kun ollaan syvällä yhteisessä mielikuvitusleikissä. Silloin myös kaikki fyysiset tehosteet ovat eduksi.

Menenköhän nyt liian yksityiseen maailmaan.... silloin on todennäköistä että asia aukeaa aika harvoille. Sori. Olis varmaan pitänyt olla hiljaa.

• Animus

Joo olin vähän epäselvä... en siis tarkoittanut mitään imagollisia everyday-life-juttuja vaan sitä miten itse aktista tulee toteutuva fantasia, roolinäytelmä, satu tai uni - siinä vaiheessa kun ollaan syvällä yhteisessä mielikuvitusleikissä. Silloin myös kaikki fyysiset tehosteet ovat eduksi.

Menenköhän nyt liian yksityiseen maailmaan.... silloin on todennäköistä että asia aukeaa aika harvoille. Sori. Olis varmaan pitänyt olla hiljaa.

...mä vaan yleensä pelkästään panen ;))

Eikä tietenkään pidä olla hiljaa! Erittäin mielenkiintoista, sanoisin...

• Laahustava

En tohon tieteelliseen usko.Syy on ihan oma nahkani,ei mikään iso nenä eikä jalka neljäkakkonen riippuen vähän kengän valmistajasta.Mittauksen mukaan pitäis pätkästä melkein kymmenensenttiä pois,jotta sopisi tieteelliseen tutkimukseen ja siihen hommaan en rupea olen ihan tyytyväinen vaikka olenkin nyt sitten tieteellisesti todistetusti väärällä planeetalla.
      Tai sitten tutkimuksen teki pikkupili proffa

• ollikolli-63

Miltähän planeetalta olen kotoisin kun tämmönen sekasikiö on tullut..
        Räpylä on 43, sormet suht'lyhyet, 190 on pituutta ja vehkeetkin näkkyy suoraan seisaaltaan alas katsoessa ja aikas hyvä tuulenhalkaisija..enkä muista kenenkään valittaneen..

Luulen enemmistön naisista pitävän siitä että intiimistä hetkestä yhdessä tehdään tunteja kestävää taidetta missä välttämättä akti ei ole edes pakollista..

Ja ne pettyneet naiset sit provosoivat milloin milläkin nimikkeellä meitä onnettomia miehiä..
        Ugh..olen puhunut
        Nimimerkki: Kokemusta on..

• Laahustava
        ollikolli-63 kirjoitti:

Miltähän planeetalta olen kotoisin kun tämmönen sekasikiö on tullut..
        Räpylä on 43, sormet suht'lyhyet, 190 on pituutta ja vehkeetkin näkkyy suoraan seisaaltaan alas katsoessa ja aikas hyvä tuulenhalkaisija..enkä muista kenenkään valittaneen..

Luulen enemmistön naisista pitävän siitä että intiimistä hetkestä yhdessä tehdään tunteja kestävää taidetta missä välttämättä akti ei ole edes pakollista..

Ja ne pettyneet naiset sit provosoivat milloin milläkin nimikkeellä meitä onnettomia miehiä..
        Ugh..olen puhunut
        Nimimerkki: Kokemusta on..

Olet.Kyllä täytyy myöntää, että olet toiselta planeetalta jos sinulla on (heh heh) RÄPYLÄT.
        Kyllä se siittä tottumis kysymys räpylöitten kanssa.

• ollikolli-63
        Laahustava kirjoitti:

Olet.Kyllä täytyy myöntää, että olet toiselta planeetalta jos sinulla on (heh heh) RÄPYLÄT.
        Kyllä se siittä tottumis kysymys räpylöitten kanssa.

Mielummin räpylät kuin kanootit :))
        Ei ne oikeesti semmoset oo et nahkaa ois varpaiden välissä..
        Hyvät kulkimet kumminkin ja useimmiten kulkevat samaan suuntaan nokan kanssa :))

• nainen

mistäs sen paksuuden sitten tietää, jalan leveydestä, vai? sehän se tärkein seikka on?:)

• sunmaid

No sen tietää kokeilemalla...hih.;)

• kalle-p

ottamalla vehkeen kätöseen ;D
        Vielä paremman tuntuman saa kun sovittaa ihan oikeesti. Eihän sitä tiedä vaikka seisomatyöläisellä on suonikohjut oikeessa paikassa je tekee namia naiselle ;DD

• kalle-p

kun osa naisista polkee polkupyörällä
      a. jalkaterät sisäänpäin
      b. toinen ulospain ja toinen sisäänpäin
      c. mulemmat ulospäin harallaan.

saapiko tästä jotain tietoa naisen hmm poliittisesta suuntautumisesta tai jostain muusta...

• Löysät... nivelsiteet? ;)

• hyvän käyttökohteen ovat moskovan yliopistossa tutkimusmäärärahoilleen keksineet, liekö naistutkijoita jotka ovat vain huvittaneet itseään tieteen varjolla ;o)

enpä voi kuin nauraa koko tutkimukselle, kun omiin housuihini vilkaisen, ei voisi mennä pahemmin metsään :D

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      592
      2331
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1842
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1680
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1438
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1286
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      63
      1223
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1164
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      908
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      898
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      843
    Aihe