Mun lemppareita on Anna Eriksson ja Tarja Turunen:P:P:P:P
Kuumin suomalainen laulaja?
14
3793
Vastaukset
- mie kans
Kuumin suomalainen laulajahan oli tietysti TAUNO (kun se) PALO!!!!!
- AROSUSI-09
...
- mie kans
kuumia laulajattaria on useita
kuumia laulajia on edelleenkin Tauno (kun se) Palo
- AnnaliFani
Anneli Saaristossa on naista islolla N:llä, sillä hän ei ole mikään riuku tai mitään osaamaton pikkupimu.
- Mie
Minkähän näkönen Anneli on ollut 2-kymppisenä? Löytyskö mistään kuvia?
- kumpi?
laulaja = mies
laulajatar = nainen
koska miesten itsetyydyspalstalla kyselet kuumimmista laulajista = miehistä niin
painu homopalstalle esitteleen noita tollasia kysymyksiäsi ko kerran oot kuumien laulajien perään
sie oot LAULAJIEN perään!
mie oon LAULAJATTARIEN perään!- Mie
Taidat ite olla homo.
- mää (ex. mie kans)
Mie kirjoitti:
Taidat ite olla homo.
Ite oot homo kun pidät laulajia miesten itsetyydytyspalstalla laulajattaria kuumempina!!!
- Mie
mää (ex. mie kans) kirjoitti:
Ite oot homo kun pidät laulajia miesten itsetyydytyspalstalla laulajattaria kuumempina!!!
Muusikkona olen tottunut sanomaan kaikkia (ammatikseen)laulavia henkilöitä laulajaksi, sen kummemmin erottelematta sukupuolta. Heteromiehenä tässä kuitenkin hain naispuolisia laulajia, jonka varmasti olisit tajunnut aloitusviestistäni, mikäli osaisit lukea.
- mää
Mie kirjoitti:
Muusikkona olen tottunut sanomaan kaikkia (ammatikseen)laulavia henkilöitä laulajaksi, sen kummemmin erottelematta sukupuolta. Heteromiehenä tässä kuitenkin hain naispuolisia laulajia, jonka varmasti olisit tajunnut aloitusviestistäni, mikäli osaisit lukea.
sen tajusin
mutta asiasta toiseen
mitä instrumenttia sie soitat
nokkahuilua vai pajupilliä?
mää soitan suutani
ja cd-soitinta välillä - Mie
mää kirjoitti:
sen tajusin
mutta asiasta toiseen
mitä instrumenttia sie soitat
nokkahuilua vai pajupilliä?
mää soitan suutani
ja cd-soitinta välilläsoitan passoa:p Ja joskus harvoin cd-soitinta. Nahkaklarinetti on myös toisinaan kovassa käytössä.
- Jive Bunny
Petra Mauria, Nylon Beatit, Mattilan Anne, Vicky Rosti, PMMP:n Paula... Hanna Pakarinen... ja onhan noita...
- Mie
Unohdinkin tosiaan Nylon Beatin. Jonna on mun feivoritti, mutta kyllä mä haluaisin ne molemmat! :p
Maija Vilkkumaakin on toisinaan ihan jees.
- Slurps
Ehdottomasti. Vittu mitkä tissit! :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30111652
- 1447146
- 1045952
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534389
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304269On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323611- 623608
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223135